Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Ko šodien esi uzlabojis savam mocim 3

[1-20]  21-39 

UDT 29. Sep 2010, 14:02

Es domaaju kaapeec visiem krosiniekiem (tagad) ir divas sadalenes bet honda uztaisiija saadu ar vienu. Kaads bija meerkjis?

Modrs 29. Sep 2010, 13:57

viena sadalene un 4 vārsti bija tavam LC4, EXC/SXC vecajiem, Husqvarnai 610 un vēl veselam lērumam.

DOCH maziem matoriem laikam neliek tādēļ, lai nav liekas rotējošās masas (+1 sadalene, zobrats, garāka ķēde utt), kas liedz strauji uzņemt apgriezienus

Modrs 29. Sep 2010, 13:55

visiem močiem, kam ir viena sadalene (OHC) un daudzi vārsti, ir divplecu sviras.

šajā gadījumā gonda ir vienu divplecu sviru, vai pāri izmetusi ārā no konstrukcijas

UDT 29. Sep 2010, 13:49

A kaads meerkjis tai divplecu svirai? cik ir redzeets saada galva ir tikai CRF, visiem citiem ir divas sadalenes.

shkapars 29. Sep 2010, 13:40

Jaunākiem CRF250 modeļiem (laikam no 9tā gada) ir piestrādāts pie šīs sviras svara samazināšanas

Modrs 29. Sep 2010, 13:27

nu ja ja, jo īsāks gājiens virzulim, jo mazāki spēki AMP un ZMP galos uz to darbojas un var dabūt lielāku ndžezu. Prieks, ka te ir zinoši egoni

ak jā, apgriezienus ietekmē arī rotējošās masas un pārējās kustīgās detaļas. interesanti, ka tā izplūdes vārstu divplecu svira izskatās smagnēja

uldens2 29. Sep 2010, 11:04

klanis spej turet noteiktus apgriezienus atkariba no gajiena.Precizi lai zinatu abaroti ir japparekina metri sekunde ko noskrien virzulis.Kaut ka ta bla formulu zinu no galvas

spoks 29. Sep 2010, 10:13

Paldies... ļoti vērtīga galerija ar noderīgu info!

shkapars 29. Sep 2010, 09:58

man ir 250ccm, tāpēc arī apgr. lielāki. galvenā problēma pie motora apgriezieniem ir nevis paši apgriezieni, bet gan virzuļa kustības ātrums. tas arī ir galvenais motora apgriezienu ierobežojošais faktors. tāpēc arī visi mazās kubatūras moči ar īsākiem virzuļa gājieniem griežas vairāk.

Modrs 29. Sep 2010, 09:48

tas mo tik tiešām griežas līdz 13000 apgr/min...?
vnk mans Te610ie bue bue buē jau taisa pie 8000

shkapars 29. Sep 2010, 09:29

Ieguvums tiešām braucot ir labi jūtams. patiesībā darbu aprakstā un fotogrāfijās ir virspusēja informācija, kas galvai darīts. Sīkumi lai paliek pie manis

uldens2 29. Sep 2010, 08:34

Sakot skatities domaju ka nekada ieguvuma jutama nebus,bet tomer

shkapars 29. Sep 2010, 08:17

jā, hondām ir viena sadalene ar trīs izciļņiem, divi pa taisno uz ieplūdi un no viena caur 2plecu sviru uz abiem izplūdes vārstiem

Modrs 28. Sep 2010, 22:56

paldies, skaidrs

lenko 28. Sep 2010, 22:50

Vairak skaidribas 44 bilde

lenko 28. Sep 2010, 22:47

http://www.dirtrider.com/tech/141_0409_h...photo_08.html

Modrs 28. Sep 2010, 21:30

es skatos uz to galvu un nevaru saprast, kādas formas sadalene kustina vārstus. izplūdes ar divplecu sviru un ieplūde pa taisno ar sadalenes izcilni....?

Archy96 28. Sep 2010, 20:30

Škapars tagad mums būs galvenais tūneris-vīlētājs, pie kā būs savum motorus stiept

Zigmunds 28. Sep 2010, 20:10

krosenieka man nav, taču paldies par vienu no RETAJĀM galerijām ko ne tikai ir vērts skatīties, bet arī izprintēt un turēt pie sienas blakus mocim.

[1-20]  21-39 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties