Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Yamaha Fazer FZS600 (1998-2003 modeļa gads)

 1-14 

spider 26. May 2011, 14:03

Nu gan te daži labi indivīdi ir piepļūtījuši topiku. Ja gribas pad"rst, tas ir jādara tualetē (Nekā personīga) Rakstu rakstīju es, un Atvars labu gribēdams pie bildēm pielika savus komentārus.
Un tagad pakomentēšu es: izplūdes sistēmas kolektors sarunvalodā bieži vien tiek saukts par to pašu "zirnekli", tā kā nekas nepareizs tajā nav. Ja kāds nav dzirdējis vai zinājis - atlikt iršanu. Tieši tāpat, kā maz kurš zin, ka mašīnā "bardačoka" patiesais nosaukums ir "cimdu nodalījums"
Ņemot vērā, ka tik mazā bildītē diez vai satilptu teksts : " lai kvalititatīvi, nenolejot visu izplūdes kolektoru ar eļļu, daļa no kuras tecēs pa izplūdi tālāk, brīdī, kad tiek skrūvēts nost eļļas filtrs, pretējā gadījumā tur ir jāsabāž lupatas, no kurām tā vai tā notecēs eļļa, turklāt vēl papildus būs jāmuģījās ar filtra izvikšanu no šaurās bezizejas. Eļļas noliešanas skrūve atrodas tik neērtā vietā, ka nenoņemot to pašu "zirnekli" un neizmantojot kaut kādu īpašu renīti, daļa eļļas uztecēs izplūdei. Vai arī to vajadzēs notīt ar kādu plēvi Tā nu lūk Atvars acīmredzami to visu saīsināja nelielā teikumā. Var jau, protams, ..isties to visu darot, bet vienkāršāk un tīrāk eļļas maiņu var izdarīt noņemot izplūdes kolektoru. Papildus tam, katru reizi iesmērējot ar kādu grafīta zieķi stiprinājuma vītnes, lai pēc tam, kad ar "taisnām rokām" un speciāliem instrumentiem pāris gadus būsiet mainījuši eļļu, brīdī, kad uznāks nepārvarama vēlme noravēt izplūdes kolektoru puse "špiļku" nepaliktu cilindros.

falamella 26. May 2011, 00:47

hlammmmmm

klucis 26. May 2011, 00:16

modeļa gads vai gada modelis...derētu valodu pamācīties

BoneShaker 25. May 2011, 23:48

njā...zeme atveries!

bluefire 25. May 2011, 23:39

Nu es ar par zirnekli nobrīnījos . Aizmirsi piebilst, kad tieši tas zirneklis ,ja viņu nekopj ātri sarūsēs. Par pirmo dakšu ir taisnība.

Archy96 25. May 2011, 23:27

Nekāds zirneklis tur nav nost jāskrūvē, lai filtru nomainītu, vienkārši spec atslēgu vajag, Atvars ir "kompetentu" spečoku atradis, kas rakstu rakstījis.

West 25. May 2011, 22:18

Es neesmu puuce... esmu vaavere,es kakaaju.

RU 25. May 2011, 19:47

Normāls raksts!! It sevišķi tiem, kam pirmā motocikla izvēle aktuāla un/vai budžets neatļauj pirkt kaut ko daudz svaigāku.

MartinsR 25. May 2011, 18:17

paldies par rakstu, interesants

p.s. par tiem 400km gan īsti neticas, man ar šādu motociklu vairāk par 300km (tiesa gan, pilsētas režīmā, bet mierīgi pārvietojoties) ar vienu bāku nav izdevies nobraukt

emils90 25. May 2011, 16:43

hondu cbr1000f 87.gada ar nevaig aizmirst.. Ar tīri tā neko pēc kompresora izskatās

mapo 25. May 2011, 16:35

Nakamais par ko varetu rakstit ir kawasaki GPZ ! Tads pats neglitenis !

Jorens 25. May 2011, 16:35

Atvars turpina tradīcijas

klucis 25. May 2011, 15:36

lai nomainītu eļļu un filtru vajag pareizos instrumentus,nevis līkas rokas un tad nekāds "zirneklis" nebūs nost jāskrūvē

dairons 25. May 2011, 13:42

Man tādu vajag!!!!!!!!!! Kāds gadījumā negrib šo modeli iemainīt pret manu auto (BMW 32...?

 1-14 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties