Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
hopper_offlinus
15. Sep 2016, 13:04#28781

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


15 Sep 2016, 12:41:14 Bozis rakstīja:
Sveiki.
Kas varētu būt par problēmu, ja pa gaisa filtru pil eļļa. Motora līmenis ar nedaudz krītās. Kawasaki kle 500


Ir variānti, bet tas parasti notiek dēļ aizdambētas kartera ventilācijas.
Apskaties, kur Tavam mocim iet truba ventilācijai un iztīri to. Braucot īsās distances augstājā un slapā laikā tajā truba veidojas emulsija, kas to skaisti aizdambē un tad tie eļļas tvaiki sāk krāties.
BTW, man liekas, ka Tev ta truba iet pa tiešo gaisa filtra kastē.

EDIT: Bet nu protams, var notikt arī tā, ka virzuliem ir dyrsa un Tev dzinējs strāda ka liels eļļas pumpis - no kartera caur ventilāciju uz gaisa filtru

[ Šo ziņu laboja hopper_offlinus, 15 Sep 2016, 13:13:49 ]



-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Bozis
15. Sep 2016, 13:16#28782

Kopš: 29. Aug 2016

No: Dobele

Ziņojumi: 30

Braucu ar: DR650R

Nevar būt pie vainas gredzeni?

Offline

hopper_offlinus
15. Sep 2016, 13:27#28783

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


15 Sep 2016, 13:16:37 Bozis rakstīja:
Nevar būt pie vainas gredzeni?


Var, tas palielinās spiedienu karteri un vairāk eļļas tiks arā caur ventilāciju.
Bet tad man bail vaicāt, bet kā izskatas starts no rīta? Tā kā vecu pļeru piešķīla - dūmu mākoņis?
Izrītīju trubas Yamahai, divu gadu laikā eļļa nav manīta ne viena reizē.
Transalpam pirms dzineja kapitalkas uz >100kkm gredzeniem bija tāds pzdc, ka ēda 0.5L uz 2KKm un tāpat nekas filtrā nebija.
Dzinēju vispār var iedārbināt?

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Bozis
15. Sep 2016, 20:55#28784

Kopš: 29. Aug 2016

No: Dobele

Ziņojumi: 30

Braucu ar: DR650R


15 Sep 2016, 13:27:00 hopper_offlinus rakstīja:

15 Sep 2016, 13:16:37 Bozis rakstīja:
Nevar būt pie vainas gredzeni?


Var, tas palielinās spiedienu karteri un vairāk eļļas tiks arā caur ventilāciju.
Bet tad man bail vaicāt, bet kā izskatas starts no rīta? Tā kā vecu pļeru piešķīla - dūmu mākoņis?
Izrītīju trubas Yamahai, divu gadu laikā eļļa nav manīta ne viena reizē.
Transalpam pirms dzineja kapitalkas uz >100kkm gredzeniem bija tāds pzdc, ka ēda 0.5L uz 2KKm un tāpat nekas filtrā nebija.
Dzinēju vispār var iedārbināt?

Dzinējs labi lec gan silts gan auksts. Motors arī strādā labi. Auksts arī nedūmo.

Offline

kasparellok
15. Sep 2016, 21:01#28785

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: honda africa tvin

nezinu nemaku nesaprotu. esmu parjaucis aizmugures suportu sasmereju iztiriju manzetes ok, nobraucu 50km vis ok , tad nobraucu 5 km kalodkas nokile. un ari otradi.

Offline

hopper_offlinus
15. Sep 2016, 21:38#28786

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


15 Sep 2016, 21:01:48 kasparellok rakstīja:
nezinu nemaku nesaprotu. esmu parjaucis aizmugures suportu sasmereju iztiriju manzetes ok, nobraucu 50km vis ok , tad nobraucu 5 km kalodkas nokile. un ari otradi.

Tev tur bremzes normali noreguletas? Nav ta ka reguleji peku un tagad ta nelauj bremzem atbrivoties? Mosh visu laiku piespiestas bremzes un rezultata parkarst un iekile?

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

kasparellok
15. Sep 2016, 21:46#28787

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: honda africa tvin

ne tur vis normali, ir brivkustiba pekai.saku domat vai nevar but saistiba ar prieksejam , ka vis ta iet caur abs bloku.

Offline

kasparellok
15. Sep 2016, 21:55#28788

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: honda africa tvin

ju un vel tagat ari abs nevaru atslegt. lampina nomirgo un vis. bmw f 650 gs

Offline

mexa
15. Sep 2016, 22:31#28789

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

liimenis bachokaa nav paari luupai?smeereeji ar ziedi uz kuras rakstaas dot.4 compatible?

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

kipijs
15. Sep 2016, 23:08#28790

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD


30 Aug 2016, 23:41:21 kipijs rakstīja:
jautājums par gaisa filtriem.
kas labāks
OEM
K&N
Pipercross
???


saņēmu "izsmeļošas atbildes"

tāpēc interesējos atkārtoti

esošā situācija
moto: suzuki DL650, k$n gaisa filtrs, pilna leo vince izplūde

jautājums par gaisa filtru:

vai ir varianti, lai liktu dzinējam elpot labāk?
vai arī jādodas uz jaudas stenda pēc optimālāka regulējuma?
vai abi kopā?

Offline

Archy96
15. Sep 2016, 23:13#28791

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Sep 2016, 23:08:43 kipijs rakstīja:

30 Aug 2016, 23:41:21 kipijs rakstīja:
jautājums par gaisa filtriem.
kas labāks
OEM
K&N
Pipercross
???


saņēmu "izsmeļošas atbildes"

tāpēc interesējos atkārtoti

esošā situācija
moto: suzuki DL650, k$n gaisa filtrs, pilna leo vince izplūde

jautājums par gaisa filtru:

vai ir varianti, lai liktu dzinējam elpot labāk?
vai arī jādodas uz jaudas stenda pēc optimālāka regulējuma?
vai abi kopā?




Ikdienas braukāšanai šie spooorta filtri ir totali nevajadzīga un pat bīstama lieta, tikai lielāka iespeja saraut putekļus motorā.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kipijs
15. Sep 2016, 23:26#28792

Kopš: 10. Sep 2013

No: Tukums

Ziņojumi: 99

Braucu ar: JAWA 360 Velorex, Suzuki DL650 K4, V70 AWD


15 Sep 2016, 23:13:34 Archy96 rakstīja:

15 Sep 2016, 23:08:43 kipijs rakstīja:

30 Aug 2016, 23:41:21 kipijs rakstīja:
jautājums par gaisa filtriem.
kas labāks
OEM
K&N
Pipercross
???


saņēmu "izsmeļošas atbildes"

tāpēc interesējos atkārtoti

esošā situācija
moto: suzuki DL650, k$n gaisa filtrs, pilna leo vince izplūde

jautājums par gaisa filtru:

vai ir varianti, lai liktu dzinējam elpot labāk?
vai arī jādodas uz jaudas stenda pēc optimālāka regulējuma?
vai abi kopā?




Ikdienas braukāšanai šie spooorta filtri ir totali nevajadzīga un pat bīstama lieta, tikai lielāka iespeja saraut putekļus motorā.


vai tie definējami kā sporta filtri?
tikai atkārti lietojami. vai?

Offline

vlkpc
16. Sep 2016, 00:14#28793

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc

Vienkārši novērtē filtra virsmas platību. Ja 'sporta', 'tūninga' utml ir mazāks, tad visticamāk, tas laiž cauri lielākas daļiņas. Protams, OEM filtru platība mēdz atšķirties dēļ plānotā darbmūža vai tolerances pret mitrumu utml, bet tas jau ir otrais faktors rindā. Nupat iegādāju 2 golfu 1.6 bancīc, dažam mocim lielāks filtrs

edit: vairākumam moču virs 500 kubiem lielāks filtrs, kā II golfam.

[ Šo ziņu laboja vlkpc, 16 Sep 2016, 00:30:05 ]



-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

mezamaris
16. Sep 2016, 00:25#28794

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Tas Golfs laikam griežas biki lēnāk par moci.

Offline

vlkpc
16. Sep 2016, 00:28#28795

Kopš: 11. Mar 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 832

Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc


16 Sep 2016, 00:25:46 mezamaris rakstīja:
Tas Golfs laikam griežas biki lēnāk par moci.

Droši vien pašmasa ir 5 reizes lielāka, ne?!

-----------------
Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi...

Offline

kasparellok
16. Sep 2016, 07:09#28796

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: honda africa tvin


15 Sep 2016, 22:31:28 mexa rakstīja:
liimenis bachokaa nav paari luupai?smeereeji ar ziedi uz kuras rakstaas dot.4 compatible?
limenis ir ok smere ari ista suportu. varbut manzetem gumija taisa trikus

Offline

mexa
16. Sep 2016, 08:59#28797

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nobildee smeeri! taa principaa nav suportu smeere... suportam vadiklam ir savas smeres, kuras iekshaa smerer aizliegts

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

hopper_offlinus
16. Sep 2016, 13:58#28798

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


15 Sep 2016, 23:08:43 kipijs rakstīja:
saņēmu "izsmeļošas atbildes"

tāpēc interesējos atkārtoti

esošā situācija
moto: suzuki DL650, k$n gaisa filtrs, pilna leo vince izplūde

jautājums par gaisa filtru:

vai ir varianti, lai liktu dzinējam elpot labāk?
vai arī jādodas uz jaudas stenda pēc optimālāka regulējuma?
vai abi kopā?



Te cilvēki uz holywar parasti nevelkas, tāpēc arī atbildes tādas, kā jautājums.
Ko nozīme "lābāks" filtrs?
Vislābāk dzinējs elpos bez filtra. Tikai neīlgi.
Vot neticu es, ka Tu netroļļo

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

kasparellok
16. Sep 2016, 14:17#28799

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: honda africa tvin


16 Sep 2016, 08:59:51 mexa rakstīja:
nobildee smeeri! taa principaa nav suportu smeere... suportam vadiklam ir savas smeres, kuras iekshaa smerer aizliegts
smeres bildi vakara varu ielikt. A kur manzetes varetu pec izmera pielasit. Savadak visur tik uz padutijumu gada.

Offline

Lazda
16. Sep 2016, 16:56#28800

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR

Sveiki. Nesen nopirku cbr600f4i, šodien gribēju pamēģināt, kāds viņam ir uzrāviens. No vietas devu virsū līdz kādiem 9-10k apgriezieniem un liekot otrajā viņš vienkārši noslāpa un vairs ar starteri nevarēja iedarbināt līdz tika izslēgta un no jauna ieslēgta aizdedze. Pēc tam braucot otrajā un mierīgi braucot viss bija ok, bet kad atkal pirmajā gribēju ātri uzsākt, atkal noslāpa. Iedevu vienam džekam izmēģināt, tas cēla ratā un kad bija pacelts, notika tieši tas pats, neieslēdzot aizdedzi no jauna nevarēja piedarbināt. Pēc tam gribēju vēlreiz pamēģināt, lai saprastu, iedevu pirmajā līdz 12k apgriezieniem, bet tad bija viss ok. Kas tas varētu būt? Tas varētu būt tip over sensors, kurš gļuko?

-----------------

Offline