Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Motocikla remonts
Autors | Ziņojums |
Padre | | Kopš: 26. Apr 2017
No: Rīga
Ziņojumi: 326
Braucu ar: Sparta
| Tuvās gaismas luktura gaismas kūļa attēls izplūdis, bezveidīgs =
Pamēģini nopulēt lukturi, iespējams ka palīdzēs. Vēl iespējams, ka iekšā reflektoram kirdik. Tumsā piebrauc pie sienas pirms pulēšanas, paskaties kāds ir stars un pēc pulēšanas.
Šeit rodas jautājums par moča vecumu? Parasti izplūdis stars ir dēļ ķīniešu un neatbilstošu spuldžu ievietošanu (xenon) vietā, kur tas nav paredzēts un rezultāts ir šāds.. nu vēl var palīdzēt jau minēta pulēšana.
Pulēšanas pastu var nopirkt jebkurā auto krāsu veikalā, maksā kapeikas. Bet jāatcerās, ka pēc tam būs jāpulē vēl un vēl (reizi sezonā, ja ne biežāk), var palīdzēt auto lukturu laka, kas izmaksā ap 70eur par pudelīti. Nejaukt šo laku ar parasto PPG autokrāsai paredzēto laku.
Ķīlēšanās motocikla (tricikla) dakšas savienojumos.
Dakša kustās? Brīvkustība ir?
Jeb domāts pašiem štokiem - iespied un atpakaļ negribīgi nāk?
Neatbilstošs vai pārveidots vadītāja sēdekļa stiprinājums.
Benķim ir jānāk vaļā, atslēgas vietai ir jābūt. Meklē. Zem benķa ir stiprinājumi, kas viņu tur pie rāmja.
22 Jul 2019, 09:39:42 moto92 rakstīja:
Sveiki,
honda cbr125 2008, pēc csdd TA.
Daži iesācēja jautājumi, lai servisā kāds neieslēdz "naudas mašīnu" un nestāsta zilus brīnumus.
2. Tuvās gaismas luktura gaismas kūļa attēls izplūdis, bezveidīgs.
Mainīju lampiņas, iespējams neesmu ieskrūvējis pareizā pozīcijā? Regulēšanas iespējas es tur neredzēju, kā arī manuālis par to neko neraksta. Ir kādi ieteikumi kā testēt staru/pozīciju mājas apstākļos?
2. Ķīlēšanās motocikla (tricikla) dakšas savienojumos.
Ar savu īso braukšanas pieredzi (1.sezona), es gluži nejūtu, ka būtu kāda problēma, nekas nekur neķerās, cik inspektors mēģināja skaidrot, tad tā esot, ka daudz pilsētā brauc un kaut kas ar dakšas gultni? Lūdzu jūsu komentāru par šo tēmu.
2. Neatbilstošs vai pārveidots vadītāja sēdekļa stiprinājums.
Neesmu inženieris, bet sēdeklis stāv savā vietā, bet ir brīvkustība, neredzu arī nekādus nolauztus stiprinājumus. Ja arī būtu kādi fiksatori, tad šim mocim nav nemaz atslēgas vietas ar kuru to atšaut vaļā, tāpēc gribas domāt, ka tā tas ir paredzēts. Varētu būt?
Un pēdējais, cik maksā darbs bremžu disku maiņai?
Paldies jau iepriekš!
----------------- Ou Yess.
| Offline | | |
Jim-Beam | | Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
| labvakar!
Iesakiet lūdzu kādu moto lektiķi kurš atrisinātu KAWASAKI GPZ500s lādēšansas problēmu, vai vismaz pateiktu kura no detaļām jāmaina?
Pats ģenerators vai tikai sprieguma regulators?
PS: Ar auto ir vienkāršāk aiznes ģeni un visu sataisa. A te problēma kura no kurām detaļām jāmaina? | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| Tadas lietas bauda uz moto!
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
|
divkosigais | | Kopš: 05. Aug 2010
Ziņojumi: 139
Braucu ar: XJ 600
| Sveiki, kolēģi.
Kur varētu dabūt lētāk divkomponentu epoxīda sveķus?
Jeb špakteli?
DEPO mazas tūbiņas tik pārdodas (2 komponentu sveķi).
Ir doma pamēģināt salipināt salauztas plastmasas lai var līdz skates beigām nobraukt un tik brutali neizskatās... | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Plastmasu ar epoksīda sveķiem nelāpa.
Plastmasu lāpa ar plastmasu, lodāmuru, metāla sietiņu.
Darīt jau protam svar, bet ne tie sveķi turas tā, kā vajadzētu, ne gala rezultāts ir tāds, kā gribētos. Plus sveķi bez audum ir daudz neizturīgāki.[ Šo ziņu laboja MIGs, 25 Jul 2019, 11:35:33 ]
-----------------
| Offline | | |
divkosigais | | Kopš: 05. Aug 2010
Ziņojumi: 139
Braucu ar: XJ 600
|
25 Jul 2019, 11:34:25 MIGs rakstīja:
Plastmasu ar epoksīda sveķiem nelāpa.
Plastmasu lāpa ar plastmasu, lodāmuru, metāla sietiņu.
Darīt jau protam svar, bet ne tie sveķi turas tā, kā vajadzētu, ne gala rezultāts ir tāds, kā gribētos. Plus sveķi bez audum ir daudz neizturīgāki.
Paldies par ieteikumu!
Varbūt vari ieteikt kur nopirkt metala sietiņu?
Ar lodāmuru iemaņas man noteikti labākas kā ar sveķiem | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Sietiņu vēlams no krāsainā metāla, lai tik ātri nerūsē(un nebojā plastmasu)
Ja nav krājumos var pameklēt "Latgalītē".
Varbūt kāds var ieteikt kur iegādāt. Idejiski der arī no tējas sietiņiem utt.
-----------------
| Offline | | |
divkosigais | | Kopš: 05. Aug 2010
Ziņojumi: 139
Braucu ar: XJ 600
| ok, paldies!
IZskatīsies tas viss traki, bet vismaz būs funkcionāli. | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Ja rokas aug no pleciem, tad viss ir ok.
Plastmasu pielīdzina, noslīpē, piešpahtelē un viss ir ok.
-----------------
| Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
25 Jul 2019, 11:15:22 divkosigais rakstīja:
Sveiki, kolēģi.
Kur varētu dabūt lētāk divkomponentu epoxīda sveķus?
Jeb špakteli?
DEPO mazas tūbiņas tik pārdodas (2 komponentu sveķi).
Ir doma pamēģināt salipināt salauztas plastmasas lai var līdz skates beigām nobraukt un tik brutali neizskatās...
Latvijas ķīmija Katlakalna ielā.Bet nelīmē plastmasas,izņemot sporta būrus,kuri paši no šķiedras un sveķiem. | Offline | | |
mezhavecs | | Kopš: 10. Jul 2018
No: Ogre
Ziņojumi: 210
Braucu ar: Litriņu un citiem tilpumiem
|
25 Jul 2019, 15:10:06 mezamaris rakstīja:
25 Jul 2019, 11:15:22 divkosigais rakstīja:
Sveiki, kolēģi.
Kur varētu dabūt lētāk divkomponentu epoxīda sveķus?
Jeb špakteli?
DEPO mazas tūbiņas tik pārdodas (2 komponentu sveķi).
Ir doma pamēģināt salipināt salauztas plastmasas lai var līdz skates beigām nobraukt un tik brutali neizskatās...
Latvijas ķīmija Katlakalna ielā.Bet nelīmē plastmasas,izņemot sporta būrus,kuri paši no šķiedras un sveķiem.
Plastmasas būri diezgan naidīgi satur kopā autokrāsu bodē nopērkamā epo špaktele, komplektā ar stiklašķiedras audumu. Glīti sagatavojot plastmasu turas klāt ok. Ja bojājums lielāks, apukšā iekausēju metāla sietiņu. Ātri žūst, līdz ar to nav bezgalīgi garš process. Pagrūti gan slīpējas, tāpēc jācenšas lieku neuzsmērēt un jāmēģina novērst notecēšanu no remontējamās vietas. Sliktāk droši vien vietās, kas pakļautas lielākām deformācijām, bet citādi ir ok.
----------------- Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas.. | Offline | | |
Raptors | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 294
Braucu ar: Yamaha FJR1300
|
24 Jul 2019, 11:01:31 MBandit rakstīja:
Labrīt. Vai kāds var iedot kādu motofavorīta telefona nr? Zvanīju uz šo 67892256, bet neviens tur neceļ.
Vajadzētu Suzuki pieslēgt pie kompja. Paldies.
Zvani uz 26666016
----------------- Don’t dress for the ride, dress for the slide... | Offline | | |
Vairmens | | Kopš: 29. Jun 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 32
Braucu ar: Triumph Sprint St 955i
| 2. punkts labs.
No savas pieredzes, gāju moto skati, man ielika 2 par bremžu diskiem, tā kā nesanāca iziet atkārtoto skati mēneša laikā, gāju atkal pa jaunu un nez no kurienes inspektoram redz ķīlējot dakšas gultnis.... ok, eju skati 3 reizi, protams ,ka dakšai neko neesmu darījis, jo man viņa neķīlē, inspektors patestēja dakšu, un skati izgāju...
22 Jul 2019, 09:39:42 moto92 rakstīja:
Sveiki,
honda cbr125 2008, pēc csdd TA.
Daži iesācēja jautājumi, lai servisā kāds neieslēdz "naudas mašīnu" un nestāsta zilus brīnumus.
2. Tuvās gaismas luktura gaismas kūļa attēls izplūdis, bezveidīgs.
Mainīju lampiņas, iespējams neesmu ieskrūvējis pareizā pozīcijā? Regulēšanas iespējas es tur neredzēju, kā arī manuālis par to neko neraksta. Ir kādi ieteikumi kā testēt staru/pozīciju mājas apstākļos?
2. Ķīlēšanās motocikla (tricikla) dakšas savienojumos.
Ar savu īso braukšanas pieredzi (1.sezona), es gluži nejūtu, ka būtu kāda problēma, nekas nekur neķerās, cik inspektors mēģināja skaidrot, tad tā esot, ka daudz pilsētā brauc un kaut kas ar dakšas gultni? Lūdzu jūsu komentāru par šo tēmu.
2. Neatbilstošs vai pārveidots vadītāja sēdekļa stiprinājums.
Neesmu inženieris, bet sēdeklis stāv savā vietā, bet ir brīvkustība, neredzu arī nekādus nolauztus stiprinājumus. Ja arī būtu kādi fiksatori, tad šim mocim nav nemaz atslēgas vietas ar kuru to atšaut vaļā, tāpēc gribas domāt, ka tā tas ir paredzēts. Varētu būt?
Un pēdējais, cik maksā darbs bremžu disku maiņai?
Paldies jau iepriekš!
[ Šo ziņu laboja Vairmens, 26 Jul 2019, 08:24:22 ] | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Nostājies pret sienu, ja stars ir izlpūdis, to labi var redzēt- nav asu līniju vai kontūru staram. Bieži tā arī ir- lampiņa nav pareizi ielikta.
Principā- luktura reflektoram ir savs fokusa punkts, ja gaismas avots nav tajā, stars nav "ass".
Daļai lukturu to var regulēt.
Stūres gultņi. Hroniska ķibele pavecākiem močiem, no rūpnīcas parasti tur smēres praktiski nav, blīvslēgi arī neko netur un ja priekšā dubļenieks ir dizaina priekšmets, tad bieži viss no ceļa lido tieši uz apakšējā gultņa rajona...
Pārbaudīt var vienkārši- pacel moča priekšu no zemes un pagrozi stūri- ja grozās tā kā pa soļiem, gultņos ir bedrītes.
Ar šādu defektu braukt nevajag, moča vadāmība no tā iespaidojas diezgan daudz.
Ja nav "soļu" efekta, vari paņemt ar vienu roku aiz riteņa un ar otru kaut kur augstāk un paraustīt- vai nav otra galējība- gultņi vaļā...
22 Jul 2019, 09:39:42 moto92 rakstīja:
Sveiki,
honda cbr125 2008, pēc csdd TA.
Daži iesācēja jautājumi, lai servisā kāds neieslēdz "naudas mašīnu" un nestāsta zilus brīnumus.
2. Tuvās gaismas luktura gaismas kūļa attēls izplūdis, bezveidīgs.
Mainīju lampiņas, iespējams neesmu ieskrūvējis pareizā pozīcijā? Regulēšanas iespējas es tur neredzēju, kā arī manuālis par to neko neraksta. Ir kādi ieteikumi kā testēt staru/pozīciju mājas apstākļos?
2. Ķīlēšanās motocikla (tricikla) dakšas savienojumos.
Ar savu īso braukšanas pieredzi (1.sezona), es gluži nejūtu, ka būtu kāda problēma, nekas nekur neķerās, cik inspektors mēģināja skaidrot, tad tā esot, ka daudz pilsētā brauc un kaut kas ar dakšas gultni? Lūdzu jūsu komentāru par šo tēmu.
[ Šo ziņu laboja martinss, 26 Jul 2019, 10:01:11 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
neids | | Kopš: 01. Aug 2019
Ziņojumi: 160
Braucu ar:
| Gāzes ručka grūti lec atpakaļ, aukstajā laikā pat vispār nelec. Kur ticamākais varētu būt problēma - vai rokturī, vai trosēs? Jāsaprot, ko vajadzētu pasūtīt jaunu.
2008. gada FZ1N, viss stock. | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Sākumā protams izjauc rokturi... | Offline | | |
neids | | Kopš: 01. Aug 2019
Ziņojumi: 160
Braucu ar:
| tas ir tieši tas, no kā gribu izvairīties - lai tiktu jaukts bez rezerves daļām. | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Tur nekā nav,atskrūvēji,izmazgāji saskrūvēji...troses ārā neņem. | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Gadās,ka pats gumijas rokturis ar laiku tiek piespiests pie korpusa un berze traucē normāli atlekt. | Offline | | |
MBandit | | Kopš: 20. Jul 2019
Ziņojumi: 11
Braucu ar:
|
21 Jul 2019, 13:39:04 MBandit rakstīja:
Ok. Sanāca piedarbināt, tomēr bija nomiris viens drošinātājs. Pabraucu kādu kilometru un noslāpu atkal. Tagad cita problēma, varētu būt ka sūknis. Izklāsts- moci var piedarbināt tikai tajās pirmajās 2 sekundēs kad iegriež aizdedzi, tad kad sūkni var dzirdēt, un ja uzreiz dod gāzi tad var noturēt pie dzīvības kādu laiku. Rekur vēl neliels video kur var redzēt kas notiej. https://streamable.com/y1o10
Arī prikols tāds, ka sūknis pat katru reizi nesāk sūkt pie aizdedzes pagriešanas. Nezinu vai spēšu pats sūkni salabot, brt tagad vismaz varu kaut cik pabraukt un tikt līdz servisam. Ir kāds pļavniekos?
Viss salabots. Aizvedu uz servisu un vaina bija tajā "tip over" sensorā, kurš jūtot kad mocis ir apgāzies vienkārši atslēdz degvielas padevi un tādēļ slāpa nost pēc neilga darbināšanas laika.
Teica, ka sensors esot bijis slikti pievienots.
[ Šo ziņu laboja MBandit, 01 Aug 2019, 10:16:02 ] | Offline | | |
|
|