Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Juris2
08. Jul 2016, 21:46#28281

Kopš: 26. Jan 2016

Ziņojumi: 199

Braucu ar: dažādiem motocikliem


08 Jul 2016, 00:11:46 Juris2 rakstīja:
šis kontaktsavienojums pie indukcijas spoles likās aizdomīgs...


Nebija uzsprausts , bet atradās blakus , ļoti labi var redzēt kā "apmetinājies" sāns




Izbraukt vēl nepaspēju , bet ceru ka vairāk līkrocības nav


Viss ok , kontaktu sakārtojot tahometrs arī strāda pareizi

Offline

feciic
09. Jul 2016, 20:06#28282

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure

Iemetīšu arī šeit savu bēdu
Vajadzīga palīdzība ar idejām/risinājumiem.

Pacients KTM LC4 640 ar melno motoru(ne High flow).
Izveikts pilns kapremonts-jauns nikasils, wossner virzulis, cita galva un sadalene(uz aci original), jauns klanis(tiesa nezināmas izcelsmes), tāpat karburatorā(Mikuni) samainītas visas dilstošās daļas-drosele, droseles vadotne, membrāna, adatas.
Pēc remonta lec un rūc kā vajag bet pie slodzes 4-5 ātrumā pamatīgi detonē, esmu pārbaudījis:
1. Gāzu sadales mehānisms viss pa metkām
2. Benzīns mainīts, tāpat mēģināts 98
3. vecā dīze (150) nomainīta uz 155, stokā nāk 142,5
4. adata pacelta līdz pašai augšai

Cilindra un galvas blīves oem, nemēģināju likt oriģinālo klusinātāju, šobrīd orloff ražojums.

Idejas?

Offline

elf
09. Jul 2016, 21:31#28283

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Vainu mainījusies kompresijas pakāpe vai pārāk agra aizdedze

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

tarantuls
09. Jul 2016, 21:35#28284

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

yamaha fz1 `07
iemetās dzeltenā lampa un kļūda 48 - sub throttle servo motor is stuck

nojaucu, paskatījos - ieslēdzot aizdedzi droselēm vajadzētu atvērties un aizvērties, bet nenotiek
čakarējot un bakstot dažos gadījumos kaut kāda kustība parādījās, epizodiski. kaut kādā mirklī pat lampiņa nodzisa, bet vēlāk izbraucot atkal parādījās.
vai varētu būt, ka vadība gļuko un kas viņu vispār vada?
ja pats motors beigts, kur to ņemt?

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

feciic
09. Jul 2016, 22:27#28285

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


09 Jul 2016, 21:31:03 elf rakstīja:
Vainu mainījusies kompresijas pakāpe vai pārāk agra aizdedze

Kompresijas pakāpe-uz kā rēķina viņa būtu mainījusies? ja pieņem ka mainīties varēja virzuļa pieres biezums vai klaņa garums tad kopējam virzuļa gajienam butu jāpaliek tādam pašam-attiecīgi arī kompresijas pakāpe paliktu tāda pat...vai arī es kļūdos? Risinājumi-biezāka galvas/cilindra blīve, vēl resnāka dīze? Mērīt kompresiju?

Aizdedze-manuāli noregulēt nav ko, holla devējs ir cieti pieskrūvēts pie bloka, magnēts sēž uz ķīļa. Sen sen karburatoram bija droseles stāvokļa devējs, kurš bija nepieciešams jaudas ierobežošanas sistēmai, tikpat sen arī likvidēts kopā ar visu to sistēmu bez paliekošām sekām. Meklēju bet tā arī neatradu vai šis droseles devējs ir kautkādā veidā saistīti aizdedzes momenta regulēšanu. Tā kā devējs ir vienkārš slēdzis kurš tiek nospiests droseli atverot līdz galam bet detonācija parādās jau pie 3/4 gāzes tad šo variantu pagaidām atmetu.

Vēl viena ideja, kuru pārbaudīšu kad būšu savācis galvu, ir degvielas sūkņa vakuma truba. Tā kā mocis diezgan ilgi atrodas remonta fāzē tad visas pārējās tāda paša materiāla trubas bija sasprēgājušas un cauras-šī ir vienīgā kura palikusi nenomainīta-vai iespējama gaisa piesūkšana caur šo trubu varētu izraisīt detonāciju?

Offline

mezamaris
09. Jul 2016, 22:57#28286

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Nesaprotu kāpēc tu vēl neesi pamērījis kompresiju?,,Cita galva,,jau vedina uz domām,ka ar kameru kaut kas nav labi.
Ja piesūc gaisu būtu liesais un svece balta.

[ Šo ziņu laboja mezamaris, 09 Jul 2016, 22:58:33 ]

Offline

mezamaris
09. Jul 2016, 23:02#28287

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


08 Jul 2016, 11:58:40 vlkpc rakstīja:

08 Jul 2016, 11:42:21 Roliss rakstīja:
Vai būs kādas sekas tam, ka uz 420 zobrata liek 425 ķēdi?
Vēl - vai ķēdēm posmu skaitu var mainīt?


425 ir platāka. Pie mērenām slodzēm nekas traks, bet nebūs tur darbmūža un izturības.
Tu laikam nesaprati-viņš uz šaurāka zobrata uzlika platāku ķēdi.Jēgas no tā nekādas,jo saskares virsma nepalielinās,bet ļaunuma jau arī nekāda.

Offline

vlkpc
09. Jul 2016, 23:53#28288

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc

09 Jul 2016, 23:02:07 mezamaris rakstīja:
Tu laikam nesaprati-viņš uz šaurāka zobrata uzlika platāku ķēdi.Jēgas no tā nekādas,jo saskares virsma nepalielinās,bet ļaunuma jau arī nekāda.

Tu laikam nesaprati - ķēde, visticamāk sēdēs vienā malā un to deldēs. Pēc laika brīnīsies par skaņu un vibrāciju

[ Šo ziņu laboja vlkpc, 09 Jul 2016, 23:54:54 ]



-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

hopper_offlinus
10. Jul 2016, 09:27#28289

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

http://www.go-lpg.co.uk/Hints.html

Labs raksts, kareiz pa svecem teikts.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

krauklis
10. Jul 2016, 23:39#28290

Kopš: 28. Jul 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 890

Braucu ar: KTM EXC 530 R

Varbūt tauta zinās labāk...mocis no UK, lukturis ir marķēts ar bultiņām abos virzienos..ķip, taisnais stars. Apskatē vajadzētu būt OK?!

-----------------
Nunc est bibendum

Offline

hopper_offlinus
11. Jul 2016, 00:13#28291

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Jep, der.
http://www.danielsternlighting.com/tech/lights/codes/codes.html

Palidzes ari turpmak saprast, ko nopirki un kam der.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

janchikz
11. Jul 2016, 00:47#28292

Kopš: 15. Apr 2016

No: Jūrmala

Ziņojumi: 36

Braucu ar: Yamaha R6


10 Jul 2016, 23:39:46 krauklis rakstīja:
Varbūt tauta zinās labāk...mocis no UK, lukturis ir marķēts ar bultiņām abos virzienos..ķip, taisnais stars. Apskatē vajadzētu būt OK?!
jā, jābūt ok

Offline

Roliss
11. Jul 2016, 13:15#28293

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: FZ6S

Vēlos mazajam China kvadraciklam piemeistarot piedziņas ķēdes spriegotāju. Kāda virzienā ieteiktu skatīties:
1. [IMG] https://lh5.googleusercontent.com/-J5GNzXsyF0o/...s%252520Quad.JPG [/IMG]

vai
2.
[IMG] https://i.ytimg.com/vi/oi-ST17bC_c/hqdefault.jpg [/IMG]

[ Šo ziņu laboja Roliss, 11 Jul 2016, 13:16:50 ]

Offline

mikrefons
11. Jul 2016, 17:26#28294

Kopš: 22. Sep 2013

No: Olaine

Ziņojumi: 381

Braucu ar: Ar piekabi!

Tas otrais manuprāt nav nemaz spriegotājs, bet parasts aizsargs.


11 Jul 2016, 13:15:17 Roliss rakstīja:
Vēlos mazajam China kvadraciklam piemeistarot piedziņas ķēdes spriegotāju. Kāda virzienā ieteiktu skatīties:
1. [IMG] https://lh5.googleusercontent.com/-J5GNzXsyF0o/...s%252520Quad.JPG [/IMG]

vai
2.
[IMG] https://i.ytimg.com/vi/oi-ST17bC_c/hqdefault.jpg [/IMG]

Offline

Gantais
11. Jul 2016, 17:58#28295

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2717

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


11 Jul 2016, 13:15:17 Roliss rakstīja:
Vēlos mazajam China kvadraciklam piemeistarot piedziņas ķēdes spriegotāju. Kāda virzienā ieteiktu skatīties:
1. [IMG] https://lh5.googleusercontent.com/-J5GNzXsyF0o/...s%252520Quad.JPG [/IMG]

vai
2.
[IMG] https://i.ytimg.com/vi/oi-ST17bC_c/hqdefault.jpg [/IMG]






Otrais nav spriegotājs, bet aizsargs... un ķēdes mierinātājs lai nedricelējas

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Spridzinatajs
12. Jul 2016, 13:10#28296

Kopš: 27. Jun 2009

No: Ogre

Ziņojumi: 143

Braucu ar: zx9r

Kads zin vai no 600 nindzas der prieksejais dublu sargs uz zx9r 1999?

Offline

egis
12. Jul 2016, 13:33#28297

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S

Sveicināti, speci! Pēdējā laikā tāda sajūta, ka pie nelieliem ātrumiem mo tāda tendence šūpoties no vienas puses uz otru. Pie lieliem pazūd šāda kustība. Pie pagriezieniem ir brīži, kad liela pretestība, griežot stūri, kas pazūd pēc brīža. Riepās spiediens atbilsošs, riepas nav kantainas. uz vietas stāvot, griežot stūri no vienas uz otru pusi, viss vienmērīgi, bez aizķeršanās. paceļot abus riteņus gaisā, velkot uz visām pusēm riteņus nav nekādu lieku brīvkustību, viss stingrs. Vienīgi priekšējie amartizatori, vai ir ok, ka stingri nospiežot uz leju, tie atnāk atpakaļ un inercē vēl pa 1/3 iekrīt uz leju, tad atnāk atpakaļ. Salīdzinot ar aizmugurējiem, kam nav šādu kustību, proti, tos nospiež uz leju un tie atgriežas sākotnējā stāvoklī. tālākas kustības neseko. priekšējie amartizātori strādā bez ieķeršanās, vienmērīgi, bez eļļas noplūdes. Varbūt tie ir pie vainas?

Offline

mexa
12. Jul 2016, 14:24#28298

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tu esi tos regulējis kā manuālis norāda? eļļa iekšā ir? tā ir tīra, vai visu jau aizdirsusi un atstājusi šaibas vaļā? kas pa mopēdu vispār. braucot pabremzē un tausti gultņu sēžu, jutīsi ja ir brīvkustību. mocis tāds bija, vai nopirki? vai ko pārbūvēji?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

egis
12. Jul 2016, 15:06#28299

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S


12 Jul 2016, 14:24:24 mexa rakstīja:
tu esi tos regulējis kā manuālis norāda? eļļa iekšā ir? tā ir tīra, vai visu jau aizdirsusi un atstājusi šaibas vaļā? kas pa mopēdu vispār. braucot pabremzē un tausti gultņu sēžu, jutīsi ja ir brīvkustību. mocis tāds bija, vai nopirki? vai ko pārbūvēji?


amartizatori neregulējas, bez vajadzības nelienu iekšā, vismaz pēdējos 8 gadus kopš braucu ar to. mopēds Z750s, kas no 2004.gada, kā jau teicu, nekas neklab nestrīķējas un nesulo,vienmērīgs gājiens, kur nu vēl tek. bet galvenais jautājums par to amartizatoru kustību, kas atšķiras no aizmugurējo. Neesmu piefiksējis kā bija iepriekš, varbūt tās ir tikai manas iedomas Domāju, ka ikviens var pateikt, aizejot pie sava mopēda un nopiežot priekšējās bremzes pakustinot priekšējo dakšu, konstatē vai ir tā inerces kustība vēl uz leju.

Offline

bonys
12. Jul 2016, 15:13#28300

Kopš: 30. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 222

Braucu ar: F800GS

Dakšai apkope (vismaz eļļas maiņa) ideālā variantā tiek veikta katru sezonu, lai arī vizuāli no ārpuses viss izskatās labi, es tomēr ieteiktu sākt ar 8 gadus neaiztiktas dakšas apkopi un tad domātu tālāk. Pat, ja tas nav problēmas iemesls, nekādu ļaunumu tu mocim nenodarīsi.

Offline