Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Rizza
29. Jul 2016, 17:44#28401

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s un Gaz69 55'

Veči, VaiG iztīrīt mocim radiatoru no ārpuses, pilns ar sūdiem sakrājies. Jūtubingā redzēju kaut kādu pūšamu ķīmiju "Coil cleaner" kas tā pa herņu un ku kko līdzīgu dabūt ?

Offline

Sergejs80
29. Jul 2016, 21:40#28402

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1204

Braucu ar: V-Strom

Ja tiek klāt, tad izpūt no otras puses ar kompresoru.

Offline

hopper_offlinus
29. Jul 2016, 23:36#28403

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


29 Jul 2016, 21:40:34 Sergejs80 rakstīja:
Ja tiek klāt, tad izpūt no otras puses ar kompresoru.


Tu vinjam vel karcheri iesaki Ok, ja ar nelielu jaudu, tad bus labi, bet ja bus jaudigs - salocis tak nafig to radiatoru.
Saspiests "gaiss" balonos - tirgojas datorveikalos, ka ari noteikti kkur vel. Tas varetu palidzet maigi izpust sudus ara. Ja nevari atrast - uzsit pm, varu apmainit vienu balonu pret siermaizi no statika

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

PASSATizhi
29. Jul 2016, 23:44#28404

Kopš: 11. Oct 2015

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1285

Braucu ar: honda 600 un 125

tieši karchers ir labākais veids kā nomazgāt radiatoru.

Offline

mexa
29. Jul 2016, 23:56#28405

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

bet ne "vpritik" es lietoju veel rapidet kiimiju, varieejot ar koncentraciju

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

hopper_offlinus
30. Jul 2016, 00:17#28406

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


29 Jul 2016, 23:56:49 mexa rakstīja:
bet ne "vpritik" es lietoju veel rapidet kiimiju, varieejot ar koncentraciju


Un spiediens ari uz neliels, vai ne?
To parasti saprot jau aizvalcejot radiatoru no abam pusem (tipa ooops, a poh, shas no otras puses iedoshu un iztaisnoshu! oooops....)

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Zais
30. Jul 2016, 09:21#28407

Kopš: 22. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1217

Braucu ar: traktoru cauri Āfrikai

Tam jau arī paredzēts, lai būtu Ķegums, ko padot kādai ierīcei.
Rezultātā tika nopirkta 12V piepīpētāja dubultligzda (ūdensdroša) par nepilniem 5 eur. Vadiņi gan īsi, bet tas jau tehniski labojams.


28 Jul 2016, 16:22:04 Armandsz rakstīja:
nu ja gribas aizpīpot, tad jāmeklē tā ligzda no auto... pārsvarā šie visi piedāvātie izstrādājumi paredzēti tikai špānunga paņemšanai.


-----------------
Nē nu jā

Offline

Edd
30. Jul 2016, 11:06#28408

Kopš: 30. Jun 2015

No: Baldone

Ziņojumi: 110

Braucu ar: FHLXS, CanAm Renegade 1000XMR


29 Jul 2016, 17:44:38 Rizza rakstīja:
Veči, VaiG iztīrīt mocim radiatoru no ārpuses, pilns ar sūdiem sakrājies. Jūtubingā redzēju kaut kādu pūšamu ķīmiju "Coil cleaner" kas tā pa herņu un ku kko līdzīgu dabūt ?

Karcher ir laba ķīmija RF806, atšķaidi ar ūdeni, uzpīpo un skalo nost, var arī pa mierīgo noskalot ar šļūteni, man šitā ķīmija kvadru mazgā eleganti, par aizkepušu interkūleru pat nepieminēšu nopirkt var jebkurā Depo

[ Šo ziņu laboja Edd, 30 Jul 2016, 11:08:28 ]



-----------------
A ko, krīze jau beigusies???

www.canamtrophy.lv

Offline

Sergejs80
30. Jul 2016, 18:07#28409

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1204

Braucu ar: V-Strom


29 Jul 2016, 23:36:57 hopper_offlinus rakstīja:

29 Jul 2016, 21:40:34 Sergejs80 rakstīja:
Ja tiek klāt, tad izpūt no otras puses ar kompresoru.


Tu vinjam vel karcheri iesaki Ok, ja ar nelielu jaudu, tad bus labi, bet ja bus jaudigs - salocis tak nafig to radiatoru.
Saspiests "gaiss" balonos - tirgojas datorveikalos, ka ari noteikti kkur vel. Tas varetu palidzet maigi izpust sudus ara. Ja nevari atrast - uzsit pm, varu apmainit vienu balonu pret siermaizi no statika


Esmu gan ar kompresoru pūtis, gan ar karčeri mazgājis. Pašam ir jāsaprot cik radiators mīksts un cik tie sūdi ir piekaltuši. Ar galvu nevis uz pofig!

Offline

ursus
31. Jul 2016, 11:54#28410

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Sveicināti,ir pienācis laiks jautājumam.

Nekad nebiju saskāries(principiālai uzbūvei,darbības principiem) 4T motocikla karburatoram.(marka jau šoreiz nav nozīmes,bet VZ800).

Niezēja -nagi un veicu -apkopi. Nomainīju sveces,pārbaudīju svečvadus(pīpītes).Konstatēts ka mainītie gaisa filtri ideālā stāvoklī(man viņi katrs savam cilindram).

Un...ieraudzīju,ka gaisa filtra caurums ir daļēji(rūpnieciski) aizsegts...,protams ka es uzskatīju,ka nepareizi,un lieko gumijas aizsedzošos starpsienu izgriezu...(aizsedza 1/2 no cauruma!).

Motocikls sāka neiet visos režimos(kā liesais,kā kāds turētu aiz -astes).

Nu jau ir skaidrs,ka izmainīju -vakuumu- un noliesināju maisījumu.

Ko darīt?

1. Aizsegt gaisa filtra ieplūdes caurumu -kā bija-.

2. Dot lai samaina dīzes? Vai es kaut ko iegūšu?

3. Adatu pacelt(vai to var darīt),kā pareizi atskrūvēt tās 4 skrūves zem kuras adata(ja tas nekad nav darīts). Jo normāli viņas vaļā nenāk,laust nesāku...

P.S. pirms mana -šķjūninga- sveču krāsa IDEĀLA.

-----------------
JAWA

Offline

Sergejs80
31. Jul 2016, 13:04#28411

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1204

Braucu ar: V-Strom

Pasviediet ideju, kur ieperinājies ļaunais rūķis! Freewindam gaitā pārstāja rādīt ātrumu (displejā ir 0km/h) un neskaita tālāk nobraukumu(palika redzams esošais). Tahometrs un degvielas līmenis darbojas. Paldies!

[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 31 Jul 2016, 13:06:21 ]

Offline

mexa
31. Jul 2016, 13:36#28412

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ursus-ja pa vienkāršo-sataisi kā bija. būs lētāk. eksperimentēt ar karbja properties būs ilgi, un iespējams bez rezultāta. ja gribi vēl no tā jaudu dabūt tad pareizi būtu uz stenda regulēt, un ar ne lēto kitu! čaina nestāv klāt kvalitātei, un regulēšanas un vispār rezultāta sasniegšanai... ja paveiksies būs viss ok, ja nē, skrūvēsi dikti un ilgi. tas viss ļoti atkarājas no taviem karbjiem, citi karbji regulējas un padodas, un nav kaprīzi, citus gan jāmoka... tava problēma pagaidām ir gaisa turbulence, kas tieši/netieši iespaido gaisa ieplūdes "pretestību". es protams neredzēju ko tu izgriezi tieši, bet turbulences ideja šeit pastāv, tā pat kā taurīšu izņemšana no filtra kastēm utt.


sergej-
atrodi kur tev stāv spido devējs pirmkārt, tad pēti vai ir pievienots štekeris un vai nav oksīda. pārbaudi kas ar citiem konektoriem, pie viena drošinātājus izkustini. pa labam shēmu rokā un lūram kā tur tie vadi iet un baudam. ja viss ok, tad testeri rokā un mēri uz spido štekera barošanu, pēc idejas malējie vadi, bet nav teikts... shēma pateiks krāsu. tur būtu jābūt 12/5 volti. ja ir, ņemam to trešo vadu un mēram uz tā barošanu, un griežam riteni, ir jāpazūd un jāparādās barošanas voltāžai uz tā vada, mēri gan pret + gan pret - ja neparādās "impulsi" tad pēti kas ar devēju, ja tev ritenī stāv, tad meibī kkas ar saķeri, piem zobi nedabū...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Naits
31. Jul 2016, 18:24#28413

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


31 Jul 2016, 11:54:17 ursus rakstīja:
Sveicināti,ir pienācis laiks jautājumam.

Nekad nebiju saskāries(principiālai uzbūvei,darbības principiem) 4T motocikla karburatoram.(marka jau šoreiz nav nozīmes,bet VZ800).

Niezēja -nagi un veicu -apkopi. Nomainīju sveces,pārbaudīju svečvadus(pīpītes).Konstatēts ka mainītie gaisa filtri ideālā stāvoklī(man viņi katrs savam cilindram).

Un...ieraudzīju,ka gaisa filtra caurums ir daļēji(rūpnieciski) aizsegts...,protams ka es uzskatīju,ka nepareizi,un lieko gumijas aizsedzošos starpsienu izgriezu...(aizsedza 1/2 no cauruma!).

Motocikls sāka neiet visos režimos(kā liesais,kā kāds turētu aiz -astes).

Nu jau ir skaidrs,ka izmainīju -vakuumu- un noliesināju maisījumu.

Ko darīt?

1. Aizsegt gaisa filtra ieplūdes caurumu -kā bija-.

2. Dot lai samaina dīzes? Vai es kaut ko iegūšu?

3. Adatu pacelt(vai to var darīt),kā pareizi atskrūvēt tās 4 skrūves zem kuras adata(ja tas nekad nav darīts). Jo normāli viņas vaļā nenāk,laust nesāku...

P.S. pirms mana -šķjūninga- sveču krāsa IDEĀLA.

nevajag aiztikt to mezglu, lai ir kā paredzēts. Maradieris,intruders vai vx ir drausmīgi uzražoti šajā ziņā. ja pērc kādu karbkitu , tad ok, savādšk ar tiem abiem dažādajiem grūti būs tikt galā

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Ferre
31. Jul 2016, 18:43#28414

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2339

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i

Sveiciens!

Interesē vai kādam ir bijusi nepieciešamība izgatavot mocim papildus aizdedzes atslēgu? Saprotu, ka ar vnk mehānisku atslēgas dublikāta izvīlēšanu tas nebeidzas - nepieciešama kaut kāda atslēgas čipošana vai programmēšana pie oficiālā dīlera?!

Varbūt kāds ir saskāries un var padalīties ar info kas un kā, cik laikietilpīgs process un kādas izmaksas?

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

Naits
31. Jul 2016, 18:51#28415

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

kas pa moci?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

klepzers
31. Jul 2016, 19:13#28416

Kopš: 18. Jun 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Fartwind


31 Jul 2016, 18:43:38 Ferre rakstīja:
Sveiciens!

Interesē vai kādam ir bijusi nepieciešamība izgatavot mocim papildus aizdedzes atslēgu? Saprotu, ka ar vnk mehānisku atslēgas dublikāta izvīlēšanu tas nebeidzas - nepieciešama kaut kāda atslēgas čipošana vai programmēšana pie oficiālā dīlera?!

Varbūt kāds ir saskāries un var padalīties ar info kas un kā, cik laikietilpīgs process un kādas izmaksas?


Tas būs ļoti retiem modeļiem (jaunajiem, Hondas lielās ar tādu aizsardzību utml). Vecajiem - uz plašāko pievīlētavu tuvākajos lielveikalos.

Daudziem Harleyiem ir keyles-go - tur atkal pilnīgi pretēji

Offline

klepzers
31. Jul 2016, 19:53#28417

Kopš: 18. Jun 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 108

Braucu ar: Fartwind


31 Jul 2016, 13:04:32 Sergejs80 rakstīja:
Pasviediet ideju, kur ieperinājies ļaunais rūķis! Freewindam gaitā pārstāja rādīt ātrumu (displejā ir 0km/h) un neskaita tālāk nobraukumu(palika redzams esošais). Tahometrs un degvielas līmenis darbojas. Paldies!


Nu pa manam tur ir holla devējs priekšējā ratā, vadiņš noiet lejup. Ar to tad arī jāsāk - jānoņem štekeri no speedo un ar testeri jāskatās - vai griežot ratu dod impulsus. Ja dod - tad spraudnis pie spidometra vai pats spidometrs. Ja nedod - vai nu vads sabeigts, vai - ticamāk - ratā mehānisms vai devējs beigts. Ratu nost un jāskatās - vai tas mehānisms, kas viņu darbina (kreisā pusē) nav aprauts un vai kontaktē.

Manuālī teikts tā - štekeri nost, tajā baro iekšā oranžsarkanajā no akumulatora +, melnbaltajā - un pie rozā paralēli 10kOhm pretestībai skatās signālu - ir 12V vai nav, grozot ratu.
Ja neizdodas sagoogleet pēc manuāļa - PM.

Offline

mexa
31. Jul 2016, 20:18#28418

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


31 Jul 2016, 19:53:27 klepzers rakstīja:

31 Jul 2016, 13:04:32 Sergejs80 rakstīja:
Pasviediet ideju, kur ieperinājies ļaunais rūķis! Freewindam gaitā pārstāja rādīt ātrumu (displejā ir 0km/h) un neskaita tālāk nobraukumu(palika redzams esošais). Tahometrs un degvielas līmenis darbojas. Paldies!


Nu pa manam tur ir holla devējs priekšējā ratā, vadiņš noiet lejup. Ar to tad arī jāsāk - jānoņem štekeri no speedo un ar testeri jāskatās - vai griežot ratu dod impulsus. Ja dod - tad spraudnis pie spidometra vai pats spidometrs. Ja nedod - vai nu vads sabeigts, vai - ticamāk - ratā mehānisms vai devējs beigts. Ratu nost un jāskatās - vai tas mehānisms, kas viņu darbina (kreisā pusē) nav aprauts un vai kontaktē.

Manuālī teikts tā - štekeri nost, tajā baro iekšā oranžsarkanajā no akumulatora +, melnbaltajā - un pie rozā paralēli 10kOhm pretestībai skatās signālu - ir 12V vai nav, grozot ratu.
Ja neizdodas sagoogleet pēc manuāļa - PM.

kaa tu atvienotam deveejam meeriisi impulsu? pie tam hola manuaalja infa ir cita lieta, pa lielam ko rakstiiiju, tikai tas attiecas uz pievienotu. ja buutu VR deveejs tad ar oscili tu redzeetu ka signaals induceejas spolee, hola deveejam ir iekshaa tipa tranzistoru sleedzis/pastiprinaataajs, bez spanunga buus 0

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Ferre
31. Jul 2016, 20:38#28419

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2339

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


31 Jul 2016, 18:51:59 Naits rakstīja:
kas pa moci?

R6

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

ursus
31. Jul 2016, 21:26#28420

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

PALDIES !
Saliku -kā bija- ,ir pa vecam.
Bet braucot ar konstantu ātrumu liekas ,ka ir par liesu (tā jau bija).Nu oki taupam bencīnu.

Karburatori ir sinhronizēti,es viņiem uzticos(serviss pie Mežaparka).

To adatu ,nevar nemaz pacelt?

Vismaz Jawiņai nav problēmu

[ Šo ziņu laboja ursus, 31 Jul 2016, 21:31:47 ]



-----------------
JAWA

Offline