Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
UgunsX
03. Jun 2016, 11:55#27981

Kopš: 14. Jun 2014

Ziņojumi: 605

Braucu ar:


03 Jun 2016, 11:52:43 UgunsX rakstīja:
Mums darbā viņu lieto, pamēģināšu uzzināt kas viņu piegādā.


Egals SIA

Offline

Deerjhon
03. Jun 2016, 16:16#27982

Kopš: 25. Jul 2015

No: Gulbene

Ziņojumi: 41

Braucu ar: jhon deere 1270G Honda VTR1000 X5


03 Jun 2016, 11:47:38 elf rakstīja:

03 Jun 2016, 10:36:34 er673 rakstīja:
Kādu ķīmiju izmantojat moto mazgāšanai - it īpaši motoram, alumīnija rāmja detaļām ?

No CarWash u.c. ātrajām pašapkalpošanas mazgātuvēm uz alumīnija paliek tādi pleķi, traipi.

Ja paskatos Jusumoto u.c. moto tirgotājus - tur vecie un nobrauktie moči ir nomazgāti tik tīri ka visi bloki, cilindra ribas u.c. ķēpīgās daļas spīd un laistās.


Šis baigi labais,no visām rieviņām netīrumi tika ārā....kādreiz tirgoja Apemotors...bet vairs nav..
vispār man ar interesē kur var nopirkt...šo?

http://www.americol.nl/pl/producten/8-en/66/26-hs-cleaner

Pats pirku taadu pastu kā AUTOSOL, EBAY pasūtiju pa 7eur, ideāli nopulē aluminija un hroma daljas, uzspiedi pastu uz detaljas un patīriji drusku, uztaisa spīdumu kā jaunam. Nesen biju honda veikalā rigā un tur arii tirgojās shī pasta, tik neprasiiju cenu, tur arī var nopirkt. Ieprieks biju pamegjinājis citus līdzeklus, nekāda efekta, shī tieshām strādā, iesaku

Offline

Izy
03. Jun 2016, 20:56#27983

Kopš: 06. Oct 2014

No: Ventspils

Ziņojumi: 6

Braucu ar:

Yamaha TDM 850 92gads Niķojas aizdedze un bliež ārā aizdedzes drošinātāju, ka arī startera relejam nepienāk "nulle" pec tāda iznāciena??? pastāv kādu laiku atvēsinās, ieliec jau piekto drošinātāju un pielec. Bet 100 metru robežu nepārvar.
Ir kādi ieteikumi?

Offline

martinss
03. Jun 2016, 21:24#27984

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Tie uzlikni ir taisiti no kadiem divu veidu materialiem. Vieni ir no baltakas un cietakas, "slidenakas" plastmasas. Tie ir labi. Otri ir no tadas pelecigakas un mikstakas plastmasas. Mesli, var parspiest. Ljogaas, gruuti paspiest zem borta.


01 Jun 2016, 08:51:20 elf rakstīja:
Lai ar lāpstiņām nesabojātu disku,ir plastmasas uzlikņi uz diska malas...uz vietas bij Maxmoto.

[ Šo ziņu laboja martinss, 03 Jun 2016, 21:24:43 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Archy96
03. Jun 2016, 21:58#27985

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jun 2016, 21:24:30 martinss rakstīja:
Tie uzlikni ir taisiti no kadiem divu veidu materialiem. Vieni ir no baltakas un cietakas, "slidenakas" plastmasas. Tie ir labi. Otri ir no tadas pelecigakas un mikstakas plastmasas. Mesli, var parspiest. Ljogaas, gruuti paspiest zem borta.


01 Jun 2016, 08:51:20 elf rakstīja:
Lai ar lāpstiņām nesabojātu disku,ir plastmasas uzlikņi uz diska malas...uz vietas bij Maxmoto.




Jā. Man laikam partāpījās tie sūdīgie, pārspiedu es viņus diezgan ātri un bija izmetami, labuma nekāda. Patiesībā, je gribās lai viss ir čotka, vienkāršāk ir noņemt ripulus un iedot sabortēt un sabalansēt uz normāla stenda, bez vardarbības ar montenēm, šosejniekam es ta praktizēju, kaut gan pašam visi montējamie ir mājās uz vietas. Krosiniekam gan īpaši nesaspringstu, maucu ar montenēm tā, ka skaidas tik lido pa gaisu, tik un tā tas nav nekāds laimas pulksteņa droņījamais mocis.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

hopper_offlinus
03. Jun 2016, 22:46#27986

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

+1000
Prakses pec monteju sakuma pats, bet nu jau kadu laiku braucu ar visu moci uz montazhku.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

mexa
03. Jun 2016, 23:21#27987

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

baikam veel taadu pavecaku ripuli ar monteneem spiest... kameer nav sava stenda pie choma braucu un pats borteejos

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Archy96
04. Jun 2016, 00:06#27988

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Jun 2016, 23:53:55 Bagars rakstīja:
Reku smukas bildītes mājmontāžniekiem


O, jā, Motion Pro parasti ir labi izstrādājumi, bet šādus es pie mums vēl nebiju nekur redzējis, ja būtu nopērkami, paķertu, izskatās viņi labāk par to porno, kuru biju kādreiz iepircis.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
04. Jun 2016, 00:21#27989

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


04 Jun 2016, 00:15:46 Bagars rakstīja:
Rim shield, bead buddy un valve steam puller ir tie noderīgākie loriņi krosa riepu montēšanai


Nevis steam, bet stem puller

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

webo
05. Jun 2016, 15:10#27990

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750

Sveiki motobrāļi!

Ir problema ar parkarsanu-gsxr 600 k4

Kad mocis uzkarst, sak celties limenis antifriza bacokaa, kad tas ir pilns, ta pa parpludes cauruliti sak visu antifrizu sak spiest araa, pectam, sak spiest arii pa radiatora korķi, noslapejot antifriza izplusana pastiprinaas, sakumaa antifriza bacoks ir pilns, pectam visu sasuc ieksa radiatora un ir tukss. Trubas nav cietas, uzgazejot arii nepaliek cietas, un antifriza limenis bacokaa nesak straujak pacelties, kautgan cietas tas laikam tapat nebus jo ir parpludes caurule. Ventilators ieksa nesledzas, temp.nezinu, jo nav datciks.
Jautajums-kada mikroplaisa? Manuprat nav jo iedodot apgriezienus antifriza limenis necelas. Visi skidrumi tiiri. Pompa nestradaa? Termostats neveras valaa? Radiators viss vienmerigi uzkarsis, ciet visdrizak nav.
Varbut ir kadam kadas versijas?

[ Šo ziņu laboja webo, 05 Jun 2016, 15:13:29 ]

Offline

Batuts
05. Jun 2016, 15:21#27991

Kopš: 19. Oct 2014

Ziņojumi: 68

Braucu ar: Jawu 353, yamaha xtz750

Varētu būt tā ka galvā ir plaisa un cilindra kompresija zpiež dzesēšanas sistēmā gaisu, un tā kā tosola vietu ir aizņēmis gaiss tad tosolam nav kur likties un viņu spiež ārā caur pārplūdes bačoku.

Offline

webo
05. Jun 2016, 15:34#27992

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750


05 Jun 2016, 15:21:02 Batuts rakstīja:
Varētu būt tā ka galvā ir plaisa un cilindra kompresija zpiež dzesēšanas sistēmā gaisu, un tā kā tosola vietu ir aizņēmis gaiss tad tosolam nav kur likties un viņu spiež ārā caur pārplūdes bačoku.


Kā parbaudiit? Parjaukt visu parejo, galvu atstāt uz pedējo, parbaudit kompresiju cilindros?? Reāli antifrizu sit arā tikai kad arā lielais karstums(lēni parvietojoties), pilsetaa...

[ Šo ziņu laboja webo, 05 Jun 2016, 15:35:12 ]

Offline

mezamaris
05. Jun 2016, 16:32#27993

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Aizņemies no kāda šī modeļa rad.vāciņu.Gar vāciņu nekam nav jāspiežās-ir pārplūdes bundulis.Vāciņš,ar atsevišķu gumijas blīvi, noslēdzas neatkarīgi no šķidruma plesšanās,ko regulē vārsts vāciņa iekšpusē.Vārsts,sasniedzot spiedienu,kurš norādīts uz vāciņa,atveras un šķidrums plūst uz pārplūdes rezervuāru,dziestot atgriežas sistēmā.Gar vāciņu nekam nav jātek.Pārbaudi sākumā vāciņu,tad atrodi kāpēc neslēdzās ventilātors.Vai nu termoslēdzis neieslēdz ventilātoru(var izskrūvēt un uzvārīt burkā ar ūdeni,kurā ielikts termometrs.Es parasti aizņemosno sievas gurķu sterilizēšanas dzīvsudraba termometru.Pie 93-98 grādiem termoslēdzim būtu jāsaslēdzas.)ventilātors nedarbojas pats par sevi(saliekam termoslēdža vadus pa taisno kopā-rūc nerūc),nav vajadzīgās temperatūras lai tas viss ieslēgtos.Te nu vajadzes pulksteni un devēju.Motrs rūc,pie85-87grādiem atveras termostats,šļaukas un radiātors kļust karstas,pie 95 ieslēdzas ventilātors,temperatūra krītas.Paralēli tam visam šķidrums plešas,sasniedz spiedienu, kuru izgatavotājs norādījis uz korķa,sāk lēni ieplūst izplesšanās traukā...
Ja tā ir plaisa,blīve..tad jau pie grādiem 80 šķidrumu spiež izplesšanās traukā,tā ka var sākt ar reālas temperatūras mērījumu.
Nē,es to negribu darīt.

Offline

lomsz
05. Jun 2016, 17:29#27994

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Linkā ir modeļu saraksts, kam tāds pats vāciņš...
http://www.partzilla.com/parts/detail/suzuki/SP-17730-08J00.html

Offline

mexa
05. Jun 2016, 18:08#27995

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

sisteemaa jaabuut spiedienam, ja gumija korkjiitim netur spiedienu tad kukuu, nav deformeets radiators? taa var buut vaina. japaanju autosiem taadi korkji ir arii, man kaa reiz staav viens. sistema butu japarbauda uz spiediena noturiibu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

webo
05. Jun 2016, 22:10#27996

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750

Tiku skaidribaa ar ventilatoru, tam nezkapec bija apgriezti vadi, visu savienojot tagad ventilators stradaa visu laiku. Termosledzi savienojot kopaa nekas nemainaas, naksies meklet kas kedee nav kartibaa.

Vakcins sakumaa laiz nedaudz tvaiku garaam, kamer piepildaas izplesanaas trauks, pie radiatora kaklina ir neliels izliekums, varbut tas ko maina?

Bet kopumaa, tagad jatiek galaa ar to lai varu redzet temperaturu, un kad ventilators stradaas, tad ganjau arii viss buus 4otka!

Taa ka ciina turpinaas, un paldies par atsauciibu

Offline

mexa
05. Jun 2016, 22:17#27997

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

radiatora vaaks laizh? ja taa tad maini vai labo saliekto radiatora dalju... kaa man-neturaas spiediens, aatri saak laist kuuleri aaraa, burnouts un pelkiite man tas kaklinsh ir totaali salociits, taisiishu presformu, jaunu radiatoru maks nelauj, citas prioritaates. manuaalii ir rakstiits cik atmosfeeras jaatur tavam vaakam, izmeeri un zinaasi kas pa kam, videeji 1.1

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

eto
05. Jun 2016, 22:19#27998

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 333

Braucu ar: ragavām

Braucot, nometot apgriezienus noslāpst un arī stāvot tukšgaitā noslāpst. Ko pirmo skatīties? Karburators, tukšgaitu regulēt ? Aizdedze var būt pie vannas?

Offline

webo
05. Jun 2016, 22:37#27999

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750


05 Jun 2016, 22:17:44 mexa rakstīja:
radiatora vaaks laizh? ja taa tad maini vai labo saliekto radiatora dalju... kaa man-neturaas spiediens, aatri saak laist kuuleri aaraa, burnouts un pelkiite man tas kaklinsh ir totaali salociits, taisiishu presformu, jaunu radiatoru maks nelauj, citas prioritaates. manuaalii ir rakstiits cik atmosfeeras jaatur tavam vaakam, izmeeri un zinaasi kas pa kam, videeji 1.1


Kaa to spiedienu parbaudit? Sataisit pie kada slanga pareju ar manometru un lai var piepust gaisu? Cik ilgu laiku jatur spiediens? Un tad bus zinams vai korkis un radiatora kaklins tur spiedienu.... jabtur laidis garam, tad ar tevi vares sarunat korki uz parbaudi, tubrakstiji ka tev ir!

Offline

DOPING
05. Jun 2016, 22:38#28000

Kopš: 09. Jun 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1328

Braucu ar: Kawasaki

Kurš var izveidot šādu detaļu?
Ir arī nolūzušais detaļas gabals.






Offline