Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


`(Update) RC Unlimited ciemos pie California Superbike School

 1-20  [21-35] 

spider 27. Mar 2012, 18:32

Velns viņu zin, kas notika. Vienkārši taisnē apklusa motors. It kā nekādu aizdomīgu skaņu arī nebija. Sajūta bija, it kā benzīns beidzās un viss. Ceru ka šonedēļ atvedīs, tad jau redzēs kas lācītim vēderā.

cnn 27. Mar 2012, 18:27

Iedomājos -0 +2 lietus.. jābūt mazliet..

spider - Tā ar nepastāstīji..kas notika Tavam Fazer..?

kasinsh79 26. Mar 2012, 21:48

Spider jau tāds avantūrists ir un būs
Es gan turp lidotu un pa trasi ar īrēto tehniku brauktu, cita štelle.

Manson 26. Mar 2012, 21:09

Super apraksts. Vienīgi man tikai nepamet jautājums kāda mārutka pēc tā jāties ar nokļūšanu tur? Cik tad būtu starpība, ja laicīgi būtu iegādājies lidmašīnas biļetes un īrētu moci tur abas dienas? Tagad droši iznāca vēl dārgāk, dēļ visām likstām.

VATERLAND 26. Mar 2012, 18:57

/Piekriit Niksoonam/

Beeet staasts iz dziives parliecinoshs
Ticu!(c)

Niksons 26. Mar 2012, 17:34

Brauciens izklausās diezgan slims ... no visiem aspektiem ...

rudy 26. Mar 2012, 15:11

Labs! Izklausās, ka nokļūšna trasē deva lielāku pieredzi kā pati CSS...
Tagad tikai jāturpina iegūto pieredzi nodot tālāk saviem kursantiem...

Joske 26. Mar 2012, 13:08

Gaidu turpinajumu

spider 26. Mar 2012, 12:54

Par to mācīšanu CSS, es teikšu īsi - nevajag viņus idealizēt, ka tas ir super puper mega krutā vadošā braukšanas skola. Galu galā pasaulē ir daudz citas motoskolas, kuras vada daudz slavenāki personāži par scaintologu Keitu Kodu.
Cilvim ir sava izstrādāta braukšanas tehnika + labs mārketings. Visādā ziņā, vispārīgam izglītības līmenim tas ir labi. Man, kā motobraukšanas apmācību organizētājam bija interesanti iepazīties ar viņa mācīto tehniku un pilotēšanas niansēm lielajās trasēs. Bija lietas kas reāli palīdzēja uzcelt ātrumu pagriezienos. Atmosfēra skolā ir ļoti draudzīga, cilvēki cenšas.
N.B. Tiem kam patīk citēt Twist of the wrist priekšā un pakaļā, ieteiktu nesteigties ar secinājumiem par uzrakstīto tekstu. Jo grāmatas teksta nozīme mainās no pielietojuma apstākļiem. Vieni un tie paši vārdi 333 nozīmēs vienu, Biķeros citu, Silverstounā atkal kaut ko pavisam citu.
Patiesībā jau viņi ir reāli viltnieki, jo grāmatā var būt teikts viens, bet praksē mācītais var krietni vien atšķirties no rakstītā. Turklāt, pati apmācība arī ir diezgan viltīga. Skola nav slikta, galu galā atstrādāt esošās un iegūt jaunas metodes pasaulslavenās mototrasēs vien ir ko vērts. Par to lielākais respect! Bet nu par atsevišķām niansēm apmācības procesā es baigā sajūsmā nebiju, teikšu kā ir.
Piemēram, tiek pastāstīts par kādu braukšanas metodi. Visi dodas trasē un cītīgi dara tā, kā stāstīja instruktors. Bet ko šī metode tev dod, kas ar tās palīdzību tiek sasniegts, kādas ir nianses un priekšrocības, mēģini izdomāt pats. Var redzēt, ka viņi ļoti stingri pieturas pie izstrādātās mācību programmas un ne soli pa labi vai pa kreisi  . Bija tā, ka viņus bez maz vai nācās spīdzināt lai šie izskaidro vienas metodes nianses, kad precīzi un kurā pagrieziena punktā vajag izpildīt vienu fišku.
Atzīšos godīgi, par dažām tehnikām runājot, ja man nebūtu šīs pieredzes un pētnieciskā darba motobraukšanas tehniku izpētē un pielietošanā, atsevišķas lietas man tā arī nebūtu pieliekušas. Domāju, ka šī problēma varētu būt aktuāla daudziem CSS kursantiem, kuriem nav tik lielas pieredzes. Tādēļ arī daudzi atkārtoti nāk uz jau izietiem līmeņiem, lai mēģinātu izprast šīs lietas.
Es vismaz kursantiem primāri cenšos raisīt šo te domāšanu, lai viņi ne tikai iemācās kādu "fišku", bet arī reāli saprot, ko viņa dod un kā un kādos apstākļos tā var uzlabot braukšanu.
Manā uzskatā pilnīgi debīls pasākums CSS bija bremzēšanas nodarbība. Droši vien esat bildēs redzējuši moci ar garām caurulēm sānos, lai nevarētu nokrist uz sāna. Nu tad lūk, kā notiek nodarbība. Tiek doti divi aplīši pa laukumu. Apsēžas kursants uz šī monstra un viņa uzdevums ir nospiest strauji priekšējo bremzi. Protams, ka priekšējais ritenis nobloķējas un mocis metās uz sāna (pateicoties caurulēm, loģiski, nenokrīt). Nu tjipa, redziet cik sūdīgi ir ja nobloķē priekšējo ratu! Tagad vienu mazu aplīti mēģiniet bremzēt maigāk lai nenobloķētu priekšu. Nu tā aptuveni arī bremzējiet! Galvenais jau, pirmkārt, tam bremzēšanas monstram nav itin nekāda sakara ar realitāti dēļ sačakarētā izsvarojuma un pārpumpētām riepām un, otrkārt, ko tu tur vari iemācīties, ja aizbrauc no vienas laukuma malas līdz otrai un atpakaļ. Nu nezinu, varbūt tā arī ir lielā meistara supermetode, bet ja es tā būtu mācījis saviem studentiem bremzēšanu, lielāka daļa jau sen būtu apsitušies.

Gacho 26. Mar 2012, 11:18

Razklads laaabs

rudy 25. Mar 2012, 16:51

Izskatās labi
Gaidam pilnu razkladu...

Zigmunds 25. Mar 2012, 10:22

pa mocīšiem, katram savs preference, bet man būs interesants Tavs viedoklis/salidzinajums ar CSS, kas būs LV starp to kas ir silverstonā.

bekerisa 25. Mar 2012, 00:58

Labiņš es ar gribētu

spider 24. Mar 2012, 17:14

Velns viņu zin kādi ātrumi Spidometri jau aizlīmēti. Tur tikai 3 pārnesumi ir lietojami - 4, 5, 6.

spider 24. Mar 2012, 17:11

Pa brīvdienām uzrakstīšu ceļojuma aprakstu un pirmdien ielikšu. Būs ko palasīt
To Zigmunds. Ja tā pavisam godīgi, tad R6 man tā līdz galam pie sirds negāja. CBR600RR tomēr man patīk labāk.

kasinsh79 24. Mar 2012, 16:00

Ibio peso, skolotāj Nu pastāsti taču vairāk

TB 24. Mar 2012, 10:12

Tajās trasēs man liekas nav līkumu, kuros būt zem 100+ km/h

kasinsh79 23. Mar 2012, 21:29

Tīri intereses pēc, kādi tur bija ātrumi? It kā jau mācības kā nekā

Coool 23. Mar 2012, 20:44

The_Fireman, man arī virpotās no koka turās taisnē!

The_Fireman 23. Mar 2012, 20:38

Uzskati, ka riepai jaturas tikai likuma?!

 1-20  [21-35] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties