Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
soulfreak
23. Feb 2012, 13:06#13781

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Ļerkata veca un daudz pieredzējusi. Bet, ja vecais saimnieks deva līdzi jaunu pudeli ar Motorex, tad tas ir vai nav OK? vai man tikai atļauts liet iekšā "prastas" eļļas? Gribas jau, lai tas mopēds dzīvo maksimāli ilgi

Offline

mezavecis
23. Feb 2012, 13:10#13782

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


23 Feb 2012, 13:06:20 soulfreak rakstīja:
Ļerkata veca un daudz pieredzējusi. Bet, ja vecais saimnieks deva līdzi jaunu pudeli ar Motorex, tad tas ir vai nav OK? vai man tikai atļauts liet iekšā "prastas" eļļas? Gribas jau, lai tas mopēds dzīvo maksimāli ilgi
domajams ka vinsh ari pirms tevis ir barots ar to pashu motorex..attiecigi nav ko zaudet..nav jau ari motorex tiks slikts un briesmigs..
P.s kas par mopedu?

Offline

void
23. Feb 2012, 13:21#13783

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

Gribas jau, lai tas mopēds dzīvo maksimāli ilgi

yz125 is sporta motocikls un uz 95% sastāv no nodilumam pakļautām detaļām. Jas viss tiek apkopts laicīgi, tad var uzskatīt ka motocikls ir mūžīgs

Offline

ghost_az
23. Feb 2012, 13:25#13784

Kopš: 10. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 426

Braucu ar: vienu "R"


23 Feb 2012, 12:09:31 nrcentrs rakstīja:
Sveiciens MO mīļiem.
Vai kāds lieto Putoline eļļas u.c. izstrādājumus, kādas atsauksmes? Izskatās dārga produkcija, kam Latvijā ir labākais piedāvājums šiem produktiem?


Lietotas nav, bet viedoklis ir!
Pētot Nieres dotās specifikācijas - Putoline eļļām ir JASO MA2.
Tad vēl - caur paziņām dzirdēts, ka cilvēki, kas tās eļļas ieved - paši ir motosportisti (un, protams, gatavi celties un krist ar putām uz lūpām par tām eļļām).
Ir doma pamēģināt nākošsezon.

Offline

soulfreak
23. Feb 2012, 13:31#13785

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli


23 Feb 2012, 13:21:12 void rakstīja:
Gribas jau, lai tas mopēds dzīvo maksimāli ilgi

yz125 is sporta motocikls un uz 95% sastāv no nodilumam pakļautām detaļām. Jas viss tiek apkopts laicīgi, tad var uzskatīt ka motocikls ir mūžīgs


Tad nu varētu spečuki mani apgaismot, kas ir jāievēro, kas jādara, lai tas mopēds kalpo ilgi. Es pats esmu dubļu laukā pilnīgs nulle, nekad uz krosača dzīvē neesmu sēdējis un lēkāt pa tramplīniem un griezt ilgstoši ručkā vēl nav domāts.

Offline

void
23. Feb 2012, 13:44#13786

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

Lai varētu būt drošs par stāvokli, nepieciešams dzinēja kapitālais remonts/inspekcija - gultņi, klanis, virzulis, nikosils u.c.
Bet var jau arī cerēt, ka viss ir OK. Pie pirmās virzuļā maiņas apskatīsi cilindru, apsekosi klani un kloķeni vai ir luftes. Ja viss ir ok, var gāzt tālāk.

Offline

peecis
23. Feb 2012, 13:44#13787

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


23 Feb 2012, 12:09:31 nrcentrs rakstīja:
Sveiciens MO mīļiem.
Vai kāds lieto Putoline eļļas u.c. izstrādājumus, kādas atsauksmes? Izskatās dārga produkcija, kam Latvijā ir labākais piedāvājums šiem produktiem?


ilgu laiku tikai putolini lietoju, nez, nav man iespēju salīdzināt ar citām eļļām.

tās izplata motosportisti, 10w60 šķita piemērotākā dominatoram - vasarā reizēm naktīs ir mīnusi, bet bakstoties pa pilsētu temperatūra eļļas rezervuārā uzkāpj līdz 120 C

ķēdes eļļas arī šamiem ir ļoti ok!

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

peecis
23. Feb 2012, 15:11#13788

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


23 Feb 2012, 13:55:20 Niere rakstīja:

ko lēji pirms 10/60 un kādi bija panākumi temperatūras nodzīšanā?


neko, to arī visu laiku lietoju. temperatūru nodzīt i nemēģināju, cik saprotu, mūsdienīgās eļļas līdz ~150 C darbojoties. ja eļļas rezervuārs ir motocikla rāmja augšdaļā un tur ir 120c, gan jau motorā eļļa virs 140 neuzkarst.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

peecis
23. Feb 2012, 15:26#13789

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


23 Feb 2012, 15:19:27 Niere rakstīja:

23 Feb 2012, 15:11:24 peecis rakstīja:

23 Feb 2012, 13:55:20 Niere rakstīja:

ko lēji pirms 10/60 un kādi bija panākumi temperatūras nodzīšanā?


neko, to arī visu laiku lietoju. temperatūru nodzīt i nemēģināju, cik saprotu, mūsdienīgās eļļas līdz ~150 C darbojoties. ja eļļas rezervuārs ir motocikla rāmja augšdaļā un tur ir 120c, gan jau motorā eļļa virs 140 neuzkarst.



bet kāda rekomendācija no ražotāja manuālī un ko lietoji pirms tam?


ražotājs ieteicis no 10w30 līdz 20w50, atkarībā no gaisa temperatūras

pirms tam neko nelietoju - kad nopirku domi, uzreiz sāku lietot putolīni.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

soulfreak
23. Feb 2012, 16:13#13790

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Jā! Sezona jau klauvē pie durvīm, bet tauta vēl nezin, ko liet lācītim vēderā

Offline

elf
23. Feb 2012, 16:32#13791

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Varbūt kādam interesē.

SĪKĀK PAR ETANOLU BENZĪNĀ.

„Ikdienas automobiļa benzīna patēriņš pieaudzis par 3.0%, kopš E5 (benzīns ar 5.0% etanola saturu) kļuvis par vienīgo pieejamo degvielu kopš 2010. gada jūlija.”


2011. gada jūlijā vēl nebija apkopots un izdots pētījums, kas izskaidrotu etanola lietošanas problēmas benzīnā vecākiem spēkratiem. Liekas, ka ir noskaidrots, ka 5% etanola saturs benzīnā neizraisa nopietnas problēmas vecākiem automobiļiem, ja tos izmanto regulāri. Problēmas rodas no ilgiem nelietošanas periodiem, pie kuriem etanols, absorbējot ūdeni, izdalās un noslāņojas no benzīna, tādējādi veidojot rūsinošu maisījumu, kurš noguļas bākas apakšējā daļā, tādējādi bieži izrūsinot bākā caurumus ar sekojošu sūci, kas savukārt var izraisīt nopietnas aizdegšanās briesmas.


Šādus spēkratus iedarbināt pēc ilgāka laika var būt ļoti problemātiski. Benzīns ar 10.0% un lielāku etanola saturu papildus izraisa elastomēru/gumijas degvielas šļūteņu degradāciju (Ford un VW automobiļiem ar to bija lielas problēmas Brazīlijā dažus gadu desmitus senā pagātnē.). Jūras motorlaivu un lidmašīnu ražotāji iesaka nelietot vispār nekādu etanola piedevu savos transporta līdzekļos. Jau eksistē zināmi pierādījumi, kuru skaits pieaug, par to, ka etanola ietekmē korodē cinks, misiņš, varš, alumīnijs un svins papildus tam, ka tas elastomera/gumijas komponentiem liek zaudēt savas īpašības. Lielos augstumos virs jūras līmeņa etanols izgaro no benzīna un tas var radīt karburatora apledojumu. 2008. gada aprīlī Vācijas vides ministrs atcēla projektu par 10.0% etanola pievienošanu benzīnam, par iemeslu minot tehniskas problēmas vecākiem automobiļiem.


Vairākums automobiļu, kuri izgatavoti pirms 2000./2004. gada nav savietojami ar E 10.


NĀKOTNES PERSPEKTĪVA.
5% etanola benzīnā, kas pašreiz ir vispārpieņemta norma Eiropas Savienībā, nav radījusi lielas problēmas vecākos spēkratos, kas tiek izmantoti regulāri. Vācijas valdība uzskata, ka 10.0% etanola piemaisījums benzīnam nav drošs vecākiem spēkratiem un ir atļāvusi tirgot benzīnu ar zemāku etanola saturu. Konservatīvā pozīcija attiecībā uz vecākiem spēkratiem ir tāda, ka pāri par 5.0% etanola sastāva benzīns kļūst nedrošs. Ļoti iespējams, ka etanols sasniegs 10% saturu benzīnā pēc 2013. Gada, lai gan 5.0% būs pieejams vēl kādu laiku. Diezgan droši varam teikt, ka minimālais etanola daudzums benzīnā sasniegs 10.0% līmeni no 2020. Gada un maksimālais etanola daudzums benzīnā varētu būt līdz pat 20.0%! Ir skaidrs, ka daudziem senajiem spēkratiem būs jānomaina degvielas sistēmas materiālus pret modernākiem, kurus etanols neietekmē. Karburatoriem būs nepieciešams nomainīt dīzes, būs jāmaina aizdedzes apsteidzes moments.

Kā viegli noteikt etanola sastāvu benzīnā?

Paņemam caurspīdīgu, garu stikla pudeli un atzīmējam ar svītru 50 mm atzīmi no apakšas. Līdz šai svītrai ielejam ūdeni. Pēc tam aizpildām atlikušo pudeles daļu ar benzīnu līdz korķim. Uzliekam korķi un enerģiski sakratām pudeli. Liekam nostādināties līdz benzīns un ūdens pilnīgi noslāņojas. Etanols ātri sajaucas ar ūdeni un abi kopā noslāņojas pudeles apakšā. Ja noslāņotā šķidruma līmenis ir augstāks par Jūsu atzīmēto svītru, līdz kurai bija uzpildīts ūdens, tad benzīnā ir etanols.


Atceraties, ka etanols, kā degviela ir ar mazāku efektivitāti kā benzīns un pastāv pierādījumi, ka etanola lietošana izraisa lielāku vides piesārņojumu par benzīnu, kuru tas aizvieto!


MATERIĀLU SAVIETOJAMĪBA AR ETANOLU.


MATERIĀLS IETEICAMS NAV IETEICAMS
Metāli Oglekļa tērauda caurulītes
ar pēc-metināšanas termisko
apstrādi un oglekli saturošu
bāku iekšējo oderēšanu Cinks un citi galvaniskie pārklājumi
Nerūsējošais tērauds Misiņš
Bronza Varš
Alumīnijs Tērauds ar svina/alvas pārklājumu
Alumīnijs var radīt problēmas pie E 100 degvielas izmantošanas.
Elastomeri Buna-N (šļūtenes un blīves) Buna-N (tikai blīvslēgi)
Fluorels Neoprēns (tikai blīvslēgi)
Florsilikons Uretāna gumija
Neoprēns (šļūtenes un blīves) Akrilonitrila-butadiena šļūtenes
Polisulfīda gumija Polibutēna tereftalāts
Vitons
Polimēri Acetalpolipropilēns Poliuretāns
Polietilēns Polimēri uz alkohola grupas bāzes
Teflons Neilons 66
Plastmasa ar stikla šķiedras armējumu Poliēstera un epoksīdsveķi ar stikla šķiedras armējumu
Šellaka
Citi Papīrs Korķis
Āda

5.0% Etanola saturs benzīnā palielina degvielas patēriņu par 2.0%. 10.0% etanola palielina patēriņu par 4.0%, un 20.0% etanola palielina patēriņu par 9.0%. (Etanola enerģijas ietilpība ir 26.8 MJ/Kg. Benzīna enerģijas ietilpība ir 44.4 MJ/Kg. (Avots Wikipedia).


Dažu nevēlamo seku uzskaitījums lietojot etanolu pie benzīna.
1. Etanola klātbūtne benzīnā var izraisīt degvielas tvaiku „korķus” degvielas sistēmā.
2. Etanols pēc dabas ir higroskopisks un tādēļ viegli sajaucas ar ūdeni. Tas var notikt gan savienojoties ar ūdens tvaikiem no gaisa vai no kondensāta, kas radies uz bākas sienām, vai savienojoties ar brīvo ūdeni bākā. Ļoti mazi ūdens daudzumi var sajaukties ar etanolu, neiespaidojot sadegšanas procesu, lielāki ūdens daudzumi padarīs degvielu nedegošu. Bez tam tā kā šī nedegošā degviela sastāv no etanola maisījuma ar ūdeni, tai ir liels apjoms – tātad neliels ūdens daudzums degvielā izveidos daudz lielāku daudzumu nedegoša etanola/ūdens maisījumu. Tas var novest pie neprecīziem rādījumiem degvielas bākā vai pārsniegt bākas tilpumu vispār.
3. Etanols ir oktāna skaitļa paaugstinātājs un to var absorbēt ūdens. Tātad etanola un ūdens sajaukšanās var no benzīna izskalot etanolu, tādējādi nopietni samazinot atlikušās degvielas oktānskaitli.
4. Pieaugot pievienotā alkohola daudzumam pie benzīna, dzinējs patērēs vairāk degvielas. Aptuvenie skaitļi liecina, ka dzinējs patērēs 3.0% vairāk degvielas, lai radītu to pašu jaudu, ja benzīnam piejaukts 10.0% etanola.
5. Etanola piejaukšana padara benzīnu korozīvu, tas ietekmē degvielas sistēmas komponentus. Ilgas glabāšanas rezultātā etanols var oksidēties saskarsmē ar gaisu. Šī procesa rezultātā veidojas vāja skābe, kas var negatīvi ietekmēt degvielas sistēmas komponentus.
6. Ilgtermiņa etanola ietekmē daži plastmasu veidi (elastomēri) tiek degradēti.

Šodienas Eiropā ir grūti izvairīties no 10.0% etanolu saturoša benzīna izmantošanas automobiļos. Modernam automobilim tikai nedaudz pasliktinās degvielas ekonomija. Turpretim antīkajiem spēkratiem, nelieliem dzinējiem un jūras laivām aina ir daudz dramatiskāka. Modernie spēkrati, kuri aprīkoti ar degvielas iesmidzināšanas aparatūru, ar augsta spiediena sistēmā, atgriezeniskās saites degvielas kontroles sistēmām – tās var dedzināt benzīnu ar 10.0% etanola piemaisījumu bez problēmām. Degvielas sistēmas nomēra O2 sastāvu, nedaudz automātiski bagātina degmaisījumu un turpina darbu it kā nekas nebūtu noticis. Turpretī, ja 10.0% etanolu saturošs benzīns nokļūst karburatora dzinējā, kurš nav aprīkots ar O2 kontroles zondi, iestājas pavisam cits scenārijs. Tam visam vēl pielieciet klāt vēdināmu, nehermētisku benzīnbāku un retu lietošanu un Jums būs jāsastopas ar ļoti nepatīkamām sekām. Pat pie vislabākajiem apstākļiem antīks karburatora dzinējs ar E 10 labi nedarbosies. Ja karburators ticis noregulēts uz tīru benzīnu, ar E 10 dzinējs strādās ar „liesu” degmaisījumu. Protams, ka šo karburatoru ir iespējams pārkalibrēt uz attiecīgo degvielu, ja kāds labi zina, kas jādara. Protams, cietīs degvielas ekonomija un radīsies dzinēja darbības traucējumi karstā laikā, bet citādi tas darbosies apmierinoši.


Būs dažas potenciālas likstas ar gumijas polimeru degradāciju un nosēdumiem, kas var aizsprostot cauruļvadus. Tomēr vairums seno automobiļu gandrīz lielāko daļu uzvedas labi ar E10 degvielu, ja tie tiek bieži izmantoti un degvielu neuzglabā ilgāk par dažām nedēļām.


Pat modernos automobiļos ar hermētiskām bākām E10 benzīnu nav ieteicams glabāt ilgāk par 12 nedēļām. Ja ieliesiet E10 degvielu savā senajā automobilī ar nehermētisku bāku, benzīns jau 1 mēneša laikā vairs nebūs svaigs. Atstājiet benzīnu senā spēkrata bākā uz vairākiem mēnešiem un jums būs nopietnas problēmas. Alkohols piesaista gaisa mitrumu. Degviela piedzīvo fāzes izmaiņas. Mitrumu uzsūkušais alkohols noslāņojas bākas apakšā un kļūst ļoti korozīvs. It kā jau nebūtu gana problēmu, atlikušajam benzīnam ir ļoti zems oktānskaitlis un atlikušajai degvielai ir izteikta tendence uz oksidēšanos. Arī agrāk nopērkamās degvielas piedevas nepalīdz, jo tās nenovērš mitruma piesaisti.


Speciāli jūras laivu dzinējiem ir nopērkams „Sta-bil Marine Formula” šķidrums, kas domāts speciāli etanola saturošam benzīnam. Pie noteiktas koncentrācijas E10 benzīnā šis brīnumšķidrums ļaujot degvielu uzturēt svaigu 12 mēnešus. Beidzot mums ir radusies cerība...

No dažādiem FIVAs klubu materiāliem tulkoja: Juris Ramba


-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

mezavecis
23. Feb 2012, 21:31#13792

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:




ilgu laiku tikai putolini lietoju, nez, nav man iespēju salīdzināt

ķēdes eļļas arī šamiem ir ļoti ok!


nu nizinu, nizinu ..diez ko nepatika- balons liels atri beidzas,pec paris zajezdiem kede sausa,slapjam laikam domata baigi apkep..
daudz forshak bija ar wurth hss

Offline

endurists
24. Feb 2012, 09:36#13793

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


23 Feb 2012, 21:31:47 mezavecis rakstīja:



ilgu laiku tikai putolini lietoju, nez, nav man iespēju salīdzināt

ķēdes eļļas arī šamiem ir ļoti ok!


nu nizinu, nizinu ..diez ko nepatika- balons liels atri beidzas,pec paris zajezdiem kede sausa,slapjam laikam domata baigi apkep..
daudz forshak bija ar wurth hss


Japp, man ar tas pats bija! Maiņas ceļā dabūju lielo balonu, pūtu LC4 Advenčerim, baigi ātri ķēde sausa palika.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

Archy96
24. Feb 2012, 10:41#13794

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Feb 2012, 10:14:55 Niere rakstīja:

24 Feb 2012, 09:36:15 endurists rakstīja:

23 Feb 2012, 21:31:47 mezavecis rakstīja:


ilgu laiku tikai putolini lietoju, nez, nav man iespēju salīdzināt

ķēdes eļļas arī šamiem ir ļoti ok!


nu nizinu, nizinu ..diez ko nepatika- balons liels atri beidzas,pec paris zajezdiem kede sausa,slapjam laikam domata baigi apkep..
daudz forshak bija ar wurth hss


Japp, man ar tas pats bija! Maiņas ceļā dabūju lielo balonu, pūtu LC4 Advenčerim, baigi ātri ķēde sausa palika.


pēc ķēdes eļļas aerosola visdrīzāk nevarētu spriest par kādu eļļas ražotāju. neviena man zināma eļļas rūpnīca pati neražo aerosolus.
Putoline gadījumā precīzi nepateikšu. Viņi līdz 2008. gadam būtībā bija "mārketeri" bez piesaistes kādai rūpnīcai. Tagad, kā noprotams, pieder Holandiešu Kroon Oil. Benelux valstīs to rūpnīcu nenormāls skaits, jo Eiropas naftas nabas saite blakus Roterdama, kur visas izejvielas pie sāniem.

Līdzīgi ir ar ziedēm, piemēram:
zviedru Axel Christiernsson ir Ziemeļeiropas vadošais tehnisko ziežu ražotājs, kurš tās ražo priekš visiem. Vieta, kur vienkopus var redzēt visu iespējamo zīmolu iepakojumus.
Attiecīgi naftas kompānijas vai citi (pim.SKF) pasūta vai nu jau gatavus tipvaida formulējumus, vai savus, īpaši izstrādātus savā un/vai ražotāja R&D laboratorijā.

globalizācija.
aizmirstam par absolūti unikāliem produktiem.
tādu ir ārkārtīgi maz.
"ielas versijā" vispār nav.

Pa lielam viss tiek liets no vienas "mucas", tikai etiķeti katrs līmē savu?

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Psihologs
24. Feb 2012, 10:45#13795

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f


24 Feb 2012, 10:14:55 Niere rakstīja:

24 Feb 2012, 09:36:15 endurists rakstīja:

23 Feb 2012, 21:31:47 mezavecis rakstīja:


ilgu laiku tikai putolini lietoju, nez, nav man iespēju salīdzināt

ķēdes eļļas arī šamiem ir ļoti ok!


nu nizinu, nizinu ..diez ko nepatika- balons liels atri beidzas,pec paris zajezdiem kede sausa,slapjam laikam domata baigi apkep..
daudz forshak bija ar wurth hss


Japp, man ar tas pats bija! Maiņas ceļā dabūju lielo balonu, pūtu LC4 Advenčerim, baigi ātri ķēde sausa palika.


pēc ķēdes eļļas aerosola visdrīzāk nevarētu spriest par kādu eļļas ražotāju. neviena man zināma eļļas rūpnīca pati neražo aerosolus.
Putoline gadījumā precīzi nepateikšu. Viņi līdz 2008. gadam būtībā bija "mārketeri" bez piesaistes kādai rūpnīcai. Tagad, kā noprotams, pieder Holandiešu Kroon Oil. Benelux valstīs to rūpnīcu nenormāls skaits, jo Eiropas naftas nabas saite blakus Roterdama, kur visas izejvielas pie sāniem.

Līdzīgi ir ar ziedēm, piemēram:
zviedru Axel Christiernsson ir Ziemeļeiropas vadošais tehnisko ziežu ražotājs, kurš tās ražo priekš visiem. Vieta, kur vienkopus var redzēt visu iespējamo zīmolu iepakojumus.
Attiecīgi naftas kompānijas vai citi (pim.SKF) pasūta vai nu jau gatavus tipvaida formulējumus, vai savus, īpaši izstrādātus savā un/vai ražotāja R&D laboratorijā.

globalizācija.
aizmirstam par absolūti unikāliem produktiem.
tādu ir ārkārtīgi maz.
"ielas versijā" vispār nav.


Niere, visu cieņu par Tavām zināšanām, patiešām. Bet ik pa brīdim rodas sajūta, ka Tu uzraksti rakstīšanas pēc - jo Tu to zini..

Un kāds ir sausais atlikums no Tava iepriekšējā posta? Globalizācija ir. Laba vai slikta - spriediet paši! Tā laikam?

Bet priekš manis sausais atlikums ir tāds, ka no diviem vai trijiem postiem sapratu, ka Putolīnes ķēžu smēri es nepirktu, jo džekiem ir ne pārāk laba pieredze.

Saproti mani pareizi - ne vienmēr vajag zināt kurš eļļas ražotājs guļ ar cita eļļas ražotāja izpilddirektora sievu un meitu.

P.s. esmu no tiem, kurš tāpāt kā daudzi citi ar nepacietību gaida Tevis veidoto materiālu

Offline

Psihologs
24. Feb 2012, 10:53#13796

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f

..jeb citiem vārdiem sakot - visas eļļas vienādas, tikai dažas ir labākas

un motogāzējam parastajam svarīgi zināt, kuru no "visas eļļas vienādas", bet "dažas labākas" izvēlēties.

Priekš manis svarīgāks par pārdevēja vai jebkura cita misionāra teikto būs reāla lietotāja viedoklis - izgāza pa trasi vai mežu, lūk arī parādās slēdziens par ķēžu aerosolu.

[ Šo ziņu laboja Psihologs, 24 Feb 2012, 10:53:48 ]

Offline

Archy96
24. Feb 2012, 10:56#13797

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


24 Feb 2012, 10:53:27 Psihologs rakstīja:
..jeb citiem vārdiem sakot - visas eļļas vienādas, tikai dažas ir labākas

un motogāzējam parastajam svarīgi zināt, kuru no "visas eļļas vienādas", bet "dažas labākas" izvēlēties.

Priekš manis svarīgāks par pārdevēja vai jebkura cita misionāra teikto būs reāla lietotāja viedoklis - izgāza pa trasi vai mežu, lūk arī parādās slēdziens par ķēžu aerosolu.



Drīz iemetīšu nelielu galeriju par savu RMX, būs arī pieminēta pieredze ar 2T eļļu, un tās izvēli, balstītu uz Nieres ieteikumiem - būsiet pārsteigti

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Psihologs
24. Feb 2012, 11:01#13798

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f


24 Feb 2012, 10:56:50 Archy96 rakstīja:

24 Feb 2012, 10:53:27 Psihologs rakstīja:
..jeb citiem vārdiem sakot - visas eļļas vienādas, tikai dažas ir labākas

un motogāzējam parastajam svarīgi zināt, kuru no "visas eļļas vienādas", bet "dažas labākas" izvēlēties.

Priekš manis svarīgāks par pārdevēja vai jebkura cita misionāra teikto būs reāla lietotāja viedoklis - izgāza pa trasi vai mežu, lūk arī parādās slēdziens par ķēžu aerosolu.



Drīz iemetīšu nelielu galeriju par savu RMX, būs arī pieminēta pieredze ar 2T eļļu, un tās izvēli, balstītu uz Nieres ieteikumiem - būsiet pārsteigti


Super
To, ka Niere kož riekstu - visiem ir skaidrs.
Tāpēc arī gaidu info, lai mazliet palauzītu pauri, ko liet ļerkatai iekša.

Bet es vēlreiz saku, stāvot pie plaukta un izvēloties, piem. to pašu ķēdes aerosolu, ir pilnīgi pofig, no kurienes viņš ir atvests. Vienīgais, kas uztrauc - vai tas balons ir labs vai nav! Nu tā tak ir.

A, Niere, svoločs uzkurina asinis

Offline

Psihologs
24. Feb 2012, 11:16#13799

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f


24 Feb 2012, 11:12:46 Niere rakstīja:

24 Feb 2012, 10:56:50 Archy96 rakstīja:

24 Feb 2012, 10:53:27 Psihologs rakstīja:
..jeb citiem vārdiem sakot - visas eļļas vienādas, tikai dažas ir labākas

un motogāzējam parastajam svarīgi zināt, kuru no "visas eļļas vienādas", bet "dažas labākas" izvēlēties.

Priekš manis svarīgāks par pārdevēja vai jebkura cita misionāra teikto būs reāla lietotāja viedoklis - izgāza pa trasi vai mežu, lūk arī parādās slēdziens par ķēžu aerosolu.



Drīz iemetīšu nelielu galeriju par savu RMX, būs arī pieminēta pieredze ar 2T eļļu, un tās izvēli, balstītu uz Nieres ieteikumiem - būsiet pārsteigti


tā, blin!
kāda figņa tur iraid?
ja viss pareizi darīts, nevar būt


Man domāt, ka Ārča to labā nozīmē domāja

Offline

Psihologs
24. Feb 2012, 11:27#13800

Kopš: 04. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 570

Braucu ar: 350 sx-f



nu un ko darīsi, ja izgāzēji būs divi un tiem viedoklis atšķiras par 180 grādiem?
paskaties uz viedokli par Putoline.
tad Putoline ir laba vai slikta eļļa?

jautājuma uzstādījums jau vien ir greizs.
tas no sērijas Laimas končas ir labas vai nē?
kādi būs kritēriji?


Bija 3 viedokļi - pirmais - laba ķēžu smēre (laba jo..??)
Otrs - slikta, jo pēc izbrauciena ķēde sausa.
Trešais - tāds pats kā otrais.

Pats galvenais secinājums, ko es izdarīju - salīdzināju. Pag. sezona lietoju Fuchs ķēdes eļļu. Bez nekāda īpaša iemesla, biju Hondās centrā pēc zobratiem, pie reizs nopirku. Nobraucot atlikušo sezonas daļu secinājums par Fuchs ķēdes aerosolu - labs, ķēde nav sausa pat izgāziena slapjā laikā, un salīdzinājumā ar čoma lietoto aerosolu (neatceros kas tas bija par ražojumu) - smēre netiek izsvaidīta zem astes, attiecīgi labāk turās uz ķēdes.

Jā, piekrītu, ĻOTI subjektīvs vērtējums, BET.. ja esmu izlasījis (kaut tikai 2 viedokļus), ka Putoline nav OK, es esmu izsvītrojis no izvēles vienu ražotāju.





Offline