Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


MX Pro klases sportisti par „Battery Superkauss” trasēm

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (3)
  • Drukāt
  • Superkauss,
    06-03-2011

    Aiz loga sāk parādīties pirmās pavasara vēsmas, un tas liecina tikai par vienu - sniega sega uz Latvijas motokrosa trasēm kļūst plānāka un jau pavisam drīz motokrosa sezona sāksies arī Latvijā. Kaut arī „Battery Superkauss” motokrosa seriāla pirmais posms vēl ir vairāk kā divu mēnešu attālumā, mototrases, kurās notiks šī gada krāšņākie motokrosa svētki Latvijā, ir zināmas. Ar lielu nepacietību tiek gaidīta jaunā sezona, kura solās būt vēl azartiskāka un lielākām kaislībām trasē, līdz ar to arī centāmies noskaidrot, ko par šīm izvēlētajām trasēm domā MX Pro klases vieni no vadošajiem sportistiem: kuras viņiem ir parocīgākas, kāda seguma trasēs viņi jūtas komfortablāk un saskata savas priekšrocības. Tāpēc izjautājām Dāvi Līvu, Tomu Macuku un Lauri Freibergu.

    TOP 3 trases sportistu vērtējumā

    Dāvja Līva TOP 3 trases ir Aizpute, Ķegums un Kandava.

    Dāvis Līvs



    Dāvis Aizputes trasi iemīļojis tāpēc, ka tā ir vistuvāk mājām - Liepājai, ir ātra un tehniska, bet, pats galvenais, tajā vienmēr ir daudz Dāvja fanu, kas īpaši priecē pašu sportistu.

    Toms Macuks savu TOP 3 ir sastādījis ļoti līdzīgi kā Dāvis - Kandava, Aizpute un Ķegums. Tomam vislabāk patīk Kandavas trase, jo tā ir samērā sarežģīta, tehniska un ātra.

    Toms Macuks


    Šķiet, pavasaris ir jau pārņēmis Laura Freiberga prātu, jo divkārtējais „Battery Superkauss” čempions izvēlas diezgan romantiskus salīdzinājums: ‘’Man visas trases patīk. Jo, jo, - jo tas ir motokross. Pašam gan gribētos lai Superkaus`ā trases ir mazliet sarežģītākas un tehniskākas, bet tik ļoti dažādo sportistu meistarību atšķirību dēļ tās ir mazliet atvieglinātas. Labāk, lai visi veseli un var piedalīties turpmākajās sacīkstēs. Trašu parocīgums ir atkarīgs arī no garastāvokļa. Ja ar smaidu var iekarot meitenes sirdi, tad ļoti bieži vien ar smaidu var iekarot arī jebkuru trasi (smejas).’’

    Lauris Freibergs


    Trašu segumu izvēle – dažāda

    Ikviens motokrosa skatītājs, kurš ir bijis uz vairāk kā vienu motokrosu, pilnīgi droši varēs apgalvot, ka motokrosa trašu konfigurācija un apstākļi var būt ļoti dažādi. Tāpēc nolēmām noskaidrot, kādas trases tad labāk patīk mūsu trim pilotiem.

    Dāvis Līvs, aizstāvot liepājnieku godu, vislabprātāk pretim uzvarām traucas smilšainās trasēs. Arī dubļainas trases Dāvim iet pie sirds, pats galvenais esot tas, lai pirms sacensībām trase ir labi sagatavota.

    Arī Tomam patīk smilšainās trases, taču tikpat labi Toms jūtas cietās trasēs, galvenais, lai trase ir ātra un ar sarežģītiem elementiem.

    Savukārt Laurim vislabāk patīk īpaši cietās trases, jo tāda tipa trasēs aizvadīti daudzi treniņi un tiek gūts gandarījums pārvarēt cieto trašu slidenumu. Lauris labprāt padalās arī ar to, kas viņam nepatīk trasēs: ‘’No maniem motokrosa pirmsākumiem es atceros, ka man nav patikuši lieli, sarežģīti un bīstami tramplīni. Jo neesmu varējis saprast, kāpēc to visu tik bīstamu jāizveido. Ja piezemējas 20cm par tuvu, tad esi jau guļus. Ak, šis nežēlīgais traumatisms. Ir jau publika, kam tas patīk, bet viņiem to nekad nesaprast. Esmu vienmēr bijis par maksimāli drošu sportu.’’

    Tehniski sarežģītākā – Kandava

    Par sarežģītāko trasi visi trīs piloti atzīst spāņu motokrosa trašu picasso Gabriel Villada un Mārtiņa Aleksandroviča veidoto Kandavas trasi. Lauris vēl piezīmē, ka precīzo lēcienu un lielā ātruma dēļ arī „jaunpienācēja” Superkausā, bet visā pasaulē atzītā Ķeguma trase ir pietiekoši sarežģīta. Tāpat vienisprātis sportisti ir par to, ka uz Kandavas posmu atnāks vislielākais skaits skatītāju, jo pēc ziemas nekas nevar būt labāks kā pavasara saulītē baudīt karstas cīņas trasē. Tikpat vienprātīgi piloti atbalsta to, ka „Battery Superkauss” ir „izgājis” ārpus Kurzemes un Zemgales robežām, jo tādā veidā iespējams piepulcināt jaunus dalībniekus, bet pats galvenais - atrādīties plašākam fanu lokam, paceļot „Battery Superkauss” sacensības jaunā - augstākā līmenī.

    Līvs un Macuks kaujinieciski – Freibergs taktiķis

    Sportistu vienprātība izzūd kā pēc starta šāviena, kad ir izskanējis pēdējais jautājums:
    ‘’Kurā no trasēm Taviem konkurentiem nebūs nekādu variantu Tevi uzvarēt?’’

    Dāvis Līvs ir pietiekoši kaujinieciski noskaņots: ‘’Tajās, kurās jau esmu uzvarējis un kurās vēl neesmu, tad man būs iespēja to izdarīt šogad!’’

    Toms Macuks uzskata, ka, ja būs labi laika apstākļi, tad viņš uzvarēs Kandavā un Aizputē, bet Laura atbilde vēlreiz apstiprina to, ka čempions jau sagaidījis pavasari: „Hahaaaaa! Biķernieku trasē, ja mēs sacentīsimies ar skrituļslidām kājās (smejas)! Nav tādu mototrašu un nav tādu motobraucēju, kur nevienu un nekad nevarētu uzvarēt. Gāzē, spolē, vinnē. Brummm.‘’

    Uz tikšanos Kandavā 8.maijā!

    Autors: Superkauss


    „Battery Superkauss” 2011.gada kalendārs

    08.05.2011 Kandavas Lielā Balva Kandava, Motoparks Kandava
    22.05.2011 Gulbene, Staru mototrase
    26.06.2011 Dobele, Ceļa Ēzeļu mototrase
    24.07.2011 Aizpute
    14.08.2011 Kuldīga, Upīškalna mototrase
    04.09.2011 Ķegums, Zelta Zirga mototrase


    www.superkauss.lv
    www.twitter.com/superksuss
    http://www.facebook.com/SupercupLV


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties