Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


būvēju trasei GSXR1000K5 (papildināts 11.03)

[1-20]  [21-40]  41-60  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140]  [141-160]  [161-174] 

jurro 07. Mar 2012, 23:52

Dienas vidū viss izklausījās daudz sliktāk, un manā virzienā gandrīz jau lidoja lielizmēra uzgriežņu atslēga. Paldies dievam paspēju notīties bez teaumām

Archy96 07. Mar 2012, 23:45

To zobratu no nulles taisīja, jeb pārtaisīja jau esošo? Kāds materiāls, cietība?

shkapars 07. Mar 2012, 22:27

deMarco - ā, es domāju Tu par to šaibu jautāji. nē šādi izmainās dakšas leņķis, bet nepaceļās pakaļa augšā vai pareizāk paceļās mazāk.

StraiF 07. Mar 2012, 17:52

-deMarco, leņķi izrēķināt pēc projekcijas attiecības var, lai nepirkt digitālo transportieru. Bradisa tabulas.

maris77 07. Mar 2012, 12:19

Super apraksts, vairāk šādus tehniski pamācošus projektu aprakstus!

deMarco 07. Mar 2012, 10:23

A ko izdomāji iet šādu ceļu, ja varēji vienkārši pagarināt ami?
Par to leņķu mērīšanu teorētiski zinu - interesēja kā tu darīji. Problēma, ka elektroniskie līmeņrāži dārgi, maitas

shkapars 07. Mar 2012, 09:35

jā, Ohlins var pagarināt ami un būs tas pats. leņķi nemērīju. vispār Yoshimura bukses ir ar 2mm nobīdi, bet drošības pēc taisīju 1,5mm, jo šaurajā vietā paliek ļoti maz materiāla. Ir celtniecības leņķa mērāmie, iespraud atbilstoša resnuma stieni riteņa ass centrā un dakšas ass centrā un uzliek to leņķa mērāmo virsū uz stieņiem. Mērot aizmugurējās dakšas leņķi mocim ir jāstāv uz zemes bez papildus svara. Tad leņķim jābūt ap 11-12 grādiem sporta vajadzībām.

deMarco 07. Mar 2012, 09:21

Respect kā viss notiek!
Škapar, bet vai īsti ir starpība paaugstināt dakšas asi vai "pagarināt" ami (vai nu ar šeibām stock ami, vai pārskrūvēt Ohlins ami)? Galarezultāts būtu tāds pats, ne?
Runājot par to ass brīvkustību- kad pārjaucu savu, neko līdzīgu nemanīju Nez, vai tā būtu standarta kaite
Vai reālo aizm.dakšas leņķi mērīji? Ja tā, tad kā?

StraiF 06. Mar 2012, 21:17

-jurro, -škapars
garus teikums rakstīs nedrikst, nebūs laika izlasīt
labāk nodefinēt katru uzlabojumu no -5 līdz +5
bet tā vai šā jūtu ka būs garš sarakasts

marcis 06. Mar 2012, 21:13

jurro: Shkaparam to visu vajag dokumentēt diktafonā. Ozols..mētā pakaļu..elkonis-jāpaceļ dakša tiltiņos..pilsētnieks..bremzējot, pakaļa ceļās gaisā..u.t.t.
Bet, vispār, super, ka kāds kaut ko tādu dara un galvenais, iznes tautiņās - būtu man līdzīgs konvenciāls mocis, noteikti izietu uz kontaktiem, lai smeltos gudrības.

Vecais_Archa 06. Mar 2012, 20:17

Es par visu šito varu pateikt tikai vienu:apskaužams vājprāts

jurro 06. Mar 2012, 17:46

Tev Shkapar braucot pa trasi galvenais neaizmirsti ko kurā vietā esi uzlabojis. Vajag saraksīt uz bākas tjipa: "Līkumā iet iekšā slikti, jābremzē laicīgi, pakaļa pacelta - izejā saķere laba, var griezt ručku"

Coool 06. Mar 2012, 16:07

marcis , man līdz supermeņiem vēl tālu

marcis 06. Mar 2012, 16:02

Coool, apklusti!

Coool 06. Mar 2012, 15:39

Jā kantējot uz gumijas malu arī apgriezieni ceļās un vēl visāda figņa ņiga

Archy96 06. Mar 2012, 15:38

Arī starp vienāda izmēra un markas riepām, bet ar dažādu nodiluma pakāpi, mēdz būt milzu atšķirība, kas izpaužās kā vadāmība līkumos. It sevišķi priekšējam ratam.

martinss 06. Mar 2012, 15:36

Vadamibu dramatiski maina ari riepas, savejam uzliku priekshaa riepu, kura bija domata 2.15 diskam nevis 1.85, ka man, rezultataa mocis nenormali "krita" likumos. Uzliku taas pashas markas un modelja 1.85 domaatu riepu un asaa krishana likumos izbeidzaas... Mocim tiesham katrs nieks juutami maina uzvediibu uz celja.

TB 06. Mar 2012, 12:53

nu to kā tas viss mainās to, ka tas leņķis spēlē lielu lomu uz vadāmību es pat kā diletants šajā jomā jūtu ļoti. Pabīdot mocim (baikam) pr. amīšus uz iekšu par nieka 2mm jūtu, ka mocis pats grib jau gāzties līkumā un otrādi.
Domāju, ka tam ko dara Shkapars vēl lielāka nozīme moča vadāmībā. Un tas, ka viņam šajā tēmā ir tonna ar zināšanām arī ir neapstrīdam fakts.

Daudz arī esmū viņu trasē fotogrāfējis un salīdzinājis ar citiem braucējiem. Domāju, ka ja viņš brauks PRO klasē Durkā, tad arī cīnīsies par pjedestāla augstāko pakāpienu

Shkapar, tev visdziļākais "paklon" par to ko dari un rādi citiem

Negantelis 06. Mar 2012, 12:13

Rossi turies.

mezavecis 06. Mar 2012, 11:21

Atlikt smieklus!
..visu cienju iegulditajam darbam..gaidam laboratorijas darbu rezultatus!

[1-20]  [21-40]  41-60  [61-80]  [81-100]  [101-120]  [121-140]  [141-160]  [161-174] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties