Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Suzuki

Tēma: Suzuki GSF/GSF-S Bandit

AutorsZiņojums
relats
31. May 2016, 08:07#321

Kopš: 13. May 2015

Ziņojumi: 16

Braucu ar:


06 May 2016, 22:00:11 relats rakstīja:
Varbūt kāds var palīdzēt:
Tātad B12 nepakam negrib piešķilties, zāgēju bateriju kādas 2min no vietas kamēr tikai sāk nedaudz pukšķēt. Vel pēc minūtes piešķiļas bet kā padod gāzi tā noslāpst. Kad tomēr padarbojas kādu brīdi, tad secinu, ka strādā uz 2 un 3 cilindriem. 1 un 4 izplūdes trubas aukstas. Slāpst nost pats no sevis pēc pārdesmit sekundēm, apgriezieni nevienmērīgi. Aizdedzes spoles mainītas vietām, bet tāpat 1 un 4 nešancē. Karbūži tīrīti jau divreiz bākas krānam pasūtīts remkomplekts un viss samainīts, sveces ieliku jaunas. Vairs īsti nezinu kur ķerties klāt, varbūt jānostumj no kraujas

Tātad kamēr mediju rokās normālu kompresijas mērītāju nomēriju vārstu atstarpes, tur viss ok, lai būtu pilnīgi drošs pasūtiju karburātoriem remkomplektus ar jaunām adatām, sēžām un gumijām utt. Visu samainiju, saregulēju, saliku atpakaļ un beidzot normāli piestartējās gandrīz momentāļi, vakar nosinhronizēju karbjus un nu nezinu kur aiz laimes dēties. tāpat nedaudz tukšgaitā apgriezieni staigā, bet nevar salīdzināt ar to murgu kas pirms tam darijās. Nezinu ko biju palaidis karbjos garām, neko acīm redzamu neievēroju, bet ar tik cimperlīgu alumīnija kluci nebiju saskāries.

Offline

Katovskis
09. Jun 2016, 22:43#322

Kopš: 08. Apr 2010

No: Ventspils

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Suzuki Bandit 1216

Kurš gads tev ???

Offline

relats
11. Jun 2016, 12:06#323

Kopš: 13. May 2015

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

99g.

Offline

Katovskis
16. Jun 2016, 23:09#324

Kopš: 08. Apr 2010

No: Ventspils

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Suzuki Bandit 1216

Cik apgriezieni pilot skrūvītes ir uz āru pieregulētas???

Offline

Katovskis
16. Jun 2016, 23:12#325

Kopš: 08. Apr 2010

No: Ventspils

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Suzuki Bandit 1216

Tavam pamatdīzei main jet vajadzētu būt 100 un pilot dīze pilot jet 15 , pilot skrūvei vajadzētu būt noregulētai no 3 -3,75 apgriezieniem atkarībā kāds gaisa filtrs tev ir oriģinālais vai K@n vai esi veicis kāda modifikācijas ar gaisa kasti.

Offline

Katovskis
16. Jun 2016, 23:25#326

Kopš: 08. Apr 2010

No: Ventspils

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Suzuki Bandit 1216

Ja vecais tad standarts būs main jet 102,5 pilot būs 37,5 tād jāregulē pilot skrūve 2,5-3 apdriezieni. Adatu uz kādu 4 no augšas var noregulēt.

Offline

zxcg
22. Jun 2016, 22:23#327

Kopš: 19. May 2011

Ziņojumi: 37

Braucu ar: dīzeļauto un mocikletu

sveiki biedri,jautājums cik vidēji būtu jākalpo bremžu klučiem.
Man aizmugurē ferodo platinium nosprāga pēc 2000 ar kapeikām km,suports strādā, bremžu disks jauns,vienīgi kas šo ražojis nav ne jausmas,jo bij jauns kad paņēmu,un nav vienāds,bet ar iefrēzējumiem plaknē,nevis urbumiem

Offline

maniac
22. Jun 2016, 23:40#328

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Tam nav viennozīmīgas atbildes. Braukšanas stils, apstākļi (kalni/lejas), kluču ražotājs (kvalitāte), utjpr.
Manuprāt 2000 ir baigi maz...
P,S, Stipri ieskrienies un stipri bremzē?

[ Šo ziņu laboja maniac, 22 Jun 2016, 23:41:40 ]



-----------------

Offline

zxcg
22. Jun 2016, 23:53#329

Kopš: 19. May 2011

Ziņojumi: 37

Braucu ar: dīzeļauto un mocikletu

itkā nē,braucu ne pārāk dinamiski,pēderie 300 km bij pa stipru lietu un granti,un pakaļu maz lietoju, varbūt tiešām disks !!!!

Offline

mezamaris
23. Jun 2016, 00:09#330

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Disks noēda klučus?Priecājies,jo parasti kluči ēd disku...Disks kā zinām dārgāks.

Offline

Zigmunds
23. Jun 2016, 00:14#331

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


22 Jun 2016, 22:23:20 zxcg rakstīja:
sveiki biedri,jautājums cik vidēji būtu jākalpo bremžu klučiem.
Man aizmugurē ferodo platinium nosprāga pēc 2000 ar kapeikām km,suports strādā, bremžu disks jauns,vienīgi kas šo ražojis nav ne jausmas,jo bij jauns kad paņēmu,un nav vienāds,bet ar iefrēzējumiem plaknē,nevis urbumiem


kluču ilgmūžība ir atkarīga no pašiem klučiem kā arī no braukšanas apstākļiem.

piemēram lietains, dubļains ceļš ļoooti `noēd` klučus. piemēram krosā nav retums kad pa slapjo maucot kluči ir uz vienu iebraucienu

Offline

bafonss
25. Jul 2016, 12:19#332

Kopš: 25. Jul 2016

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

1996 GSF 600 motors der 1997 GSF600 vietā ? Kaut kas atšķiras, kas jāmodificē, ja ir?
Esmu moto analfabēts- 8 gadus stāv garāžā Bandīts ar izspiestu klani, tagad gribu sataisīt!
Paldies!

[ Šo ziņu laboja bafonss, 25 Jul 2016, 12:19:20 ]

Offline

mexa
25. Jul 2016, 12:25#333

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

man liekas viņiem tur visi motori vienādi... 600 gan neliec, 1200 ja der pa skrūvem būs way to go, 600 pavājš bandītiem

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

UgunsX
25. Jul 2016, 12:35#334

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:

96 un 97 motori ir vienādi, cik man zināms.

Par to 1200 likšanu - da nu nafig ar to kolhozu nodarboties, labāk tad nopirkt uzreiz 1200 bandītu. Lielajam ir cits izplūdes kolektors, citi karburatori, gan jau arī cita filtra kaste, hidro sajūgs, lielāks radiators, cita dakša un citas bremzes priekšā, savādāka dakša aizmugurē ar citu diska izmēru, līdz ar to cits zobrata attālums, tas ir tas, kas uz sitiena nāk prātā. Vārdu sakot - līdzīgs viņš ir tikai vizuāli, tehniski tas ir cits mocis.

Offline

bafonss
25. Jul 2016, 12:36#335

Kopš: 25. Jul 2016

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Nu tas 1200 vel jāatrod par normālu cenu, bet atceros braucu ar 600 un man pietika !

UgunsX, paldies, tas ari bija tas, ko gribeju zināt, negribu joksīties lidz nemaņai- stāv mocis, kam vajag motoru, lai brauktu!

[ Šo ziņu laboja bafonss, 25 Jul 2016, 12:37:58 ]

Offline

mexa
25. Jul 2016, 13:10#336

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tak fakts ka uzkares detaļas jāmaina nezinu kur tur 600cc bandīta var pietikt nebāzt maisā ar visiem 600cc...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

bafonss
25. Jul 2016, 17:57#337

Kopš: 25. Jul 2016

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Skaidrs , ka uz lielāku būtu viss jāmaina, bet man interesē tikai nomainīt uz to pašu 600cc un par to pietikšanu - katram savs - šī jau būtu diskusija par neko- cik kuram vajag tam priekam
un tagad lūdzu, iesakiet personāžus, pie kā vērsties pēc palīdzības, ja mainīšu un konstatēšu, ka man rociņas ne no īstās vietas aug

[ Šo ziņu laboja bafonss, 25 Jul 2016, 17:59:38 ]

Offline

mexa
25. Jul 2016, 21:19#338

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kas tur nomainiit... ja paarbuuve tad cita lieta, a te... skruuvee tikai, iznjem/ieliec un karbjus ar vadiem pievieno un viss... ja ir veelme vari uz latgali pie manis dziit, bet domaju ka pats tiksi galaa. riigaa sezonas laikaa parasti visi aiznjemti.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Naits
25. Jul 2016, 22:25#339

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

ja maini pats tad dari to pats, ja gribi kādam dot, tad dari to uzreiz. Neviens negrib ņemt tos pusceļā iesāktos, jo tad ir parasti daudz vairāk darba dēļ pazaudētām, sasiptām utt detaļām, attiecīgi arī izmaksas.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mexa
25. Jul 2016, 23:57#340

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Izjaukts "kakjis maisaa" ir biistams meistaram, saliks un kkas pavisam netaa, kursh vainiigs un tik pisies... Pareizi naits saka... Izveelies un dari

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline