Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


“PAL-V One” - lidojoša tricikla prototips

 1-12 

Negantelis, 11. Apr 2012, 15:16

cerams ka ne tik ātri kā Ktm.

BF, 11. Apr 2012, 07:56

baigā vibrācija izskatās, nez pēc cik lidojuma stundām, sāks detaļas atdalīties...

Sliktais, 10. Apr 2012, 20:14

Interesanti, 06.04.2012 ieliku pie Jokiem utt. (puika atrada ložņājot netā - ooo...ēēē...āāā, nāc skaties ), tagad, 10.04, jau kvalitatīvāka infa

GB, 10. Apr 2012, 16:38

Viss! eju likt tiesības uz šito aparātu un sāku atlikt naudiņu

chechens, 10. Apr 2012, 15:52

Redz' ir starpība mukt no Zivtiņa rokaspuišiem vai no NATO iznīcinātājiem

Niere, 10. Apr 2012, 15:06

heh, un par to uztraucas mocists!
šai zonai visu laiku liek mīksto tie paši Spilves lidotāji
ja ir šāds rīks, tad nosēdies, kur gribi, un ātri min tik prom. kurš tevi pieķers? vajag tikai zemu pa upi tuvoties "lidlaukam", lai radaros netrāpa tā kā tā tas aparāts augstāk par 200m nelido.
Spilves apkaime tad jau bīstamāka, jo turpat gandrīz pāri galvai nāk zemē ļotaki uz Skulti no līča pāri Buļļu salai pirms nosēšanās.

ai, da šī visa jau matu skaldīšana.

chechens, 10. Apr 2012, 14:52

Kā ar lidojumiem slēgto zonu virs pilsētām? Nebūs tā, ka izlidot no savas Jūrmalas rezidences varēs, bet tuvākā nosēšanās vieta Rīgas centram būs Spilves lidosta vai Ikšķiles lidlauks?

Niere, 10. Apr 2012, 14:26

šeit par sviestmaizi nu nekā nevar runāt. un lidošana vēl ilgi nebūs lēts prieks.
bet runa šeit ir par kompaktiem izmēriem, nosēšanās iespējām, parkošanos, iespēju izlīst pat uz riteņiem visas spraugās. vārdu sakot, pārvietošanās totāla brīvība. par to bagāti cilvēki būs gatavi maksāt. jāatceras, ka mūsu minikorķīši ir galīgs nieks ar tiem, kādi mēdz būt pasaules metropolēs, kur uz autobāņa vai pilsētā var iestrēgt pat visas dienas garumā. bet ar lielu lidaparātu lidināties un nosēsties var tikai ierobežotā teritorijā.
protams, arī šim būs ierobežojumi, jo ne jau kur pagadās var lidot, bet iespējas ir nesalīdzināmi plašākas.

šķiet tas bija Alberts Bells, kura izgudroto telefonu kaut kāds aristokrāts nosauca par pilnīgi bezjēdzīgu un nekur neizmantojamu krāmu

martinss, 10. Apr 2012, 14:05

Pliku PPL dabuut liela jega nav, jo lai tiesham droshi lidotu, ir veel pec tam daaaaudz jalido un daudz jaapguust arpus PPL programmas, kuraa daudzko, diemzhel, nemaaca.
Tapat shitais verkjis nav diezko efektiivs degvielas paterinja zinjaa, mazaas vieglaas lidmashinas pie shodienas sajegas par aerodinamiku speej ar baacinju nolidot krietni pari pa 1000km pie atruma ap 200km/h.
Vienigi skrejcelinju vajag ap 200-300m.

chechens, 10. Apr 2012, 13:59

Maza nianse, ka PPL izmaksas ir laba motocikla cenā. Šaubas vai kāds motociklists kļūs par pilotu dēļ šāda tricikla. Kāds pilots gan varētu kļūt par triciklistu

Niere, 10. Apr 2012, 13:33

hmmm....nav nekā kruta???
uzmetot aci, tiešām var šķist, ka dārga rotaļlieta. droši vien Krievijā aizlējušies miljardieri varēs krist uz galvas pludmalē zvilnošajiem.
bet visādi citādi, tam taču var būt stipri plašs pielietojums kaut vai kā operatīvajam transportam dažādiem dienestiem, nerunājot par steidzīgiem biznesa feisiem, kuriem vēlme strauji nokļūt, piemēram, no Jūrmalas rezidences līdz Rīgas pasažieru ostai (labs lidlauks centrā), attiecīgi izlaižot Vantinieka korķi

gadu desmitus izgudrotāji kaujās par lidojošas automašīnas izgudrotāja godu un beidzot nonākuši pie secinājuma, ka nekas optimāls no tā nevar sanākt tīri fizikas likumu dēļ. bet šis rīks apiet šo strupceļu, turklāt piedāvā vēl radikālāku risinājumu, jo tam nevajag baigo skrējceļu, vienā ņēmienā 1200km uz zemes un 350-500km gaisā, ārkārtīgi kompakts, dinamisks uz ceļa (<8s līdz 100km/h), ātrs (180km/h gan uz zemes, gan gaisā) un potenciāli piedāvā iespēju būtiskam pašizmaksas samazinājumam.
turklāt tā vadīšanai pietiek ar Recreational Pilot License (RPL) vai Private Pilot License (PPL). Respektīvi jebkuru pamatlīmeni jebkurā valstī.

esmu pārliecināts, ka pēc desmit gadiem, ja vien nesāksies kādi globāli destruktīvi procesi, šādus vai līdzīgus rīkus redzēsim gaisā arī savā pusē.
tam aparātam ir milzīgas potences uzlabojumiem un pielietojumam. vienīgā bremze pagaidām ir cena, jo ražotājam jāatpērk sākotnējā investīcija.
patents cerams ilgāk par 4 gadiem nebūs spēkā.

http://pal-v.com/the-pal-v-one/

spider, 10. Apr 2012, 12:17

Patiesību sakot, nekā uber kruta te nav. Savienoja glamūrīgu braucamo ar vienkāršu žiro.

 1-12 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties