Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Buell ir beigts, lai dzīvo Buell!

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (15)
  • Drukāt
  • Motografs.lv,
    13-06-2011

    Pēc darbīgas prombūtnes Ēriks Bjuels ir atpakaļ ar iespaidīgu (un dārgu) superbaiku.

    Tie, kas ir sekojuši amerikāņu eksotisko motociklu Buell radītāja Ērika Bjuela gaitām, zina, ka Harley–Davidson marku nolēma likvidēt, bet pašu Bjuelu līdz šī gada sākuma saistīja juridiska prasība turēties pa gabalu no ielas motociklu ražošanas.



    Tomēr Ēriks ir ciets rieksts un kopš šķiršanās no HD 2009. gada novembrī viņš ne tikai turpināja piedāvāt modeļa 1125RR sacīkšu versiju, bet ar EBR marku (Erik Buell Racing) izstrādāja jaunu sacīkšu motociklu, kam tagad ir gatava ielas versija.



    Jauno modeli sauc EBR 1190 RS un to raksturo vismaz trīs vērā ņemami parametri: pirmkārt, tā divcilindru motors attīsta 175 ZS, otrkārt, gatavs braukšanai (bet bez degvielas) tas sver 176 kg, un, treškārt, maksā 39 999 dolāru. Ja klients vēlas uzstādīt oglekļa šķiedras detaļu komplektu, kontā jāsameklē vēl 4 tūkstoši.



    Lai jaunais mocis nekļūtu par pieminekli tā radītāja neveiksmīgam biznesam, Ērikam tagad ir jāpārdod 100 eksemplāri. Tas viņam ļautu piedalīties AMA seriālā. Ne visai vienkāršā plāna izdošanās gadījumā EBR kļūtu leģitīms starp citiem superbaikiem un nobruģētu ceļu gan tālākai sacīkšu motocikla, gan ielas modeļa attīstībai.



    Interesanti, ka savā jaunajā interneta vietnē Bjuels dod norādes uz vēl citiem nākotnes modeļiem – RX, SX un AX. Tiesa, kādam žanram vai klasei tie varētu būt pieskaitāmi, pagaidām paliek noslēpums. Tāpat nav zināms, vai un kad Ērika jaunie moči varētu nonākt Eiropā.

    Tehniskie dati:
    Modelis EBR EBR 1190 RS
    Cena 39 999 USD
    Maks. ātrums –
    Jauda 175 ZS @ 9 750 apgr.
    Grieze 132 Nm @ 9 400 apgr.
    Motors 1190 cm3, V2, 4 taktu, 8 vārsti
    Diametrs/gājiens 106 × 67,5 mm
    Kompresija 13,6 : 1
    Degvielas sistēma el. iesmidzināšana
    Transmisija 6 pārnesumi, ķēde
    Rāmis alumīnija ar integrētu degvielas tvertni
    Priekšējā piekare Öhlins 43 mm teleskopiskā dakša, pilnībā regulējama
    Pakaļējā piekare Öhlins TTX monoamortizators, pilnībā regulējams
    Gājiens –
    Priekšējās bremzes riteņa aplocei piestiprināts disks ar 8 virzuļu skavu
    Pakaļējās bremzes –
    Riepas priekš./aizm. 120/70 R 17 * 190/55 R17
    Svars 176 kg (bez degvielas)
    Riteņu bāze –
    Dakšas leņķis 22°
    Sēdekļa augstums 775 mm
    Bākas tilpums 17 l
    Krāsas Abraxas Inferno, Boreas Frost, Burnt Armor or Pitch Black

    Foto: EBR.




















    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties