Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Triumph Scrambler 1200 XC un XE – piedzīvojums ar tuksneša un klinšu piegaršu

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (9)
  • Drukāt
  • Triumph Rīga,
    02-11-2018

    Jaunā 2019 gada motsezona britu ražotāja Triumph apcirkņos nāk ar klasiska bezceļa tūrisma motocikla Triumph Scrambler 1200 XC un XE pieteikumu. Motocikli nobriedušam un pašpietiekamam braucējam, kuram līdz šim esošie “scrambler”produkti bija drusku par “īsu”. Ir dzirdētas piebildes par iepriekšējo 900 Street Scrambler versiju , “...jā, jauki bet drusku par mazu. Ja būtu drusku lielāks un jaudīgāks, tad gan”. Tad nu tas ir noticis.

    Jaunais Triumph Scrambler 1200 ir aprīkots ar 1200 cm3 dzinēju, tādu pašu kā Triumph Bonneville T120, tikai uzlabots. Divcilindru 270 grādu darba cikls, 89 Zs/7400 un 105 Nm / 3950, aprīkots ar 6 ātrumu transmisiju. Faktiski tas jau iesoļo Triumph Tiger segmentā, kur noteicošais ir ceļojuma kvalitāte ārpus ceļa ar novirzi “bezceļa piedzīvojums”. Jaunais Scrambler 1200 ir divās versijās XC – vairāk tūrismam un XE ekstrēmais tūrisms – sports. XC zemākais punkts no zemes virsmas ir 200 mm, XE 250 mm. Aprīkoti ar abpusējiem Ohlins aizmugures amortizatoriem un regulējamo Showa priekšējo piekari ( XC 45 mm , bet XE 47 mm diametrā). Arī iespēju regulācija braukšanas ceļu izvēlē ir plaša. XC modelim izvēlne ir : ceļš (Road),lietus (Rain) , bezceļš (Off Road) , sports (Sport) ,braucēja iestatījumi ( Rider choise) + 6.iestatījums XE versijai- profesionālais bezceļš ( Offroad Pro). Pretizslīdes kontrole ( traction control) 5 pozīcijas, no kurām īpaši jāuzsver iespēja bremzēt izejot līkumu. ABS ietver trīs regulācijas. Jaunais TFT mērinstrumentu panelis ir aprīkots ar krāsaino šķidro kristālu displeju, kurš tapis sadarbībā ar GoPro. Tas ietver gan navigāciju , tiesa, ne trīsdimensionālo, bet Google grafiskās ikonas, gan GoPro vadības funkciju ar BlueTooth savienojumu. Spieķoti riteņi labākai bezceļa iespējai un priekšējais riteņa diametrs 21”perfektākai vadībai bezceļa apstākļos. Brembo ir parūpējies par bremžu kostrukciju. Priekšējie bremžu diski ir 320 mm , aizmugure aprīkota ar 255 mm platu darba virsmu. 2 klipši rūpējas par bremžu piespiešanu. Piedāvātais krāsojums XC modeļiem ir Jet Black/ Matt Black (lakoti un matēti melns) Khaki green/Brooklands Green ( matēti un zāles zaļš) ; XE Fusion White/ Broklands green ( spilgti balts ar zāles zaļu) Cobalt Blue/ Jet Black – ( dzidri zils/ lakoti melns).

    Kopumā ažiotāža par šiem modeļiem visos pasaules tirgos ir liela un ražotājs prognozē pieprasījuma pārākumu par piedāvājumu. Daudzās valstīs jau izdarītas rezervācijas, pirms zināma precīza tirgus cena, kuru ražotājs paziņos 2018.gada decembra mēnesī. Latvijas tirgus nav izņēmums. Pēc iepazīšanās klātienē, Londonas izstāžu hallē ExCell varam apgalvot, ka jauniee Triumph Scrambler 1200 XC un XE ir vieni no nopietnākajiem piedzīvojuma segmenta pārstāvjiem, ja izvēlaties ne tikai ceļot ar stilu , bet arī ar jaudu. Turklāt tiek piedāvāta iespēja motociklu aprīkot ar ceļojuma bagāžas aprīkojumu “Escape”. Triumph ražotājs ir paziņojis , ka atgriežas vēsturiskajā Baja 1000 rallijā ar Scrambler 1200 XE kuru vadīs kaskadieris un bezceļa/tuksneša sacīkšu braucējs Ernijs Vigils ( ernie Vigil).

    Piedāvājums ierobežots, piesaki tagad “Triumph Rīga”, Brīvības 401, e-pasts arnisb@sdk.lv









    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties