Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
oss
24. Mar 2009, 11:56#1021

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950


24 Mar 2009, 11:52:08 lenko rakstīja:

24 Mar 2009, 11:40:40 oss rakstīja:

24 Mar 2009, 11:19:18 Archy96 rakstīja:

24 Mar 2009, 11:12:51 oss rakstīja:
a teiksim kad es nonemsu varstus, tad vinus tadus var arii vest sliipeet, vai vajag arii galvu liidzi??? Kur vest?

Prieksh kam jaasliipee, laizh garaam? Protams, galvu arii vajag, tikai kopaa var sasliipeet.

aha...vakar ieleeju benziinu un pa izpluudes kanaaliem tas suucaas araa...blje, moshka atdot to galvu kaadam lai saved kaartiibaa, a to briizhiem zajebs
ja Tev pirmīt radās jautājums,vai galva jāņem līdzi,vai tikai vārsti?Liekas Tev nav skaidrs process

jaa, pagaidaam visu infu lieku kopaa kaa puzli un kopaina veel nav gluzhi skaidra, bet progress arii ir manaams

-----------------
"No Club" club

Offline

lenko
24. Mar 2009, 12:22#1022

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


24 Mar 2009, 11:56:15 oss rakstīja:

24 Mar 2009, 11:52:08 lenko rakstīja:

24 Mar 2009, 11:40:40 oss rakstīja:

24 Mar 2009, 11:19:18 Archy96 rakstīja:

24 Mar 2009, 11:12:51 oss rakstīja:
a teiksim kad es nonemsu varstus, tad vinus tadus var arii vest sliipeet, vai vajag arii galvu liidzi??? Kur vest?

Prieksh kam jaasliipee, laizh garaam? Protams, galvu arii vajag, tikai kopaa var sasliipeet.

aha...vakar ieleeju benziinu un pa izpluudes kanaaliem tas suucaas araa...blje, moshka atdot to galvu kaadam lai saved kaartiibaa, a to briizhiem zajebs
ja Tev pirmīt radās jautājums,vai galva jāņem līdzi,vai tikai vārsti?Liekas Tev nav skaidrs process

jaa, pagaidaam visu infu lieku kopaa kaa puzli un kopaina veel nav gluzhi skaidra, bet progress arii ir manaams
mēgināšu izgaismot īsi:
galva cerams ir nojaukta,arī vārstu gumijas ir noņemtas?
vārsts nedrīkst pārlieku kustēties vārsta vadīklā(apmēram kā tētis-mammā,lai nav izļurkāts ),ja pārāk liela brīvkustība-sānkustība,jāmaina arī vadīkla.
apskatam vizuāli vārstu(blīvējošo daļu,to slīpo,sēnes galu) un tā ligzdu-sēžu,tā nedrīkst būt izdrupusi vai ar iestrādātām-iediluma rievām,ja tādas ir tās novērš(vārstu novirpo,sēžu izfrēzē)
slīpēšana pēdējais-uzskatāms piemērs iz dzīves-dzirnakmeņi-beržas viens gar otru,tik starpā liekam slīppastu,(var izmantot metāla skaidas kas atrodamas slīppmašīnu-šmirgeļu skaidusavācējkastītēs+eļļa)
lai to lietu mehanizētu-es parasti uz vārsta kāda uzmaucu(neliela uzspīle)šļauciņu,kuru savukārt savieno ar urbmašīnu(urbmašīnā ievieto attiec.izm.urbi vai ko citu lai var uzmaukt uz šļauciņu)un slēdzam iekšā lai notiek rotācija-imitējot dzirnakmeņus.Jāpiebilst ka nevajag ar apgriezieniem pārspīlēt(karst utt),un visu darīt vienā rotācijas virzienā.
To daram kamēr var saskatīt uz vārsta un ligzdas ieslīpēšanās pazīmes.Slīppastas ir kā smilšpapīri rupjāka un smalkāka,sākam ar pirmo,bedzam ar otro.
Pec slīpēšanas visu nomazgājam un ar gaisu izpūšam,pie salikšanas nejaucam secību-pirmais vārsts ar pirmo ligzdu utt.
Labi noslīpētiem varstiem (šķidrums)jātur bez atsperēm-ar savu svaru..
Apmēram taa,varat pielabot.
Ja negribi pats darīt uztici lietu spečukiem
http://www.volks-crankshaft.lv/qualimotor_l.htm

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

oss
24. Mar 2009, 12:48#1023

Kopš: 21. Apr 2008

No: Ventspils

Ziņojumi: 991

Braucu ar: KTM Adventure 950


24 Mar 2009, 12:22:05 lenko rakstīja:

24 Mar 2009, 11:56:15 oss rakstīja:

24 Mar 2009, 11:52:08 lenko rakstīja:

24 Mar 2009, 11:40:40 oss rakstīja:

24 Mar 2009, 11:19:18 Archy96 rakstīja:

24 Mar 2009, 11:12:51 oss rakstīja:
a teiksim kad es nonemsu varstus, tad vinus tadus var arii vest sliipeet, vai vajag arii galvu liidzi??? Kur vest?

Prieksh kam jaasliipee, laizh garaam? Protams, galvu arii vajag, tikai kopaa var sasliipeet.

aha...vakar ieleeju benziinu un pa izpluudes kanaaliem tas suucaas araa...blje, moshka atdot to galvu kaadam lai saved kaartiibaa, a to briizhiem zajebs
ja Tev pirmīt radās jautājums,vai galva jāņem līdzi,vai tikai vārsti?Liekas Tev nav skaidrs process

jaa, pagaidaam visu infu lieku kopaa kaa puzli un kopaina veel nav gluzhi skaidra, bet progress arii ir manaams
mēgināšu izgaismot īsi:
galva cerams ir nojaukta,arī vārstu gumijas ir noņemtas?
vārsts nedrīkst pārlieku kustēties vārsta vadīklā(apmēram kā tētis-mammā,lai nav izļurkāts ),ja pārāk liela brīvkustība-sānkustība,jāmaina arī vadīkla.
apskatam vizuāli vārstu(blīvējošo daļu,to slīpo,sēnes galu) un tā ligzdu-sēžu,tā nedrīkst būt izdrupusi vai ar iestrādātām-iediluma rievām,ja tādas ir tās novērš(vārstu novirpo,sēžu izfrēzē)
slīpēšana pēdējais-uzskatāms piemērs iz dzīves-dzirnakmeņi-beržas viens gar otru,tik starpā liekam slīppastu,(var izmantot metāla skaidas kas atrodamas slīppmašīnu-šmirgeļu skaidusavācējkastītēs+eļļa)
lai to lietu mehanizētu-es parasti uz vārsta kāda uzmaucu(neliela uzspīle)šļauciņu,kuru savukārt savieno ar urbmašīnu(urbmašīnā ievieto attiec.izm.urbi vai ko citu lai var uzmaukt uz šļauciņu)un slēdzam iekšā lai notiek rotācija-imitējot dzirnakmeņus.Jāpiebilst ka nevajag ar apgriezieniem pārspīlēt(karst utt),un visu darīt vienā rotācijas virzienā.
To daram kamēr var saskatīt uz vārsta un ligzdas ieslīpēšanās pazīmes.Slīppastas ir kā smilšpapīri rupjāka un smalkāka,sākam ar pirmo,bedzam ar otro.
Pec slīpēšanas visu nomazgājam un ar gaisu izpūšam,pie salikšanas nejaucam secību-pirmais vārsts ar pirmo ligzdu utt.
Labi noslīpētiem varstiem (šķidrums)jātur bez atsperēm-ar savu svaru..
Apmēram taa,varat pielabot.
Ja negribi pats darīt uztici lietu spečukiem
http://www.volks-crankshaft.lv/qualimotor_l.htm



-----------------
"No Club" club

Offline

uldens2
24. Mar 2009, 12:54#1024

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Principa ja izjauc varstus un varstu sledzejvirsma ir ka spogulis tad neko tur nevajag aiztikt

Offline

BonyFace
24. Mar 2009, 12:59#1025

Kopš: 03. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 708

Braucu ar: KTM 790R & Flow Snowboards

man te radaas taadi paaris iisi jautaajumi, jo liekas ka Tu sliipee, bet graamatu lasiijis neesi. Piemeeram ar cik graadiem tu virpo to vaarstu un tieshi cik lielas pielaides ir uz vienu un otru pusi? vaarstu parast vispaar nevirpo, bet gan sliipee ar akmens sliipmashiinu. Tieshi ar kaadu pastas nummuru tu saac un beidz sliipee abos rotaacijas virzienos un katra pagrieziena beigaas mazliet paceljot vaarstu. ko noziimee iesliipeeshans paziimes?, vaarstam jaabuut nosliipeetam apkaart pa visu virsmu. ja ir lieli vaarsti pietiek ar 80% no virsmas platuma.

cik tieshi ir "pārāk liela brīvkustība-sānkustība"?
ja vienam vaarst buus divreiz garaaks tad arii briivkustiiba vaarsta galaa buus divreiz lielaaka. meera vadiiklas diametru nevis saankustiibu kautkaadu.

Offline

lenko
24. Mar 2009, 13:09#1026

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


24 Mar 2009, 12:59:51 BonyFace rakstīja:
man te radaas taadi paaris iisi jautaajumi, jo liekas ka Tu sliipee, bet graamatu lasiijis neesi. Piemeeram ar cik graadiem tu virpo to vaarstu un tieshi cik lielas pielaides ir uz vienu un otru pusi? vaarstu parast vispaar nevirpo, bet gan sliipee ar akmens sliipmashiinu. Tieshi ar kaadu pastas nummuru tu saac un beidz sliipee abos rotaacijas virzienos un katra pagrieziena beigaas mazliet paceljot vaarstu. ko noziimee iesliipeeshans paziimes?, vaarstam jaabuut nosliipeetam apkaart pa visu virsmu. ja ir lieli vaarsti pietiek ar 80% no virsmas platuma.

cik tieshi ir "pārāk liela brīvkustība-sānkustība"?
ja vienam vaarst buus divreiz garaaks tad arii briivkustiiba vaarsta galaa buus divreiz lielaaka. meera vadiiklas diametru nevis saankustiibu kautkaadu.

pastāsiju vienkāršiem vārdiem,tāpēc visas iespējas pielabot,neuzskatu par vajadzību viņam dzīt visus grādus leņķus piesitienus,jo cilvēks jau peras vairākas dienas ar krīzes iespējām.(šīs tēmas aizsākumi ir meklējami citur)
P.S.Paldies par piezīmēm

[ Šo ziņu laboja lenko, 24 Mar 2009, 13:10:12 ]



-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

Bandit
24. Mar 2009, 13:51#1027

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 713

Braucu ar: Valkyrie


24 Mar 2009, 12:59:51 BonyFace rakstīja:
man te radaas taadi paaris iisi jautaajumi, jo liekas ka Tu sliipee, bet graamatu lasiijis neesi. Piemeeram ar cik graadiem tu virpo to vaarstu un tieshi cik lielas pielaides ir uz vienu un otru pusi? vaarstu parast vispaar nevirpo, bet gan sliipee ar akmens sliipmashiinu. Tieshi ar kaadu pastas nummuru tu saac un beidz sliipee abos rotaacijas virzienos un katra pagrieziena beigaas mazliet paceljot vaarstu. ko noziimee iesliipeeshans paziimes?, vaarstam jaabuut nosliipeetam apkaart pa visu virsmu. ja ir lieli vaarsti pietiek ar 80% no virsmas platuma.

cik tieshi ir "pārāk liela brīvkustība-sānkustība"?
ja vienam vaarst buus divreiz garaaks tad arii briivkustiiba vaarsta galaa buus divreiz lielaaka. meera vadiiklas diametru nevis saankustiibu kautkaadu.

Un vaarstu sliipeshanai ir speciaals agregaats, kurs pagriez-pacelj-atgriez atpakalj-piespiez un viss no jauna... Vai arii ar roku to var dariit, bet tas aiznjems ljoti daudz laika

-----------------
Aizver Muti, okupant!!!

Offline

lenko
24. Mar 2009, 17:13#1028

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām

Nu nez,domāju ka vairums servisos meistari to dara ar rokām,un nav tik traki.
Nerunāšu par gadijumiem kur nepiec.super precizitāte.(sports un tml).

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

BonyFace
24. Mar 2009, 19:17#1029

Kopš: 03. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 708

Braucu ar: KTM 790R & Flow Snowboards

kommoonn, man uz kugja filipiinieties darba dienas garumaa piesliipee ar roku 4rus vaarstus 70mm diametraa

Offline

uldens2
24. Mar 2009, 19:20#1030

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


24 Mar 2009, 19:17:37 BonyFace rakstīja:
kommoonn, man uz kugja filipiinieties darba dienas garumaa piesliipee ar roku 4rus vaarstus 70mm diametraa
Tad nedosim tavam filipinietim slipet varstus

Offline

bezpvn
24. Mar 2009, 19:30#1031

Kopš: 19. Jan 2009

Ziņojumi: 146

Braucu ar:

Diezvai pilipīnietim un vēl uz kuģa būs pareizās rokas kustības lai slīpētu vārstus

Offline

kakjis
24. Mar 2009, 19:31#1032

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 2330

Braucu ar: hayabusa

Kaadreiz,kad servisaa rukaaju,ssllaucinnu vaarstam galaa un aiziet ,veelaak kautkur izraku logutiiriitaaju motorinnu no kaada veca cccp tehnikas,kas uz vakuma principa griezaas gan uz vienu,gan uz otru pusi!Svariigaakais jau tomeer ir,kaa iefreezee!

Offline

Bandit
24. Mar 2009, 20:30#1033

Kopš: 26. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 713

Braucu ar: Valkyrie


24 Mar 2009, 19:20:30 uldens2 rakstīja:

24 Mar 2009, 19:17:37 BonyFace rakstīja:
kommoonn, man uz kugja filipiinieties darba dienas garumaa piesliipee ar roku 4rus vaarstus 70mm diametraa
Tad nedosim tavam filipinietim slipet varstus
Fiļposām nav pareizā attieksme, pret darbu

-----------------
Aizver Muti, okupant!!!

Offline

Subbis
24. Mar 2009, 20:54#1034

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:

Uz ko norāda sekojošs fenomens: Brīvgaitā gaisma deg kā gaisma, bet palielinot apgriezienus tā paliek vājāka.Bišķi, bet vājāka

Offline

mg-t
24. Mar 2009, 21:11#1035

Kopš: 25. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 573

Braucu ar: Africa twin slīdošo sajūgu.

Labajā pusē zem tās plasmasas, kuras man nav ir meklējama alumīnija ribota kastīte saucama par sprieguma regulatoru. Tas ir tas brīnumdaris. Un aizdedze ari ir patērētājs.

Offline

Subbis
24. Mar 2009, 21:14#1036

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:


24 Mar 2009, 21:11:28 mg-t rakstīja:
Labajā pusē zem tās plasmasas, kuras man nav ir meklējama alumīnija ribota kastīte saucama par sprieguma regulatoru. Tas ir tas brīnumdaris. Un aizdedze ari ir patērētājs.


tad viss ir ķipa normāli?

Offline

Indo
24. Mar 2009, 21:18#1037

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


24 Mar 2009, 21:14:25 Subbis rakstīja:

24 Mar 2009, 21:11:28 mg-t rakstīja:
Labajā pusē zem tās plasmasas, kuras man nav ir meklējama alumīnija ribota kastīte saucama par sprieguma regulatoru. Tas ir tas brīnumdaris. Un aizdedze ari ir patērētājs.


tad viss ir ķipa normāli?


Parasti gan ir otraadaak... Kad ieber, paliek gaishaaka

-----------------

Offline

sejejs
24. Mar 2009, 21:19#1038

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Pastāstiet lūdzu spečuki, cik ml eļļas jālej 99.g. GSXR dakšā?

-----------------
Still Slow & low

Offline

Subbis
24. Mar 2009, 21:19#1039

Kopš: 25. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 466

Braucu ar:


24 Mar 2009, 21:18:33 Indo rakstīja:

24 Mar 2009, 21:14:25 Subbis rakstīja:

24 Mar 2009, 21:11:28 mg-t rakstīja:
Labajā pusē zem tās plasmasas, kuras man nav ir meklējama alumīnija ribota kastīte saucama par sprieguma regulatoru. Tas ir tas brīnumdaris. Un aizdedze ari ir patērētājs.



tad viss ir ķipa normāli?


Parasti gan ir otraadaak... Kad ieber, paliek gaishaaka



tāpēc jau es domāju, ka uz kaut ko mans fenomens tomēr norāda. Bet uz ko?

[ Šo ziņu laboja Subbis, 24 Mar 2009, 21:20:58 ]

Offline

klucis
24. Mar 2009, 22:07#1040

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:


24 Mar 2009, 21:19:27 sejejs rakstīja:
Pastāstiet lūdzu spečuki, cik ml eļļas jālej 99.g. GSXR dakšā?
99 mm (paliek tukss merot no stoka augsas ar iznemtu atsperi) vai aptuveni 470 ml katra stoka,bet noteikti labak nomerit tos 99mm

Offline