Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Dari pats - jeb KTM EXC/SXS 532 :)

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-108] 

endurists 04. Jan 2013, 23:09

Savu neesmu uz dyno stenda licis, bet šeit ir grafiki ar CRF450 un redzams, ka pie 1/4 droseles atvēruma starpība ir milzīga
http://www.thumperfaq.com/images/powernow_dyno1.jpg

Tas gan ir ar vienu plāksni ieplūdes daļā. Man tur ir 3 un vēl viena karbiķa priekšpusē



Te CRF pie 1/2 gāzes

http://www.thumperfaq.com/images/powernow_dyno2.jpg

mezavecis 04. Jan 2013, 22:23

baigi gribetos redzet stenda izdruku pirms un pec karbika skuninga..vai izbaudit a savu dibua to starpibu
P.s no otras puses kardinajums savu mopedu parlikt uz sprici un nechakareties ar shadiem rokdarbiem

endurists 04. Jan 2013, 19:28

Aaaa un kurš Tev darināja karbi?

endurists 04. Jan 2013, 19:27

Ir ir arī pirms tam jau bija gana

Tur ar maz vairs kas kopīgs ar standarta EXC.
540 SXS motors pilns.
Stroker kloķene ar palielinātu gājienu no 72mm uz 78mm, kas kopumā dod 576cc
MXC kārba - 6 robi, bet tuvāki viens otram kā EXC. Pirmais tikpat garš kā krosa SX versijai.
Izplūde/ieplūde sadarināta
Tik pašam ar sevi jāstrādā, lai varētu kārtīgi rūcināt to dampi


marchiks31 04. Jan 2013, 18:54

Labi saskrūvēts karbiņš, man tādu uztaisīja pāris gadus iepriekš uz suzuka dr 650 salīdzinot ar prastu karbiņu un safīčotu diena pret nakti, tas klucis griezās lopā. Nu kā ir? līdz ausīm?

Bagars 03. Jan 2013, 16:52

"Dari pats -" visu cieņu!

Indo 03. Jan 2013, 14:44

Maniaks! Tikai tagad i' pus rokturi atgriezt nevareesi

endurists 27. Nov 2012, 22:37

Man šķiet kādi 10 poweristi ir uzdevuši šādu jautājumu

SIA "Agens" Krāsotāju ielā.
http://www.firmas.lv/profile/agens-sia/40103063714

ivis-ktm 27. Nov 2012, 20:52

Labs darbiņš. Kurā vietā pārtini spoles? Jūtu, ka man arī tas draud.

ssandijss 25. Sep 2012, 09:09

Kā turas ratiem krāsa? Izskatās, ka vēl nav apdilusi?

endurists 16. Sep 2012, 23:42

Pakaļējos gultņus točna reizi gadā sanāk mainīt!

Japp. taisīja gan sajūga cilindru gan virzuli. Mums tur bija barters tapēc tīrā naudā neko neizmaksāja.

MIGs 16. Sep 2012, 13:43

Cik izmaksāja sajūga cilindra korpuss ? Vai virzulīti arī taisija ?!

Manson 16. Sep 2012, 10:50

Tās alumīnija bukses toč mainu katru gadu. Savādāk jauniem blīvslēgiem nav jegas.

Bagars 16. Sep 2012, 01:01

Rekomendēju, mainot KāTeMam riteņu gultņus, nomainīt arī to alumīnija buksi, kas ir starp gultņiem, vai arī uzvirpot jaunu, tērauda. Bukšu garumus precīzi pēc manuāļa!

P.s. Zinu, kāpēc to saku

Manson 15. Sep 2012, 21:30

K;ap;ec tev tik bieži tie priekšējā rata gultņi jāmaina labiem gultņiem un blīvslēgiem jau vairāk par vienu sezonu jāiztur.

-rich- 11. Jan 2012, 16:51

cepuri nost !

aivarsk 11. Jan 2012, 12:35

gaazeej, pareizi tu uztveeri, sakeras viss liekais un dublju gonkaa kalotkas beidzas peec 10 min.

bekerisa 10. Jan 2012, 23:09

super darbiņš paveikts un iznākums ar tāneko...

gaazeejs 10. Jan 2012, 19:42

Man kaut kā šaubar par tā pilnā bremžu diska darbību. Ne jau tikai svara dēļ griež tos caurumus, viņos arī sakrājas viss liekais, kas nosēdies uz diska/kalotkām.

Rizza 10. Jan 2012, 15:20

Zalatie ruki !!

[1-20]  21-40  [41-60]  [61-80]  [81-100]  [101-108] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties