Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


540sxs

 1-10 

kurbuls 25. Aug 2010, 21:56

Ar šo braukt ir baigi labi. Iekš US taisīja testus - dažāda līmeņa braucēji brauca ar dažādiem aparātiem. Intermediate (vidēja līmeņa) braucēji ar lieljaudas agregātiem uzrādīja salīdzinoši labākus rezultārus. No lieljaudas aparātiem bija Hond CR5002T un 540KTM. Galvenais ieguvums - nav jāslēdz ātrumi

endurists 25. Aug 2010, 21:09

Krosā skaidrs, tur mazs, viegls divtaketris vai mazkubu 4T, bet nu tādā vieglā un ne tik vieglā endūrā šis ir daudz baudāmāks. Pirmkārt dēl tā ka motors velk visā apgriezienu diapozonā un nav jabaidās, ka tulīt izlīdīs klanis izgriežot mazkubnieku! P.S. Usmā pabraucot ar tavu RMZ - 250 nobrīnījos, ka varēji Dundaga tik labi nobraukt jo tavam 5gals bija tur kur manam labākaja gadījumā 3-4 robs un vel divi paliek ko izmantot. bet nu tās ir divas pilnīgi dažādas lietas kuras gribam salīdzināt

P.S. visi dirt bike ir labi, jamāk tik braukt ar tiem!

UDT 25. Aug 2010, 19:42

Runaajot par to ko saka Cipaans, taisiiba ir....nezinu kaa ar enduro, bet krosaa piemeeram sogad Stefana Everta vadiibaa tika konstrueets un ir jau paardoshanaa 350 cm3 mocis. Ja nemalodos Caroli ar to sogad brauc. Taa kaa pasaules veci arii laikam liidz galam to 450 nieku nevar aizgriezt.

Cipaans 25. Aug 2010, 17:25

Nezinu, nav pofig cik ir 450, 525, 540 vai 575, tāpat neviens te nevar izspiest pilnu ručku, man arī bija 525, kāda jēga braukt 1/3 ručkā, un tad kad nošķaudās tad nolauž mocim dufeli un izpūtēju...

kurbuls 25. Aug 2010, 12:11

Jā, tā laikam sanāk. Būšu sajaucis ar 552cc versiju

endurists 25. Aug 2010, 09:27

No 525/510 atšķiras ar to ka ir par 2mm lielāks virzuļa diametrs, kas kopumā ar 72mm kloķeni dod 531,8cc, ieliekot 78mm kloķeni jau dabūjam 576cc

kurbuls 24. Aug 2010, 23:54

Pirmoreiz par šīm modifikācijām lasīju kādā 2005 (?) gadā. Orģināli KTM bija tikai 540SX versija, kas atšķīrās no 520/525 tikai ar virzuļa diametru. Tur nebija 540 kubi, bet mazāk. Līdzīgi kā 525SX bija 510 kubi. Tūninga kantori piegudroja klāt garāku kloķeni un šo modeli nodēvēja par 576 (ņemot vērā proporciju 525/510). Salīdzinot ar 540to, 576tajam ir palielināts virzuļa gājiens, līdz ar to mocis ir jaudīgāks, bet maigāks (endūriskāks). Ja nemalsdos Vinters ar tādu motoru Dakāru vilka

feciic 24. Aug 2010, 22:37

nebija strjomna tik vecu un tik pārtūnētu krosenieku pirkt? Vai arī šitamais tik nikns ka nav iespējams nobraukt jo nav kas pilnu ručku atgriež?

endurists 24. Aug 2010, 22:06

Galeriju negribēju publicet, bet tikai bildi saglabāt! Tātad apraksts KTM 540 SXS ar veselu kaudzi rūpnīcas tūninga detaļu + 78mm stroker kloķene, kas kopumā dod 576cc! Būs brālim jauns mega arkls

CP17 24. Aug 2010, 21:52

Ja atmiņa neviļ, tad pamatskolā galdu kājas bija toč toč tādā pašā krāsā kā tev rāmis Tak uztaisi kautkādu aprakstu, kas ko kā utt... savādāk drīz būs jāpārsauc galerijas par Dienas snapšotiem

 1-10 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties