Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Honda CRF450R 2013 Supermoto Track Conversion

[1-20]  21-40  [41-42] 

Bagars 25. Aug 2014, 18:42

Jā, sarkainais smāķis ir gerai. Lietoju Texaco. Ūdens neņem, sals neņem, temperatūru arī pacieš. Precīzu uzvārdu neatceros, līdz plauktiņam tālu... Ja kādam ir interese, pm vēlāk...

kba-pro 25. Aug 2014, 17:09

Hondas dempferis tradicionālais, bez vadiem. Bildē tie štekeri jauc galvu.

Negantelis 25. Aug 2014, 17:00

Kas tas par verķi uz stūres kolonas? Tā kā demfers, bet tā kā nē,tā kā ar vadiem.

kba-pro 25. Aug 2014, 14:47

Iet jau trešo gadu, pirku WURTH'ā, nosaukumu vairs neatceros, lietoju visur, ir laba jo neizkalst un ūdens neskalo. Lielo trubu iespiedu lielajā štauferī.
Ja vaig nosaukumu tad jāiet uz bodi skatīties...

JJB 25. Aug 2014, 14:07

Kas tā par sarkano smērvielu gultņiem?

mynameislenards 25. Aug 2014, 13:02

Ideāli viss tikai prasijās to vāku skaistāku padarīt

kba-pro 23. Aug 2014, 12:04

ar domāji izspiest?? vai kā??

dzhanis 22. Aug 2014, 22:23

kawasaki sajuga grozs tikpat smuki parluza

Archy96 22. Aug 2014, 00:32

Nezināju, ka sodu var izmantot kā alternatīvu smilšu strūklai

zazzaa 21. Aug 2014, 17:59

secret substance...

Chubaka 21. Aug 2014, 10:35

Apsveicu ! Gaidām turpinājumu ..

soulfreak 20. Aug 2014, 07:33

Baigi smuki trubu salaboji

kba-pro 19. Aug 2014, 13:08

Es jau necepos, tu paprasīji kapēc, es vnk apstāstīju savu redzējumu.
Man šķiet visi kuri brauc pirmajā 20iekā tā maksā un vairāk. Lielākais īpatsvars tajā ciparā ir inženieru algas, jo krutāka komanda jo dārgāki inženieri.

Rage51 19. Aug 2014, 11:59

Labi, labi. Bet piesienoties treškārt, tas Hondas maksa - moca cena +20k€

kba-pro 19. Aug 2014, 11:26

Well...
pirmkārt - Honda man patīk vislabāk no tehnisko risinājumu to dizaina un apkalpošanas patīkamības viedokļa, un viena tāda man jau ir par kuru esmu sajūsmā.

otrkārt - ar to brauc visā pasaulē kas nozīmē pietiekami lielu likviditāti

treškārt - supermoto mačos honda tāpat lielākoties brauc priekšā

ceturtkārt - rezerves daļas pat pie mums ir lētākas kā pārējiem no Japan Team 4 un eiropiešiem

piektkārt - aftermarketa piedāvājums ir tik milzīgs pateicoties viņas popularitātei ka tas atstāj pietiekami lielu ietekmi uz oem tirgus politiku

sestkārt - Hondas dzinējam ir vislielākais attīstības potenciāls stoka versijā salīdzinājumā ar citiem bēdubrāļiem. Lietderīgi pievērst uzmanību jaudas raksturlīknei. Nopietnās gonkās neviens nebrauc ar stocka dzinēju, tā kā oem jaudas parametri nav kritērjs.

Rage51 19. Aug 2014, 10:56

A kāpēc izvēlējies vismazjaudīgāko krosaču? Šitam jau endžins obligāti jātaisa, lai būtu konkurētspējīgs.

zazzaa 18. Aug 2014, 22:42

seriāls kuram sekot līdzi

kba-pro 18. Aug 2014, 17:45

Nu tas tā pagaidām vēl 08 ir niknāks, ziema priekšā ar to do listi

Gaizins 18. Aug 2014, 16:06

To ka 2008 gada Honda ir niknāka, tam es varu pievienoties, pats braucu ar tādu!

kba-pro 18. Aug 2014, 15:05

Obla - paldies

[1-20]  21-40  [41-42] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties