Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: A kategorija

AutorsZiņojums
shhh
27. Apr 2016, 18:14#6421

Kopš: 11. Oct 2015

Ziņojumi: 48

Braucu ar: KTM


27 Apr 2016, 16:10:40 Jusper rakstīja:
... + stāvietā stūmu 2 reiz

Kas jāievēro, lai tā nebūtu? Cik man instruktors rādīja - galvenais izslēgt motoru, uz kājiņas kāpjot nost, noņemt kājiņu stumjot un dabīgi - nenomest un neko neaizķert.

Offline

sciroco
27. Apr 2016, 18:30#6422

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.


27 Apr 2016, 18:09:03 RenegadeX rakstīja:
Jelgavā grūtāk kārtot A kategoriju?
Plānojas beidzot no A2 uz A kategoriju pāriet, bet tās rindas pagaras, domāju moš pazondēt, ja Jelgavā iekrīt ātrāk brīva vieta, varētu uz Jelgavu aizripināt.


Jelgavas csdd nav moči. Būs vel Jelgava moto skola jāmeklē, lai moci iziretu

Offline

S19
27. Apr 2016, 19:41#6423

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


27 Apr 2016, 13:20:02 PASSATizhi rakstīja:

27 Apr 2016, 12:42:09 axel182 rakstīja:
Pilsēta bij easy, bet mazā čūska...


mazā čūska man bija easy pasākums. lielākās problēmas sagādāja stoplīnija un šķēršļi


+1, mani ar par to "izdarbināja"

Offline

S19
27. Apr 2016, 19:45#6424

Kopš: 05. Sep 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 745

Braucu ar: Yamaha TDM 900, Honda VT500E


27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās

Satikt un sasist

Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.


Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.

Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.

Offline

Jusper
27. Apr 2016, 20:00#6425

Kopš: 08. Jun 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 368

Braucu ar: DRZ400, KLE500, Tenere700


27 Apr 2016, 18:14:56 shhh rakstīja:

27 Apr 2016, 16:10:40 Jusper rakstīja:
... + stāvietā stūmu 2 reiz

Kas jāievēro, lai tā nebūtu? Cik man instruktors rādīja - galvenais izslēgt motoru, uz kājiņas kāpjot nost, noņemt kājiņu stumjot un dabīgi - nenomest un neko neaizķert.

Ta nekas nav jāievēro. Skaties, kur stum Sāku stumt pēc kāda laika tik paskatījos, kur vārti - tie izrādās pavisam citur kur domās biju ielicis

Kāds no instruktoriem var mani palabot, bet
var pat nekāpt nost no moča, no stop līnijas vienkārši atmuguriski ieripinies. Instruktors bija braukšanas reizē aizvedis parādīt eksāmenu, viens kārtoja un tā ieripinājās garāžā, eksaminētājs neko neaizrādīja, ietrausās savā golfā un aizbrauca braukt pa Rīgu abi.

[ Šo ziņu laboja Jusper, 27 Apr 2016, 20:04:37 ]

Offline

VATERLAND
27. Apr 2016, 20:05#6426

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


27 Apr 2016, 18:30:46 sciroco rakstīja:

27 Apr 2016, 18:09:03 RenegadeX rakstīja:
Jelgavā grūtāk kārtot A kategoriju?
Plānojas beidzot no A2 uz A kategoriju pāriet, bet tās rindas pagaras, domāju moš pazondēt, ja Jelgavā iekrīt ātrāk brīva vieta, varētu uz Jelgavu aizripināt.


Jelgavas csdd nav moči. Būs vel Jelgava moto skola jāmeklē, lai moci iziretu


Andijs Katligins - tālu mocis nav jāmeklē

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Emmy
27. Apr 2016, 20:42#6427

Kopš: 17. Jun 2015

Ziņojumi: 86

Braucu ar: GSXR


27 Apr 2016, 19:45:02 S19 rakstīja:

27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās

Satikt un sasist

Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.


Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.

Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.


Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas.

Offline

instruktors
27. Apr 2016, 20:43#6428

Kopš: 10. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 429

Braucu ar: honda cbr 2007.gada,kawasaki er6n,honda Cbf hornet


27 Apr 2016, 20:00:30 Jusper rakstīja:

27 Apr 2016, 18:14:56 shhh rakstīja:

27 Apr 2016, 16:10:40 Jusper rakstīja:
... + stāvietā stūmu 2 reiz

Kas jāievēro, lai tā nebūtu? Cik man instruktors rādīja - galvenais izslēgt motoru, uz kājiņas kāpjot nost, noņemt kājiņu stumjot un dabīgi - nenomest un neko neaizķert.

Ta nekas nav jāievēro. Skaties, kur stum Sāku stumt pēc kāda laika tik paskatījos, kur vārti - tie izrādās pavisam citur kur domās biju ielicis

Kāds no instruktoriem var mani palabot, bet
var pat nekāpt nost no moča, no stop līnijas vienkārši atmuguriski ieripinies. Instruktors bija braukšanas reizē aizvedis parādīt eksāmenu, viens kārtoja un tā ieripinājās garāžā, eksaminētājs neko neaizrādīja, ietrausās savā golfā un aizbrauca braukt pa Rīgu abi.


A kur rakstīts ka jānokāpj no motocikla!
Reku normativie dokumenti:
Iestumšana gabarītvārtos:
1.1. figūras izpildīšanas laikā motocikla vai mopēda gabarīti atrodas figūras robežās;
1.2. netiek aizskarti figūras elementi;
1.3. ar vienu mēģinājumu novieto motociklu vai mopēdu uz stāvbalsta un noņem no tā;
1.4. notur motociklu/mopēdu līdzsvarā.
Mums vienkarši inspektori ka grib tā pieņem!Viens saka tā,otrs tā!

[ Šo ziņu laboja instruktors, 27 Apr 2016, 20:45:04 ]



-----------------
Rustams Ismailovs (visu kategoriju instruktors)
Profesionāla A,A2,A1,AM kategoriju apmācība.
Pilnīgi jauns laukums,ar jaunu segumu,konusiem,līnijām viss pēc CSDD standartiem-Krasta iela 1
Aizpildi anketu un sazināsies ar Jums
[url] www.vipmoto.l

Offline

PASSATizhi
27. Apr 2016, 20:55#6429

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125


27 Apr 2016, 16:58:44 Jusper rakstīja:
Tiem močiem tak ir ABS, bremzē maksimāli daudz sākumā un tad "pieripinies" cik tev vajag līdz tai līnijai. Man liekās vienkāršākā figurā.
tieši spiežot līdz galam, arī pārlidosi pāri līnijām. tas abs iegāž, jo ievērojami pagarina bremzēšanas ceļu. spiežot mazāk apstāties ir vieglāk.

Offline

PASSATizhi
27. Apr 2016, 21:05#6430

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125


27 Apr 2016, 20:42:21 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 19:45:02 S19 rakstīja:

27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās

Satikt un sasist

Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.


Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.

Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.


Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas.
pie maziem atrumiem mocim vienmēr ir jāripo ar dzinēja vilkmi, Tu vnk pieturi ar aizmugures bremzi lai nav pārāk ātri. mazajā čūskā var pat neslidināt sajūgu. tiko izspied sajūgu un vnk ripinies, strauji pieaug iespēja likties uz sāna.

šo visu Tev vajadzēja uzzināt no sava intruktora...

[ Šo ziņu laboja PASSATizhi, 27 Apr 2016, 21:06:19 ]

Offline

Emmy
27. Apr 2016, 21:12#6431

Kopš: 17. Jun 2015

Ziņojumi: 86

Braucu ar: GSXR


27 Apr 2016, 21:05:04 PASSATizhi rakstīja:

27 Apr 2016, 20:42:21 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 19:45:02 S19 rakstīja:

27 Apr 2016, 13:42:11 Emmy rakstīja:

27 Apr 2016, 13:27:32 tipin6 rakstīja:
Kurš vispār bija tas ģēnijs, kurš mazo čūsku iekļāva figūrās

Satikt un sasist

Neviens vīrietis nespēj man likt raudāt, bet tā mazā čūska ir brutāla Kā liekas, beidzot izdodas, tā mocis pa gaisu un es pa virsu.


Mazā čūska ir īslaicīgs un pārejošs pasākums, vīrieši uz ilgu laiku.

Iemācies maigi apieties ar aizmugures bremzi - uzreiz "lēnā" čūska kapitulē.


Es jau cenšos, bet kaut kā nerodu to līdzsvaru ar sajūgu, nevaru atrast viduspunktu. Gala rezultātā vai nu mocis slāpst vai "lec" un gāžas.
pie maziem atrumiem mocim vienmēr ir jāripo ar dzinēja vilkmi, Tu vnk pieturi ar aizmugures bremzi lai nav pārāk ātri. mazajā čūskā var pat neslidināt sajūgu. tiko izspied sajūgu un vnk ripinies, strauji pieaug iespēja likties uz sāna.

šo visu Tev vajadzēja uzzināt no sava intruktora...

Vajadzētu, bet... Viņš tikai liek strādāt ar sajūgu un kājas bremzi, dzenā apkārt laukumam, lai mācos sajust to robežu, kad sajūgs sāk izslīdēt. Nez, ar to moci kaut kā visiem iet ļoti grūti, visi krīt, pati šodien pirmo reizi nolikos gar zemi krustojuma vidū

Offline

PASSATizhi
27. Apr 2016, 21:18#6432

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125

mocis krīt kad nav vilkmes. tikko motors sāk vilkt uz priekšu, mocis grib celties augšā. izklausās pēc švaka instruktora. man tāds bija, pagajušogad. visu bija jāapgūst mašmācības ceļā un

Offline

eddie
27. Apr 2016, 21:34#6433

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Es gan teiktu, ka klāt sajūga un pakaļgala bremzei jāliek lietā arī gāzes ručka.. Bet varbūt tieši to arī tavs instruktors domā, sakot, lai spēlējies ar sajūgu. Turēt augstākus apgriezienus, ļaut sajūgam slīdēt un pārējo darīt ar bremzi. Ja vajag lielāku vilkmi - nedaudz vaļīgāk sajūgu (gāzei jābūt jau gana pietiekamai, jo, ja šajā brīdī griezīsi ručku, būs par asu rāviens).

Ai, labi.. ja tā padomā - varianti vairāki. To vienkārši jāsajūt. Vairāk ar augumu, mazāk ar stūri!

Offline

axel182
27. Apr 2016, 22:01#6434

Kopš: 03. Aug 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 46

Braucu ar: GSF 600

Emmy. Sūdīgi, ja ir švaks instruktors, bet nu sajūtas var noķert tikai braukājot un eksperimentējot. Ar kādu moci tu mācies tagad? Kaut kā izklausās pēc 125ccm mopēda, kurš ļurkājas kā puņķis uz drāts... Nē, nu labi, tas viss ir ļoti subjektīvi un stāstu savas sajūtas. Ilgi braucu ar zr7 un čūska snāca švaki un pārējās figūras kā kuro reizi. Bet uz beigām uzkāpu uz hornet 900ccm- super. It kā lielāks bišku mocis, jaudīgāks, bet vadījās vienkārši perfekti. Ko gribēju teikt, ka jo mazāks mocis man bija, jo sliktāk gāja...
Pie kam no ātruma baidīties nevajag, jo tas palīdz noturēt moci līdzsvarā. Kā ātruma nav, tā krīti. Pareizi jau pasāts minēja.

[ Šo ziņu laboja axel182, 27 Apr 2016, 22:03:55 ]

Offline

Emmy
27. Apr 2016, 22:14#6435

Kopš: 17. Jun 2015

Ziņojumi: 86

Braucu ar: GSXR


27 Apr 2016, 22:01:48 axel182 rakstīja:
Emmy. Sūdīgi, ja ir švaks instruktors, bet nu sajūtas var noķert tikai braukājot un eksperimentējot. Ar kādu moci tu mācies tagad? Kaut kā izklausās pēc 125ccm mopēda, kurš ļurkājas kā puņķis uz drāts... Nē, nu labi, tas viss ir ļoti subjektīvi un stāstu savas sajūtas. Ilgi braucu ar zr7 un čūska snāca švaki un pārējās figūras kā kuro reizi. Bet uz beigām uzkāpu uz hornet 900ccm- super. It kā lielāks bišku mocis, jaudīgāks, bet vadījās vienkārši perfekti. Ko gribēju teikt, ka jo mazāks mocis man bija, jo sliktāk gāja...
Pie kam no ātruma baidīties nevajag, jo tas palīdz noturēt moci līdzsvarā. Kā ātruma nav, tā krīti. Pareizi jau pasāts minēja.



Varbūt esmu švaka braucēja, kaut ne jau pirmo reizi ar moci braucu. Un atlikusi vēl tikai viena braukšana, bet vēl kā tāds alu cilvēks uzvedos.
Ar Honda CB600F - neteikšu ka baigais mopēds

Offline

RolandsK
27. Apr 2016, 22:21#6436

Kopš: 21. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 155

Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)


27 Apr 2016, 20:55:30 PASSATizhi rakstīja:

27 Apr 2016, 16:58:44 Jusper rakstīja:
Tiem močiem tak ir ABS, bremzē maksimāli daudz sākumā un tad "pieripinies" cik tev vajag līdz tai līnijai. Man liekās vienkāršākā figurā.
tieši spiežot līdz galam, arī pārlidosi pāri līnijām. tas abs iegāž, jo ievērojami pagarina bremzēšanas ceļu. spiežot mazāk apstāties ir vieglāk.

Muļķības, tieši ar ABS ir jāspiez līdz galam un apstāsies Man tagad ir mocis bez ABS, tur gan jāpiedomā - esmu pie mazāka ātruma nobloķējis ratus

Offline

Odzeens
27. Apr 2016, 22:24#6437

Kopš: 18. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: Kosmosa pakaļu


27 Apr 2016, 22:21:01 RolandsK rakstīja:

Muļķības, tieši ar ABS ir jāspiez līdz galam un apstāsies Man tagad ir mocis bez ABS, tur gan jāpiedomā - esmu pie mazāka ātruma nobloķējis ratus


Kurš tev tādas muļķības mācīja?

-----------------
Visu cieņu.

Offline

RolandsK
27. Apr 2016, 22:26#6438

Kopš: 21. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 155

Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)

Es tā darīju un noliku eksāmenu ar 1 reizi

Offline

axel182
27. Apr 2016, 22:27#6439

Kopš: 03. Aug 2015

No: Jelgava

Ziņojumi: 46

Braucu ar: GSF 600


27 Apr 2016, 22:14:40 Emmy rakstīja:

Varbūt esmu švaka braucēja, kaut ne jau pirmo reizi ar moci braucu. Un atlikusi vēl tikai viena braukšana, bet vēl kā tāds alu cilvēks uzvedos.
Ar Honda CB600F - neteikšu ka baigais mopēds


Švaki vairāk vai mazāk esam visi, kamēr neesam sakrājuši vismaz vairāku sezonu pieredzi... Būs ok, gan noliksi eksi. Un, ja nu gadījumā nenoliksi ar pirmo, tad ar otro točna.

Offline

Odzeens
27. Apr 2016, 22:37#6440

Kopš: 18. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: Kosmosa pakaļu


27 Apr 2016, 22:26:45 RolandsK rakstīja:
Es tā darīju un noliku eksāmenu ar 1 reizi


Es tev prasīju, kurš tev tādas muļķības mācīja, nevis ko tu ar šādu metodi izdarīji!

-----------------
Visu cieņu.

Offline