Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Naits
20. Dec 2014, 23:30#24161

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

vēl bieži cilvēki aizmirst, ka arī savs laiks ko maksā, vienalga kā to pārvērš naudā vai priekā. Bieži vien tā vietā , lai nodarbotos ar taupīšanu var nopelnīt tai laikā 5x vairāk vai atpūšoties iegūt daudz lielāku ieguvumu. Tas gan pavisam cits stāsts un ne šai sakarā.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Archy96
20. Dec 2014, 23:32#24162

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Dec 2014, 23:30:07 Naits rakstīja:
vēl bieži cilvēki aizmirst, ka arī savs laiks ko maksā, vienalga kā to pārvērš naudā vai priekā. Bieži vien tā vietā , lai nodarbotos ar taupīšanu var nopelnīt tai laikā 5x vairāk vai atpūšoties iegūt daudz lielāku ieguvumu. Tas gan pavisam cits stāsts un ne šai sakarā.

Ja runāt par laika taupīšanu, tad vajag 2gab šādus, vienu laukā, nakamo uzreiz iekšā, pa to laiku mierīgi izskalot, izžāvēt, līdz nākamajai maiņai, es tā vismaz daru ar gaisa filtriem, viens virsū, otrs rezervē.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Naits
20. Dec 2014, 23:34#24163

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

tā ir pareizā pieeja, jo savādāk ir baigi laikietilpīgi. Pieļauju ka ar eļļinieku ir vieglāk, jo diez vai ir jāžāvē.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

karlsons
20. Dec 2014, 23:35#24164

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3415

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

ko tur zhaaveet?
brake kliineris nozuust momentaa, penciins, kameer ellja tek aaraa, aii nozhuvis...

gaisa filtri jaa, tiem vajag laiku, man arii ir viens mocii, otrs - plauktaa.

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

Archy96
20. Dec 2014, 23:43#24165

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


20 Dec 2014, 23:34:53 Naits rakstīja:
tā ir pareizā pieeja, jo savādāk ir baigi laikietilpīgi. Pieļauju ka ar eļļinieku ir vieglāk, jo diez vai ir jāžāvē.


Man ar gaisa filtriem vispār ir baigā paranoja, jo vienreiz dabūju taisīt kapitalku dēļ sarautām smiltīm motorā

Parasti izskaloju ar speciālo klīneri lielo šaizi, tad mājās izlietnē ar veļaspulveri, un tas ir apbrīnojami, cik daudz smiltis no viņa vēl izbirst parasti, pēc tam uz radiatoriem, kamēr sauss - un smuki saeļļojam, pagaidām kamēr apžūst un liekam vagā iekšā.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

karlsons
21. Dec 2014, 00:34#24166

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3415

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

reku:

i distribute & sell the K&P stainless steel oil filters & have done so since 2000 , so its natural that I am going to be biased towards them
Bit of background on this, I am a Motorcycle tech with over 28 years exp & have built a hell of a lot of engines of all types in that time. The majority of engine failures that i have seen could of been prevented & were caused by lack of oil changes & or low oil levels, clogged or restricted oil filter, poorly serviced or damaged air filters being the most common causes.
When it comes to oil filters there is several options to choose from. Original equip (in most cases a good choice but not always) Aftermarket paper filters some which are good & others that you would not touch. If you are going to use a paper filter the hyflow filtro is a good choice. Then there is stainless steel, K&P being the original USA made filters & the Chinese & Taiwanese attempted copys being marketed under various names. K&P Engineering have had lab tests done on most of the paper & stainless steel filters on the market. The results of which vary enormously. The chinese & taiwanese stainless steel filters dont even come close to the performance of the good paper filters & the construction of the filters & materials used are substandard , they dont put any R&D into the filters just cheap copys of the original, its like comparing the chinese rubbish being passed off as motorcycles to your Jap or Euro bike. The K&P filters are made with the very best materials & construction techniques. Stainless steel filters have been around a long time & are commonly used in Aircraft, Mining & hydraulic equipment, Race cars, Kidney dialysis machines etc anywhere that performance & reliability not cost is the primary consideration. Paper filters only cost a couple of $ to make & do the job so thats why they are commonly used & as long as they are of good quality & changed frequently they do the job fine. There is several advantages to using the K&P Stainless Steel reusable filter. The official rating of the micronic stainless cloth is 35 microns but under test we have found they filter down to 20 -22 microns Paper filters vary in density across the surface, under test we found that in parts of the filter they got down as low as 9 - 20 microns & in other parts of the filter ranged from 56 - 300+ microns (a micron is one thousandth of a millimetre & the human eye can see particles down to about 40 microns, a human hair ranges between 75 - 140 microns, white blood cell 25 microns, clay & the finest silt 39 - 125 microns, Sand 62 - 125 microns) The performance of a paper filter is measured as an average & for most it is around 75 microns. The brass reusable filter supplied by Yamaha in various models including earlier YZF400 TTRs etc tested at 75 microns.
Another big advantage with the K&P filter is flow rate which is typically over 7 times that of a paper filter & some will say that cant be possible if they filter as well as claimed, there is a couple of reasons for this 1st the nature of the material, it is a single layer uniformally woven material with each hole to all intents the same size as the next, the filters are made with deaper pleats than the standard filters & have up to 50 % more surface area. The end result is easily tested, pour some oil thru a paper filter than do the same with a K&P & you will see the difference. Where flow rate can make the biggest difference is on cold start when most engine wear occurs. When an engine is started cold the oil is much thicker & often the oil filter bypass valve will open to some degree allowing any crud that has settled to the bottom of the engine sump ( where the oil pump pickup is located) to get past the filter & do damage to the engine the chance of this happening with a K&P filter is almost nil.
The filters are extremely durable & will not wear out. Cleaning is easy, use a clean container 1/2 a litre or so of clean solvent ( I prefer turps as I do my airfilters with this as well) put your thumb over the open end of the filter (the particles will be on the outside of the filter as the oil flows from the outside to the inside of the filter) swish the filter about for 10 - 20 seconds or so then give it a good shake if you have compressed air give it a blow from the inside out but this is not essential & your right to go. Now some will say that it cant possibly be 100% clean & they would be right, some particles may remain but its not an issue as the main aim is to make sure the filter does not get dirty enough for flow to be restricted. That said they do clean easily & well. Inspect your cleaning container afterwards & you will see what was in the filter this can be a good way of spotting possible problems with your engine.
If you get any moisture in your engine oil say from a water crossing the filter will not swell up & restrict like a paper filter will.
The filters wont stop valve face recession problems, no oil filter will as this is not caused by oil or filter issues,

I have probably missed a few points, but I hope this may help clear up a few questions for some.


no TT

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

MIGs
21. Dec 2014, 01:03#24167

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu man visvairāk bail šādu likt būtu dēļ tā, ka to manuprāt ātrāk aizdirsīs, un ta dviss ies gar eļļas filtru un filtrēts netiks nekas vispār.
Ideālā pasaulē būtu jābūt vairākiem filtriem, tostarp by-pass.


-----------------

Offline

kba-pro
21. Dec 2014, 10:31#24168

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:

Nu nez, nez es tādu savā netīrumu rūceklī lietoju no 2009 gada. Tur viņš ir joprojām, šoruden pārlasīju motoru un ieliku atpakaļ. Esmu apmierināts, nav jāskraida uz bodi vienmēr pakaļ papīra filtriem, kuri pēc Mērfija likuma vienmēr nav kad tos vaig.
Kā pierādīja prakse, dzinēja kalpošanas laiks ne pagarinājās, ne saīsinājās salīdzinājumā ar citiem amata brāļiem.

Offline

Negantelis
21. Dec 2014, 10:46#24169

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5341

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

Un tagad studijā jautājums par miljonu.


Kā var ietaupīt uz šāda filtra ja viņš maksā 10x reizes vairāk,jāmazgā ar cleneri kurš maksā 7 eur baloniņā tātad nelēti,janočakarē laiks,jāķēpājas un vēl jāspēlē loterija.

Endūriem tas filtriņš maksā ~2.5 eur. Vai tiešām rocība tik švaka ka nevar nopirkt uzreiz vairākus.

Es jau gadus 5 pērku eļļas un filtrus vairumā. Tāpat taču vajadzēs. Braucot uz veikalu pēc filtra kurš maksā 3 eur viņš sadārdzinās 2 reizes. Pierēķinot iztērēto laiku vēl vairāk.

Kas grib likt šādu savam mocim lai liek, mans vienoklis ir tāds ka tā ir pilnīgi neekonomiska un no tehniskā viedokļa nepareiza rīcība.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

karlsons
21. Dec 2014, 11:26#24170

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3415

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

manupraat staasts ir par dziives eertiibaam, nevis par kapeik vai eiro pishanu



-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

kba-pro
21. Dec 2014, 11:30#24171

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


21 Dec 2014, 10:46:44 Negantelis rakstīja:
Un tagad studijā jautājums par miljonu.


Kā var ietaupīt uz šāda filtra ja viņš maksā 10x reizes vairāk,jāmazgā ar cleneri kurš maksā 7 eur baloniņā tātad nelēti,janočakarē laiks,jāķēpājas un vēl jāspēlē loterija.

Endūriem tas filtriņš maksā ~2.5 eur. Vai tiešām rocība tik švaka ka nevar nopirkt uzreiz vairākus.

Es jau gadus 5 pērku eļļas un filtrus vairumā. Tāpat taču vajadzēs. Braucot uz veikalu pēc filtra kurš maksā 3 eur viņš sadārdzinās 2 reizes. Pierēķinot iztērēto laiku vēl vairāk.

Kas grib likt šādu savam mocim lai liek, mans vienoklis ir tāds ka tā ir pilnīgi neekonomiska un no tehniskā viedokļa nepareiza rīcība.


Katrs dara kā viņš uzskata par labu un pareizu esam.

Par izmaksām nestrīdēšos tur cik cilvēku tik kalkulācijas algoritmu.

Tehnisko viedokli lai izsaka tikai tas, kurš ir lietojis lietu par kuru izsaka viedokli, pārēje ir tikai viedokļi.

Un jā, man nenāk ne prātā mājās uzturēt veikala stoku, atbilstoši manam viedoklim tam pēc definīcijas ir jātrodas veikalā.

Offline

kba-pro
21. Dec 2014, 14:01#24172

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


21 Dec 2014, 13:40:33 Bagars rakstīja:

21 Dec 2014, 10:31:52 kba-pro rakstīja:
Nu nez, nez es tādu savā netīrumu rūceklī lietoju no 2009 gada. Tur viņš ir joprojām, šoruden pārlasīju motoru un ieliku atpakaļ.

Kad tirgosi savu mopēdu, visiem teikšu, ka filtru kopš 2009.gada neesi mainījis...
zvērkāvis!


Sarunāts

Offline

klibikxxx
21. Dec 2014, 14:18#24173

Kopš: 24. Jul 2014

Ziņojumi: 142

Braucu ar: lūžņiem...

Laikam šie filtri ir gandrīz tā pat kā PC vs MAC vai Ios vs ANDROID Katrs cīnās par to ko pats lieto

Offline

shkapars
21. Dec 2014, 16:24#24174

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

ar savam kroseniekam lietoju jau nto sezonu metāla eļļas filtru. mani paņēma vairāk tas, ka nav jābraukā uz veikalu un doma, ka metāla filtrs vienmēr un visu eļļu izfiltrēs līdz noteiktiem daļiņu izmēriem, savukārt papīra filtrs var izfiltrēt sīkākas daļiņas, bet tā kā tas nav viendabīgs materiāls, izlaidīs arī cauri lielākas daļiņas. Protams, filtrs, ko nopirku, bij zināmas izcelsmes, ražots nejaunattīstības valstī un maksāja vairāk par 5$. tagad jau man būtu nedaudz bail tādu pirkt, ņemot vērā ražošanas vietu masveida koncentrēšanos lētā darbaspēka vietās

[ Šo ziņu laboja shkapars, 21 Dec 2014, 16:29:12 ]

Offline

kba-pro
21. Dec 2014, 17:35#24175

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


21 Dec 2014, 16:24:13 shkapars rakstīja:
ar savam kroseniekam lietoju jau nto sezonu metāla eļļas filtru. mani paņēma vairāk tas, ka nav jābraukā uz veikalu un doma, ka metāla filtrs vienmēr un visu eļļu izfiltrēs līdz noteiktiem daļiņu izmēriem, savukārt papīra filtrs var izfiltrēt sīkākas daļiņas, bet tā kā tas nav viendabīgs materiāls, izlaidīs arī cauri lielākas daļiņas. Protams, filtrs, ko nopirku, bij zināmas izcelsmes, ražots nejaunattīstības valstī un maksāja vairāk par 5$. tagad jau man būtu nedaudz bail tādu pirkt, ņemot vērā ražošanas vietu masveida koncentrēšanos lētā darbaspēka vietās


cepums daivim

Offline

Yuuhaidi
21. Dec 2014, 17:48#24176

Kopš: 19. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Suzuki LTR 450 , GSXR 750 SRAD

Man domāt, ka nekas nav labāks par oriģinālo detāliju!

-----------------
Mazs cinīts gāž lielu vezumu!

Offline

kba-pro
21. Dec 2014, 17:50#24177

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 950

Braucu ar:


21 Dec 2014, 17:50:17 Bagars rakstīja:

21 Dec 2014, 17:35:43 kba-pro rakstīja:

21 Dec 2014, 16:24:13 shkapars rakstīja:
ar savam kroseniekam lietoju jau nto sezonu .... mani paņēma vairāk .. lētā darbaspēka vietās

cepums daivim

sadziedājušies


nāc bariņā

Offline

JS
21. Dec 2014, 17:50#24178

Kopš: 11. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 95

Braucu ar: yamaha xs400 cafe, Honda VFR 750 (renovācijas stadijā)


14 Dec 2014, 18:26:22 JS rakstīja:

12 Dec 2014, 10:22:18 Zigmunds rakstīja:

12 Dec 2014, 02:23:30 JS rakstīja:
taisos pirkt priekšējo lukturi ebayā. kursh zin kā var noteikt (pēc bildes vai E marķējuma) vai gaismas stars ir paredzēts mūsu likumdošanai. respektīvi negribu iegrābties un nopirkt lukturi kursh paredzēts braukshanai pa ceļa kreiso pusi kā UK. Kā arī interesē vai es varu pirkt no štatiem? vinjiem uz lukturiem nav E marķējums bet gan DOT.


to parasti var redzēt pēc reflektora.

kas pa moci?
honda vfr 750 1992.g

nu tad kaa tur iisti ir? ir kaads zinošāks cilveeks kas var atbildeet? varu es suutīt no ASV prieksheejo lukturi ar taisno staru. Mani laidīs cauri TA? vai mosh kaadam ir taads vfr un varees man aizdot savu lukturi uz TA.


un ar ko shie luturi atshkjiraas? es neredzu atshkjiriibas.

http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VFR-750-1992-FP...h=item2c74f2b88a

http://www.ebay.co.uk/itm/97-HONDA-VFR750-VFR-7...h=item5664010dcc

-----------------
Moto remonts, apkope, restaurācija, riepu maiņa, argona metināšana utt. t: 28381983

Offline

Naits
21. Dec 2014, 17:57#24179

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Domāju ka ar taisno staru un Dot nebūs problēmu iziet TA

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

agrais
21. Dec 2014, 18:04#24180

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,


21 Dec 2014, 17:50:57 JS rakstīja:

14 Dec 2014, 18:26:22 JS rakstīja:

12 Dec 2014, 10:22:18 Zigmunds rakstīja:

12 Dec 2014, 02:23:30 JS rakstīja:
taisos pirkt priekšējo lukturi ebayā. kursh zin kā var noteikt (pēc bildes vai E marķējuma) vai gaismas stars ir paredzēts mūsu likumdošanai. respektīvi negribu iegrābties un nopirkt lukturi kursh paredzēts braukshanai pa ceļa kreiso pusi kā UK. Kā arī interesē vai es varu pirkt no štatiem? vinjiem uz lukturiem nav E marķējums bet gan DOT.


to parasti var redzēt pēc reflektora.

kas pa moci?
honda vfr 750 1992.g

nu tad kaa tur iisti ir? ir kaads zinošāks cilveeks kas var atbildeet? varu es suutīt no ASV prieksheejo lukturi ar taisno staru. Mani laidīs cauri TA? vai mosh kaadam ir taads vfr un varees man aizdot savu lukturi uz TA.


un ar ko shie luturi atshkjiraas? es neredzu atshkjiriibas.

http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-VFR-750-1992-FP...h=item2c74f2b88a

http://www.ebay.co.uk/itm/97-HONDA-VFR750-VFR-7...h=item5664010dcc


izskatās ka ne ar ko neatšķiras, tikai ar cenu.. Un ja nemaldos, tad ir ar taisno staru. Hondai daudziem modeliem ir taisnie stari, apskati iziet nav problēmu

Offline