Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: BMW Motorrad

AutorsZiņojums
tuchka
02. May 2016, 11:41#4421

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc

Slinkums visu lasīt, par ko te runa???

-----------------

Offline

JohnyW
02. May 2016, 11:42#4422

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv


02 May 2016, 11:33:23 marcis rakstīja:

02 May 2016, 10:39:33 tomsb rakstīja:
Kas tas līkumā tieši ir savādāk? Pēkšņi smaguma centrs tiek rēķināts savādāk? Sagāžamies par 1 grādu un metam visu fiziku miskastē un kļūst svarīgi vai sēdi uz dirsas vai spied uz kājām, un pēkšņi ir atkal vērts bagāžas kasti stiprināt nevis uz sēdekļa, kur tā atrodas, bet taisīt stutes pie asīm? Protams, ka stabilitāte, pēc definīcijas, ir aktuāla tikai kaut kādā sagāzuma leņķī, kad smaguma centrs (tā projekcija) nesakrīt ar atbalsta punktu - whats your point?


02 May 2016, 10:00:29 marcis rakstīja:

02 May 2016, 09:45:20 tomsb rakstīja:
Es saprotu, kāpēc zemāks smaguma centrs nozīmē stabilāku moto (ko tu pavisam man nevajadzīgi mēģini skaidrot, un ko esmu arī es mēģinājis skaidrot ar citiem piemēriem iepriekš un pat atsaucēm), tāpat saprotu vismaz dažas priekšrocības celties kājās (piem., īslaicīga moto atslogošana)), bet, tava teksta kontekstā, nesaprotu, kā piecelšanās kājās pazemina smaguma centru, vai iepriekšējās diskusijas kontekstā, kā no tā pret ko tiek balstīts kartupeļu maiss, pašam maisam savu pozīciju nemainot, mainās smaguma centra atrašanās vieta. To arī lūdzu paskaidrot. (turklāt bez slēdzienu par citu spriestspējas izdarīšanas vai kādu, iespējams pat trāpīgu, "lamu" vārdu piedēvēšanas - vajag? Ja vajag - saki -> varu)
Manā (un saskaņā masas centra aprēķināšanas formulām
Wiki) skatījumā pilnīgi vienalga, kur tu to masu balsti, sistēmas smagumu centra atrašanos noteiks, kur tā masa patiešām atrodas. Vnk galu galā viss balstās uz divu ratu saskares punktu pret zemi.. tad jau pēc tavas loģikas (svarīgi, KUR pieliek svaru), sanāktu, ka sistēmas masas centrs ir līdz ar zemi (vai ratu asīm?)??


02 May 2016, 09:25:33 marcis rakstīja:
Tev tiešām nepielec, kāpēc, kājās stāvot, mocis ir stabilāks???

Vai ir starpība, ja masa tiek nobalstīta apm. ceļu augstumā vai pakaļas augstumā (neskaitot motoru, kas ir nekustīgs, attiecībā pret moci, ne zemi)? Līkumā, mocim sagāžoties, smaguma centrs noliecas līdzi. Smaguma centra projekcija uz zemi, ja tas atrodas uz kāpšļiem, būs mazākā attālumā no riteņu saskarsmes punkta ar ceļu, kā rezultātā būs mazāks 'apgāšanas' moments (spēks x plecs), nekā, ja smaguma centrs, mocim noliecoties, būs kaut kur uz sēdekļa. Protams, ka līkumā strādā daudzi viens otram pretēji vērsti spēki, kas galu galā, notur moci līdzsvarā.



Ja mocis stāv (brauc) vertikāli, tad patiešām ir vienalga, kur uz vertikālās ass ir pielikts spēks - tas atduras riteņu saskares punktā. Savādāk ir līkumā, kur parādās momenti, smaguma spēki, centrbēdzes spēki, centrtieces spēki.



Paņem 3m garu kārti un iesien pašā galā 30kg. Tad pacel augšā un sagāz 20 grādu leņķī. Un tad tos pašus 30 kg nolaid lejā līdz 1m. Kurā gadījumā Tev būs vieglāk noturēt kārti 20 grādu leņķī?

Braucot taisni vienmērīgā ātrumā arī ir vienalga, tik cik buras efekts, bet paātrinoties, bremzējoti, augstāks smaguma centrs tomēr būs jau jūtams, kaut vai iešūpojot moci.. spēka plecs utt.

Offline

VSK
02. May 2016, 11:43#4423

Kopš: 15. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: BMW f650gs


02 May 2016, 10:39:33 tomsb rakstīja:
Kas tas līkumā tieši ir savādāk? Pēkšņi smaguma centrs tiek rēķināts savādāk? Sagāžamies par 1 grādu un metam visu fiziku miskastē un kļūst svarīgi vai sēdi uz dirsas vai spied uz kājām, un pēkšņi ir atkal vērts bagāžas kasti stiprināt nevis uz sēdekļa, kur tā atrodas, bet taisīt stutes pie asīm? Protams, ka stabilitāte, pēc definīcijas, ir aktuāla tikai kaut kādā sagāzuma leņķī, kad smaguma centrs (tā projekcija) nesakrīt ar atbalsta punktu - whats your point?


02 May 2016, 10:00:29 marcis rakstīja:

02 May 2016, 09:45:20 tomsb rakstīja:
Es saprotu, kāpēc zemāks smaguma centrs nozīmē stabilāku moto (ko tu pavisam man nevajadzīgi mēģini skaidrot, un ko esmu arī es mēģinājis skaidrot ar citiem piemēriem iepriekš un pat atsaucēm), tāpat saprotu vismaz dažas priekšrocības celties kājās (piem., īslaicīga moto atslogošana)), bet, tava teksta kontekstā, nesaprotu, kā piecelšanās kājās pazemina smaguma centru, vai iepriekšējās diskusijas kontekstā, kā no tā pret ko tiek balstīts kartupeļu maiss, pašam maisam savu pozīciju nemainot, mainās smaguma centra atrašanās vieta. To arī lūdzu paskaidrot. (turklāt bez slēdzienu par citu spriestspējas izdarīšanas vai kādu, iespējams pat trāpīgu, "lamu" vārdu piedēvēšanas - vajag? Ja vajag - saki -> varu)
Manā (un saskaņā masas centra aprēķināšanas formulām
Wiki) skatījumā pilnīgi vienalga, kur tu to masu balsti, sistēmas smagumu centra atrašanos noteiks, kur tā masa patiešām atrodas. Vnk galu galā viss balstās uz divu ratu saskares punktu pret zemi.. tad jau pēc tavas loģikas (svarīgi, KUR pieliek svaru), sanāktu, ka sistēmas masas centrs ir līdz ar zemi (vai ratu asīm?)??


02 May 2016, 09:25:33 marcis rakstīja:
Tev tiešām nepielec, kāpēc, kājās stāvot, mocis ir stabilāks???

Vai ir starpība, ja masa tiek nobalstīta apm. ceļu augstumā vai pakaļas augstumā (neskaitot motoru, kas ir nekustīgs, attiecībā pret moci, ne zemi)? Līkumā, mocim sagāžoties, smaguma centrs noliecas līdzi. Smaguma centra projekcija uz zemi, ja tas atrodas uz kāpšļiem, būs mazākā attālumā no riteņu saskarsmes punkta ar ceļu, kā rezultātā būs mazāks 'apgāšanas' moments (spēks x plecs), nekā, ja smaguma centrs, mocim noliecoties, būs kaut kur uz sēdekļa. Protams, ka līkumā strādā daudzi viens otram pretēji vērsti spēki, kas galu galā, notur moci līdzsvarā.



Ja mocis stāv (brauc) vertikāli, tad patiešām ir vienalga, kur uz vertikālās ass ir pielikts spēks - tas atduras riteņu saskares punktā. Savādāk ir līkumā, kur parādās momenti, smaguma spēki, centrbēdzes spēki, centrtieces spēki.

Ko Tu te piss prātu džekiem ar savu teoriju.Man šķiet Tu ne tajā forumā esi ielīdis.

Offline

Atrix
02. May 2016, 12:07#4424

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Lai drusku atgrieztos pie BMW tēmas: sestdien, pēc atklāšanas parādes brauciena, piedalījos BM Auto Jurģa rīkotajā bīmeru moto braucienā uz Ērgļiem. Viena no labākajām dienām manā līdzšinējā 42 gadus mūžā! Laiciņš bija tāds, ka padomāju - ja Dievs ir, tad viņš noteikti ir motociklists Paldies organizatoriem - teicama pasākuma organizācija, īpaši, kolonnas organizēšana un pavadīšana. Sastapti jauni forši cilvēki starp motorradistiem. Nobraukti 340 km, Ērgļu šosejas līkumiņi rullē! Šajā braucienā sapratu, ka mans mazais 700gs (lai arī es te iepriekš ņaudēju, ka jaudas sāk pietrūkt) ir fantastisks ņiprs mocītis - man nebija nekādu problēmu taisnajos gabalos paātrināties ar lielajiem biedriem uz 1200GS, RT un citiem spridzekļiem un līkumu trajektoriju ar mazo moci bija vilkt un guldīt, domāju, pat vienkāršāk nekā ar lielajiem. Kad 6dien vakarā iebraucu stāvvietā, nokāpu no zirga, sapratu, ka esmu ar aparātu pareizo izvēli izdarījis
visiem braucējiem skaistu vasaru uz diviem riteņiem un, protams, bez avārijām!

[ Šo ziņu laboja Atrix, 02 May 2016, 12:09:34 ]



-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

screwy
02. May 2016, 12:07#4425

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Taisnība jau džekam ir, tikai braucot kājās ir vieglāk, tāpēc, ka tu vari ar visu sava ķermeņa augšdaļu daudz efektīvāk kustināt moci, sēžot tu tā nevari moci sasvērt vai sagāzt. Tas, ka smaguma centrs ir augstāk vai zemāk nav tik ļoti svarīgi, stāvot kājās tu viņu vari pārvietot uz priekšu un atpakaļu un uz sāniem pēc savas vēlēšanās, un tāpēc ka tavs smaguma centrs ir augstāk, stāvot kājās moci sasvērt ir vieglāk.

Pieceļoties kājās arī apenes dirsā mazāk spiež.

Offline

marcis
02. May 2016, 12:51#4426

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


02 May 2016, 11:43:15 VSK rakstīja:

02 May 2016, 10:39:33 tomsb rakstīja:
Kas tas līkumā tieši ir savādāk? Pēkšņi smaguma centrs tiek rēķināts savādāk? Sagāžamies par 1 grādu un metam visu fiziku miskastē un kļūst svarīgi vai sēdi uz dirsas vai spied uz kājām, un pēkšņi ir atkal vērts bagāžas kasti stiprināt nevis uz sēdekļa, kur tā atrodas, bet taisīt stutes pie asīm? Protams, ka stabilitāte, pēc definīcijas, ir aktuāla tikai kaut kādā sagāzuma leņķī, kad smaguma centrs (tā projekcija) nesakrīt ar atbalsta punktu - whats your point?


02 May 2016, 10:00:29 marcis rakstīja:

02 May 2016, 09:45:20 tomsb rakstīja:
Es saprotu, kāpēc zemāks smaguma centrs nozīmē stabilāku moto (ko tu pavisam man nevajadzīgi mēģini skaidrot, un ko esmu arī es mēģinājis skaidrot ar citiem piemēriem iepriekš un pat atsaucēm), tāpat saprotu vismaz dažas priekšrocības celties kājās (piem., īslaicīga moto atslogošana)), bet, tava teksta kontekstā, nesaprotu, kā piecelšanās kājās pazemina smaguma centru, vai iepriekšējās diskusijas kontekstā, kā no tā pret ko tiek balstīts kartupeļu maiss, pašam maisam savu pozīciju nemainot, mainās smaguma centra atrašanās vieta. To arī lūdzu paskaidrot. (turklāt bez slēdzienu par citu spriestspējas izdarīšanas vai kādu, iespējams pat trāpīgu, "lamu" vārdu piedēvēšanas - vajag? Ja vajag - saki -> varu)
Manā (un saskaņā masas centra aprēķināšanas formulām
Wiki) skatījumā pilnīgi vienalga, kur tu to masu balsti, sistēmas smagumu centra atrašanos noteiks, kur tā masa patiešām atrodas. Vnk galu galā viss balstās uz divu ratu saskares punktu pret zemi.. tad jau pēc tavas loģikas (svarīgi, KUR pieliek svaru), sanāktu, ka sistēmas masas centrs ir līdz ar zemi (vai ratu asīm?)??


02 May 2016, 09:25:33 marcis rakstīja:
Tev tiešām nepielec, kāpēc, kājās stāvot, mocis ir stabilāks???

Vai ir starpība, ja masa tiek nobalstīta apm. ceļu augstumā vai pakaļas augstumā (neskaitot motoru, kas ir nekustīgs, attiecībā pret moci, ne zemi)? Līkumā, mocim sagāžoties, smaguma centrs noliecas līdzi. Smaguma centra projekcija uz zemi, ja tas atrodas uz kāpšļiem, būs mazākā attālumā no riteņu saskarsmes punkta ar ceļu, kā rezultātā būs mazāks 'apgāšanas' moments (spēks x plecs), nekā, ja smaguma centrs, mocim noliecoties, būs kaut kur uz sēdekļa. Protams, ka līkumā strādā daudzi viens otram pretēji vērsti spēki, kas galu galā, notur moci līdzsvarā.



Ja mocis stāv (brauc) vertikāli, tad patiešām ir vienalga, kur uz vertikālās ass ir pielikts spēks - tas atduras riteņu saskares punktā. Savādāk ir līkumā, kur parādās momenti, smaguma spēki, centrbēdzes spēki, centrtieces spēki.

Ko Tu te piss prātu džekiem ar savu teoriju.Man šķiet Tu ne tajā forumā esi ielīdis.


Neviens nevienam neko ne..iš. Ja cilvēks neizprot pasaules fundamentālas lietas, tad ir jāsāk runāt līdzībās.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

tomsb
02. May 2016, 13:24#4427

Kopš: 06. Jan 2016

No: Sigulda

Ziņojumi: 29

Braucu ar: BMW F650Gs '11

To marcis -> ļoti labs salīdzinājums. Tikai paceļoties kājās tu neko nenolaid lejā - tieši pretēji. Tavas ilustrācijas gadījumā sanāk, ka kājās stāvēšana ir analoģiska, ja tu esi ar vēl vienas drusku garākas (piecēlies kājās) kārts (kāju) palīdzību atstutējis tos 30kg (kartupeļu maisu) pirmās kārts apakšā (1m augstumā/uz kāpšļiem). Joprojām šķiet, ka būs stabilitāte uzlabojusies?

To Apophis -> Tas raksts labs. Prieks, ka kāds tiešām jautājumu papētījis.

To VSK - > ej dirst. Ja tev neinteresē droši neatbildi un skrollē tālāk, nahuj jāsāk dirst kkas? (varētu jau kko kulturālāku pateikt, bet nācās nolaisties līdz tavam līmenim)


Paņem 3m garu kārti un iesien pašā galā 30kg. Tad pacel augšā un sagāz 20 grādu leņķī. Un tad tos pašus 30 kg nolaid lejā līdz 1m. Kurā gadījumā Tev būs vieglāk noturēt kārti 20 grādu leņķī?

Offline

nagan
02. May 2016, 16:14#4428

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

visi gudri, tikai es muļķis.
Pieceļoties kājās, rumpītis iegūst vēl vienu brīvības pakāpi un astes kauls - papildus 10xcm amortizācijas.
Ienesīsies pampakā sēdot un elemetāri izlidosi no segliem kā tads tenisbumbiņš - tā, lūk būs, un tā visa ūberteorija.
ar sūda smaguma centriem - šosejā kājās neceļās, bet "izsēžas" gan, pie tam abās pusēs. Bet tas ir cits stāsts

Offline

VSK
02. May 2016, 22:55#4429

Kopš: 15. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: BMW f650gs


02 May 2016, 16:14:44 nagan rakstīja:
visi gudri, tikai es muļķis.
Pieceļoties kājās, rumpītis iegūst vēl vienu brīvības pakāpi un astes kauls - papildus 10xcm amortizācijas.
Ienesīsies pampakā sēdot un elemetāri izlidosi no segliem kā tads tenisbumbiņš - tā, lūk būs, un tā visa ūberteorija.
ar sūda smaguma centriem - šosejā kājās neceļās, bet "izsēžas" gan, pie tam abās pusēs. Bet tas ir cits stāsts
+1
Nav jēga šajā "teorētiskās fizikas" topikā kaut ko pierādīt un skaidrot,tāpat Tevi tūlīt nomētās ar fizikas formulām un vienādojumiem

Offline

marcis
03. May 2016, 01:59#4430

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


02 May 2016, 22:55:13 VSK rakstīja:

02 May 2016, 16:14:44 nagan rakstīja:
visi gudri, tikai es muļķis.
Pieceļoties kājās, rumpītis iegūst vēl vienu brīvības pakāpi un astes kauls - papildus 10xcm amortizācijas.
Ienesīsies pampakā sēdot un elemetāri izlidosi no segliem kā tads tenisbumbiņš - tā, lūk būs, un tā visa ūberteorija.
ar sūda smaguma centriem - šosejā kājās neceļās, bet "izsēžas" gan, pie tam abās pusēs. Bet tas ir cits stāsts
+1
Nav jēga šajā "teorētiskās fizikas" topikā kaut ko pierādīt un skaidrot,tāpat Tevi tūlīt nomētās ar fizikas formulām un vienādojumiem



Par velti palaidi asprātīgo smaciņu. Nagans vienmēr runā drēbi(c)

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

nagan
03. May 2016, 08:50#4431

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

lai nelaime būtu pilnīga - tur to brīvības pakāpju ir līdz loceklim; smaguma centram vai kam tur nozīme ir tikai stāvot; gaitā sāk darboties inerces momenti, kas ķādu desmitu brīvības pakāpju objektam ir visai sarežģīts integrals matricu vienādojums, kuru var aprēķināt tikai ar skaitliskām metodēm un arī tās skaitlsikās metodes netiks galā ar benzīnu, kurš skalojās bākā, un smirdīgo substanci, kura skalojās kuņģī, un visai nelaimei pa virsu jautrā Koriolisa kunga spēki, kuri ir priecīgi rotācijas un relatīvās pārneses kustības kombinācijā. Tas ir jāzina jebkuram motobraucējam, par tikai iedomājoties par nožēlojamās A klases tiesībām, lūk.

Offline

nagan
03. May 2016, 09:20#4432

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

un, tā kā visi moto un īpaši Motorrādu braucēji no galvas zina Einšteina slavenā vienādojuma Ēēir emcēkvadrātā izvedumu, tad viņi atcerās, ka galvenais tajā procesā bija visa nesvarīgā atmešana, jo tas cē kvadrātā jebkurā gadījumā garantē pilnīgu nelaimi pie pašas mazākās masas. Tāpat būs ar kājās stāvēšanu - lai mazliet varētu kustēties, un lai ar brēcienu tūlīt neizlidotu no segliem. pārējais ir nesvarīgs.

Offline

VSK
03. May 2016, 19:39#4433

Kopš: 15. Nov 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: BMW f650gs


03 May 2016, 01:59:42 marcis rakstīja:

02 May 2016, 22:55:13 VSK rakstīja:

02 May 2016, 16:14:44 nagan rakstīja:
visi gudri, tikai es muļķis.
Pieceļoties kājās, rumpītis iegūst vēl vienu brīvības pakāpi un astes kauls - papildus 10xcm amortizācijas.
Ienesīsies pampakā sēdot un elemetāri izlidosi no segliem kā tads tenisbumbiņš - tā, lūk būs, un tā visa ūberteorija.
ar sūda smaguma centriem - šosejā kājās neceļās, bet "izsēžas" gan, pie tam abās pusēs. Bet tas ir cits stāsts
+1
Nav jēga šajā "teorētiskās fizikas" topikā kaut ko pierādīt un skaidrot,tāpat Tevi tūlīt nomētās ar fizikas formulām un vienādojumiem



Par velti palaidi asprātīgo smaciņu. Nagans vienmēr runā drēbi(c)
To marcis - Tu būsi mani pārpratis.
Naganam pilna mute taisnības.

Offline

Ex
03. May 2016, 23:17#4434

Kopš: 14. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 471

Braucu ar: BMW F800GS, KTM 300 EXC

Nagan ir pareizo substanci ieņēmis, tik apgaroti raksti, pilnīgi pārliecina, ka Enšteinam taisnība . Kājās ir lieta

Offline

Atrix
05. May 2016, 12:21#4435

Kopš: 28. Aug 2014

Ziņojumi: 484

Braucu ar: bez braucamā pagaidām...

Automātiskā palīdzības izsaukšanas fīča:

bmw-offer-sos-button-emergencies

-----------------
Lai vienmēr vertikāli tiek līdz mājai...

Offline

nagan
05. May 2016, 14:14#4436

Kopš: 27. Sep 2012

Ziņojumi: 184

Braucu ar: R1200GS

tad, kad ieviesīs, ar to podziņu varēs izsaukt palīgā Motomeitenes 2016. Uz Motomeitenēm 2015 podziņa vēl nedarbojas.

Offline

army2015
11. May 2016, 16:28#4437

Kopš: 27. Aug 2015

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Iesakiet BMW meistaru Rīga, Rīgas rajons. Interesē BMW R1100RT remonts.

[ Šo ziņu laboja army2015, 11 May 2016, 16:29:20 ]

Offline

shuttle
11. May 2016, 18:39#4438

Kopš: 23. Mar 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 786

Braucu ar: Triumph Scrambler Pedal to Metal edition


11 May 2016, 16:28:55 army2015 rakstīja:
Iesakiet BMW meistaru Rīga, Rīgas rajons. Interesē BMW R1100RT remonts.

BM auto!

Offline

marcis
11. May 2016, 22:11#4439

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2652

Braucu ar: S1000XR, RS50


11 May 2016, 16:28:55 army2015 rakstīja:
Iesakiet BMW meistaru Rīga, Rīgas rajons. Interesē BMW R1100RT remonts.


Droši, ka tas pats Igors: divi 988938 nulle.

-----------------
būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.

Offline

Orkaans
12. May 2016, 21:05#4440

Kopš: 16. Dec 2014

No: Jelgava

Ziņojumi: 51

Braucu ar: Honda Varadero

Sveiciens visiem Kas varētu būt par kaiti ,ka atmetoties atšauj izpūtējā? Sveces visas četras nomainītas, savādāk viss pārējais normāli.Drīz būšu pus pilsētu jau piebiedējis Šāviens ir nelielu brītiņu pēc atmešanās. r1150gs 2003 gads

Offline