Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Modernizēti leģendārie URAL motocikli

[1-20]  [21-40]  41-53 

Valkyrie, 23. Dec 2013, 21:06

Kvalitāte un tehniskie risinājumi V.S. Ural cena - protams ir nesalīdzināmi lielumi ikdienas braucējiem, bet kaut "Liepājas Metalurgs" vairs Ural nepieņem, LV tos joprojām var nodot "Tolmetā" Un peace visiem ZS laikā

Archy96, 23. Dec 2013, 20:56

Ja mēs atmetam visus šos īpatņus, kolekcionārus un vienkārši trakos, paņemam urālu kā vienkāršu moci, ieliekam to ,piemēram, 2014 gada pasaules jauno motociklu katalogā blakus visiem japāņiem un nejapāņiem, saliekam pa plauktiņiem tehniskos rādītājus, un it īpaši cenu, tad tik tiešām ir neiespējami atrast kaut VIENU pārliecinošu argumentu, kamdēļ man būtu vērts apsvērt tieši šī braucamā iegādi, nevis kāda cita

Valkyrie, 23. Dec 2013, 20:48

Tie, kas pērk URAL kā stila atribūtu:
http://uralsinaustralia.freeforums.net
http://www.cossackownersclub.co.uk
http://www.imz-ural.com/2012-ural-national-rally-day
http://russianiron.com un dafiga citi adresāti
eirocentus aiz komata neskaita un nenoapaļo

Archy96, 23. Dec 2013, 20:14

Nē, ja tas aparāts maksātu savus 3000 - 4000eiro, tad vēl OK, bet šī price/performance attiecība ir vienkārši nereāla

Archy96, 23. Dec 2013, 20:12

Slimnieki totālākie, modernizāciju vajadzēja sākt ar to, kad atlaist visus tos prātu izkūkojušos stagnātus no uzņēmuma vadības, paņemt normālus inženierus un dizainerus no ārzemēm, radīt beidzot normālu produktu, kurš varbūt nebūtu gluži vienā līmenī ar japāņiem, bet vismaz ne novecojis par 60 gadiem, to visu tirgot par cenu, kuru var atļauties vidusmēra krievijas iedzīvotājs un panākumi garantēti

Domāju, kad pat trakomājā neviens nebūtu tik ļoti traks, lai par šo te "daili" šādu cenu maksātu, kapēc viņi vēl nav nobankrotējuši

TB, 23. Dec 2013, 20:12

Šī motocikla pircējs dzīvo krievijā, kā arī vācijā un ukijā, kur tā ir kruta stila lieta tā pat kā Ņiva, kuru Fifth Gear raidījums pirms pāris gadiem atzina par labāko bezceļnieku UKlandijā.

Tā kā sava niša tam mo ir, bet tikai ne pie mums.

D_Bergs, 23. Dec 2013, 19:21

Kad optimisma pilns potenciālais pircējs apskata cenu lapu un aptausta maku kabatā...viņš 95% gadījumos pārdomās ņemt šo expadomju produktu par labu kādam japānim.
Nē,produkts lai nedzer indi un nemirst. Tas būtu nišas (īpatņu) produkts.

Vecais_Archa, 23. Dec 2013, 18:16

LEĢENDĀRIE! Un par 5 kg vieglāks

osiic, 23. Dec 2013, 15:59

Cik vispaar aptaureetam jaabuut lai par to aarpraata naudu pirktu shitaas miskastes...

VATERLAND, 23. Dec 2013, 12:04

Man domaat, ka Archy sheit buus savs iipashais viedoklis
Ja cipars ir 7-8K,tad viennoziimiigi Uraala vietaa ir peerkams motorrads, nevis kaarteejaas UDSSR shausmas.Techniskajaa risinaajumaa ir paaris K gadu priekshaa Uralam

Andris_323i, 23. Dec 2013, 11:42

psc, atminas, smermikeliem laukos deres

tuchka, 23. Dec 2013, 11:39

Man patiktos urāls ar velkošo blaķeni, citādi tam nav jēgas

mexa, 23. Dec 2013, 11:37

nu kardānpiedziņai varēja uzlikt neskrūvējamo savilci, bet saspiežamo...

[1-20]  [21-40]  41-53 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties