Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties


Ķelnē debitē jaunais „Honda XL700V Transalp”

 1-20  [21-23] 

peecis, 16. Oct 2008, 14:44

dominatoram tfu tfu tfuu, vieniigaa plastmasa, ura ir sapliisusi, ir prieksheejais dubljusargs, kuram uzkrita cits mocis.

martinss, 16. Oct 2008, 13:22

shiiri, plastmasas visiem shitiem luuzt vienadi viegli, transalps tur nav iznemums. Daudzmaz isturiigas tas ir tikai hardenduro un kroseniekiem.
Jautajums risinaas ar dugaam. Vai arii pasuutot kopijas no kevlara-oglekja shkiedru sajaukuma- sasist diezgan gruuti.

martinss, 16. Oct 2008, 13:18

Tieshi, taa, nevaig nemaz kokiem braukt pari, brauc mieriigi pa suunaam un kads akmens vai koka gals pekshnji izlien un tad ir mauciens pa dibenu... Tajaa pasha Saremaa braucot pa juuras krastu, vietam bija loti akmenains un biezhi trapiju konkreti pa dibenu, orginalais motora sargs iztenibaa pat kaut kaa tur, lai gan saaardiits vienaas vagaas.
Ja tas ir celojuma mocis, kursh speej braukt arii aarpus celjiem, tad vinam tam ir jabut piemerotam arii dziivee, ne tikai marketinga katalogos.
Faktiski jau ir taa, ka lidz shim africa twin bija labi nostradaats, transalps bija leets pakaljdarinaajums... Bet tagad africa twin vairs nerazho, tapec man nav saprotams, kapec transalps joprojam ir karikatuura, jo pec motora tilpuma shis saak it kaa africa twin nishaa spraukties...

Bet nu kopumaa transalps uzlabojas viegli- visa aizmugures piekare komplektaa pas no aafrica twin, klat naak ritenja gajiens un mocis paceljas par 4cm, vismaz pa zemi nevelkas tik traki.
Priekshaa liekas africas plaukti un xr400 daksha ari pareizaam atspereem, tad gazhamais ir konkrets.

Veel viena nelaime ir zemaa gaisa iepluudes vieta, forsejot nelielas upes tas reali besii.

Ak jaa, krosenieks manam vajadzibam nederes, jo es nebraucu trasee, bet celoju kurp acis rada biezhi vien.

shiirs, 16. Oct 2008, 11:38

ka to njem un kas nu kuram skaitaas mezhi transalpam plastmasa ir ipashi viegli luztosha, atliek vienreiz nomest un momenta ir plaisas vai atdalas tie stiprinajumi iekshpusee.

elf, 16. Oct 2008, 09:19

Ja gribi braukt pāri nogāztiem kokiem tad pērc krosenieku.Ar transalpu meži ir izbraukāti krustām šķērsām,nekas nav sasists,nekas nav nolauzts.

martinss, 15. Oct 2008, 22:50

Ar vecajiem var braukt, no 2000 gada jau sakas uzmaniishanas, ka mezhaa nesasit to izpluudes bundzu apakshaa pirms pakaleejaa ritenja... shii gada transalpam ir veel trakak- motora sarga ari nav, kads tur veel mezhs...

elf, 15. Oct 2008, 14:37

Bet ar transalpu var braukt visur ,gan pa mežu,gan pa asfaltu.Un nav jāsūkstās, ka no pilsētas ir tikai 3 asfalta ceļi un tie paši ar ielāpiem....

martinss, 15. Oct 2008, 14:05

Uz granteneem pietiekas atliektiem galiem ar tam bremzeem. Un arii uz asfalta ir pietiekami,bet tikai pirmajaa piegajienaa, talak atri uzkarst un paliek jeelas. Bet vinsh arii saakumaa nebija asfalta mocis, par tadu vinsh klust tagad.

Starp citu, man otram mocim ir barabans aizmuguree- nekadu problemu, stradaa pat loti labi.

Un BIJA nozimee to, ka tava izvele nebija pareiza tavam vajadziibaam. Manejaam konkretais braucajamais pilnigi pietiek. Vienaigais, ka piekares gan nav orginalaas, bet no africa twin un xr400.

shiirs, 15. Oct 2008, 13:53

barabana bremzeem ir viena vaina, vinas vainu ir par daudz, vainu nav nemaz. vinas ir nekontrolejamas. un ar tam prieksejam 1diska bremzeem ir stipri par maz. man ir bijis gan tads gan taads. vards man BIJA jau vien izsaka visu par shito moci

martinss, 15. Oct 2008, 13:26

nu nu, shiiri, arii barabana bremzem nav ne vaina ja vinas ir kartibaa.
Manejam gan disks aizmuguree. Un priekshaa ar vienu disku... Kalodkas lieku miikstas, kuras labi ker klat... Zini, ar 190kg virsuu lietojot abas bremzes var arii pa ragiem parlidot. Ar kravu pakalejaas kluust labi lietojamas.
Vieniiga nelaime, ka vinas aatri uzkarst un tad gan ir chabiigi, jo slodze ir parak liela tik smagam mocim, tas tiesa.

Tiem, kam gribas bremzes ar vienu pirkstu, liek piitaa apvalka shlauku ar 320mm disku priekshaa, tad maz neliekas.

Tapat arii daudzi transalpu peerk delj ta, ka africa twin pa smagu- arii es tadelj pirktu transalpu. VW vai audi markas auto man arii nav.

shiirs, 15. Oct 2008, 13:19

pirmajiem transalpiem bremzes ka tadas jau defaultaa nav. normalas bremzes viniem saka paradities pec 98. gada, kad vini izdomaja likt priekshaa divus diskus, jo viens disks prieksh tada smaga mocha ir parodija. pashiem pirmajiem pakaljejas bremzes ar trumuli aizmugure vispar bija nelietojamas. bet nu ko var gribet, tas bija talajaa 90tajaa gadaa, tagad ir 2009tais man bija 2 transalpi. kopuma tas mocis ir vidusmera nuugjim, kursh ari ja auto peerk, tad noteikti VW passat.

martinss, 15. Oct 2008, 11:42

Kads ofroada mocis, jus paskataties tak uz vina apakshu... Es savejam esmu visu apakshu sashviikajis un noplesis ta, ka maz neliekas. Bet vecajam tur jau nav ko sasist, shitam gan ir...

Principaa shis ir labs asfalta aparaats ar garakiem piekaru gajieniem kaa parasts ielenieks.

JIHAD, 15. Oct 2008, 11:27

nu, bet tak domats jau vairak, cik saprotu, ne pa asfaltu..

Andreits, 15. Oct 2008, 11:24

esmu ņēmis pašreizējo modeli testēt no salona. Ir labs, motors gan tāds nīkulīgs, bet nu 175 uz bāņa izpiedu, likās stabils un visā visumā ok! ABS ļoti noderēja uz grants - var priekšējo likt pa mēmajiem nedomājot un neraustoties, ka saslīdēs un aiznesīs priekšu. ABS kā reiz offroadā vajag, uz šosejas tam nav pielietojuma

martinss, 15. Oct 2008, 09:20

Tas tachu ielas mocis, taapec arii ir ABS.

JIHAD, 14. Oct 2008, 23:18

a nah sitam vajadziigs ABS???!!!

martinss, 14. Oct 2008, 19:18

Ak jaa, motora "sargs" ar caurumu viduu vien jau ir ko veerts.. Tipa lai precizaak trapiitu motoram pa vidu.

martinss, 14. Oct 2008, 19:15

transalpiem lidz 2000 gadam ikdienaa maz bremzes vajag, jo motors bremzee loti labi. Shitam 700niekam gan paarnesumi augsti un gari, reali ar motoru loti shvaki bremzeejot- ta saka tie, kas braukushi ar vecajiem transalpiem.
Nav saprotams, ko ar tadu kalnu serpantiinos dariit... Saveejo 94 gada izdzenaaju pa kalniem shogad, mierigi var braukt bez bremzeem pat ar 190kg svaru virsuu- motors ideali bremzee. Un parnesumi ideali pielagoti braukshanai pa serpantiniem.

Principaa shitam jaunajam 700niekam priekshas dakshas konstrukcija ir taa pati, kas pirmajam transalpm 20 gadus atpakalj... Pakalejaa daksha arii ta pati vaargaa un lodziigaa, 2000 gadaa tikai tai uzlika cbr kjegu sistemu... Ramis arii tas pats un papildus motora stiprinaajumi pie raamja ta arii nav uzlikti kadi ir africa twin- nu jau to vareja dariit, africas ta arii nav... Tapat kaa vareja likt africas aluminja dakshu beidzot aizmuguree, ko jau vecajiem transalpiem masveidaa praktizee tauta- mocis tiesha paliek stabilaaks jutami.

Vienigais uzlabojums ir nedaudz lielaaks motors un plastmasas citas- drusku labak sargajot no veja un turbulence neesot vairs tada aiz stikla kaa vecajiem.

Sesto atrumu taa arii nav ieviesushi.

Katalizatora budza arii taa vien kliedz- sasit mani pret akmeni... Nu isak sakot, ielas mocis jau, labi ja pa kadu labu granteni var braukt... Priekshaa arii tikai 19 collu ritenis nu jau...

ozes, 14. Oct 2008, 18:27

Pavisam labi izskatās. Varētu pavilkties uz tādu. Lai tik sāk tirgot. Akam vajag bremzes? Degviela jātaupa. Degvielu taupiet nebremzējot!!!!

Killarj, 14. Oct 2008, 17:38

Bremzet var arī ar koku palīdzību!!!

 1-20  [21-23] 

Tikai reģistrēti lietotāji drīkst pievienot komentārus


Reģistrēties