Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Ekipējuma tests — ĶIVERE „Schuberth C3”

 1-20  [21-22] 

marcis 12. Jul 2011, 21:24

...jā un to visu no malas vēro žūrija un dala balles, kurš efektīgāk izsmērē naba meloni pret asfaltu

Niksons 11. Jul 2011, 15:38

2 Paratrooper
Es par to domāju. Bet tas parašūts/stabilizātors hvz cik lielā mērā samazinās ātrumu.
Nu varbūt tikai kā raķetei - piemontēt tādus spārniņus, varbūt ka tas maz ietekmē ātrumu

ParaTr00per 11. Jul 2011, 14:03

vieglaak ir nometamai kjiverei piesiet stabilizeejoshu parashuutu. vai vienkaarshi lupatu/asti, lai taa triektos pret asfaltu ar vajadziigo vietu

Niksons 11. Jul 2011, 12:29

Tikko ienāca prātā vislabākā doma.
Ņemam nošķiltu moci, bez priekšējā riteņa. Uzstādam tam rāmim sakabi uz standarta 50 mm farkopa, kuru var atvienot no pikapa kravas kastes, paraujot kkādu rokturi...
Pikaps ieskrienas, šoferis dod signālu, moča pusrāmi atkabina no pikapa. Tas ar mūsu experimenta objektu (sauksim to par teni ) dodas kosmosā. Pikaps strauji stūrē pa labi/kreisi.
Publika sajūsmā lauž krēslus

How hard it can be ?

Niksons 11. Jul 2011, 12:23

Par testiem.
manuprāt vispareizāk būtu sagatavot kkādu sūdu maisu, kuram galā piešūt cilpu. Aiz tās cilpas piesprādzēt ķiveri ar meloni iekšā. Un tad vedot ar kādu pick-up (tipa micu L200 vai toyo hailux) to sūdu maisu ar visu ķiveri izmest pār bortu

Pavisam perversi būtu paņemt kkādu tipa ričuku/plirkši ar palīgritenīšiem un mūsu maisu uz tā. ievilkt to konstrukciju līdz kādiem 100 km/h un novirzīt pret borģūru.
Varētu but daaudz jautrāk un saprotamāk virzīts trieciens. Jo vnk nomesta ķivere var atsisties ar vaļējo (apakšējo) daļu pret asfaltu

Niksons 10. Jul 2011, 20:50

imho VISAS ķiveres ar EC sertifikātu sadursmē nebūs "vājais posms". Mums būtu jāsatraucas par kakla skriemeļiem un smadzenēm nevis par ķiveres čaulu.
Pie afffigenākā trieciena kāda starpība - smadzenes izšķaidītas pret asfaltu vai pa ķiveres iekšieni

Atpakaļ pie topika - mazliet sauss apraksts sanācis, rudenī mēģini vēlreiz, būsi pie tā poda vairāk pieradis, būs vairāk ko teikt



Mani 0,02 usd
Pirmo šubertu nopirku, kad motolands vēl tos netirgoju. C2 Hanoveres motobodē ieteica kā pasaulē klusāko flip-up.... Drīz pēc tam parādijās šis, kam klāt bija arī komunikators. Lielākoties dēļ tā arī apgriedojos.

Šis ir vnk kvalitatīvs produkts, kuru ir ērti un patīkami lietot ikdienā. Forši polstera materiāli, nekur nekas nespiež, negrauž, nesmērē, nesmird. Tai pat laikā neliekas, ka būt kompromisi drošības jomā. Un tas lietošanas ērtums garajiem ceļojumiem ir daudz svarīgāks drošības paramtrs par to, cik tonnas tas pods var izturet. Sīkais grauzējiņš brauciena piektās stundas laikā jūs būs novedis līdz ārprātam, un lai ātrāk tiktu galā uz ceļa sāksiet taisīt visādus vipendronus...

Uz mana moča es gribētu mazliet efektīvāku ventilāciju, bet ārpus tā - nav kur piesieties

Komunikatoram iepriecina baterijas kalpošanas laiks. Šogad esmu lādejis 2 reizes - pirms IT brauciena un kādu mēnesi atpakaļ

spider 09. Jul 2011, 09:32

Kā pareizi atzīmēja ParatrOOpers, tad ķiveres galvenais uzdevums ir energjijas daudzums, kas jaaizkliedee (pie tam pēc iespējas viemērīgāk, pa visu ķiveres korpusu) trieciena briidii.
Ja pat vidēji spēcīga sitiena brīdī, ķivere nesaplīst, tad sitiena enerģija tiek novirzīta tālāk uz galvu un kaklu. Vai vajag tādu ķiveri? Diez vai. Tādēļ vadošie ķiveru ražotāji iesaka mainīt ķiveri pat gadījumos, kad tā nejauši ir nokritusi no vismaz 1 metra augstuma uz betona seguma, jo daļu sava darba tā jau būs veikusi un nekādas garantijas, ka reālā situācijā tā nostrādās kā vajag, nebūs.
Man mājās ir iekrājusies neliela ķiveru kolekcija, ko varētu ziedot zinātniskiem mērķiem un sezonas beigās uztaisīt rakstu par dažādu firmu ķiverēm un kā tās uzvedās lidojot lejā no , piemēram, Panorama plaza jumta. Integrāļi, Open face. Tā kā ja kādam ir nevajadzīga ķivere (pret asfaltu nedauzīta) ko vēlaties noziedot šim merķim, lūdzu PM

deMarco 09. Jul 2011, 04:07

ParaTrooper: Galva varbūt ir izturīgāka, bet mani vairāk uztrauc kas notiek ar smadzenēm, nevis cietajiem kauliem. Tā kā salīdzinājums ar meloni būtu +/- OK

Archy96 09. Jul 2011, 02:37

Es jau arī to mega-gudro iestādi līdz galam nepabeidzu, tikai kādus 3 gadus nomācījos un fizika bija viens no tiem priekšmetiem, kas padevās vairāk vai mazāk sekmīgi

ParaTr00per 09. Jul 2011, 02:15

es gan nevaru palieliities ar augstaako izgliitiibu un peedeejaa fizikas stunda man bija vidusskolaa kaukaadaa `94. gadaa...

bet baikera paura tuvinaajumam ljoti labi der attieciiga izmeera melone/arbuuzs. galvaa ir daudz uudens, vaarda tieshajaa noziimee. galva gan ir krietni izturiigaaka, bet melone dos ljoti labu priekshstatu par to, kas notiek ar smadzeneem galvaskausaa peec taada trieciena...

Archy96 09. Jul 2011, 02:06

Malacīts, redzu, ka fizikas stundā neesi gulējis, man gan teju 10 gadi būs pagājuši, kopš RTU fizikas eksāmenu kārtoju, par to masas ietekmi uz paātrinājumu nebiju drošs, bet zināju to, ka gaisa pretestība var šo to ietekmēt, kā jau teci - nenozīmīgi maziem objektiem, nāk atmiņā eksperimens, ko izveica kāds no ASV astronautiem uz mēness - palaižot krist zemē vienlaicīgi āmuru un spalvu, tie piezemējās vienlaicīgi, neatkarīgi no būtiskās svara atšķirības, jo nav jau atmosfēras, kas to bremzētu, bet pa lielam ideja skaidra - tagad tikai jāuzzin, cik sver vidusmēra baikera pauris, jāsadabon attiecīga svara melone,shuberta pods, melone jāiestūķē tur iekšā un jānomet no Panorama Plaza jumta

ParaTr00per 09. Jul 2011, 01:48

sveetaa marija un jaazeps, fizikji-matemaatikji... nav briinums, ka cilveeki brauc tik [i]interesanti[/i]...
ok, tagad astronomiski apreekjini.
aatrums ir atkariigs no laika un no paatrinaajuma - v=a*t. tas [b]nav[/b] atkariigs no masas, vismaz objektiem, kuru svars nav tik nieciigs un izmeeri vai kustiibas aatrums tik lieli, lai krishanas aatrumu neierobezhotu gaisa pretestiiba. objekta veiktais celjsh ir atkariigs no kustiibas aatruma un laika, apreekjinaams peec formulas s=v*t. taa kaa v=a*t, tad s=a*t*t=a*t^2. briivaas krishanas paaatrinaajums ir ~9.8 m/s^2. 70km/h = 19.44m/s. laiks, kuraa objekts sasniegs konkreeto aatrumu ir apreekjinaams peec formulas t=v/a. tagad noskaidrojam, ka lai sasniegtu 19.44 m/s aatrumu, objektam jaakriit 19.44/9.8=1.98s. shajaa laikaa objekts nolidos 9.8*1.98^2=38.58m. ja neesu aizsitis garaam kalkulatoram un neiedziljinoties ciparos aiz komata, tad lai izpeetiitu, kas notiek, ja uz 70km/h kautkur ar galvu atstuteejas, kjivere ar meloni buutu jaanomet no 40m augstuma. neesu iisti [i]kopenhaagens[/i], cik riigaa dziivokljos augsti griesti, bet nu kaads 12. staavs tas vareetu buut

vairaak par aatrumu kjiveres neesaataaju vareetu intereseet energjijas daudzums, kas jaaizkliedee trieciena briidii. un tas gan ir tieshi atkariigs no masas un aartuma kvadraata - objekta kineetiskaa energjija apreekjinaama peec formulas e=(m*v^2)/2. taapeec objekta kineetiskaa energjija paarvietojoties ar aatrumu 70kmh ir 1.96x lielaaka, nekaa paarvietojoties ar aatrumu 50kmh. attieciigi arii visas sekas, kas rodaas no aarkaartiigi straujas apstaashanaas ir ~2x lielaakas. varbuut tas kaadam liks aizdomaaties par paarvietoshanaas aatrumu pilseetaa...

marcis 09. Jul 2011, 00:45

Formula it kā zināma g=m/s2

Archy96 09. Jul 2011, 00:33

Man viens paziņa Arai izmeta pa 12tā stāva logu - saplaisāja

Te nu jāņem pamatskolas fizikas grāmata rokā un jāmeklē formula par brīvā kritiena paātrinājumu atkarībā no svara, atceros, ka to varēja pavisam vienkārši aprēķināt

marcis 09. Jul 2011, 00:30

Manai BMW-Schuberth ķiverei sezonas beigās paliek 5 gadi un ir plāniņš nopirkt jaunu ķiveri. Domāju, ja krupis nežņaugs, varētu arī ielikt kādu meloni ķiverē un palaist no trešā stāva, lai imitētu sadursmi ar kādiem ~70km/h
Vajadzētu pajautāt kādam fizikas skolotājam, no kāda augstuma jāmet ķivere ar 3kg meloni, lai pie zemes ātrums būtu 50-70km/h. Otrs variants ir caur noteiktā ātrumā braucošas mašīnas logu izbāzt to ķiveri un maukt pret kādu masīvu ķermeni (vai otru ķiveri)

Archy96 09. Jul 2011, 00:24

Kaut kā tamlīdzīgi jau arī tos podus testē, jo kā lai tu zini, cik tas ir drošs, kamēr neesi to pamatīgi nošķīlis - manā kontā viena nobliezta ķivere ir, Shark RSX, galva palika vesela, pods gan saplaisāja

spider 09. Jul 2011, 00:19

Starp citu, Archy96 ideja nemaz nav tik slikta
Man jau bija pārītis ideju par atvērtā tipa ķiveru testu, tā teikt "pa skarbo", galu galā lai tauta vismaz zin, kas notiek, kad jābučo asfalts.

lockhead 09. Jul 2011, 00:06

rīga 13 un sienā

sxc540 08. Jul 2011, 23:31

Tieši tā Esmu redzējis, ka ķiveres testē ar kualdas palīdzību Bet nu jā, banānu republikā jau tādu greznību nevar atļauties, iedod tikai Spaideram pavirināt un pārbaudīt vai eņģes nečīkst

Archy96 08. Jul 2011, 23:22

Ieliec tajā pdā meloni uz izmet pa piektā stāva logu - tad redzēs čo pačom

 1-20  [21-22] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties