Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
drago
07. Jun 2012, 21:10#15561

Kopš: 01. Jun 2012

Ziņojumi: 325

Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .


07 Jun 2012, 21:01:46 Kennyy rakstīja:

07 Jun 2012, 20:43:10 drago rakstīja:

07 Jun 2012, 18:37:38 Kennyy rakstīja:
Kas pa šaizi varētu būt ar starteri???, bez slodzes griežas tā ka boeingu varētu pacelt,BET pieliekot zobratu uz kloķeni vairs nikuja,nespēj izgriezt...1/4 griezienu pagriež un vsjo! Aķis pilns ka jauda ārā smeļas...
a pirms tu ogles saaki mainiit, viss bija ok? grieza normaali? cik griesshanas ar slodzi gadiijumaa ir spriegums uz startera?
ja viss paareejais ok - vai ogles originaalaas pirki, jeb vienk piemekleeji? nepareizaas ogles ar var taadu efektu dot. jamaam sastaavi dazaadi, uzvediiba ar...

Ogles bij beigušās,sastāvs uz aci parastais,piemeklēju veikalā... vienīgā atšķirība ka oem oglēm resnāks vadiņš,tagadejām mazliet plānaks...


gandriiz ar garantiju varu pateikt ka lieta oglees. meklee originaalaas, jeb aftermarket tieshi konkreetam starterim. es vienreiz taadam juutami mazprasiigaakam devaisam kaa elektriskajam skruuvgriezim 14.4v ogles "liidziigas" piemekleeju - griezes moments nekaads, karsa. tika nopirktas originaalaas ogles, un viss kljuva labi. a te starteris - taas ir ljoti lielas straavas pie zema sprieguma, un ogles no 220v 500w sinhronaa elektrodzineeja tur diezko labi nestraadaas taa ka dodies peec iistajaam ogleem...

-----------------
if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams

Offline

Fastarow
07. Jun 2012, 21:54#15562

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

nu spečuki.. tagad jautajiens... power commander 3 usb. kas ir vajadzīgs lai palaistu quicshifteri. Ok es saprotu ka vajag slēdzi pārslēdzēja stienī. bet ko vēl? dŽikserim ir 8 sprauslas... pc3 strādā tikai uz 3 apakšējām... ir kādam kaut kādi komentāri? tukšu diršanu atlikt.. variants - es domāju neder. vajag precīzi.

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

ABU
07. Jun 2012, 22:32#15563

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1499

Braucu ar: ZRX1200S

Neesmu baigais spečuks par mo un "komanderiem", bet manuprāt pārslēdzēja slēdzis slēdzoties uz AUGŠU var atslēgt špreksteli uz sekundes daļu un ar to pietiek, lai pārslēgtu robus Vismaz šosejā autiņiem tas labi strādāja Signāla vadu no devēja uz masu un viss. Bišku "bah" pārslēdzoties un viss bumbās Uz leju jau gan bez starpgāzes nevarēs. Un nevajag jaukties nekādās degvielas padeves štelēs, vadības blokos u.t.t.!

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

Fastarow
07. Jun 2012, 22:36#15564

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

nu bet komandieris ir pieslēgts sprauslām. nevis indukcijas spolēm.

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

StraiF
07. Jun 2012, 22:46#15565

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


07 Jun 2012, 22:36:10 Fastarow rakstīja:
nu bet komandieris ir pieslēgts sprauslām. nevis indukcijas spolēm.


1. ir www.powercomander.com vai www.dynojet.co.uk
2. turpat ir manual kā ko un uz ko - pieslēgt
3. ja nav paša PC tad Qiuckshifteru ielikt/uzmontēt - nē kā !
4. par sprauslam - PC strādā uz apakšējam sprauslam - tur ir viņu 4 gab. kāpēc suzukam ir 3 - es nez.
5. ir tāds labs kadrs Gena - kurš strādā @333 ar dynojet stendu - viņš tev visu var arī samontēt un uztunēt - kas būtu pareizāk - nekā tu pats pi :censored: ies !

4.

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

ABU
07. Jun 2012, 22:48#15566

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1499

Braucu ar: ZRX1200S

Tak neaiztiec to komanderu, lai neko nesajaktu degvielas padevē.
Gan jau eksistē arī gudrais- pareizais pieslēgums kas pārtrauc degvielas padevi un varbūt reizē arī špreksteli, sagriež aizdedzes leņķi Tad domāju ir jābūt blokam vai komanderim, kas paredz tādu iespēju. Nu kaut ka tā. Nesen biķeros sacīkstēs dzirdēju daudziem pārslēdzoties "bah" Laikam arī "lētais" variants, jo cērtot zupu nost vai leņķi atmetot nekāds "bah" nevar būt

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

StraiF
07. Jun 2012, 22:50#15567

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams

par Quick shiftera darbību

štepselet optimalāk ir pie 10K rpm
to time_pauzi - jāčeko internetu, kā kuram bet vis metodom "тыка"

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

StraiF
07. Jun 2012, 22:51#15568

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


07 Jun 2012, 22:48:32 ABU rakstīja:
Tak neaiztiec to komanderu, lai neko nesajaktu degvielas padevē.
Gan jau eksistē arī gudrais- pareizais pieslēgums ...."bah" nevar būt


книгу не читал, но мнение имею !
es nez kā to pārtulkot latviski




-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

Ugo
07. Jun 2012, 22:54#15569

Kopš: 11. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 410

Braucu ar: S1000RR


07 Jun 2012, 21:54:22 Fastarow rakstīja:
nu spečuki.. tagad jautajiens... power commander 3 usb. kas ir vajadzīgs lai palaistu quicshifteri. Ok es saprotu ka vajag slēdzi pārslēdzēja stienī. bet ko vēl? dŽikserim ir 8 sprauslas... pc3 strādā tikai uz 3 apakšējām... ir kādam kaut kādi komentāri? tukšu diršanu atlikt.. variants - es domāju neder. vajag precīzi.

Vajag Dynojet Ignition Module.

Offline

Ugo
07. Jun 2012, 22:57#15570

Kopš: 11. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 410

Braucu ar: S1000RR


07 Jun 2012, 22:48:32 ABU rakstīja:
Tak neaiztiec to komanderu, lai neko nesajaktu degvielas padevē.
Gan jau eksistē arī gudrais- pareizais pieslēgums kas pārtrauc degvielas padevi un varbūt reizē arī špreksteli, sagriež aizdedzes leņķi Tad domāju ir jābūt blokam vai komanderim, kas paredz tādu iespēju. Nu kaut ka tā. Nesen biķeros sacīkstēs dzirdēju daudziem pārslēdzoties "bah" Laikam arī "lētais" variants, jo cērtot zupu nost vai leņķi atmetot nekāds "bah" nevar būt

Pilnīgu h..ņu raksti! Tas bah ir tieši tad kad viss OK. Un tas bah bija no BMW, kam šifters nāk jau stokā. Lētais variants

Offline

kasparitto
07. Jun 2012, 23:08#15571

Kopš: 18. Jul 2010

Ziņojumi: 168

Braucu ar:

Rītdien paredzēts pirmais garais ārpus pilsētas izbrauciens un ar pasažieri. Mocīts GSF400, jautājums, kādu spiedienu riepās turēt? Sezonas sākumā iekš R1 mainot aizmugurējo ratu teica, ka 2.2 būtu jātur. Kā ir, kad brauksim divatā? Un kas ar priekšējo ratu? Tāpat kā automašīnai, mazliet mazāk iepūst, teiksim 2.0?

Offline

ABU
07. Jun 2012, 23:10#15572

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1499

Braucu ar: ZRX1200S

Es jau stāstīju, ka tādu variantu taisījām autiņiem kas šosejā brauca. "Ārzemnieki" prasīja kādus blokus mēs lietojam, mēs tik smaidam un sakam ka vislabākos
P.S. Ar auto špricēm jau ņēmos tad, kad neviens LV vēl tādas lietas nesaprata. Nekas jau tais močos ļoti principiāli savādāks nevar būt Nu labi jau labi, gadus 15 esmu no tās lietas atgājis-atpalicis

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

Fastarow
07. Jun 2012, 23:14#15573

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

nu ir 2 veidu quicshiftings soft un hard. soft ir fuel cut, attiecīgi hard - ignition cut. labāks ir ignition cut. ai koroče jāturpina rakt internātu...

-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

zigulists
08. Jun 2012, 00:44#15574

Kopš: 06. May 2009

Ziņojumi: 111

Braucu ar: atmiņām un e-talonu.

Paldies, eļļu samainīju. Pirmajai reizei man liekas sanāca viss diezgan ok.
Tik piegāzu biš pa daudz, tā ka ap max atzīmi vai pat mazliet tai pāri. Nez, tas kautkādu kaitējumu var motoram nodarīt?

Eļļas filtra skūterim (skat avatara bildi)tiešām nav - tik tāds sūd@ sietiņš, kas metāla skaidas un citus sū izķer.


06 Jun 2012, 08:56:49 drago rakstīja:

05 Jun 2012, 22:12:03 zigulists rakstīja:
kāds varētu būt eļļas maiņas intervāls 150 ccm motoram?

Un vēl - atradu webā manuāli, kur teikts ka vajag 0,9 l eļļas, dīleris saka, ka vajag 1,4 litrus... kam lai tic?

es ieteiktu katrus 6 - 8 tkm mainiit, ja nezeeliigi "nevelc". ja velc - var pat biezhaak. vispaar te viss atkariigs no taa, cik ilgu muuzu dzineejam gribi. ja taisies vinju peec gada paardot un poh, nobirs vish peec paardoshanas driizumaa vai nee - var laikam i vispaar nemainiit a ja attieksme normaala - tad kaa es teicu

[ Šo ziņu laboja zigulists, 08 Jun 2012, 00:44:33 ]



-----------------
Hava nais dei!

Offline

deMarco
08. Jun 2012, 00:46#15575

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

mQuickshifter parasti norauj aizdedzi. Arī mans.
an ir parastais (hvz kāds) PowerCommander un H&M kvikšifters. Nekādi Ignition bloki vai kas cits

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Fastarow
08. Jun 2012, 00:53#15576

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 1835

Braucu ar:

tik tiešām... dynojetam vajag klāt ignition module, jo komandieris strādā uz 4 apaksējām sprauslām un ar aizdedzi nav saistīts. tā.. vismaz ir skaidrība.

[ Šo ziņu laboja Fastarow, 08 Jun 2012, 00:53:56 ]



-----------------
Ja tu visu kontrolē - tu brauc stipri pa lēnu...

Offline

drago
08. Jun 2012, 09:22#15577

Kopš: 01. Jun 2012

Ziņojumi: 325

Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .


07 Jun 2012, 23:08:12 kasparitto rakstīja:
Rītdien paredzēts pirmais garais ārpus pilsētas izbrauciens un ar pasažieri. Mocīts GSF400, jautājums, kādu spiedienu riepās turēt? Sezonas sākumā iekš R1 mainot aizmugurējo ratu teica, ka 2.2 būtu jātur. Kā ir, kad brauksim divatā? Un kas ar priekšējo ratu? Tāpat kā automašīnai, mazliet mazāk iepūst, teiksim 2.0?

sameklee tak inetaa manuaali savam mopeedam. parasti ja ar lielaaku slodzi / lielaaku aatrumu paarvietoties grasaas, manuaalis rekomendee palielinaat spiedienu riepaas pa 0.2 - 0.3 atm ( pie mochu spiedieniem) resp pakaljaa vareetu buut ap 2.3 - 2.4, prieksha ap 2.0 - 2.2, bet nu labaak paskati preciizaak. shii informaacija var buut arii ankleikas veidaa zem seedeklja vai pie instrumentu nodaliijuma mocim...
buus pa lielu spiediens - sakere buus suudiigaaka, pa mazu - riepa saaks karst, un var "izshaut" teoreetiski. i taa i shitaa nelabi

-----------------
if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams

Offline

drago
08. Jun 2012, 09:25#15578

Kopš: 01. Jun 2012

Ziņojumi: 325

Braucu ar: velo a-la shosejnieks. +xj600 .


08 Jun 2012, 00:44:23 zigulists rakstīja:
Paldies, eļļu samainīju. Pirmajai reizei man liekas sanāca viss diezgan ok.
Tik piegāzu biš pa daudz, tā ka ap max atzīmi vai pat mazliet tai pāri. Nez, tas kautkādu kaitējumu var motoram nodarīt?

Eļļas filtra skūterim (skat avatara bildi)tiešām nav - tik tāds sūd@ sietiņš, kas metāla skaidas un citus sū izķer.



vairaak par max labaak nevajadzeetu tomeer - ja ir iespeeja, labaak mazmaz nolej. var saakt pa kartera ventilaaciju dziit, vai gar bliivsleegiem.
par sietinjiem - ja ir iespeeja netrauceejot elljas pluusmu kautkur nolieshanas korkii vai so iemonteet magneetu, tas buutu labs variants. 1. magneets metaala daljinjas pie sevis no elljas expluataacijas gaitaa savilks, otrkaart - pie mainjas apskatot magneetu vareesi viegli ieraudziit, ja nu peeksnji dzelzs skaidas saaks elljaa paraadiities. taa teikt, diagnostika agriinaa stadijaa....

-----------------
if there are no stupid questions, then what kind of questions do stupid people ask? Do they get smart just in time to ask questions?
Scott Adams

Offline

m3ntal
08. Jun 2012, 12:42#15579

Kopš: 24. Nov 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 173

Braucu ar: HONDA CBR 1000RR

esmu dilemmas priekšā...ir reāls pircējs manai Honda CBR 1000RR 2009. vai ir vērts nopārdot un vietā ņemt jauno R1 pēc 2009.gada?
kādas vispār atsauksmes par viņu? varbūt ir kur kādi salīdzinājumi? cik ērta, vadāma?
pēc tehniskajiem rādītājiem salīdzinot ar iepriekšējās paaudzes R1 0-100 sliktāk;100-200 sliktāk; 100-0 par 2m sliktāk utt...vienīgais ir tas cross plane motors. bet vai viņš tik tiešām ir tik labs, vai tas ir tipa uz principu jau "pont darože deneg"?

Offline

deMarco
08. Jun 2012, 13:33#15580

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Atkarīgs no tā ko no tā visu sagaidi.
Cik jāpiemaksā par maiņu? Pa lielam tie tehniskie dati ir pilnīgi PO, jo lieku galvu ķīlā, ka ne tuvu max no tā ko spēj tas mocis neproti izmantot.
Tik daudz, ka tam R1 ir drive modes un tas varbūt ir zināms pluss. Jautājums cik tev tas ir būtiski

[ Šo ziņu laboja deMarco, 08 Jun 2012, 13:33:57 ]



-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline