Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
viesic
26. May 2016, 10:37#27901

Kopš: 15. Apr 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 158

Braucu ar: cbr900 un xr600


25 May 2016, 23:51:28 keksch rakstīja:
Garš stāsts:
... Uzliku papildus paplāksni starp dakšu un riteni kreisā pusē un viss vizuāli palika ok ...

Dakšai štoki palika paralēli, kad to papildus šeibu ieliki? nepalika apakša platāka, kā oriģināli vajadzētu būt?
Pārliec pāri kādu taisnu plāksni pāri abiem amortizatoru štokiem, ja nebūs paralēli štoki tiltiņos, to varēs vieglāk redzēt.

Offline

RitvarsG
26. May 2016, 13:31#27902

Kopš: 24. Mar 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 332

Braucu ar: Yamaha Virago XV1100

Runājot par līkām dakšām utt.-same here.
Izrādījās,ka dakša bijusi locīta-tiltiņs arī,liels paldies lietotajam mezamāris par tiltiņa remontu-štoki tagad ieliekas-easy.Toties stūres tricekli tas nenoversa-vairs nemaz nezinu,kur meklēt problēmu un ko darīt-pie reizes stūres gultņi arī izmazgati un sapakoti ar jaunu smērvielu,(gultņi bij labā stāvoklī.)Skatoties uz riteni starp dakšu joprojām ir nobīde uz kreiso pusi(no šofera skatu punkta) apmēram 5-6mm-lai gan tas jau ir mazāk nekā bija līdz tiltiņa remontam.Šodien braucot no TA paveroju pr riteni tricekļa laikā-perfekti simetriska un taisna rotācija protams,ka nav.Atmetoties no 80-70kmh ir tas lielakais triceklis-pārējos ātrumos virs šī ātrumu diapazona vienkārši vibrē.

Offline

romculs
26. May 2016, 14:52#27903

Kopš: 25. Apr 2013

Ziņojumi: 132

Braucu ar: Nozagts Suzuki Bandit 650

Labadiena,
Man arī ir parādījusies problēma ar Suzuki Bandit.
2005 gads, GSF 650.
Ir parādījusies neciešama vibrācija, sanēšana no motora. Vibrācija nav kā no ne balansētiem riteņiem, bet tieši sīka, pretīga sanēšana, Līdzīgi kā vibrē elektriskais Dildo.
tā vibrācija nāk no motora, izteiktāk pie augstākiem apgriezieniem un zemākiem ātrumiem.
Ļoti izteikti var just uz kāpšļiem, astē.
Karburatori sinhronizēti, vārzsti sinhronizēti. viss tehniski ir labi, bet tā pretīgā vibrācija....
Varbūt kādam ir pieredze ar šādu problēmu? varbūt es varu piebraukt pie kāda cita Bandīta īpašnieka un vienkārši blakus esot salīdzināt kāda ir starpība. Biju arī Suzuki centrā K.Ulmaņa gatvē - šamie teica ka vissbumbās...
Bet braucot ir tāda diskomforta sajūta....
Netā rakos un atradu Bandītus ar līdzīgām problēmām, diemžēl risinājumu gan neatradu....
Palīdzat čaļi, nu neticu ka viss ir OK un tās ir manas iedomas...
iepējams to dara kāds sīks sūdiņš, blīve, gumija vai skrūves trūkums... nezinu...

[ Šo ziņu laboja romculs, 26 May 2016, 14:53:35 ]

Offline

keksch
26. May 2016, 16:26#27904

Kopš: 18. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF N


26 May 2016, 10:37:45 viesic rakstīja:

25 May 2016, 23:51:28 keksch rakstīja:
Garš stāsts:
... Uzliku papildus paplāksni starp dakšu un riteni kreisā pusē un viss vizuāli palika ok ...

Dakšai štoki palika paralēli, kad to papildus šeibu ieliki? nepalika apakša platāka, kā oriģināli vajadzētu būt?
Pārliec pāri kādu taisnu plāksni pāri abiem amortizatoru štokiem, ja nebūs paralēli štoki tiltiņos, to varēs vieglāk redzēt.


Lieta taada, ka viss paralēli, ja, bet ir meeginaats gan ar śaibu, gan bez, rezultaats pilniigi vienaads.

Offline

keksch
26. May 2016, 16:31#27905

Kopš: 18. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF N


26 May 2016, 04:49:38 lomsz rakstīja:
Tik līku asi, lai vilktu, nemaz nedabūtu cauri... Domāju, ka tas mocis visdrīzāk ir sists- šķība stūres kolonka, šķībi dakšas tiltiņi, līki štoki vai viss kopā... Izjauc un aizved pie speciālista, lai izmēra tiltiņus un štokus. Pats pirms tam apskaties, vai riteņi vispar iet viens aiz otra ripinot.


Ok, bet kāpēc pirms es noņēmu riteni es mēnesi braukajos un viss bika smuki un taisni, pats neesmu ne kritis ne kaada luuka iebraucis unn tt.
Ass gan bik ir liekta, jo kad to griez savelkot riteni un dakšu ritenis nedaudz staigaa turp surp, vai tas nevarētu ietekmēt situāciju?

Offline

keksch
26. May 2016, 16:34#27906

Kopš: 18. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF N


26 May 2016, 10:01:37 mexa rakstīja:
+1
njem paliigu, moci taisni. gar pakaljriepu no abaam puseem liec cietu taisnu tipa lineaalu, metaala profils buus way to go. un peeti kas kur aiziet... tad spriezam taalaak. pakaljaa ritenis arii OEM? es nesen choma pirktajam bandiitam taadus briinumus redzeeju... truuka detaljas, pat hz kaa mocis taisni brauca


Nu visaadi arii dziive bijis, bet neviens mocis, pat 1963 gada Iž no bernības ar ko bija gaazts pa laukiem gaaja taisni...
Mocis viss original, arii riepas un tt.

Offline

mexa
26. May 2016, 17:24#27907

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nuu ja asi grozot ritenis maina virzienu tad maini asi... vai pataisno, hz cik taas padodas... tas ir vienigais izskaidrojums. suporti ir OEM? numuri virsuu sakriit?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Rizza
26. May 2016, 17:30#27908

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'


26 May 2016, 14:52:31 romculs rakstīja:
Labadiena,
Man arī ir parādījusies problēma ar Suzuki Bandit.
2005 gads, GSF 650.
Ir parādījusies neciešama vibrācija,


Tas Tev tikai tagad vai jau no paša iegādes brīža ?

nu redz, katrs motors pie kaut kādiem noteiktiem RPM rezonē izteiktāk, stūrei tāpēc galos ir tie dzelzs uzgaļi, kas kompensē vibrāciju uz stūri.

Mans mocis arī vibrē pie kaut kādiem apgriezieniem, Honda VFR vibrēja pie 140-160kmh +-

es domāju ka tur vairs neko nepadarīt.

Offline

Gantais
26. May 2016, 17:35#27909

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


26 May 2016, 04:49:38 lomsz rakstīja:
Tik līku asi, lai vilktu, nemaz nedabūtu cauri... Domāju, ka tas mocis visdrīzāk ir sists- šķība stūres kolonka, šķībi dakšas tiltiņi, līki štoki vai viss kopā... Izjauc un aizved pie speciālista, lai izmēra tiltiņus un štokus. Pats pirms tam apskaties, vai riteņi vispar iet viens aiz otra ripinot.




Tieši tā... ja pakaļējais rats neiet pa to pašu sliedu, kur priekšējais, un piņemam, ka dakša, tiltiņi ir viss gerai, tad visticamāk, ka problēma ir rāmī.


-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

keksch
26. May 2016, 18:04#27910

Kopš: 18. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF N


26 May 2016, 17:24:28 mexa rakstīja:
nuu ja asi grozot ritenis maina virzienu tad maini asi... vai pataisno, hz cik taas padodas... tas ir vienigais izskaidrojums. suporti ir OEM? numuri virsuu sakriit?


Suportie m numurus neskatiijos, bet pilniigi tadi pashi ka manuaali. Śodien veelreiz vidh paarliku pluss saminiiju gultņus - paliks bishk labāk, ass, cerams ebaya atreadiisies jauna, jo kka neticu taisnoshanas efektam.

Offline

keksch
26. May 2016, 18:06#27911

Kopš: 18. Jan 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Suzuki Bandit GSF N


26 May 2016, 17:35:55 Gantais rakstīja:

26 May 2016, 04:49:38 lomsz rakstīja:
Tik līku asi, lai vilktu, nemaz nedabūtu cauri... Domāju, ka tas mocis visdrīzāk ir sists- šķība stūres kolonka, šķībi dakšas tiltiņi, līki štoki vai viss kopā... Izjauc un aizved pie speciālista, lai izmēra tiltiņus un štokus. Pats pirms tam apskaties, vai riteņi vispar iet viens aiz otra ripinot.




Tieši tā... ja pakaļējais rats neiet pa to pašu sliedu, kur priekšējais, un piņemam, ka dakša, tiltiņi ir viss gerai, tad visticamāk, ka problēma ir rāmī.



Pilnīga taisnība, bet mēnesi mocis gāja taisni - nonemu/uzliku pr riteni - iet shkiibi... man kka neticas, ka raamis vainiigs.

Offline

marelo
26. May 2016, 21:50#27912

Kopš: 13. Oct 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 62

Braucu ar: xvz1300 Royal Star Venture

Nopirku lietotus givi koferus viens vala bet otrs ciet un atslegas nozaudetas. Kadas variacijas dabut vala otru un ko talak sutit no ebay jaunas serdenes ar atslegam vai varbut ir vel kadi varianti?

Offline

mexa
26. May 2016, 22:00#27913

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

atmuukjeet, nekaa sarezgiita. es pat autosu savu taa iedarbinaaju

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

screwy
26. May 2016, 22:05#27914

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Varbūt kāds var aizdot to aparātu, ar kuru var ar vakuumu atgaisot dzesēšanas sistēmu?
BMW Motorrad specifika

Kaut kas tamlīdzīgs:

AIRLIFT

Offline

lomsz
26. May 2016, 23:15#27915

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


26 May 2016, 21:50:41 marelo rakstīja:
Nopirku lietotus givi koferus viens vala bet otrs ciet un atslegas nozaudetas. Kadas variacijas dabut vala otru un ko talak sutit no ebay jaunas serdenes ar atslegam vai varbut ir vel kadi varianti?
Normāls atslēgu meistars var izjaukt vienkāršās slēdzenes un uztaisīt pēc viņas atslēgu. Rīgā tads ir darbnīcā pie veikala Bērnu Pasaule.

Offline

elf
27. May 2016, 08:36#27916

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


26 May 2016, 23:15:52 lomsz rakstīja:

26 May 2016, 21:50:41 marelo rakstīja:
Nopirku lietotus givi koferus viens vala bet otrs ciet un atslegas nozaudetas. Kadas variacijas dabut vala otru un ko talak sutit no ebay jaunas serdenes ar atslegam vai varbut ir vel kadi varianti?
Normāls atslēgu meistars var izjaukt vienkāršās slēdzenes un uztaisīt pēc viņas atslēgu. Rīgā tads ir darbnīcā pie veikala Bērnu Pasaule.


Givi rezerves daļas var nopirkt šeit ...un pa ļoti labu cenu.Givi kastes lētākās eiropā...tā man vismaz liekas.
http://bikes.honda.lv/index.php?m=34&l=3

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

hopper_offlinus
27. May 2016, 13:58#27917

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


26 May 2016, 21:50:41 marelo rakstīja:
Nopirku lietotus givi koferus viens vala bet otrs ciet un atslegas nozaudetas. Kadas variacijas dabut vala otru un ko talak sutit no ebay jaunas serdenes ar atslegam vai varbut ir vel kadi varianti?


Salauzu vienreiz sev Givi atslēgu koferim (palika iekšā), dabūju atslēgu arā ar pincēti, pašu slēdzi pa kadām 10 minūtēm attaisīju ar šveices naža škērēm (tie ja kas ļoti labi palīdz taisīt vaļā vienkāršus slēdžus). Sledzis arā, ciemos uz Honda (uz vietas bija), jaunus iekšā.
Lētāk ka ebay uz kādiem 5 eur sanāca.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Deerjhon
27. May 2016, 14:00#27918

Kopš: 25. Jul 2015

No: Gulbene

Ziņojumi: 41

Braucu ar: jhon deere 1270G Honda VTR1000 X5

Vīri, kāds var pateikt, kāpēc sit melnu dūmu pa izpūtēju, kad uzgāzē??? Mo Honda vtr1000

Offline

hopper_offlinus
27. May 2016, 14:05#27919

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


27 May 2016, 14:00:27 Deerjhon rakstīja:
Vīri, kāds var pateikt, kāpēc sit melnu dūmu pa izpūtēju, kad uzgāzē??? Mo Honda vtr1000

Kkas deg, vai ari kkas neder...
Deg eļļa, vai nedeg normāli benža, vnk sudus izpūt, vai arī moš Tev vnk dizelis?

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Deerjhon
27. May 2016, 14:09#27920

Kopš: 25. Jul 2015

No: Gulbene

Ziņojumi: 41

Braucu ar: jhon deere 1270G Honda VTR1000 X5


27 May 2016, 14:05:15 hopper_offlinus rakstīja:

27 May 2016, 14:00:27 Deerjhon rakstīja:
Vīri, kāds var pateikt, kāpēc sit melnu dūmu pa izpūtēju, kad uzgāzē??? Mo Honda vtr1000

Kkas deg, vai ari kkas neder...
Deg eļļa, vai nedeg normāli benža, vnk sudus izpūt, vai arī moš Tev vnk dizelis?

Dīzels toč nav, ellas līmenis stāv kā stāvējis, pēc tā kā samainīju, eļļa liekas tā nav, karburatori jāsinhronizē???

Offline