Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Jaunais BMW R nineT

  • Raksta opcijas
  • Lasīt komentārus (10)
  • Drukāt
  • Inchcape BM Auto,
    30-10-2013

    BMW R nineT, kas radīts, lai svinētu BMW Motorrad 90 gadu jubileju, izstaro askētismu un neslēptu spēku. Tajā prasmīgi ir apvienots boksermotora robustais raksturs, dažādu ēru motociklu dizaina iezīmes, jaunākās tehnoloģijas, kā arī modulāras konstrukcijas princips, kas paver ceļu gandrīz neierobežotai motocikla individualizēšanai. BMW R nineT jeb vienkārši nineT ir brīvs no visa liekā un rada sajūtu, ka ir īsts roku darbs.



    Klasiskā stila rodsters ir būvēts, lai kalpotu motobraukšanas entuziastiem, kas meklē tīru, brīvu braukšanas baudu. Ķeroties pie nineT dizaina, darba definēšanai dizaineri izmantoja tādus vārdus kā “tīra vienkāršība”, “emocijas” un “autentiski, tradicionāli materiāli”. Tādējādi, apvienojot vecās skolas motociklu elementus un jaunākos sasniegumus šasiju un motoru būvē, ir dzimis sensacionāls motocikls, kas vienlīdz sekmīgi spēj piedāvāt nesteidzīgu kreisēšanu, vērojot apkārtni, un strauju braucienu pa līkumotiem lauku ceļiem.




    Spēks no klasiska boksermotora

    Gluži kā pats pirmais BMW motocikls – 1923. gada R 32 – BMW R nineT ir apgādāts ar klasisku boksermotoru, kas nodrošina sparīgu dinamiku no kustības pirmajiem metriem. Leģendārais motora konstrukcijas princips jau 90 gadu ir sinonīms ne ar ko nesajaucamam dizainam, viegli pieejamai griezei un fantastiskam akustiskajam pavadījumam. nineT šasijā ir ietverts 1170 cm3 gaisa/eļļas dzeses bokseris. Tas attīsta 81 kW (110 ZS) pie 7750 apgr./min, un maksimālais griezes moments ir 119 Nm pie 600 apgr./min.




    Domāts maksimālai individualizēšanai

    nineT modelī ir koncentrēti BMW 90 gadu attīstības gēni un tā unikālais koncepts formēts tā, lai darītu laimīgus motociklu pārbūves un individualizēšanas fanus. Ikkatrā modeļa izstrādes fāzē liela uzmanība tika pievērsta tam, lai braucēji motociklu varētu piemērot savai gaumei un vajadzībām. Pārveidojumu klāsts sniedzas no BMW oriģinālajiem aksesuāriem līdz daļām, ko izstrādājuši specializēti uzņēmumi. Izmantojot tos, iespējams radīt patiesi unikālu motociklu.

    Jaunā modeļa plašās individualizēšanas iespējas lielākoties izriet no īpašas rāmja koncepcijas. Telpiskais cauruļu rāmis, ko izstrādāja īpaši nineT vajadzībām, ietver boksermotoru kā nesošo elementu. Konstrukcijas divi pamatelementi ir priekšējais un aizmugures rāmji, pie kuriem stiprina piekari.

    Noņemamais pasažiera sēdekļa balstrāmis ļauj uzņemt vēl vienu braucēju vai, ja tā nolēmis īpašnieks, nineT ļauj pārvērst par īpaši stilīgu solomotociklu. Izmantojot aksesuāru klāstā atrodamo “astes” alumīnija pārsegu, nineT veidolā iezīmējas siluets, kas atgādina agrīnos café racer motociklus.




    Divi slāpētāji kreisajā pusē un personalizēšanas iespējas

    Ieturot klasiska sportiskā rodstera tradīciju, nineT izplūdes sistēmas slāpētāji ir izvietoti motocikla kreisajā pusē viens virs otra. Arī šeit, pateicoties BMW Motorrad aksesuāru klāstam, ir iespējama personalizācija. Piemēram, akcentējot motocikla tehnikas moderno raksturu, ir pieejams Akrapović ražojuma slāpētājs. Izmantojot īso vai garo savienotājcauruli, slāpētāju var uzstādīt vai nu zemajā pozīcijā, vai arī paaugstinātajā, tādējādi būtiski izmainot nineT izskatu un raksturu.




    Tradicionāla šasija apvienojumā ar augstas veiktspējas tehnoloģiju

    Priekšējā piekare Telelever, kas labi pazīstama no BMW Motorrad modeļiem ar boksermotoru, BMW R nineT gadījumā ir aizstāta ar teleskopisko dakšu, kas aizgūta no šosejas sporta modeļa S 1000 RR. Rezultāts ir vizuāls tēls, kurā apvienotas klasiskas līnijas un jaunākie inženierijas sasniegumi. Aizmugurējās piekares loma uzticēta pazīstamajai Paralever sistēmai, kas apvienota ar centrālo amortizatoru.

    Uz piekares sviras korpusa ir izvietoti trīs stiprinājuma punkti, ko var izmantot, piemēram, reģistrācijas numurzīmes vai papildu luktura uzstādīšanai. Turklāt svira ir uzkonstruēta tā, ka standarta 5,5 collu plata diska vietā var uzstādīt 6 collu disku.

    Būdams caur un cauri rodsters, nineT iet priekšteču pēdās arī riteņu dizaina ziņā, nerūsējošā tērauda spieķiem savienojot melnas alumīnija rumbas un anodētas melnas alumīnija disku aploces. Radiāli novietotas četru virzuļu monobloka skavas kopā ar 320 mm peldošajiem diskiem un BMW Motorrad ABS strādā, lai nodrošinātu efektīvāko un drošāko apstāšanos.




    Atturīgs dizains un roku darba sajūta

    Viens no nineT dizaineru galvenajiem uzdevumiem bija, cik vien iespējams, samazināt motocikla virsbūvi, tā panākot vizuālu askēzi. Tas arī prasīja īpašu dizaineru un inženieru uzmanību, kad runa bija par detaļu izstrādi, un jaunajā modelī tas redzams ikvienā motocikla elementā.

    18 litru degvielas tvertnes sāni ir pulēti, izmantojot rūpīgu roku darbu, un tad nolakoti. Arī alumīnija plāksne labajā pusē ar nineT emblēmu izgatavota tā, lai radītu sajūtu, ka motociklā ielikts daudz roku darba.

    Daudzu kalto alumīnija daļu, to skaitā dakšas tiltiņu, virsmas apstrādātas, izmantojot īpašu pulēšanas metodi ar stiklu un tad anodētas. Apaļais lukturis ar BMW emblēmu vidū ir vēl viena atsauce uz nozīmīgākajiem, veiksmīgākajiem modeļiem, kas radīti BMW Motorrad 90 gadu darbības laikā.

    Atbilstīgi nineT īpašajam raksturam motocikla krāsojums veidots, izmantojot Black storm krāsu, kā arī kontrastējošu sudraba un metālisko krāsu.




    Speciāla elektriskā sistēma, kas atbalsta plašu individualizēšanu

    Motocikla elektriskā sistēma ir speciāli pielāgota, lai tiem, kas nineT vēlēsies individualizēt, būtu plašāka tehniskā brīvība, uzstādot, piemēram, citu priekšējo lukturi vai pagriezienu rādītājus.

    BMW R nineT īsā pārskatā:

    • tīrs, askētisks dizains;
    • roku darba sajūta motocikla detaļās;
    • gaisa/eļļas dzeses divcilindru boksermotors ar 1170 cm3 darba tilpumu. Nominālā jauda 81 kW (110 ZS) pie 7750 apgr./min, maksimālais griezes moments 119 Nm pie 6000 apgr.;
    • ideāli piemērots individualizēšanai;
    • modulāra rāmja koncepts, iespēja noņemt pasažiera sēdekļa balstrāmi un rāmja gala daļu;
    • klasiska piekare ar augstas kvalitātes apvērsto teleskopisko dakšu priekšā un Paralever sviru aizmugurē;
    • izplūdes sistēma ar diviem slāpētājiem kreisajā pusē un papildaprīkojuma iespējām;
    • tradicionāli spieķotie riteņi ar melnām rumbām un aplocēm;
    • radiālas četru virzuļu monobloka bremžu skavas, armēti bremžu vadi un peldoši 320 mm bremžu diski;
    • modeļa plāksne uz rāmja galvas klasiskā BMW Motorrad stilā;
    • plašs speciāli sagatavotu aksesuāru klāsts ar atbilstību pašām augstākajām BMW kvalitātes prasībām.


    BMW R nineT video: http://www.youtube.com/watch?v=P4fO0Vr874A

    Vairāk attēlu: https://www.press.bmwgroup.com/pressclub/p/pcgl/pressDetail.html?title=the-new-bmw-r-ninet&outputChannelId=6&id=T0148127EN&left_menu_item=node__8300


    Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


    Reģistrēties