Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Kaspera SUZUKI DRZ 400

AutorsZiņojums
Ex
30. May 2016, 14:12#101

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC

Vajadzētu nosvērt - cik tad īsti kg ir palicis ?
Rezultāts varētu dažiem DRZ purviņā braucējiem asini uzsist

Offline

JohnyW
30. May 2016, 15:18#102

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Nu ja gribi taupīt naudu, pērc 2tro golfu un priecājies, cik tev seifā stāv pikjis..
Moto lietas tāpat vienmēr būs nedaudz dārgākas par vidējā iedzīvotāja auto lietām.
Papildus, kāda starpība - cilvēks ir uztaisījis projektu, nežēlojot ne savu laiku ne līdzekļus normālā lietā. Vienmēr ir prieks skatīties, kad kāds ir sakopis un māk uzturēt savu tehniku, nevis tik jāj līdz kkas nokrīt vai izbeidzas, tad noliek pie stūra, kur tas sapūst vai ieaug zālē un sapūst..
Šādiem projektiem nevajag rēķināt, cik esi pakāsis. Uztaisi, visu skaisti sačinī un mauc.. gan jau atsitīs tev to ciparu vismaz līdz pārdošanas cenai tā gāzšana ar pārlasīto aparātu..
Nu ja nu vienīgi pēc pārlasīšanas nav tā, ka liekas, ka nekur nevar likt lietā, jo pārāk skaists - žēl kko salauzt. Tad nu der cita filozofija - nopirkt lētu drapaku un maukt, kamēr viss iet, jo ar lēto sirds nesāpēs, ja kko salocīsi/salauzīsi/nokritīsi. Kad kkas nokrīt, tad arī remotnē - galvenais, lai visas pamata funkcijas - ātrumi, motors, bremzes utt. darbojas.

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 30 May 2016, 15:20:27 ]

Offline

Archy96
30. May 2016, 15:28#103

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 May 2016, 15:18:31 JohnyW rakstīja:
Nu ja gribi taupīt naudu, pērc 2tro golfu un priecājies, cik tev seifā stāv pikjis..
Moto lietas tāpat vienmēr būs nedaudz dārgākas par vidējā iedzīvotāja auto lietām.
Papildus, kāda starpība - cilvēks ir uztaisījis projektu, nežēlojot ne savu laiku ne līdzekļus normālā lietā. Vienmēr ir prieks skatīties, kad kāds ir sakopis un māk uzturēt savu tehniku, nevis tik jāj līdz kkas nokrīt vai izbeidzas, tad noliek pie stūra, kur tas sapūst vai ieaug zālē un sapūst..
Šādiem projektiem nevajag rēķināt, cik esi pakāsis. Uztaisi, visu skaisti sačinī un mauc.. gan jau atsitīs tev to ciparu vismaz līdz pārdošanas cenai tā gāzšana ar pārlasīto aparātu..
Nu ja nu vienīgi pēc pārlasīšanas nav tā, ka liekas, ka nekur nevar likt lietā, jo pārāk skaists - žēl kko salauzt. Tad nu der cita filozofija - nopirkt lētu drapaku un maukt, kamēr viss iet, jo ar lēto sirds nesāpēs, ja kko salocīsi/salauzīsi/nokritīsi. Kad kkas nokrīt, tad arī remotnē - galvenais, lai visas pamata funkcijas - ātrumi, motors, bremzes utt. darbojas.


Katrā ziņā manuprāt šāda attieksme pret tehniku ir 10X vairāk atbalstāma , nevis mūžīgie centieni ieliet motorā pašu lētāko saulespuķu eļļu, pielīmēt vecajām kalodkām jaunu materiālu izgrieztu no ziliņa sajūga un tādā garā.

Mocis nav domāts priekš tam lai taupītu, bet lai noķertu rokenrolu.

Ja gribās taupīt, moci labāk ir nepirkt vispār.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

JohnyW
30. May 2016, 15:54#104

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


30 May 2016, 15:28:45 Archy96 rakstīja:

30 May 2016, 15:18:31 JohnyW rakstīja:
Nu ja gribi taupīt naudu, pērc 2tro golfu un priecājies, cik tev seifā stāv pikjis..
Moto lietas tāpat vienmēr būs nedaudz dārgākas par vidējā iedzīvotāja auto lietām.
Papildus, kāda starpība - cilvēks ir uztaisījis projektu, nežēlojot ne savu laiku ne līdzekļus normālā lietā. Vienmēr ir prieks skatīties, kad kāds ir sakopis un māk uzturēt savu tehniku, nevis tik jāj līdz kkas nokrīt vai izbeidzas, tad noliek pie stūra, kur tas sapūst vai ieaug zālē un sapūst..
Šādiem projektiem nevajag rēķināt, cik esi pakāsis. Uztaisi, visu skaisti sačinī un mauc.. gan jau atsitīs tev to ciparu vismaz līdz pārdošanas cenai tā gāzšana ar pārlasīto aparātu..
Nu ja nu vienīgi pēc pārlasīšanas nav tā, ka liekas, ka nekur nevar likt lietā, jo pārāk skaists - žēl kko salauzt. Tad nu der cita filozofija - nopirkt lētu drapaku un maukt, kamēr viss iet, jo ar lēto sirds nesāpēs, ja kko salocīsi/salauzīsi/nokritīsi. Kad kkas nokrīt, tad arī remotnē - galvenais, lai visas pamata funkcijas - ātrumi, motors, bremzes utt. darbojas.


Katrā ziņā manuprāt šāda attieksme pret tehniku ir 10X vairāk atbalstāma , nevis mūžīgie centieni ieliet motorā pašu lētāko saulespuķu eļļu, pielīmēt vecajām kalodkām jaunu materiālu izgrieztu no ziliņa sajūga un tādā garā.

Mocis nav domāts priekš tam lai taupītu, bet lai noķertu rokenrolu.

Ja gribās taupīt, moci labāk ir nepirkt vispār.

+100

Offline

vlkpc
30. May 2016, 16:36#105

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


30 May 2016, 15:54:23 JohnyW rakstīja:

30 May 2016, 15:28:45 Archy96 rakstīja:

30 May 2016, 15:18:31 JohnyW rakstīja:
Nu ja gribi taupīt naudu, pērc 2tro golfu un priecājies, cik tev seifā stāv pikjis..
Moto lietas tāpat vienmēr būs nedaudz dārgākas par vidējā iedzīvotāja auto lietām.
Papildus, kāda starpība - cilvēks ir uztaisījis projektu, nežēlojot ne savu laiku ne līdzekļus normālā lietā. Vienmēr ir prieks skatīties, kad kāds ir sakopis un māk uzturēt savu tehniku, nevis tik jāj līdz kkas nokrīt vai izbeidzas, tad noliek pie stūra, kur tas sapūst vai ieaug zālē un sapūst..
Šādiem projektiem nevajag rēķināt, cik esi pakāsis. Uztaisi, visu skaisti sačinī un mauc.. gan jau atsitīs tev to ciparu vismaz līdz pārdošanas cenai tā gāzšana ar pārlasīto aparātu..
Nu ja nu vienīgi pēc pārlasīšanas nav tā, ka liekas, ka nekur nevar likt lietā, jo pārāk skaists - žēl kko salauzt. Tad nu der cita filozofija - nopirkt lētu drapaku un maukt, kamēr viss iet, jo ar lēto sirds nesāpēs, ja kko salocīsi/salauzīsi/nokritīsi. Kad kkas nokrīt, tad arī remotnē - galvenais, lai visas pamata funkcijas - ātrumi, motors, bremzes utt. darbojas.


Katrā ziņā manuprāt šāda attieksme pret tehniku ir 10X vairāk atbalstāma , nevis mūžīgie centieni ieliet motorā pašu lētāko saulespuķu eļļu, pielīmēt vecajām kalodkām jaunu materiālu izgrieztu no ziliņa sajūga un tādā garā.

Mocis nav domāts priekš tam lai taupītu, bet lai noķertu rokenrolu.

Ja gribās taupīt, moci labāk ir nepirkt vispār.

+100

Redz, Vjetnamā, Ķīnā, Indijā ļaudis domā savādāk. Mēs arī uz to ejam. Neticat, apstieties, kā velosipediņiem īsā laikā ar minimālu piepūli izdevās sev joslu dabūt. Protams, komplektā ar pāļa limita pazemināšanu no 1,0 līdz 0,5 un ierobežojumiem notriekt gājējus viņu teritorijā.
Ko dabūs moči, kad savairosies - mazāku toleranci par ātruma pārsniegšanu, nulle izņēmumus reidos un tirliņus uz mopēdiem, kuri pilsētā traucēs izpildīt līdz šim ierasto.
Tagad prieks, ka provokācija izdevusies - aktīvākie fetišisti un kastē domājošie paši sevi atmaskojuši

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

IncognitoPNK
30. May 2016, 16:45#106

Kopš: 20. Jan 2015

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Suzuki DR-Z400sm

Ķīnā un Vjetnamā ir nedaudz savādāk, domāju litrīgie moči tur pavisam reti.
Automašīnām tur cits nodoklis un salīdzinoši maz var atļauties un tad no turienes arī nāk foto kur uz mopēda visu ģimeni un vel kaimiņu ģimeni var uzsēdināt.
Otrs arī ar ceļiem esot pašvaki.
Pilsētās, protams, cits stāsts, bet jāatminas, ka tur lielākā populācijas daļa tomēr dzīvo laukos, ja mēs tā vispārīgi par valsti runājam.

To gan esmu dzirdējis/lasijis no dažādām ceļojuma filmām un aprakstiem.


30 May 2016, 16:36:29 vlkpc rakstīja:

30 May 2016, 15:54:23 JohnyW rakstīja:

30 May 2016, 15:28:45 Archy96 rakstīja:

30 May 2016, 15:18:31 JohnyW rakstīja:
Nu ja gribi taupīt naudu, pērc 2tro golfu un priecājies, cik tev seifā stāv pikjis..
Moto lietas tāpat vienmēr būs nedaudz dārgākas par vidējā iedzīvotāja auto lietām.
Papildus, kāda starpība - cilvēks ir uztaisījis projektu, nežēlojot ne savu laiku ne līdzekļus normālā lietā. Vienmēr ir prieks skatīties, kad kāds ir sakopis un māk uzturēt savu tehniku, nevis tik jāj līdz kkas nokrīt vai izbeidzas, tad noliek pie stūra, kur tas sapūst vai ieaug zālē un sapūst..
Šādiem projektiem nevajag rēķināt, cik esi pakāsis. Uztaisi, visu skaisti sačinī un mauc.. gan jau atsitīs tev to ciparu vismaz līdz pārdošanas cenai tā gāzšana ar pārlasīto aparātu..
Nu ja nu vienīgi pēc pārlasīšanas nav tā, ka liekas, ka nekur nevar likt lietā, jo pārāk skaists - žēl kko salauzt. Tad nu der cita filozofija - nopirkt lētu drapaku un maukt, kamēr viss iet, jo ar lēto sirds nesāpēs, ja kko salocīsi/salauzīsi/nokritīsi. Kad kkas nokrīt, tad arī remotnē - galvenais, lai visas pamata funkcijas - ātrumi, motors, bremzes utt. darbojas.


Katrā ziņā manuprāt šāda attieksme pret tehniku ir 10X vairāk atbalstāma , nevis mūžīgie centieni ieliet motorā pašu lētāko saulespuķu eļļu, pielīmēt vecajām kalodkām jaunu materiālu izgrieztu no ziliņa sajūga un tādā garā.

Mocis nav domāts priekš tam lai taupītu, bet lai noķertu rokenrolu.

Ja gribās taupīt, moci labāk ir nepirkt vispār.

+100

Redz, Vjetnamā, Ķīnā, Indijā ļaudis domā savādāk. Mēs arī uz to ejam. Neticat, apstieties, kā velosipediņiem īsā laikā ar minimālu piepūli izdevās sev joslu dabūt. Protams, komplektā ar pāļa limita pazemināšanu no 1,0 līdz 0,5 un ierobežojumiem notriekt gājējus viņu teritorijā.
Ko dabūs moči, kad savairosies - mazāku toleranci par ātruma pārsniegšanu, nulle izņēmumus reidos un tirliņus uz mopēdiem, kuri pilsētā traucēs izpildīt līdz šim ierasto.
Tagad prieks, ka provokācija izdevusies - aktīvākie fetišisti un kastē domājošie paši sevi atmaskojuši

Offline

Archy96
30. May 2016, 16:47#107

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


30 May 2016, 16:36:29 vlkpc rakstīja:

30 May 2016, 15:54:23 JohnyW rakstīja:

30 May 2016, 15:28:45 Archy96 rakstīja:

30 May 2016, 15:18:31 JohnyW rakstīja:
Nu ja gribi taupīt naudu, pērc 2tro golfu un priecājies, cik tev seifā stāv pikjis..
Moto lietas tāpat vienmēr būs nedaudz dārgākas par vidējā iedzīvotāja auto lietām.
Papildus, kāda starpība - cilvēks ir uztaisījis projektu, nežēlojot ne savu laiku ne līdzekļus normālā lietā. Vienmēr ir prieks skatīties, kad kāds ir sakopis un māk uzturēt savu tehniku, nevis tik jāj līdz kkas nokrīt vai izbeidzas, tad noliek pie stūra, kur tas sapūst vai ieaug zālē un sapūst..
Šādiem projektiem nevajag rēķināt, cik esi pakāsis. Uztaisi, visu skaisti sačinī un mauc.. gan jau atsitīs tev to ciparu vismaz līdz pārdošanas cenai tā gāzšana ar pārlasīto aparātu..
Nu ja nu vienīgi pēc pārlasīšanas nav tā, ka liekas, ka nekur nevar likt lietā, jo pārāk skaists - žēl kko salauzt. Tad nu der cita filozofija - nopirkt lētu drapaku un maukt, kamēr viss iet, jo ar lēto sirds nesāpēs, ja kko salocīsi/salauzīsi/nokritīsi. Kad kkas nokrīt, tad arī remotnē - galvenais, lai visas pamata funkcijas - ātrumi, motors, bremzes utt. darbojas.


Katrā ziņā manuprāt šāda attieksme pret tehniku ir 10X vairāk atbalstāma , nevis mūžīgie centieni ieliet motorā pašu lētāko saulespuķu eļļu, pielīmēt vecajām kalodkām jaunu materiālu izgrieztu no ziliņa sajūga un tādā garā.

Mocis nav domāts priekš tam lai taupītu, bet lai noķertu rokenrolu.

Ja gribās taupīt, moci labāk ir nepirkt vispār.

+100

Redz, Vjetnamā, Ķīnā, Indijā ļaudis domā savādāk. Mēs arī uz to ejam. Neticat, apstieties, kā velosipediņiem īsā laikā ar minimālu piepūli izdevās sev joslu dabūt. Protams, komplektā ar pāļa limita pazemināšanu no 1,0 līdz 0,5 un ierobežojumiem notriekt gājējus viņu teritorijā.
Ko dabūs moči, kad savairosies - mazāku toleranci par ātruma pārsniegšanu, nulle izņēmumus reidos un tirliņus uz mopēdiem, kuri pilsētā traucēs izpildīt līdz šim ierasto.
Tagad prieks, ka provokācija izdevusies - aktīvākie fetišisti un kastē domājošie paši sevi atmaskojuši


Vjetnamā, Ķīnā un Indijā ir daudzas nemaz ne tik jaukas lietas, kuras tev tik tiešām negribētos, lai būtu šeit pie mums, kā piemēram kastu sistēma, pansiju sistēmas neesamība kā tāda, un kādi tik vēl ne "jaukumi", tā kā ņemt šo te cilvju paražas un attiecināt un mums, ir maigi izsakoties, nekorekti. Bet par to "kastē domāšanu" ir tā, ka paši lielākie zābaki, parasti ir tie, kas sevi uzskata par erudītākajiem, jo vienkārši ir pārāk lieli zābaki, lai saprastu, cik lieli zābaki viņi patiesībā ir, un tu patlaban tieši šādas pazīmes izrādi

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Gantais
30. May 2016, 16:51#108

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Kungi... neiekarstam
Atcerieties vienu lietu.... ja Tu strīdies ar idiotu, tad viņš, visticamāk, dara to pašu

Netēmēju neviena virzienā, bet iegaumēt der

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

vlkpc
30. May 2016, 16:51#109

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


30 May 2016, 16:45:37 IncognitoPNK rakstīja:
Ķīnā un Vjetnamā ir nedaudz savādāk, domāju litrīgie moči tur pavisam reti.
Automašīnām tur cits nodoklis un salīdzinoši maz var atļauties un tad no turienes arī nāk foto kur uz mopēda visu ģimeni un vel kaimiņu ģimeni var uzsēdināt.
Otrs arī ar ceļiem esot pašvaki.
Pilsētās, protams, cits stāsts, bet jāatminas, ka tur lielākā populācijas daļa tomēr dzīvo laukos, ja mēs tā vispārīgi par valsti runājam.

To gan esmu dzirdējis/lasijis no dažādām ceļojuma filmām un aprakstiem.

Tā ir, sūdīgi tur ir pat maksas ceļi un kautko virs 50HP manīju tikai Saigonā. Lai pieturētos pie tēmas, vienpoda 400, 500, 650 arī baigais retums.

[ Šo ziņu laboja vlkpc, 30 May 2016, 16:53:09 ]



-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

vlkpc
30. May 2016, 16:54#110

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


30 May 2016, 16:51:18 Gantais rakstīja:
Kungi... neiekarstam
Atcerieties vienu lietu.... ja Tu strīdies ar idiotu, tad viņš, visticamāk, dara to pašu

Netēmēju neviena virzienā, bet iegaumēt der


+100

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

IncognitoPNK
30. May 2016, 17:04#111

Kopš: 20. Jan 2015

Ziņojumi: 240

Braucu ar: Suzuki DR-Z400sm

Nē, nē tur bija cits teicien, idiots strīdoties vispirms novilks līdz savam līmenim un tad paņems ar pieredzi

Bet nedaudz paturpinot ORIĢINĀLO TĒMU, mocis ar rūpību sačinīts, krāsu izjūta tomēr gaumes jautājums.
Pats tā kā braukšanu pa mežiem tik vel apgūstu tad nu gadās apguldīt un pirmās švīkas iet līdz sirdij, bet prieks, kas arī tā var


30 May 2016, 16:51:18 Gantais rakstīja:
Kungi... neiekarstam
Atcerieties vienu lietu.... ja Tu strīdies ar idiotu, tad viņš, visticamāk, dara to pašu

Netēmēju neviena virzienā, bet iegaumēt der

[ Šo ziņu laboja IncognitoPNK, 30 May 2016, 17:05:33 ]

Offline

vlkpc
30. May 2016, 17:08#112

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


nedaudz paturpinot ORIĢINĀLO TĒMU

- kāda šam radniecība ar gasgas. Ir kaut kas nospiests 1:1 vai tomēr spaiņi savu divriteni otrreiz izgudrojuši?

[ Šo ziņu laboja vlkpc, 30 May 2016, 17:09:27 ]



-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

kba-pro
30. May 2016, 23:38#113

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Tā drzeška ir gandrīz kulta statusā US. vismaz bija, bet savu popularitāti vēl joprojām nav zaudējusi tur. Visiem nopietnajiem šķūņu kantoriem tur ir savas programmas šai kastei.
Es teiktu ka tas ir tirgus bizdings, kuram nav skaidrojuma, ja nu vienīgi tas, ka tas šķiet bija viens no pirmajiem tās klases kapļiem ar maģisko podziņu renajiem slinkjiem amurikāņiem.
Bet nopietni džeki no tās drapaka pamanās izspiest ~ 65-70 ZS SAE itkā.

Offline

Rotax
30. May 2016, 23:53#114

Kopš: 24. Jun 2014

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


30 May 2016, 20:56:06 Bagars rakstīja:

30 May 2016, 17:08:50 vlkpc rakstīja:

nedaudz paturpinot ORIĢINĀLO TĒMU

- kāda šam radniecība ar gasgas. Ir kaut kas nospiests 1:1 vai tomēr spaiņi savu divriteni otrreiz izgudrojuši?

... garš stāsts. Ir lietas, kas ir 1:1 dzinējā.
Tieši tāpēc man nav saprotams, kāpēc tā resnā smagā, vārgā govs DRZ liekas vērtīgāka nekā GG EC, FSE400, FSE450, FSR450, 515. Protams, arī šiem ir savi trūkumi, bet to nav tik daudz kā pazīstamākā zīmola izstrādājumam.
Šeit ir redzama 2003. gada modeļu jaudas līknes salīdzinājums No 2005. gada GG tapa ar katru gadu dusmīgāks, izmainot cil.diametrus, gājienus un sadales fāzes. Šim konkrētajam modelim, atvienojot 1 vadu no vadības bloka, var iegūt ~50zs
Īsumā: 2003-2004 gada FSE400 cilindrs, virzulis, kloķene, galva, vārsti, sadalene, ķēde, slīdņi, mierinātājs, eļļas sūknis un vēl daži sīkumi = 1:1 ar DRZ400E. Nākamie 450cc dzinēji jau ir ~DRZ BIGBORE, bet ar 95 un 97mm dia, kompaktāki, ar 6-robu kārbu, šprici, 50zs.
Svars = mīnus 20 kg no DRZ. Marzocchi Shiver dakša, Ohlins amortizators, Nissin bremzes, AJP riteņu rumbas, armētas bremžu šlaukas... ir vēl daudz sīkumu, kas ir ievērojami pārāki nekā DRZ.
~70% daļu ir analoģiskas ar citu ražotāju mo, +~20% aizvietojamas no citu ražotāju mo.
Tas īsumā...

vēl ir EC515...

vispār no GG450 var dabūt 531cc
no 2010. gada = Yamaha 4t dzinēji


Patiesībā jau DRZ 400E versija sver tik pat cik tie gas gas 400 - 450cc un zirgi ir 48 tā pat kā tam 400 FSE modelim. Ir arī tāda DRZ versija bez elektro startera tā ir vel vieglāka par tevis minētajiem gas gas.

[ Šo ziņu laboja Rotax, 30 May 2016, 23:54:26 ]

Offline

Rotax
30. May 2016, 23:58#115

Kopš: 24. Jun 2014

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


30 May 2016, 23:56:40 Bagars rakstīja:
Tas DRZ400E jau ir tas, bez startera...

Nav gan!

DRZ-400E = 119kg (ar elektro starteri).
DRZ-400K = 113kg ( bez elektro startera).

Offline

Rotax
31. May 2016, 00:08#116

Kopš: 24. Jun 2014

Ziņojumi: 18

Braucu ar:

Pats es ar tādu nebraucu, bet zinu ka tāds eksistē.
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2000model...zuki-DR-Z400.htm

[ Šo ziņu laboja Rotax, 31 May 2016, 00:09:23 ]

Offline

Archy96
31. May 2016, 00:14#117

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Manās rokās pirms gadiem 10, mok vairāk bija patrāpījies DRZ, no kurjerservisa, ar motora defektu - izlēju no motora veselus 200ml eļļas, jo neviens nebija iedomājies līmeni pārbaudīt.

Galvai sadalenes sēžas ku-kū.

Sametināja, pārfrēzēja sežas, kaut kā saliku atpakaļ visu, pateicu godīgi, ka garantijas nekādas, jo galva principā ir sadirsta. Aizbrauca mocis.

Pēc 2 gadiem vēl redzēju, ka pa ielu vizinās

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Rotax
31. May 2016, 00:22#118

Kopš: 24. Jun 2014

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


31 May 2016, 00:12:47 Bagars rakstīja:

31 May 2016, 00:08:16 Rotax rakstīja:
Pats es ar tādu nebraucu, bet zinu ka tāds eksistē.
http://www.totalmotorcycle.com/photos/2000model...zuki-DR-Z400.htm

jā, zinu, tu ar klavieri brauc



Bet tas jau nemaina faktu, ka eksistē tāda DRZ versija kura ir vieglāka par tevis ielikto GAS GAS FSE.

Offline

vlkpc
31. May 2016, 00:49#119

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


30 May 2016, 20:56:06 Bagars rakstīja:
... garš stāsts. Ir lietas, kas ir 1:1 dzinējā.
Tieši tāpēc man nav saprotams, kāpēc tā resnā smagā, vārgā govs DRZ liekas vērtīgāka nekā GG EC, FSE400, FSE450, FSR450, 515. Protams, arī šiem ir savi trūkumi, bet to nav tik daudz kā pazīstamākā zīmola izstrādājumam.
Šeit ir redzama 2003. gada modeļu jaudas līknes salīdzinājums No 2005. gada GG tapa ar katru gadu dusmīgāks, izmainot cil.diametrus, gājienus un sadales fāzes. Šim konkrētajam modelim, atvienojot 1 vadu no vadības bloka, var iegūt ~50zs
Īsumā: 2003-2004 gada FSE400 cilindrs, virzulis, kloķene, galva, vārsti, sadalene, ķēde, slīdņi, mierinātājs, eļļas sūknis un vēl daži sīkumi = 1:1 ar DRZ400E. Nākamie 450cc dzinēji jau ir ~DRZ BIGBORE, bet ar 95 un 97mm dia, kompaktāki, ar 6-robu kārbu, šprici, 50zs.
Svars = mīnus 20 kg no DRZ. Marzocchi Shiver dakša, Ohlins amortizators, Nissin bremzes, AJP riteņu rumbas, armētas bremžu šlaukas... ir vēl daudz sīkumu, kas ir ievērojami pārāki nekā DRZ.
~70% daļu ir analoģiskas ar citu ražotāju mo, +~20% aizvietojamas no citu ražotāju mo.
Tas īsumā...

vēl ir EC515...

vispār no GG450 var dabūt 531cc
no 2010. gada = Yamaha 4t dzinēji


Cepums - par kompetenci diagnozes vietā. Prātoju ņemt gasgas bez motora un uztaisīt vieglo tūristu

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

vlkpc
31. May 2016, 01:07#120

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


31 May 2016, 00:58:23 Bagars rakstīja:
Ko motora vietā?

Visticamāk, vairāk par vienu cilindru. Izmērā starp 250 un 400.

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline