Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


BMW K1100LT

 1-15 

organizm 18. May 2019, 08:36

mezamaris,domā es tev iedošu iespēju padročĪt uz savas seksīgas sievas bildi? xa!

Atrix 25. Apr 2019, 12:24

A cool flyin' brick!!

mezamaris 09. Apr 2019, 23:58

O,pat bildītes pie krieviem esi atradis!

organizm 29. Mar 2019, 21:08

Vo,aizmirsu galveno mīnusu:dzinēja īpatnības dēļ(cilindri virzīti uz sānu pēkas pusi) uzsildot, dūmo ka veca laba Jawiņa638,līdz ar to jāseko eļļas līmenim.

organizm 29. Mar 2019, 11:13

Šitas lietiņas,kā vīr apģērbu nesāšanu vienmēr padara meiteni vēl vilinošāku...
Pienāca laiks mazliet pasāstīt par moci un savām subjektīvām sajūtam.Var būt kādam noderēs,ja meklēsiet to pašu:
(+)Pirmkārt ļoti ērta taisna sēdpozīcija un vēja aizsardzība vislābāka ko esmu mēģinājis sava neilga motociklista mūžiņā.Raiderim 180-185 būs ideāli,ja augsstāk tad kājas celiem nebūs vietu.Mīksts stoka sēdeklis.
Laba(salidzinoši,piem ar Varadero gaisma)
Izcilas bremzes,gan priekšējas gan aizmugurējas(salidzinot ar to pašu Varadero)
IR,kaut analoga,benža ļīmēņa rādītājs.
Mocis ir mierīgs,var braukt 40km/h ar 5o robu,starp katru robu ir neitrāle,ka autiņam.
Vislielākais taktīlas izjūtas mīnus man ir tas,ka nevar iedarbināt ,kamēr sānu pēka izstumta(japānu piem var iedarbināt,bet mocis noslāpst ieslēdzot robu) Līdz ar to nav ērti katru reizi viņu celt uz centr pēku,un nevar uzsildīt moci, kamēr aizvēr garāžas durvis.
Sānu koferu stiprinājumi ir plastmasas,līdz ar to celtspēja ir nekāda-jastiprina uzreiz kamēr nav salauzti.
Pa eļa plastiks vibrē-jālime.
Ar viņu var braukt salidzinoši ātri ,bet principā tas ir senjora tipa mocis,kam ātrums nav izšķirošais faktors. Var būt ko vēl atcerēšos,bet paigaidam man ir viss.Taisnus visiem ceļus jaunā sezonā.Braukšu ripot

maniac 29. Mar 2019, 08:55

Smuki!
P.S.Kombis par lielu...

Sergejs80 07. Oct 2018, 19:47

Oi, forši! Pēc galerejas atjaunošanas jau baudāmāk
Kaut kā tās smukās bildes tagad reti, pat mēneša (gada) meitene pacelta no arhīva.

VATERLAND 03. Oct 2018, 17:29

Par konkrēti DRZ 400 domas dalàs, bet virziens tik tiešām ir pareizs.

organizm 03. Oct 2018, 16:20

Šķiet,Vaterland ka tev normāli derēs DRZ400 bet es,kādreiz atnākšu pie Gl1800

organizm 03. Oct 2018, 16:15

paskatīsim,vēl neesmu īsti pabraukājis,jāmaina akumulatoru...bet diezvai pēc XL1000 Varadero kāds mocis spēs mani pārsteigt ar smagumu un stīvumu

VATERLAND 03. Oct 2018, 09:23

Valdi, es nemurkšķētu, ja 6 gadus diendienā : ziema/vasara, nebūtu nobraukājis ar lidojošā ķieģeļa nākamo modeli K1200RS/LT.
Tas lielais svars un apšaubāmais atsperojums ķieģelim padara to par gausu un garlaicīgu agregātu.
Kiegeļiem ir arī tāds iespējams fail, ja aizraujas ar +200km/h sasniegšanu, pastāv risks, ka klanis parādīs savu draudzīgo roku 4.cilindra galvā/blokā dēļ vājās eļļošanas.

maniac 02. Oct 2018, 22:35

Nepiekrītu (šoreiz!) faterim! Šitie (k75, k100, k1100) bija baigi labie. Stūrējās un braucās lieliski. Jaunākiem daudz plusu. Bet pārāk daudz elektronikas. Pie kā, laikam, jāpierod...

organizm 02. Oct 2018, 18:02

Nebija galvenu faktoru,to kopums: pārbaudīta ar laiku izturība ,kardāns lai būtu elektronikas mazāk nekā jaunajiem modeļiem..ka arī dradzīga cena un krāvniecības spējas stokā. Lai būtu iespēja garlaicīgi braukt 200km/h ,bet tālu

VATERLAND 02. Oct 2018, 17:17

Lidojoshais Kiegelis-.garlaicigs, smags un stīvs.
Ja degvielas paterina ekonomija ir galvenais izvèles faktors, noteikti rekomendetu lukoties uz musdienu modeliem.

mezamaris 02. Oct 2018, 17:13

Izpūtējs nadaudz samocīts.
Labs mocīts.

 1-15 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties

Rezervesdalas24.lv

Top.LV