Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ekipējums

Tēma: Ķiveres

AutorsZiņojums
Dartagnan
26. Mar 2017, 19:20#3941

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


Tātad Scorpion ADX-1 jeb EXO AT 950 USA tirgum. Gluži vienādas viņas nav - USA tirgum paredzētās ir ar citu krāsojumu, siksniņa ir nevis ar klipsi, bet double D-ring, kas ikdienas lietošanā nav ērta.
Nobraukti pirmie 500km. Vērtēta tiek kā ikdienas ķivere ilgstošai lietošanai visdažādākajos apstākļos - tātad primāri praktiskums! Iespējams ka domas par šo ķiveri laika gaitā vēl mainīsies.
Salīdzināta tiek ar Nolan N91 (nobraukti ap 150 000km) un Schuberth C3 pro (Nobraukti 40 000km).

1. "Saturs jeb stingrība"
Salīdzinot ar citām Flip-Up ķiverēm salīdzinoši stingra. Nolans arī bija stingrs, bet Schuberth C3pro šī bija vājā vieta! C3pro ir ļurīgs kā punķis, līdz ar to kamēr nav uzvilkta aiztaisīt un attaisīt var ar vienu pirkstu, bet kad uzvilkta tad sanāk vaigi paplesti un slēdzenes vairs nesakrīt, attiecīgi maigi aiztaisīt nevar. Lai aiztaisītu nepieciešamas abas rokas - gaitā normāli aiztaisīt nevar. Aiztaisi vienu pusi, tad otru. Bieži sanāca braukt ar kārtīgi neaiztaisītu, jo satiksmei sākot kustēties aiztaisi kā nu sanāk.
Par pašu žokli -
N91 žokli var fiksēt paceltā stāvoklī (P/J) un braukt kā ar open face ķiveri.
C3 pro nofiksēt neko nevar, uz guļošajiem, bedrēm u.t.t. žoklis mēdz ar blīkšķi aizkrist. Viena tante teica ka kādā no D-eiropas valstīm kāds braucot satiksmē ar paceltu žokli esot atrāvis sodu par braukšanu bez ķiveres, jo C3 pro neesot sertificēta kā P/J. Nezinu cik tur taisnība, bet man to teica ne LV kad braucu pilsētā ar paceltu žokli un nolaistu saulesbrilli.
ADX - Paceltā žokļa pozīcija fiksējas stingrāk kā C3pro, bet vai būs labāk vai sliktāk to rādīs laiks.

2. Saulesbrille
N91 nekad nekādu problēmu. Nepārprotami sataustāma, aiztaisāma, attaisāma. Apakšējā mala beidzas interesantā līmenī, sanāk ka mērinstrumentu paneli redzi ne caur saulesbrilli, bet ceļu caur saulesbrilli. Bieži tas pat bija ērti.
C3pro... nu tas ir piz*&^... es saprotu ja tā būtu kautkādam lētajam sūdam... Pirmā saulesbrilles nolaišana satiksmē beidzās ar riepu kaukšanu un apstāšanos uz pretējās joslas nomales. Izrādas ka C3pro saulesbrillei nav pretsvīšanas pārklājuma. Viņa svīst tiko kā temperatūra ir zem +15 grādiem vai arī ir mitrs laiks. Saulesbrilles slēdzis ar biezāku cimdu nav sataustāms. Pirmajā ķiveres lietošanas reizē bija +10grādi, spoža saule tieši pretī un biezi cimdi - stiklu nolaidu, tas momentāli aizsvīda, pacelšanas pogu sataustīt nevar, ceļu neredz, stājos kā nu varēju. Pēc šī testdraiva c3pro nonāca SSā, tā kā ar naudu neviens neuzradās tad nu sezonu nobraucu. Līdz šim man nekad nevienai ķiverei, arī ziemā saulesbrille nebija svīdusi!
ADX +5..+12 grādos braucot pa jūrmalas šoseju pret sauli novērota minimāla svīšana. Nopūšoties aizsvīst bet uzreiz arī atnāk vaļā. Braukts tika ar ventilācijām ciet. Pieņemu ka ja būtu tik noslēgta kā C3pro tad svīstu arī tāpat kā c3pro.

3. Atvēršanas poga
N91 Visērtākā sistēma kādu esmu redzējis. Divas pogas - ar īkšķi pavelk apakšējo uz priekšu, ar rādītājpirkstu spiež uz leju augšējo pogu. Viegla, maiga attaisīšana/aiztaisīšana ar vienu roku.
C3pro Viena poga, spiežama uz augšu. Sanāk ka spiežot pogu cel ķiveri uz augšu, pietrūkst kur atbalstīt rādītājpirkstu lai nospiestu pogu. Parasti kautkā atbalstījos pret ventilāciju, tad atkal sākot braukt viss šņāc un pūš jo pēc atvēršanas ventilācija paliek vaļā. Laika gaitā kautkā jau iemanījos, bet nu nav tas ērtākais variants.
ADX Viena poga, spiežas uz priekšu - prom no sevis. Rādītājpirkstu atbalsti pret žokli un nospied pogu. Arī neslikta sistēma, bet nolana variants tomēr likās ērtāks.

4. Žokļa apšuvums
N91 ir blīva materiāla apšuvums, kuram labajā pusē stūris mūžīgi ir ārā no vietas. Ir izņemams, varēja būt lielāks. No daudziem lietotājiem dzirdēts ka dēļ tā pūš uz labās uzacs vai labā vaiga. Man arī tā bija, vēsā laikā nosalst labā acs. Zinu ka smieklīgi.
C3pro šis apšuvums ir no divām daļām, viena izņemama. Man patika, pārdomāti uztaisīts, labi pieguļ un aizsedz no vēja vēsā laikā. Toties paša poda apšuvums pie deniņiem pie katras novilkšanas ielokas un uzvelkot sāpīgi spiež uz deniņiem, pirms katras uzvilkšanas jāpiekārto - pielīmēju.
ADX apšuvums ir no sietiņa, līdz ar to vēsā laikā visu laiku nedaudz pūš sejā. Iespējams būs jādomā kāds uzlabojums.

5. Stikls
N91 Pinlock strādā, nekas nesvīst, favorītā stikls+pinlock laikam ap 30eur maksāja
C3pro Stikls dārgs, labāk neskrāpēt. Ir ventilācijas pozīcija, kad stikls ir nedaudz pavērts, ar šādu braucot pat īsti nesvilpo un nelielā lietū arī reti kāda pile tiek iekšā. Līdz galam aiztaisās ar spēku un skaļu klikšķi, toties hermētiski. Kad šādi aiztaisīts un ventilācijas ciet tad ilgstošā lietū vai lielā aukstumā veidojas piles stikla iekšpusē.
ADX Stiklam 4 pozīcijas, ja staigāt ar aizvērtu žokli un paceltu stiklu tad apakšējās malas traucē skatīties. Redzamība ir ļoti laba. Iespējams ka pietrūks C3pro ventilācijas pozīcija.

6 Ventilācija
N91 Viduvēji, aukstā laikā varbūt par daudz pūš iekšā, karstā laikā par maz, bet tas jau viss no kopējās moto aerodinamikas atkarīgs.
C3pro Visnoslēgtākā ķivere kāda ir bijusi. Aukstā laikā nekur un nekas nepūš. Diezgan jūtami strādā augšējā ventilācija. Priekšējā maz ko dod, bet te jau laikam lielais vējstikls pie vainas.
ADX Priekšējai ventilācijai divas pozīcijas, uz šosejas līdz galam attaisot jūtami purnā pūš. No augšējās ventilācijas gan īsti jēgu nesajutu.

Svars - nezinu ko te visi ņemas par svaru, lai arī N91 ir viena no smagākajām Flip-Up ķiverēm es tajā esmu braucis arī 14 000km ceļojumus un ne vienreiz vien pa 1000km dienā. Paņemot rokā C3pro un sievas N91 liekas ka tajā nolanā vēl būtu ķieģelis iekšā, bet braucot viss ir ok.
Izmērs Vienmēr ķiverēm bijis M, bet ADX vajag L. Kas attiecas uz ārējiem izmēriem te C3pro ir galvastiesu priekšā citiem. Topkeisā varēja ielikt divus N91 un cimdus, C3pro + N91, cimdi, džemperis un vēl kautkas, tagad kopā ar ADX 55 litru topkeisā var ielikt tikai cimdus. Ārējos izmēros ADX ir milzīga.

ADX galvenais trumpis - knābis
Tā kā dzīvoju jūrmalā tad priekš manis knābja galvenā funkcija ir saulessargs, jo no rīta uz Rīgu jābrauc pret sauli un vakarā mājās atkal pret sauli. Šo funkciju knābis pilda perfekti, beidzot braucot pa jūrmaleni normāli redzu ceļu.
Protams ka šis knābis stipri maina kopējo aerodinamiku, paspēlējos ar stikla stāvokli. Ar C3pro braucot stikls bija augstākajā pozīcijā un viss bija ok. Tagad ja stikls ir augstākajā pozīcijā tad 70-140kmh stipri purina galvu, ja zemākajā tad purina minimali, bet daudz vairāk šņāc vējš. Laikam būs vien jāsūta regulējamais vēja deflektors kas liekas uz vējstikla.

Trokšņu līmenis un ventilācija ķiverē.
Tā ir individuāla lieta, kas tieši atkarīga no kopējās aerodinamikas. Tas ka man ADX purina un C3pro nepurina nenozīmē ka citiem nebūs otrādi. Kad vējstikls bija augstākajā pozīcijā tad ADX nebija ne drusciņ skaļāka par C3pro.

Kopsummā par ADX
Redzamība laba
Atvēršana/novilkšana/uzvilkšana ērta. Saulesbrilles svīšana minimāla.
Trokšņu līmenis - hu* sapratīsi.
Pat uz apšuvumiem ir piešūta birka ar norādi par vietu brillēm
Ir vieta komunikācijai, Sena uzlikās 10 minūtēs
Tapsējums un krāsojums - pretenziju nav, kvalitāte ok.
Labs price/performance

konkurenti
Schuberth E1 (īsti netika izskatīts)
Caberg tourmax (nepieguļ galvas formai, un nezinu kam der)


Īsāk sakot jācīnās ar aerodinamiku un jābrauc. Pagaidām ar podu esmu apmierināts, būtisku pretenziju nav!

[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 26 Mar 2017, 21:54:59 ]



-----------------

Offline

Kiddy
26. Mar 2017, 19:33#3942

Kopš: 27. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 631

Braucu ar: Suzuki XF 650 Freewind `98


26 Mar 2017, 19:20:22 Dartagnan rakstīja:
Tātad Scorpion ADX-1 jeb EXO AT 950 ...


To es saprotu, tas ir kārtīgs apskats
Paldies par ieskatu šajos 3 podos.

-----------------
Лайпни лудзам Теле2! Тэлефона апаратс, уз куру юс званат, вай ну ёбнулся но галда, вай ну атродас ломбарда..

Offline

Spool
26. Mar 2017, 20:10#3943

Kopš: 09. Aug 2011

Ziņojumi: 301

Braucu ar: ..

Par c3 pro oriģinālo saulesbrilli un nenormālo tās svīšanu varu piekrist- to var atrisināt nopērkot saulesbrilli no c3.

Mēdz svīst lietus un aukstā laikā ar visu pinlock

Viss pārējais man viņā apmierina..

[ Šo ziņu laboja Spool, 26 Mar 2017, 20:11:23 ]



-----------------
Brauc ar ko gribi, galvenais, ka pašam patīk....

Offline

Lords74
27. Mar 2017, 15:16#3944

Kopš: 16. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 82

Braucu ar: HONDA XRV Africa twin. BMW F800GS , R1200GSA


26 Mar 2017, 19:33:46 Kiddy rakstīja:

26 Mar 2017, 19:20:22 Dartagnan rakstīja:
Tātad Scorpion ADX-1 jeb EXO AT 950 ...


To es saprotu, tas ir kārtīgs apskats
Paldies par ieskatu šajos 3 podos.
+1 labs apraksts, būs arī jāiegādājas.

Offline

VeikalsMocis
27. Mar 2017, 21:41#3945

Kopš: 05. Apr 2009

Ziņojumi: 31

Braucu ar:


27 Mar 2017, 15:16:38 Lords74 rakstīja:

26 Mar 2017, 19:33:46 Kiddy rakstīja:

26 Mar 2017, 19:20:22 Dartagnan rakstīja:
Tātad Scorpion ADX-1 jeb EXO AT 950 ...


To es saprotu, tas ir kārtīgs apskats
Paldies par ieskatu šajos 3 podos.
+1 labs apraksts, būs arī jāiegādājas.



Labākā cena Eiropā tikai pie Scorpion dīlera Latvijā Veikals Mocis
Un garantiju Jums, bez galvassāpēm, var nodrošināt tikai pie dīlera iegādātām ķiverēm

Lai piedzīvojumiem bagāta šī motosezona!!! Ar cieņu, Veikals Mocis

[ Šo ziņu laboja VeikalsMocis, 27 Mar 2017, 21:44:28 ]

Offline

liinismoto
28. Mar 2017, 09:45#3946

Kopš: 27. Jun 2016

Ziņojumi: 13

Braucu ar:

Par izmēru jāpiekrīt. Paņēmu M, kā visām ķiverēm, kas man bijušas, bija pastingra, bet domāju, ka ievalkāsies, bet nobraucot kādus 200 km vaigos tā spieda, ka nevar izturēt.

Offline

S19
28. Mar 2017, 13:34#3947

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E

Skaidrs, palieku pie Nolan 104.
Un gaidu Dualsport FlipUp Nolan izpildījumā.

Offline

Dartagnan
28. Mar 2017, 14:13#3948

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

N104 man likās neērtāks par n91, it sevišķi saulesbrilles slēdzis un mehānisms.
Arī gaidīju nolan izpildījumu, sarakstījos arī ar itāļiem, bet pagaidām viņi neplāno neko šādu ražot.

-----------------

Offline

DUNCIS
28. Mar 2017, 23:31#3949

Kopš: 14. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: Ducati

Vai kāds zin, kur var nomainīt ķiveres siksniņai to sarkano saspraužamo podziņu galā (nezinu, kā vēl noraksturot) un vai vispār to var izdarīt.. Paldies

Offline

Dusmulacis
29. Mar 2017, 10:42#3950

Kopš: 09. May 2012

Ziņojumi: 270

Braucu ar: ..atbraucu jau

Varu ieteikt izmēģināt ebay.de. Pirms nedēļas saņēmu ķiveri. Nobidoju Shoei NXR, pilnīgi jaunu, L izmērs, izmaksāja 190eur+16eur sūtīšanas izmaksas.
Neskatoties uz to ka tirgotājs norādījis, ka sūta tikai Germany- bidoju ar domu, ja sūtīs labi, ja nesūtīs tad neko jau nezaudēju. Ar pārdevēju sarunājām DHL. Veikala plaukta cena 520eur, ja skaidrā naudā tad piedāvāja -30% atlaidi, bet ebay sanāca -60% .

[ Šo ziņu laboja Dusmulacis, 29 Mar 2017, 11:21:22 ]

Offline

cnn
29. Mar 2017, 16:20#3951

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1424

Braucu ar: motociklu

Schuberth ķivere - https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpo...mets/bdjeig.html

-----------------

~CNN~ (C)ilveks (N)o (N)ekurienes

Offline

Niksons
03. Apr 2017, 10:01#3952

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Mazliet nesaprotu čīkstēšanu par saulesbriļļu svīšanu. Ja spīd saule, tad nekur nekas nesvīst. Ja saule nespīd, tad saulenes ir ievilktas iekšā, droši vien, ka svīst, bet man fofig


Vakar pirmo reizi izbraucu ar jauno Šūbi m1. Ikdienas komutācijai (pa pilsētu) vnk zaibis. Patīk lielais stikls, neierobežo arī perifēro redzamību. Baigi ātri nesanāca notestēt. Tad jau ziņošu


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Dartagnan
03. Apr 2017, 10:06#3953

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Ja spīd saule, ir sauss laiks un virs +18 grādiem tad nekas nesvīst. Ja ir vēss un mitrs tad saulesbrilli lietot ir bīstami!

-----------------

Offline

S19
03. Apr 2017, 20:33#3954

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


28 Mar 2017, 14:13:10 Dartagnan rakstīja:
N104 man likās neērtāks par n91, it sevišķi saulesbrilles slēdzis un mehānisms.
Arī gaidīju nolan izpildījumu, sarakstījos arī ar itāļiem, bet pagaidām viņi neplāno neko šādu ražot.


Uzmērīju vēlreiz ADX-1 - uzviklt viņu nenoņemot brilles nav iespējams, Nolan 104 var.

Offline

Raivers
11. Apr 2017, 13:59#3955

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: muti

Kungi, ko pastāsīsiet par dualsport ķiverēm? Pašlaik esmu noskatījis LS2 MX 436 ar saulesbrilli, mazgājamām iekšām un vietu saziņas līdzekļiem. Vienīgais, manuprāt, mīnuss ir neaizverama ventilācija.

Ko vēl varat ieteikt cenu kategorijā līdz 150 eur, Arai un Shoei diemžēl pagaidām nav manā budžetā

Offline

UgunsX
11. Apr 2017, 14:38#3956

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Nu, manā skatījumā tās dual ķiveres īsti nekam neder - ne īsti krosa / enduro ķivere, ne īsti šosejas ķivere. Tas nags pie 100 kmh pārvēršas par pamatīgu buru.

Offline

abbestias
11. Apr 2017, 14:42#3957

Kopš: 15. Sep 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: Honda Africa Twin


11 Apr 2017, 13:59:06 Raivers rakstīja:
Kungi, ko pastāsīsiet par dualsport ķiverēm? Pašlaik esmu noskatījis LS2 MX 436 ar saulesbrilli, mazgājamām iekšām un vietu saziņas līdzekļiem. Vienīgais, manuprāt, mīnuss ir neaizverama ventilācija.

Ko vēl varat ieteikt cenu kategorijā līdz 150 eur, Arai un Shoei diemžēl pagaidām nav manā budžetā

http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=15298

Offline

Raivers
11. Apr 2017, 15:30#3958

Kopš: 14. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: muti

Stāsti kā ir. Nerauj galvu nost pa trasi? Tas laikam galvenais faktors

Offline

vlkpc
11. Apr 2017, 16:31#3959

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc

Ja gribēsi vārnas skaitīt, tad vējš raus nost, atkarīgs no būra
Atsauksmes labas par 436, bet drausmīgi spicam žoklim jābūt, lai derētu. Kad brauc mērīt uz motorolleri.lv, izšauj aliņu - tā varēsi pārbaudīt, cik ļoti svīdīs tādā laikā, kā šorīt un karstumā, kad sviedri līst. Pats paņēmu MT par 80E - ventilācija pakaļā


11 Apr 2017, 13:59:06 Raivers rakstīja:
Kungi, ko pastāsīsiet par dualsport ķiverēm? Pašlaik esmu noskatījis LS2 MX 436 ar saulesbrilli, mazgājamām iekšām un vietu saziņas līdzekļiem. Vienīgais, manuprāt, mīnuss ir neaizverama ventilācija.

Ko vēl varat ieteikt cenu kategorijā līdz 150 eur, Arai un Shoei diemžēl pagaidām nav manā budžetā


-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

Rex
11. Apr 2017, 18:14#3960

Kopš: 22. Apr 2008

No: Valmiera

Ziņojumi: 144

Braucu ar: r1200gs


11 Apr 2017, 16:31:41 vlkpc rakstīja:
Ja gribēsi vārnas skaitīt, tad vējš raus nost, atkarīgs no būra
Atsauksmes labas par 436, bet drausmīgi spicam žoklim jābūt, lai derētu. Kad brauc mērīt uz motorolleri.lv, izšauj aliņu - tā varēsi pārbaudīt, cik ļoti svīdīs tādā laikā, kā šorīt un karstumā, kad sviedri līst. Pats paņēmu MT par 80E - ventilācija pakaļā


11 Apr 2017, 13:59:06 Raivers rakstīja:
Kungi, ko pastāsīsiet par dualsport ķiverēm? Pašlaik esmu noskatījis LS2 MX 436 ar saulesbrilli, mazgājamām iekšām un vietu saziņas līdzekļiem. Vienīgais, manuprāt, mīnuss ir neaizverama ventilācija.

Ko vēl varat ieteikt cenu kategorijā līdz 150 eur, Arai un Shoei diemžēl pagaidām nav manā budžetā



Nesen iegādājos Acerbis active. Pagaidām liekas ok


-----------------
www.elkogc.lv metināšanas iekārtas, materiāli un aprīkojums. Viss metināšanai!

Offline