Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Bezceļu moča izvēle

AutorsZiņojums
dzeksis
24. Sep 2009, 16:27#61

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW

vai tik šitiem KTM nav motorstundu motorīši, ja nekļūdos.. emm

Offline

endurists
24. Sep 2009, 16:33#62

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Sep 2009, 16:27:08 dzeksis rakstīja:
vai tik šitiem KTM nav motorstundu motorīši, ja nekļūdos.. emm


Protams ir, bet tas nav nekas slikts, resurss protams daudz mazāks kā ielas motociklam!
šie ir tīri krosa motocikli, ja vēlies garākus gabalus pa mežu skaties EXC tipa modeļus, būs garāka kārba (6 ātrumi), lampas un nr. varēsi legāli kādu līkumu pa ceļu izmest.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

zaz
24. Sep 2009, 16:35#63

Kopš: 01. Oct 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 58

Braucu ar: ... EXC meklējumos


24 Sep 2009, 16:27:08 dzeksis rakstīja:
vai tik šitiem KTM nav motorstundu motorīši, ja nekļūdos.. emm


Nu, tas tākā būtu skaidrs... arī EXC (pēc manuāļa) apkopes veicamas vadoties pēc motor/h.

Vairāk interesē "mežazvēru" viedoklis par to, kurš būtu vairāk OK, un kādēļ, lai pievienotos pavilkt pa mežiem...?

-----------------
www.LatCrane.com

Offline

Morsitis
24. Sep 2009, 16:39#64

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

visiem šiem ir motorstundas Bet ne jau par to ir stāsts - 505 gana jaudīgs lai es ar saviem 80kg varētu braukt bez stresa un baigās zāģēšanas

savukārt jaunais 450...mmmm.... kad pagājušogad Ķegumā bij testi, tad šis kļuva par manu favorītu - 1) viegliņš 2) ērts 3) ļoti viegli vadās
Protams sarežģītos apstākļos jamo ir vairāk jātur tonī nekā 500nieku, bet pie tā pierod.

Par noturību nemelošu - pašam nav...

Offline

zaz
24. Sep 2009, 16:46#65

Kopš: 01. Oct 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 58

Braucu ar: ... EXC meklējumos


24 Sep 2009, 16:33:00 endurists rakstīja:

24 Sep 2009, 16:27:08 dzeksis rakstīja:
vai tik šitiem KTM nav motorstundu motorīši, ja nekļūdos.. emm


Protams ir, bet tas nav nekas slikts, resurss protams daudz mazāks kā ielas motociklam!
šie ir tīri krosa motocikli, ja vēlies garākus gabalus pa mežu skaties EXC tipa modeļus, būs garāka kārba (6 ātrumi), lampas un nr. varēsi legāli kādu līkumu pa ceļu izmest.


Paldies!

Pa šoseju ar pumpām tā pat nav aršana, un arī tā lampa, itkā, nebūtu vitāli svarīga (vai tad Jums sanāk arī pa tumsu ņemties?)

Cik saprotu, SX-F ir pa vidu starp SX un EXC, t.i. - SX tikai nav jālēkā pa kurbuli. Nebiju iedomājies par tiem 4 robiem V.S. 6 robiem, cik tā starpība dzīvē jūtama? Vai tad sanāk vilkt tik ātri, ka ar 4 robiem jāgriež līdz galam...?

-----------------
www.LatCrane.com

Offline

endurists
24. Sep 2009, 17:12#66

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Sep 2009, 16:46:10 zaz rakstīja:

24 Sep 2009, 16:33:00 endurists rakstīja:

24 Sep 2009, 16:27:08 dzeksis rakstīja:
vai tik šitiem KTM nav motorstundu motorīši, ja nekļūdos.. emm


Protams ir, bet tas nav nekas slikts, resurss protams daudz mazāks kā ielas motociklam!
šie ir tīri krosa motocikli, ja vēlies garākus gabalus pa mežu skaties EXC tipa modeļus, būs garāka kārba (6 ātrumi), lampas un nr. varēsi legāli kādu līkumu pa ceļu izmest.


Paldies!

Pa šoseju ar pumpām tā pat nav aršana, un arī tā lampa, itkā, nebūtu vitāli svarīga (vai tad Jums sanāk arī pa tumsu ņemties?)

Cik saprotu, SX-F ir pa vidu starp SX un EXC, t.i. - SX tikai nav jālēkā pa kurbuli. Nebiju iedomājies par tiem 4 robiem V.S. 6 robiem, cik tā starpība dzīvē jūtama? Vai tad sanāk vilkt tik ātri, ka ar 4 robiem jāgriež līdz galam...?


Ar 4 robiem tas vairāk krosa trasei, bet ja atvilkt pa stigām, tad jau 6 ātrumi ir ze best ar attiecīgu sazobi var dabūt daudz. Brālis manam pagājušonedēļ uz kompja dabūja 167km/h kaut arī dievojās, ka ātrāk par 140 neesot vilcis. Ja ņem tad labāk 505 vai 525 vai 530 būs traktors kas ātri griežas, varēsi braukt ātrumus neslēdzot

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

klucis
24. Sep 2009, 17:12#67

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:

ja gribi ktm,tad ieteiktu skatities uz parbauditam vertibam-525 (labak pec 2004),izturigaki un letak apkopjami,pirmajiem 505 jau jauniem bija daudz neparastas "bernu" slimibas(sajuga kurvji u.c.)kas dargi maksaja

Offline

Modrs
24. Sep 2009, 19:52#68

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


24 Sep 2009, 17:12:01 endurists rakstīja:
Brālis manam pagājušonedēļ uz kompja dabūja 167km/h kaut arī dievojās, ka ātrāk par 140 neesot vilcis. Ja ņem tad labāk 505 vai 525 vai 530 būs traktors kas ātri griežas, varēsi braukt ātrumus neslēdzot


Kā to var dabūt gatavu
es ar husi max 120 esmu izspiedis. OK, man špindels melo, jo stāv uz SM settinga un nemāku pārslēgt uz TE. bet nu enivej 167 tas ir psc

Offline

uldens2
24. Sep 2009, 20:28#69

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


24 Sep 2009, 19:52:28 Modrs rakstīja:

24 Sep 2009, 17:12:01 endurists rakstīja:
Brālis manam pagājušonedēļ uz kompja dabūja 167km/h kaut arī dievojās, ka ātrāk par 140 neesot vilcis. Ja ņem tad labāk 505 vai 525 vai 530 būs traktors kas ātri griežas, varēsi braukt ātrumus neslēdzot


Kā to var dabūt gatavu
es ar husi max 120 esmu izspiedis. OK, man špindels melo, jo stāv uz SM settinga un nemāku pārslēgt uz TE. bet nu enivej 167 tas ir psc
Vesā mieraa.Pats esmu uz kadi 140 vilcis un palika rezerve.Domaju ka varetu ari to 167 izspiest

Offline

uldens2
24. Sep 2009, 20:30#70

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

zaz skaties labak 525 ktm 505 ir problemas ar gredzenu atru sadilšanu.Vai ari ņem jaunu,domaju ka tagad jau bernu slimibam vajadzetu but atrisinatam

Offline

kurbuls
24. Sep 2009, 20:50#71

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T

Skaties labaak enduro versiju 525, 530 EXC. Par jauno 450 enduuru iisti nezinu, bet krosa versijai 500tajiem un 450tajam ir vienaads virzulja diametrs, bet atshkjiriigi gaajieni, taapeec 450 jaatur apgriezienos un ir mazaaks bootom power. Ieprieksheejaas paaudzes 450 EXC bija baigi labs.
ja domaa njemt jaunu, ieteiktu 300EXC 2T

-----------------
per rectum ad astra

Offline

ggg
24. Sep 2009, 21:06#72

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505

Nu pat ar 505 esmu noripinaajis 100h,neemu jaunu,nekaadu kibelu ko pats nebuutu salauzis nav bijushas,.Mezam 505jam 1 robs ir par garu,pinkeriigaas tacinaas visu laiku uz sajuuga jaatur,sajuugam tas protams nepaaraak patiik,max130kmh,ellas mainu katru 7h.nupat virzula maina,zalots uz kaadi 200ls.mocis ieveerojami jaudiigaaks par citie mx mociem.

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

ggg
24. Sep 2009, 21:09#73

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 521

Braucu ar: ktm 950,505


24 Sep 2009, 20:59:10 cibaa rakstīja:
supermoto ktm'u grūti pārveidot par bezceļnieku,lai ziemā varētu kaplēt

zinu kas ziemaa mauc ar supermoto moci,uzmet ratus 19,21 un visa beeda

-----------------
.silava moto.
Kravas Celtņu Remontdarbnīca
http://celtnuremonts.lv/?lang=lv

Offline

Ekimons
24. Sep 2009, 21:17#74

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 1124

Braucu ar: KTM


25 Aug 2009, 12:18:49 n0riss rakstīja:
Pārdod KTM SMR525 kopā ar ekipējumu, 30m/s kopš remonta! Labā stāvoklī! 2800Ls, Iespējama maiņa! tel. 28855561, n0riss@inbox.lv, PM






-----------------
Saule. Pērkons. Daugava

Offline

Modrs
24. Sep 2009, 21:19#75

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'


24 Sep 2009, 20:28:41 uldens2 rakstīja:
Vesā mieraa.Pats esmu uz kadi 140 vilcis un palika rezerve.Domaju ka varetu ari to 167 izspiest


nu tad man jāpaskatās WOT stāvoklis droseļvārstam + race mode jāaktivizē iekš ECU, bet nekur īsti nav izklāstīts, vai zondes signāla vadi jāsavieno, vai arī + ieejas signāla vads caur 2kOm uz masu jāaizvada.
hvz, nekad tā īsti neesmu smīdzinājis savu zāģi

Offline

zaz
24. Sep 2009, 21:38#76

Kopš: 01. Oct 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 58

Braucu ar: ... EXC meklējumos


24 Sep 2009, 20:50:03 kurbuls rakstīja:
Skaties labaak enduro versiju 525, 530 EXC. Par jauno 450 enduuru iisti nezinu, bet krosa versijai 500tajiem un 450tajam ir vienaads virzulja diametrs, bet atshkjiriigi gaajieni, taapeec 450 jaatur apgriezienos un ir mazaaks bootom power. Ieprieksheejaas paaudzes 450 EXC bija baigi labs.
ja domaa njemt jaunu, ieteiktu 300EXC 2T


Jauns... pasaka

OK, paldies - skatīsimies tālāk.

-----------------
www.LatCrane.com

Offline

uldens2
24. Sep 2009, 21:40#77

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


24 Sep 2009, 21:19:15 Modrs rakstīja:

24 Sep 2009, 20:28:41 uldens2 rakstīja:
Vesā mieraa.Pats esmu uz kadi 140 vilcis un palika rezerve.Domaju ka varetu ari to 167 izspiest


nu tad man jāpaskatās WOT stāvoklis droseļvārstam + race mode jāaktivizē iekš ECU, bet nekur īsti nav izklāstīts, vai zondes signāla vadi jāsavieno, vai arī + ieejas signāla vads caur 2kOm uz masu jāaizvada.
hvz, nekad tā īsti neesmu smīdzinājis savu zāģi
Isteniba nedomaju ka ar šitiem močiem jastada atruma rekordi

Offline

endurists
24. Sep 2009, 22:08#78

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


24 Sep 2009, 21:40:09 uldens2 rakstīja:

24 Sep 2009, 21:19:15 Modrs rakstīja:

24 Sep 2009, 20:28:41 uldens2 rakstīja:
Vesā mieraa.Pats esmu uz kadi 140 vilcis un palika rezerve.Domaju ka varetu ari to 167 izspiest


nu tad man jāpaskatās WOT stāvoklis droseļvārstam + race mode jāaktivizē iekš ECU, bet nekur īsti nav izklāstīts, vai zondes signāla vadi jāsavieno, vai arī + ieejas signāla vads caur 2kOm uz masu jāaizvada.
hvz, nekad tā īsti neesmu smīdzinājis savu zāģi
Isteniba nedomaju ka ar šitiem močiem jastada atruma rekordi


Es ar nebiju priecīgs tādu skaitli ieraugot
Pats esmu virs 130 pa granteni braucis un jūt ka vēl ir rezerve
Bet tā manuprāt 525 ir ideāls mežu mocis

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

envy
25. Sep 2009, 13:57#79

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1632

Braucu ar: labiem drapakiem

ko jūs visi ar tiem KTMiem...

Čali, ietaupi naudu un pērc manu paļurku http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...amaha/jgngx.html

-----------------
KTM EXC 300 TPI SixDays
KTM 790 Adventure R Rally

Offline

dzeksis
25. Sep 2009, 14:09#80

Kopš: 31. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1210

Braucu ar: BMW


25 Sep 2009, 13:57:16 envy rakstīja:
ko jūs visi ar tiem KTMiem...

Čali, ietaupi naudu un pērc manu paļurku http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...amaha/jgngx.html


C`mon, salīdzināji Yamahu ar KTM.. Yamahām, kudi cenas augstākas, un padomā.. kāpēc lielākā daļa izvēlās KTM, nevis Yamahas.. jo KTM iet,ja esi vienreiz pamēģinājis KTM, neko citu,labāku negribēsi..
+ jā, KTM ir jāuzpasē, nevar dzīt un dzīt.. taču +/- tie ir izturīgi moči,ar lielisku jaudu, vadāmību, svaru..!!!

Offline