Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Suzuki Bandit 1200 K6 šķūnis no 1157 uz 1216

 1-12 

Katovskis 16. Jun 2016, 23:01

Tikšu uz stenda tad jau redzēs rezultātu, man jau liekas ka ir OK griežas labi

katerhams 12. Jun 2016, 09:31


p.s. sarkanais silikons vnk nogalina

osiic 11. Jun 2016, 22:37

Malacis! Šie projekti vienmēr ir vērtīgi

Rizza 10. Jun 2016, 15:44

Es saprotu, ka uz stenda neesi bijis, bet kas ir mainījies tīri jaudas ziņā ? kāds ir jaudas kāpums/ieguvums salīdzinot ar stock ?

Katovskis 10. Jun 2016, 12:47

Pagajušo ziemu bija doma mazliet uzlabot savu mocīti tad nu tika pasūtīts Dynojet stage 1 kit ielikts K@N gaisa filtrs, papildus piesūtīju klāt mikuni dīzes 107,5 jo ar tām kas bija komplektā īsti negāja kā gribētos. Tā nobraucu vasaru , pienāca rudens nemierīgs prāts kaut kas jāpašķūnē. Tā nu tika pasūtīts virzuļu komplekts no JE PISTON 81mm kompresijas pakāpe 11:1 standarta ir 79mm 9,5:1 tas pacels kubatūru no 1157 uz 1216, tāpat tika pasūtīta COMETIC galvas blīve jo standarta vairs neder. Par cik Bandīta 1200 motors ir aizgūts no jaudīgākā brāļa GSX R 1100 tad prakstiski visas detaļas der bandīta motoram. Tā nu tika pasūtītas jaunas oriģinālas suzuki sadalenes no GSX R 1100 89 gada modeļa. Slīpējot lūkas sapratu ka normāli nevar izslīpēt jo traucē vārstu vadīklas tapēc tika izņemtas un pasūtītas jaunas no APE (american performance engineering) + pasūtītas viton vārstu blīvslēgi. Slīpēšanai salīmēju smilšpapīru rulīšus 40-50 mm garus un 12-14 mm resnus rupjums no 80-150 uztaisīta asīte ar konusu un ar pneimatisko frēzīti slīpēju visus rūpnīcas nesmukumus ārā. Tā nu pienāca pavasaris un pilnai laimei vēl pasūtīju izplūdes kolektoru no Black widow . Salikts kopā salietas eļļas , piebraukts mierīgā režīmā 2000 km tā līdz 4000 rpm lai pierīvējas mazliet jaunās detaļas. tad pārbaudītas vārstu atstarpes pārregulētas pārvilkta galva samainītas vēlreiz eļļas filtri un nu var iegriezt tas tā īsumā

Katovskis 10. Jun 2016, 12:42

Slīpēju ar pašlīmētiem smilšpapīru rullīšīem 40-50 mm gari un apm 10-14 mm resni, izmantoju sakot ar 60, 80 rupjumu un beidzot ar 120 150

K-K 10. Jun 2016, 12:20

elf, paskaties vērīgāk, tā ir izplūde.

Katovskis 10. Jun 2016, 12:04

Baigais domraksts sanāks

elf 10. Jun 2016, 11:23

Lūkas nevajag pulēt...tad degmaisījums līp pie sienām...vajag matētu virsmu.

chirkainais 10. Jun 2016, 11:20

Jā, vairāk informācijas, komentāru un rezultāta bildes/slēdzienus!
Labs projekts!

Katovskis 10. Jun 2016, 00:19

Cilindriem ar slīpēšanu vien neiet cauri, frēzēja pēc tam slīpēja, uz dyno vēl neesmu bijis, izmaiņas protams jūt

Archy96 09. Jun 2016, 23:48

Šis ir tik tiešām vērtīgs upgrade, tikai vairāk info prasītos. Ko ar cilindriem darīji, slīpēji uz lielāku diametru? Ko saka butt dyno par šo visu pasākumu, jūt izmaiņas?

 1-12 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties