Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Latvijā, iespējams, tehniskā apskate motocikliem būs reizi divos gados

[1-20]  21-32 

spider, 21. Nov 2012, 21:09

Ar līdz kordiem nodilušām riepām, izdilušām ķēdēm un līkiem zobratiem, iespējams, arī kāds brauc. Mēs varam štukot visādas varbūtības (tas ir līdzīgi, kā ar slaveno "a ja nu tur iet māmiņa ar bērnu" ( a ja rīt citpalētieši uzbrūk? ) BET jautājuma būtība ir un paliek viena - cik avāriju galvenais cēlonis no avāriju kopējā skaita ir bijis motocikla tehniskais stāvoklis? Domāju, ka skaitļi varētu būt stipri līdzīgi

varisons, 21. Nov 2012, 20:48

lai takš brauc ar plikiem kordiem, kur problēma. tad kad ietesīs sānos kādam maibaham un dabūs no savas kabatas par to piķot tad sāks domāt vai bija to vērts un sāks domāt laicīgāk par riepu maiņu

Archy96, 21. Nov 2012, 20:36

Redzi, Spider, it kā jau viss ir loģiski un tas būtu tikai labi, iet mocim skati reizi 2 gados, BET, nevajag salīdzināt Eiropas motobraucēju ar mūsu vidusmēra miskastes runci, kurš nobrauc riepas līdz kordiem, nemaz nerunājot par to. lai uzliktu jaunas, lietotas normālas un vizādā citā ziņā piemērotas konkrētajiem apstākļiem, ķēdi maina tikai tad, kad tā notrūkst pati, jeb zobratiem zobi lūst ārā, eļļas noplūdēm no dakšas, motora utt vispār uzmanību nepievērš utt. Teorētiski jau normālam motociklistam būtu pašam pedantiski jāseko sava drapaka tehniskajam stāvoklim līdzi, un pie šāda nosacījuma skate reizi 2 gados būtu tikai OK risinājums, bet kā jau teicu - LV ir LV, un šeit viss notiek mazliet savādāk.

spider, 21. Nov 2012, 20:12

to cirwiis
1. Labs nikname
2. Starp citu vairākās Eiropas valstīs, tai skaitā Francijā, motocikliem nav tehniskās apskates. Nodokļi ir jāmaksā, jābūt apdrošinātam, pastāv attiecīgi noteikumi, kā ir jābūt aprīkotam motociklam (to kontrolē policija) un viss. Kādēļ av tehnikās apskates? Iemesls ir ļoti vienkāršs un praktisks. Pēc apdrošinātāju sniegtās informācijas tikai 0,7% negadījumu ir saistīti ar motociklu tehnisko stāvokli, tādēļ nav nekādas praktiskas jēgas apgrūtināt tos ar tehnisko apskati.

mexa, 21. Nov 2012, 20:02

domāju ja pieņems ta konkrētāk ņems priekšā, piemēram protektors un kalodkas, lai ar rezervi būtu

krauklis, 21. Nov 2012, 19:12

Tas būtu tikai taisnīgi. Turam īkšķus, lai izdodas!

cirwiis, 21. Nov 2012, 18:08

It kā jau labs, bet domāju, ka ielas paliks pilnākas ar indivīdiem kuriem no mo nebūs ne sajēgas, bet brauks tik ilgi kāmēr "aizbrauks", jo TA nebūs jāiet katru gadu un hren zin kas pa to laiku var tik nenotikt, tas tā skatoties no sliktās puses!

Kennyy, 21. Nov 2012, 17:11

Superīga ziņa... Kaut nu izdotos...

Putnis76, 21. Nov 2012, 16:58

kā ar "amerikāņiem"? Nav beidzot arī kustība tajā virzienā?

Bullis, 21. Nov 2012, 16:29

Vismaz kaut kas pozitiivs saja valstii notiek

ansizzz, 21. Nov 2012, 16:17

būs brīnums, ja šis nonāks līdz realizācijai dzīvē...

liekeedis, 21. Nov 2012, 16:15

nu ta beidzot...

[1-20]  21-32 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties