Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Aizpakaļvilcēja šķūnings

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-80]  [81-91] 

shkapars 22. Jun 2013, 21:54

Nee, Jurro, tikai par 1 :-)

zet 22. Jun 2013, 21:46

Loģiski. Tagad- Virzuļa gājens samazina max jaudu (ne vidus apgriezieniem). Kompresija palielina. Kas galu galā? Dzīvei vai sportam? ))

kba-pro 22. Jun 2013, 21:06

Nu re ku labu darbu Shkapars izdarīja, nau vairs daudz jāraksta.
Bet ir tā ka meistars (Shkapars) saka. Tam visam pa virsu varu atkārtoties ka lielāku griezi iedod:
1. spēka pleca (+ 2mm) palielinājums
2. darba tilpuma (+ 36cm3) palielinājums
3. kompresijas palielinājums uz 14 komats
Rotējošo detaļu svars ne mazākā mērā neietekmē griezes momentu, lai vai kā to gribētos.
Griežās labi, ļoti labi, 14/44 bija pa traku, tika nomainīts uz 15/44 izmaiņas nebija jūtamas - tāpat traki labi. Priekš 16/44 ķēde pa īsu . Juniors ir smaidīgs kā rausītis.

Visumā strādā stabilāk, robos slēdzās perfekti nav problēmu uz augšu - apakšu poh pie kādiem apgriezieniem. Nav arī problēmu kuras pieminēja meistars kad trūkst cranka inerces uzsākot kustību kā viņa meistardarbam - GSXerim.
Guldīšana luņkos vēl netika testēta jo pagasta ceļi visi nokaisīti ar akmentiņiem, bet tikc cik nu varēja atļauties, likās labi.

Sjon tika mēģināts testēt un pielasīt setingus amortizācijai, lai verot vaļā nav moto GP varinati.

jurro 22. Jun 2013, 19:55

Nemānies, man pa 2 bija vairāk

shkapars 22. Jun 2013, 19:11

Kaapeec lai samazinaatos griezes moments? Jaa, klokjenes inerce samazinaas, bet grieze jau palielinaasie, jo palielinaaja plecu, kur pielikts speeks. Manam GSXR 1000 arii ir atvieglinaata klokjene un stipri vairaak. Vieniigais kas ir, tad nevar vienkaarshi laist tukshgaitaa sajuugu un braukt, slaapst nost, resp. klokjenei truukst inerces, bet tikliidz motors iegriezhaas, tad Nm tam toch netruukst. Uz stenda Nm bij vienaadi ar S1000RR

zet 22. Jun 2013, 11:52

Interesanti- vai samazinājās Nm (griezes moments, eb torq)?

kba-pro 22. Jun 2013, 01:11

kas teu vinjai kait??

karlsons 22. Jun 2013, 00:47

Maajaas lieku kompresi uz potiites

kba-pro 22. Jun 2013, 00:43

to ZET:
to pirmo es tā īsti nesaproot.
bet detonācija pagaidām nau novērota

kba-pro 22. Jun 2013, 00:42

kur tu esi bokas jaunkundzes džentelmeni ko???

karlsons 22. Jun 2013, 00:16

MIGs 21. Jun 2013, 21:56

Ir labs !

zet 21. Jun 2013, 20:16

Un kā ar detonāciju?

zet 21. Jun 2013, 20:12

Ok!
Tagad gribās redzēt uz kalnu rāpšnos un Nm pakāpi. Vai Ps aiztāj Nm ?

karlsons 21. Jun 2013, 19:09

Viskas gerai

zazzaa 21. Jun 2013, 19:05

ka bushinsh ar redīsiem kopā iet

karlsons 21. Jun 2013, 18:40

Bushnsh

UDT 21. Jun 2013, 11:04

Jaa toc riepas kautakaadas plikas, ieliec pa amiisiem arii ja ir info, kaapeec ne.

kba-pro 21. Jun 2013, 10:21

To UDT:2
Ja ir vēlēšanas iepazīties ar suspension recepti -varu pievienot

kba-pro 21. Jun 2013, 10:14

To UDT:
Nu pēc krosinieka višs tākā īsti neizskatās
PS:
Tas tiek taisīts tikai un vienīgi priekš funride

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-80]  [81-91] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties