Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Kawasaki Z750 - 3999,- EUR

 1-20  [21-40] 

RU 08. Apr 2013, 20:45

Cenas tur nav. Uzraksti kontaktos, un Tev pateiks. Pēc tam sarunā ar M3R piegādi.
Pirms kāda laiciņa tur redzēju arī oriģinālās pannas.

aatoms 08. Apr 2013, 17:45

to shuttle: sadārdzināt ssā es tā pat viņu varu - cenu pacelt jau nav problēmu. Ja ir īpaša vēlme, varu arī pa 4k Ls pārdot. (zinu arī pats ka cenu esmu palielu ielicis, bet ja nu kādam gribas sterilu braucamo, var nopirkt).
to RU: panna izskatās normāla, bet es cenu tur tajā adresē nesapratu, jeb viņas tur arī nebija.

RU 08. Apr 2013, 17:03

http://www.gtvgroup.lt/en/used-parts/bik...le/1350475050

Te kaut kāda panna. Lietotājs M3R reizi nedēļā no viņiem vedot detaļas.

shuttle 08. Apr 2013, 14:33

Panna lejā šo vēl sadārdzinās ssā

aatoms 08. Apr 2013, 13:57

Nu jā, to vēdera pannu vēl varētu pielikt, tad vispār konča būtu... Jāpameklē, moš kaut ko var atrast interesantu. Rizoma smukas tās pannas taisa, bet nu tur cipars tāds ka ausis novīst...

ROLEXX 08. Apr 2013, 12:00

Man vēl pilnai laimei prasītos belly pan - tad tāds masīvāks viņš izskatās

envy 07. Apr 2013, 19:21

aatoms 07. Apr 2013, 11:53

Diski krāsoti ar parasto krāsu - tādā pašā tonī kā moto melnās detaļas...

Pauliic 05. Apr 2013, 22:18

diski ar pulveri krāsoti?

aatoms 05. Apr 2013, 12:17

Uz ielas būtu interesanti redzēt no malas 2. variantā piedāvāto nospiešanas metodi...

K-K 05. Apr 2013, 11:54

Priekš tiem, kam liekas pa smagu ir opcija:
1) Pagarināt spēka plecu pie izspiedējmehānisma
2) uzlikt easy pull sajūga hēbeli(RSC) (šo var nospiest izmantojot locekli

kidd 05. Apr 2013, 09:47

Īsie hēbeļi ir gut. Kā jau Arča teica - nespied jau ar visu plaukstu. Un izskatās KRIETNI labak par tām alumīnija garajām figņām

Letlander 05. Apr 2013, 09:15

Archy96, satraukumam nav pamata! mezamarim nickā viss izteikts.

Letlander 05. Apr 2013, 09:10

Gandrīz visām Kawām, distrofiķiem par nožēlu, bet īstiem večiem par prieku, vēl joprojām ir mehāniskais, nevis hidrauliskais sajūgs. Slīdot caur auto rindām , kā arī motosezonas atklāšanas un noslēguma braucienā, rokās var just patīkamu nogurumu...

Ivis 04. Apr 2013, 23:14

Abiem iepriekšējiem močiem bija īsie hēbeļi, Suzukam ar hidraulisko sajūgu viss bija gerai, iepirku Zx6r uzreiz pirmais updates bija īsie hēbeļi, vai kā es to noželoju, rokas lienot starp autiņiem sāpēja ,jo sajūgs palika ļoti smags..
Jaunajam mopēdam hēbeļus atstāšu stock!

Archy96 04. Apr 2013, 23:12

Jā, starp citu - savam vecajam R1 specāli nozāģēju oriģinālos hēbeļus pa kādi 3 - 4cm īsākus un galos uzsēdināju plastmasas bumbiņas - nevienu brīdi neesmu izjutis, kad tas kaut kādā veidā traucētu jeb padarītu spaidīšanu grūtāku

Archy96 04. Apr 2013, 23:10

Smagi maldies, Mežamāri:
1) Īsie hēbeļi pie kritiena nenolūzt uz sitienu, kā garie oriģinālie.
2) Tu nekad nespied ne sajūgu ne bremzes ar visu plaukstu un aiz paša hēbeļa gala, ja vien tas nev vecs urāls vai ižs. Tamdēļ neredzu tolku, laiviņš būtu tik garš.
3) Ložņājot starp mašīnām un visādi citādi iznesoties, ir jo labāk, kad uz sāniem nekas nerēgojas lieks laukā.

mezamaris 04. Apr 2013, 22:47

Izņemot zīmuļdrāzšanu,nomainīt garus,ērtus hēbeļus pret īsiem, nav nekādas jēgas.

welns 04. Apr 2013, 18:01

Bildē laukā dienas gaismā un gaisma būs Zo.

envy 04. Apr 2013, 16:22

izskatās zašibis! A kāpēc Tu vēl neesi zvanījis man?

 1-20  [21-40] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties