Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: Suzuki GSF/GSF-S Bandit

AutorsZiņojums
rolissx
04. Aug 2015, 01:15#261

Kopš: 05. Aug 2008

Ziņojumi: 45

Braucu ar: TE250


28 Jun 2015, 22:27:42 Odzeens rakstīja:
Šodien sanāca sabeigt sava 2008. gada GSF 650N priekšējo lukturi un virs tā esošo bodypart. Tā kā jāpērk abi jauni, tad varbūt bez oriģinālajiem ir kaut kas cits, kas būtu apdomāšanas vērts? Ja reiz pērku jaunu, tad varbūt ir kaut kādas alternatīvas kaut kam simpātiskākam?

Sanāca šādi Reflektors un hroma gredzens samīcīts, alumīnija bodyparts pārlauzts. Vienīgi sirdi mierina tas, ka lukturis jau bija līmēts un hroma gredzenu tā pat gribēju mainīt, jo bija palikušas pēdas no iepriekšējā saimnieka šļūciena pa asfaltu.


arī meklēju kur varētu iegādāt lampu ar visu kronšteinu. ir varianti?

Offline

Odzeens
04. Aug 2015, 13:09#262

Kopš: 18. Sep 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 259

Braucu ar: Kosmosa pakaļu

Savam paņēmu motolandā universālo apaļo lampu. Ļoti ok, tik nepieciešams nedaudz pielikt roku lampas regulēšanas stiprinājuma un sānu kronšteiniem.
Lampa bija 60 EUR laikam, stiprinājumus var piepirkt klāt pa 15 EUR gabalā laikam, bet labāk uzprasi veikalā uz vietas.

-----------------
Visu cieņu.

Offline

UgunsX
10. Aug 2015, 17:42#263

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Kāda pieredze ar vējstikliem S modelim? Man sanāk pārsvarā braukt garus gabalus pa šoseju, oriģinālais stikls šķiet stipri zems un pats esmu gara auguma. Varētu uzlikt citu stiklu, bet kādu? Un ko dod tie mazie papildstikli, piestiprināmi virs pamatstikla? Ir kāda jēga?

Offline

siicic
12. Aug 2015, 23:37#264

Kopš: 11. Aug 2014

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Varbūt kāds varētu nedaudz palīdzēt ar padomu.
Meklēju nākamajai sezonai braucamo, pilnīgi zaļš neesmu, bet jauniņais tā pat.
Interesē vai 400 kubu bandītam dokumentos ir rakstīta jauda un cik liela tā ir, ja ir.
Un kā ar degvielas patēriņu? sanāk braukāt pa darbiem un dienā gadās pat 150km šurpu turpu novizināties

Paldies

Offline

mexa
12. Aug 2015, 23:46#265

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

400 bandītiem pavāji ar resursu cik zinu, tas pa motoru runājot. domāju vairums 600cc būs aptuveni vienāds patēriņš, protams braukšanas stils IR noteicošais. ārpus pilsētas vidēji lēni braucot 5.5-6 litri ēd, pilsētās gan patēriņi ļoti atšķirīgi, atkal dēļ braukšanas stila, hujārīsi līdz redlainam un asi bremzēsi būs lielāks... ja vajag pilsētai piem rīgai ikdienai tie lielie maxi skūteri šķiet bija way to go, vainu 125cc. ja runājam par patēriņu. ja runājam par braukšanu tad tev vajag mopēdu? baikeri uz petēriņu neskatās jox, kā brauksi tā ēdīs. ja tikai kāds vienādi ritmiski braucot izbraucis vairākus mo pateiks kurš ta bija ekonomiskāks. es tikai zinu savu un čomu mo trases patēriņus. pilsētas kkā neuztrauc

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

UgunsX
13. Aug 2015, 08:15#266

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

40 vai 44 kw ir mazajam bandītam. Laikam, ja kategorijas nav, tad tāds neder, ja kategorija ir, tad tik un tā neder, jo jāņem 1200 vai vismaz 600.

Offline

Naits
13. Aug 2015, 08:47#267

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

400 bandīti ir divu veidu, eiropas un japānas tirgum. Otrajam dzinēja daļas ir savādākas un navdabonamas. Principā es vispār izvairītos no visiem 400niekiem kuri ir dabonami arī 600. Ja gribās bandītu, tad paziņa tirgo ļoti labu 600 ar pierādāmu ļoti mazu noskrējienu.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

kidd
13. Aug 2015, 08:50#268

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R


13 Aug 2015, 08:47:46 Naits rakstīja:
400 bandīti ir divu veidu, eiropas un japānas tirgum. Otrajam dzinēja daļas ir savādākas un navdabonamas. Principā es vispār izvairītos no visiem 400niekiem kuri ir dabonami arī 600. Ja gribās bandītu, tad paziņa tirgo ļoti labu 600 ar pierādāmu ļoti mazu noskrējienu.


nebija gadījumā tā, ka tiem japoškām motora galvas bija sarkanā krāsā? Nez kapēc, bet tā liekas..

Offline

Naits
13. Aug 2015, 09:04#269

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

bija

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mexa
13. Aug 2015, 09:28#270

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

sarkanās ar lielāku jaudu bija. nu iet tie mopēdi, griežas ok, bet vājš motors. šķiet kkas sadalenēs atšķīrās

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Romano
26. Jan 2016, 00:26#271

Kopš: 25. Jan 2016

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Vajadzīgs padoms!!!Pirms 10.gadiem bija gsx1000.Nāca Sieva,Bērni, un bija ultimāts,vai ģimene vai moto.Rezultāts loģisks.Tagad doma ir iegādāties Bandit 1200S.Vieni saka,lai ņem 600to,lai pierod un tad jaudīgāku.Otri,ka uzreiz lielo,ja jau ir braukts.Varbūt ir kur un ar ko izmēģināt,kurš būtu īstais?

Offline

eddie
26. Jan 2016, 08:07#272

Kopš: 09. Jul 2013

Ziņojumi: 659

Braucu ar: KTM 890 ADV R

Pie

26 Jan 2016, 00:26:27 Romano rakstīja:
[..] bija ultimāts [..] Rezultāts loģisks [..]
nospurdzos, gaidot turpinājumu "aizgāju ar mīļāko un turpināju braukt ar moci.

Offline

UgunsX
26. Jan 2016, 08:10#273

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

Par to rezultāta loģiskumu vēl var diskutēt
Bet par lietu - mierīgi var ņemt 1200 un tas arī ir jādara. Nav jau nekāds sporta mocis, nav tur nekā pie kā baigi vajadzētu pierast. Izmēģināt gan tev diez vai kāds tagad ziemā dos.

Offline

krauklis
26. Jan 2016, 08:42#274

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Tikai un vienīgi lielo Bandītu, nenoźēlosi, tas ir fantastisks mocis, ir bijis un gribētu atkal.

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

QQlis
26. Jan 2016, 10:02#275

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Piekrītu iepriekšējiem padomiem mazo bandītu nevajag - kā pirmo mo zaļam gurķim labi, bet ja ir jau braukts ar mo, tad noteikti mazais būs vējā izmesta nauda! Bandīts pats pa sevi ir smags mocis un mazais motors ir relatīvi vājš (nu vismaz salīdzinot ar konkurentu 600 ccm ieliniekiem).
Lielajam ir ļoti patīkama grieze - liec jebkuru robu un bubini, ceļ no apakšas, griezes līkne savu maksimumu sasniedz jau laikam ap 3k RPM un viemērīgi turās līdz 7... Nebūs jāmokās arī, ja kādu pasažieri ved, mantas var mierīgi apkrāmēt un gāzt tālākā ceļā bez bēdu! ar mazo arī var visu iepriekš minēto, bet bik vairāk jāpiepūlas!
Bet kā izbijis Bandīta īpašnieks, es iesaku meklēt nākamo paaudzi ar šķidruma dzesi GSf1250s un nedaudz savādāku ģeometriju. tam, kas ir ar gaisa dzesi (1996. - 2007. gads gsf1200), īpatnība ir tāda, ka dīvaini uzvedās pa risēm, ceļa apzīmējumiem utt, sakt to pats nosavas pieredzes, kā arī Goblins arī ir teicis tieši to pašu, ka ja ir rocība un iespējas, tad jāņem nākamā paaudze, skatīt attēlu zemāk.
Mans subjektīvais viedokis!

[ Šo ziņu laboja QQlis, 26 Jan 2016, 10:05:25 ]



-----------------

Offline

Zigmunds
26. Jan 2016, 10:53#276

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37

Uz vietas ir apskatāms un nopērkams tikko atvests GSF 1200, 2005. gads

bildes pa tiešo no COPART. PIe mums servisā ir uzlikts jauns aizmugurējais kreisais pagrieziens, nokrāsots luktura un spidometra plastmasas, un uzlikti jauni spoguļi, un pats svarīgākais un nebijis notikums Latvijā - SPIDOMETRS NAV NOTĪTS!









Offline

Archy96
26. Jan 2016, 12:50#277

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


26 Jan 2016, 00:26:27 Romano rakstīja:
Vajadzīgs padoms!!!Pirms 10.gadiem bija gsx1000.Nāca Sieva,Bērni, un bija ultimāts,vai ģimene vai moto.Rezultāts loģisks.Tagad doma ir iegādāties Bandit 1200S.Vieni saka,lai ņem 600to,lai pierod un tad jaudīgāku.Otri,ka uzreiz lielo,ja jau ir braukts.Varbūt ir kur un ar ko izmēģināt,kurš būtu īstais?

Kas tad nu, cita vecene uzradās

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Zigmunds
26. Jan 2016, 15:05#278

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


26 Jan 2016, 12:50:06 Archy96 rakstīja:

26 Jan 2016, 00:26:27 Romano rakstīja:
Vajadzīgs padoms!!!Pirms 10.gadiem bija gsx1000.Nāca Sieva,Bērni, un bija ultimāts,vai ģimene vai moto.Rezultāts loģisks.Tagad doma ir iegādāties Bandit 1200S.Vieni saka,lai ņem 600to,lai pierod un tad jaudīgāku.Otri,ka uzreiz lielo,ja jau ir braukts.Varbūt ir kur un ar ko izmēģināt,kurš būtu īstais?

Kas tad nu, cita vecene uzradās


es šitās ultimātu uzstādītājas...

Offline

ralfonsino
26. Jan 2016, 22:36#279

Kopš: 25. Jan 2009

Ziņojumi: 494

Braucu ar: GSX Inazuma

Runājot par Bandit 1200, varu teikt, ka man personīgi šis mocis patīk ļoti. Man tādi ir bijuši jau 3 gb. Pēdējais pašreizējais ir jaunajā rāmī. Tā vien šķiet, ka moča mētāšana, braucot pāri ceļu līnijām un tamlīdzīgām lietām, ir braucot ar nobrauktām riepām. Un pilnīgi vienalga, vai tas ir vecais vai jaunais Bandits. Ar jaunām riepām 2003. gada Bandits tās šķērsoja bez problēmām.

P.s. un oponējot tiem, kuri te vienā laidā apgalvo, ka Bandit ir slikti vadāms utt., varu teikt, ka neko tādu nesaskatu, salīdzinot ar pārējiem manā īpašumā bijušiem tuvu 20 gb. močiem.

P.p.s. Runa ir par Bandit 1200/1200S.

[ Šo ziņu laboja ralfonsino, 26 Jan 2016, 22:39:29 ]

Offline

mexa
26. Jan 2016, 22:59#280

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja runajam par metasanu uz akaam, celja markejumu utt-piekare katram mocim ir jaregule, riepu profils speelee savu lomu. man taa bija uz sava vefera, tad pec labojumiem palika ok. tagad vediishu lidz galam setingus

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline