Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Ceļu Policija, CSN, likumi

Tēma: A kategorija

AutorsZiņojums
Staris
27. May 2016, 12:15#6601

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Es tikai par to, ka nevajag potenciālos interesentus baidīt ar lielām izmaksām A kategorijas iegūšanai.
Lielas izmaksas ir tiem, kuriem braukšana sagādā grūtības un transportlīdzekļu vadīšana nav asinīs. Pārējie mierīgi var iekļauties 200 eirikos.

Man pirmā braukšana ar moci bija ar platām kājām un nespēju moci sagāzt slīpi līkumā. Nobraucu 3 braukšanas kopā ar figūrām un aizbraucu uz eksi.
Ar mašīnu bija 5 braukšanas un tad uz CSDD eksi.

Offline

sciroco
27. May 2016, 12:17#6602

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.

Statistiku nezinu, bet pirms sava examena, kad braucu pētīt kā citi liek, tieši stop līnijā visvairāk izgāzās cilvēki, jā.

Bet man liekas ka placi var satrenēt, vnk vajag praksi. Bet uz ielas nav vis atkarīgs tikai no tevis. Kāds tevi apbrauc, nogriež ceļu, tu norausties-refleks un čau, izkriti



27 May 2016, 12:05:55 UgunsX rakstīja:
No iepriekšējiem komentāriem es tā noprotu ka visvairāk problēmas kursantiem sagādā stoplīnija, nevis braukšana pilsētā.

Offline

JohnyW
27. May 2016, 13:45#6603

Kopš: 30. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 543

Braucu ar: 250Cc puiku moci, KLX450R, DR650SE, 990Adv

Par to ir arī runa, ja intensīva satiksme, tan nemaz nav tik viegli.
Ar autobraukšanu salīdzināt var tikai vispārīgi, jo tāpat ar mašīnu neieņem tik atšķirīgus stāvokļus un trajektorijas neskaties tik ļoti.
Par 200E, gribētu zināt, kurā mazpilsētā var paveikt šo triku.
Rīgā ir vismaz 10 vietas, kur tevi var paņemt uz izbrīnu tāpat vien, ja to esi jau izbraucis braukšanas nodarbībās, tad tici, ja gribēs, atradīs vēl visādas citas, kas nav pirms tam redzētas, bet ir viltīgas un ir jāpakustina pelēkā viela īsā momentā.. + kļūdas var savākt.
Protams, ka laukums ir bubulis, un stoplīnija utt., bet to var satrennēties un tas nav tik neparedzami, ja sajūti moci (pats liku stipra lietus laikā).
Bet nu visam klāt nāk arī veiksmes/neveiksmes faktors.
NEgribu nevienu baidīt, bet ir jāsaprot, ka lielpilsētā izmaksas savācās un tāpat no nekā nekas nenotiek viss maksā tik cik maksā, zivēle katra paša ziņā, kurā vietā liksi..
Un jā, esmu dzirdējis stāstus, kā čaļi mazpilsētā ar J burtu atnākuši uz exi šļopenēs un nolikuši utt..

[ Šo ziņu laboja JohnyW, 27 May 2016, 13:50:49 ]

Offline

vlkpc
27. May 2016, 13:54#6604

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


27 May 2016, 12:17:48 sciroco rakstīja:

Bet man liekas ka placi var satrenēt, vnk vajag praksi. Bet uz ielas nav vis atkarīgs tikai no tevis. Kāds tevi apbrauc, nogriež ceļu, tu norausties-refleks un čau, izkriti


Vairs nav vecā sistēma, kad par gājēja nepalaišanu dabū noteiktu punktu skaitu un esi gandrīz izkritis. Ja izpildies nepārliecinoši kādā situācijā, tad parasti tiec dzīts uz līdzīgām situācijām, lai dotu iespēju parādīt savu kompetenci. Pats esmu nolicis eksāmenu kura laikā iebraucu par vēlu dzeltenajā, norādītā pa kreisi vietā aizbraucu taisni un nepalaidu gājēju, kura nolūks bija acīmredzams (tikai viņš pratās, stāvot metru no vienvirziena brauktuves ar vairākām joslām). Protams, nav runa par rupjiem pārkāpumiem un avārijas situācijām, tad gan labāk pamācīties vēl. Ja katram no simtiem tūkstošiem TL vadītāju regulāri 'gadīsies' bīstama situācija, kurā vainojami citi, tad uz ielas labāk nerādīties

[ Šo ziņu laboja vlkpc, 27 May 2016, 14:17:07 ]



-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

Emmy
27. May 2016, 13:59#6605

Kopš: 17. Jun 2015

Ziņojumi: 86

Braucu ar: GSXR

Es izgāzos tieši pilsētā, prakse pārāk maza laikam bija, jo noņēmos daudz figūru laukumā.
Izgāzos, jo mocis noslāpa uzsākot braukt, kad sapratu, ka palicis otrajā ātrumā, bija jau par vēlu, nedaudz nobloķēju satiksmi un viss, attā, tiksimies citu reizi.( eksāmens bija no paša rīta, kad satiksme bija intensīva ). Un vēl es esmu braukusi pārāk mierīgi, vajagot vairāk "raut ruckā" es braucu degvielas taupīšanas režīmā
Noteikumus labi zinu, tur esot bijis viss pareizi, sava veida priekšrocība, jo tikai pirms 2 mēnešiem B kategoriju nokārtoju, tad jau vēl daudz maz ievēroju zīmes un noteikumus.
Nu nekas, pēc nedēļas otrais piegājiens, tikai pilsēta, jācer ka pašas neuzmanības dēļ atkal neizkritīšu.

Offline

vlkpc
27. May 2016, 14:14#6606

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


27 May 2016, 12:14:32 sciroco rakstīja:
Par n-tiem gadiem, braucot ar B piemirstas kā pareizi braukt, izcili pēc noteikumiem. Paskaties satiksmē, retais ieņem pareizo stāvokli pirms pagrieziena. Vel pierodam ar laiku, ja gājejs ir tālu no zebras, vel var braukt, bet eksamenā par šo dabūs mizā. Un daudz citi sīkumi, kuri braucot paliek automat režīmā.


Piekrītu, bet kā lai citādi pārmāca tos, kas paši nesaprot, kādas ziepes vāra un bīstamu, mazākais, kaitīgu braukšanu jau iedzinuši ieradumu līmenī? Un nevajag stāstīt, ka teorija un prakse ir diametrāli pretējas lietas. Izņēmumus, kad veselīgāk braukt ne pēc noteikumiem, var uz pirkstiem saskaitīt.

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

PASSATizhi
27. May 2016, 15:46#6607

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125


27 May 2016, 13:54:53 vlkpc rakstīja:

27 May 2016, 12:17:48 sciroco rakstīja:

Bet man liekas ka placi var satrenēt, vnk vajag praksi. Bet uz ielas nav vis atkarīgs tikai no tevis. Kāds tevi apbrauc, nogriež ceļu, tu norausties-refleks un čau, izkriti


Vairs nav vecā sistēma, kad par gājēja nepalaišanu dabū noteiktu punktu skaitu un esi gandrīz izkritis. Ja izpildies nepārliecinoši kādā situācijā, tad parasti tiec dzīts uz līdzīgām situācijām, lai dotu iespēju parādīt savu kompetenci. Pats esmu nolicis eksāmenu kura laikā iebraucu par vēlu dzeltenajā, norādītā pa kreisi vietā aizbraucu taisni un nepalaidu gājēju, kura nolūks bija acīmredzams (tikai viņš pratās, stāvot metru no vienvirziena brauktuves ar vairākām joslām). Protams, nav runa par rupjiem pārkāpumiem un avārijas situācijām, tad gan labāk pamācīties vēl. Ja katram no simtiem tūkstošiem TL vadītāju regulāri 'gadīsies' bīstama situācija, kurā vainojami citi, tad uz ielas labāk nerādīties
manuprāt sen jau skatās, vai tu reāli patraucē gājējam, vai viņš maina ātrumu un virzienu, nevis ir gājējs uz zebras vai nav.

Offline

Staris
27. May 2016, 16:08#6608

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08


27 May 2016, 13:45:45 JohnyW rakstīja:
Par to ir arī runa, ja intensīva satiksme, tan nemaz nav tik viegli.
Ar autobraukšanu salīdzināt var tikai vispārīgi, jo tāpat ar mašīnu neieņem tik atšķirīgus stāvokļus un trajektorijas neskaties tik ļoti.
Par 200E, gribētu zināt, kurā mazpilsētā var paveikt šo triku.
Rīgā ir vismaz 10 vietas, kur tevi var paņemt uz izbrīnu tāpat vien, ja to esi jau izbraucis braukšanas nodarbībās, tad tici, ja gribēs, atradīs vēl visādas citas, kas nav pirms tam redzētas, bet ir viltīgas un ir jāpakustina pelēkā viela īsā momentā.. + kļūdas var savākt.
Protams, ka laukums ir bubulis, un stoplīnija utt., bet to var satrennēties un tas nav tik neparedzami, ja sajūti moci (pats liku stipra lietus laikā).
Bet nu visam klāt nāk arī veiksmes/neveiksmes faktors.
NEgribu nevienu baidīt, bet ir jāsaprot, ka lielpilsētā izmaksas savācās un tāpat no nekā nekas nenotiek viss maksā tik cik maksā, zivēle katra paša ziņā, kurā vietā liksi..
Un jā, esmu dzirdējis stāstus, kā čaļi mazpilsētā ar J burtu atnākuši uz exi šļopenēs un nolikuši utt..

Ventspilī var.
Saku vēlreiz - ja brauc daudz braukšanas, tad maksā daudz. Ja vari iemācīties tās dažas motobraukšanas nianses dažu braukšanu laikā, tad nekas dārgs nav.
Man instruktors pirms pirmās braukšanas tik pastāstīja par to, ka jāskatās spoguļos aktīvi + jāieņem joslās konkrēta pozīcija. Ar to beidzās teorētiskā apmācība Pēc tam figūras un vizināšanās pa pilsētu. Viss.

Offline

Kavacky
27. May 2016, 16:28#6609

Kopš: 05. Jun 2011

No: Salaspils

Ziņojumi: 392

Braucu ar: GTI TDI, Suzuki XF650 Freewind

Vienkāršāk jau ir vainot, ka kaut kas negaidīti un pēkšņi notika, bet realitāte ir tā, ka tu laicīgi nepamanīji.

-----------------

Offline

shhh
27. May 2016, 20:35#6610

Kopš: 11. Oct 2015

Ziņojumi: 48

Braucu ar: KTM

Vēl piebildīšu, ka braukšanu skaits atkarīgs arī no tā, cik veiksmīgi sanāk saplānot nodarbību biežumu. Ja kādu iemeslu dēļ nav braukts nedēļu, vai vairāk, var rēķināt kādu papildus nodarbību klāt utml.

Un mums autoskolā arī stāstīja, ka 70% izkrītot figūrās. Biežāk ātrajās.

Offline

Jameson
27. May 2016, 20:43#6611

Kopš: 30. Oct 2015

Ziņojumi: 327

Braucu ar: CBF600

Nu tā gluži neteikšu,ka ja ned nav braukts ka var sanākt kāda papildus. Jaskatās pēc braucēja. Kad es liku man sanāca ik pēc ned vai pus otras ned braukšana. Iztiku ar minimumu.
Par figūrām gan pateici tieši to ko arī mums stāstija.

finālā viss nosājās uz 3 baroniem jeb 300 naudiņām.Konkrēti laikam 305 vai 320 eur...

[ Šo ziņu laboja Jameson, 27 May 2016, 20:44:02 ]



-----------------
Ar iešprici katrs mērkaķis tagad mākslinieks. <c> Vulkaans

Offline

ingis
27. May 2016, 23:39#6612

Kopš: 27. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 2

Braucu ar: Meklēju sh125

Nu man bija stipri lielas izmaksas, jo NEKAD nebiju braucis ar moci vai motorolleru (un faktiski no divu riteņu transporta braucis tikai ar riteni) un otrs - man laukumā psiholoģiski bija par šauru, lai uzņemtu 50 km/h. Par iekļaušanos obligātajā braukšanu skaitā aizmirsu jau laicīgi - kad tās izbraucis, ar lielo moci nevarēju lēno čūsku izbraukt un reāli mācēju tikai 8nieku.
Man cipars all in (t.sk. grāmatām) - bija pie 730 EUR, bet toties eksis nolikts ar pirmo reizi. Izmaksas saskaitīju tikai, kad noliku eksi
Beigās jau čūsku braucu bez sajūga un minimāli piebremzējot aizmuguri, jo varēja to ņemt ar šūpošanos.
Plus pie Goblina laukums ir sarežģītāks kā eksī, līdz ar to grūti bija mācībās, bet vieglāk eksī. Un, manuprāt, labāk riskēt un testēt moča robežas ar mācību moci, nekā fiksi apgūt minimumu ekša nolikšanai un pēc tam riskēt ar savu moci

Offline

Staris
28. May 2016, 00:26#6613

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 331

Braucu ar: Kawasaki Z750 '08, BMW 530d '08

Viss atkarīgs no katra cilvēka. Viens piedzimst ar braukšanas talantu, cits ar dziedāšanas spējām. No paša vien būs atkarīgs cik stundas dabūsi vizināties līdz iemācīsies braukt.

Offline

vlkpc
28. May 2016, 01:10#6614

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


27 May 2016, 23:39:06 ingis rakstīja:

Plus pie Goblina laukums ir sarežģītāks kā eksī, līdz ar to grūti bija mācībās, bet vieglāk eksī. Un, manuprāt, labāk riskēt un testēt moča robežas ar mācību moci, nekā fiksi apgūt minimumu ekša nolikšanai un pēc tam riskēt ar savu moci


Ne vella! Stoplīnijā Zaķusala ir vienīgā ar kaut cik CSDD līdzīgu slīpumu, tomēr vieglāks. Lietū trenējos, saulē izgāzos. Un vēl, A mazā čūska un BE garāža pilnīgi noteikti mācībās ir šaurāka, kā eksāmenā

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

Jim-Beam
28. May 2016, 01:12#6615

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: Mopedku

Tad kurā laukumā labāk ir mācīties stoplīniju?

PS: kā to iemācīties pašam?

Offline

Jim-Beam
28. May 2016, 01:16#6616

Kopš: 21. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 391

Braucu ar: Mopedku

principā kā bremzēt labāk šosejas/pilsētas režīmos?

Pakaļa papriekšu vai Priekša un pakaļa tik piekoriģē?

PS: es bremzēju priekša + pakaļa koriģē...

Offline

vlkpc
28. May 2016, 01:31#6617

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


28 May 2016, 01:12:53 Jim-Beam rakstīja:
Tad kurā laukumā labāk ir mācīties stoplīniju?

PS: kā to iemācīties pašam?


Stoplīnijā lielākās problēmas sagādā nevis sabremzēties, bet to paveikt ar svešu moci un tieši uzreiz pēc paātrināšanās. 55eur un 3 nedēļas rindā arī kaitē ar stresu. Ko es darīšu citādāk pēc pāris dienām: ķiverei stikls ciet, lai vējš netraucē acis; labāk par ātru, nekā par lēnu; atcerēties, ka pirmajās 3 reizēs Tu esi spējīgāks par vidējo pretendentu. Stoplīniju vari uzkrāsot pats vai braukt uz manis atjaunoto Rumbulas lidlaukā. Pie reizes noslānīt tos kropļus, kuri nospēra slotu un uzkrāva riepas BE mācībām Ja iemācīsies no 55 sabremzēt, tad eksāmenā diezgan garantēta izdošanās. Lai to dabūtu gatavu, jāspēj ātri pierast pie moča un pārvaldīt bremzēšanas spēku katram ratam. Ja vienam hornetam aizmugure grib bloķēties, bet otram jākāpj ar visu svaru, tas ir ok. Vismaz tā apgalvo šo moto īpašnieki - instruktori.

[ Šo ziņu laboja vlkpc, 28 May 2016, 01:39:12 ]



-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

edzuks81
28. May 2016, 11:16#6618

Kopš: 09. Jan 2014

No: Liepāja

Ziņojumi: 170

Braucu ar: VW T4.MB Intouro.

Lasu un brīnos par problēmām ko piemin pildot eksāmenus. Negribas lielīties ,bet man kaut kā galīgi tās figūras nesagādāja problēmas. Neesmu ar moto braukšanu pirmstam saskāries gandrīz nemaz,tik vien cik pa laukiem padīdīts kvadracikls.Var jau būt ka autobusa vadīšana ikdienā dot priekšrocības,vai nu arī tas ka Liepājā ir vienkāršak izbraukt eksāmenu,jo braucam eksāmenā ar topašu moci ko mācamies. Vai arī vecums ir svarīgs,kurā nolem iegūt A kategoriju.

-----------------
NĪCA

Offline

sciroco
28. May 2016, 12:17#6619

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.

Ikdienā mēs braucam savādāk jo vislaik steidzamies Piemērs ar to gājēji pie zebras. Nu tieši tā, ja viņam netraucējot tu izbrauc, ikdienā no tā neviens necieš, bet eksāmenā, es piemēram negribētu riskēt. Ok, iespējams ir jauna sistēma, bet ja nu inspektoram slikts garīgais un ar šo ir izgāzts eksāmens.


27 May 2016, 14:14:10 vlkpc rakstīja:

27 May 2016, 12:14:32 sciroco rakstīja:
Par n-tiem gadiem, braucot ar B piemirstas kā pareizi braukt, izcili pēc noteikumiem. Paskaties satiksmē, retais ieņem pareizo stāvokli pirms pagrieziena. Vel pierodam ar laiku, ja gājejs ir tālu no zebras, vel var braukt, bet eksamenā par šo dabūs mizā. Un daudz citi sīkumi, kuri braucot paliek automat režīmā.


Piekrītu, bet kā lai citādi pārmāca tos, kas paši nesaprot, kādas ziepes vāra un bīstamu, mazākais, kaitīgu braukšanu jau iedzinuši ieradumu līmenī? Un nevajag stāstīt, ka teorija un prakse ir diametrāli pretējas lietas. Izņēmumus, kad veselīgāk braukt ne pēc noteikumiem, var uz pirkstiem saskaitīt.

Offline

sciroco
28. May 2016, 12:20#6620

Kopš: 13. Jan 2016

Ziņojumi: 169

Braucu ar: Honda VFR800 2002.g.

Es ar noliku ar pirmo, ļoti stipa lietus laikā.

Es vienkārši dalos pieredzē, savā pieredzē: kādas man bija grūtības. kas man nesagādāja grūtības, kur es nedaudz uztraucos un nedaudz cerēju uz veiksmi ))

Offline