Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mexa
25. Mar 2017, 20:53#29881

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


25 Mar 2017, 20:08:00 screwy rakstīja:

24 Mar 2017, 17:47:41 mexa rakstīja:

24 Mar 2017, 12:05:49 screwy rakstīja:
Interesanta lieta - čomam mocim Suzuki DL1000 ir tāda problēma:

Kamēr brauc tikmēr viss ok, kā kādu laiciņu ilgāk (2-3min) pastāv uz vietas-rūcošs, sāk vilkt sajūgs-nevar dabūt neitrālajā. Kā nobrauc kādus 500m, tā atkal viss ok. Ja stāv līdz 1 min problēma nav novērojama. Kaut kas ar sajūga eļļošanu?
Eļļa svaiga, sajūgs neslīd, braucot viss slēdzas labi.


sajuugs tach hidro? Ja paspaida un tad sleedz? Ja pagaazee uz vietas nedaudz? Ja noslape uz taam 3 minutem, iedarbina un tad kas? Mocis taa reagjee pilniigi uzkarsis un auksts?


Sajūgs hidro, spaidīšana neko nemaina. Gāzēšana arī. Ar to noslāpēšanu nevar saprast, itkā nekas nemainās, sanāk ka rūc vai slāpē nost tāpat grūti ielikt neitrālajā pēc tām 3 minūtēm. Kad auksts tad problēma stipri mazāk izteikta.


eļļu biezāku nelēji? kādu lēji? stāvot pirmajā, stipri velk? mocis bēg prom? ja nebēg tad sinhronizācija mēdz palīdzēt, parasti ja ir dirsā esošā regulācija

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

snyder
25. Mar 2017, 21:03#29882

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: Honda CBF 600S


25 Mar 2017, 20:50:58 mexa rakstīja:

25 Mar 2017, 20:34:50 snyder rakstīja:

25 Mar 2017, 19:57:11 snyder rakstīja:
Sveiki! manai honda cbf600 2009 gada kaut kādu iemeslu pēc, pēkšņi nestrādā H.I.S.S sistēma, precīzāk neslēdzas iekšā, problēmas sākas kad dažas dienas atpakaļ nosēdās akmulātors, aizmirstu izslēgt apsildāmās ručkas, aķi uzlādēju, viss itkā ieslēdzas bet H.I.S.S nē, drošinātājus pārbaudiju, vismaz par tiem kuriem zinu, kas ir zem pasažiera beņķa un labajā pusē zem plastmasām pie bākas, viss veseli, kur varētu būt problēma, ka neslēdzas iekšā tā sistēma?

Atradu kas pa problēmu bija, izrādas to sistēmu var izslēgt, kā rezultātā moci nevar piestartēt.


toch zini ka nestartēja? HISS poga atslēdz lampiņu un tikai, HISS darbību tā neietekmē

točna zinu, pirms tam pielaist nevarēju, ieslēdzu atpakaļ un uzreiz idēāli pieleca. jo kad nedega tas HISS arī benzīn sūknis neslēdzās iekšā

Offline

kasparellok
25. Mar 2017, 21:33#29883

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 176

Braucu ar: honda africa tvin

labsvakars.kads zin kur rrit var samainit riepas ar visu balansesanu.

Offline

Sprogis
26. Mar 2017, 06:26#29884

Kopš: 26. Mar 2017

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Sveicināti! Ir Honda nrx1800 valkyrie rune ar six pack izplūdi, ar kuru skati iziet nevar. Kā tur ir, ja gribu apskati, vienīgais variants būs meklēt oriģinālo?
Ja tā, kur tādu meklēt?

[ Šo ziņu laboja Sprogis, 26 Mar 2017, 08:22:18 ]

Offline

maniac
26. Mar 2017, 08:41#29885

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


26 Mar 2017, 06:26:19 Sprogis rakstīja:
Sveicināti! Ir Honda nrx1800 valkyrie rune ar six pack izplūdi, ar kuru skati iziet nevar. Kā tur ir, ja gribu apskati, vienīgais variants būs meklēt oriģinālo?
Ja tā, kur tādu meklēt?

Jau mēģināji?

-----------------

Offline

screwy
26. Mar 2017, 09:06#29886

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:


25 Mar 2017, 20:53:30 mexa rakstīja:

25 Mar 2017, 20:08:00 screwy rakstīja:

24 Mar 2017, 17:47:41 mexa rakstīja:

24 Mar 2017, 12:05:49 screwy rakstīja:
Interesanta lieta - čomam mocim Suzuki DL1000 ir tāda problēma:

Kamēr brauc tikmēr viss ok, kā kādu laiciņu ilgāk (2-3min) pastāv uz vietas-rūcošs, sāk vilkt sajūgs-nevar dabūt neitrālajā. Kā nobrauc kādus 500m, tā atkal viss ok. Ja stāv līdz 1 min problēma nav novērojama. Kaut kas ar sajūga eļļošanu?
Eļļa svaiga, sajūgs neslīd, braucot viss slēdzas labi.


sajuugs tach hidro? Ja paspaida un tad sleedz? Ja pagaazee uz vietas nedaudz? Ja noslape uz taam 3 minutem, iedarbina un tad kas? Mocis taa reagjee pilniigi uzkarsis un auksts?


Sajūgs hidro, spaidīšana neko nemaina. Gāzēšana arī. Ar to noslāpēšanu nevar saprast, itkā nekas nemainās, sanāk ka rūc vai slāpē nost tāpat grūti ielikt neitrālajā pēc tām 3 minūtēm. Kad auksts tad problēma stipri mazāk izteikta.


eļļu biezāku nelēji? kādu lēji? stāvot pirmajā, stipri velk? mocis bēg prom? ja nebēg tad sinhronizācija mēdz palīdzēt, parasti ja ir dirsā esošā regulācija


Čoma mocis, tāpēc tik sīki visu nezinu.
Itkā lēja ELF motoreļļu atbilstošu moto prasībām. Vilkt gandrīz nevelk, varbūt nedaudz nedaudz, bet var teikt ka nē.

Offline

lomsz
26. Mar 2017, 09:17#29887

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Pārbaudiet hidrauliku izspiedējam un sajūga gultni... Es tur meklētu, nevis eļļā vainu... Pats Elf lietoju vairākus gadus bez problēmām...

Offline

lomsz
26. Mar 2017, 09:20#29888

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


26 Mar 2017, 06:26:19 Sprogis rakstīja:
Sveicināti! Ir Honda nrx1800 valkyrie rune ar six pack izplūdi, ar kuru skati iziet nevar. Kā tur ir, ja gribu apskati, vienīgais variants būs meklēt oriģinālo?
Ja tā, kur tādu meklēt?
Ņemot vērā, ka Rūnas iekš LV ir kādas 3, meklē pārējo 2 īpašniekus, moš aizdos trubas uz apskati... Vai ebay... Vai dzelzs švammes trubās un uz apskati laukos...

Offline

kawaracer
26. Mar 2017, 10:33#29889

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS

Šeit būs īstā vieta jautājumam:

24 Mar 2017, 08:31:23 erullino rakstīja:
Sveicināti,varbūt kādam ir idejas kapēc pa izspūtēju visu laiku nāk balti dūmu mākoņi un daudzums nemainās no motora tmp.!Par daudz eļļu jau klāt?
Aprilia RS125


-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

mexa
26. Mar 2017, 10:54#29890

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


26 Mar 2017, 09:06:38 screwy rakstīja:

25 Mar 2017, 20:53:30 mexa rakstīja:

25 Mar 2017, 20:08:00 screwy rakstīja:

24 Mar 2017, 17:47:41 mexa rakstīja:

24 Mar 2017, 12:05:49 screwy rakstīja:
Interesanta lieta - čomam mocim Suzuki DL1000 ir tāda problēma:

Kamēr brauc tikmēr viss ok, kā kādu laiciņu ilgāk (2-3min) pastāv uz vietas-rūcošs, sāk vilkt sajūgs-nevar dabūt neitrālajā. Kā nobrauc kādus 500m, tā atkal viss ok. Ja stāv līdz 1 min problēma nav novērojama. Kaut kas ar sajūga eļļošanu?
Eļļa svaiga, sajūgs neslīd, braucot viss slēdzas labi.


sajuugs tach hidro? Ja paspaida un tad sleedz? Ja pagaazee uz vietas nedaudz? Ja noslape uz taam 3 minutem, iedarbina un tad kas? Mocis taa reagjee pilniigi uzkarsis un auksts?


Sajūgs hidro, spaidīšana neko nemaina. Gāzēšana arī. Ar to noslāpēšanu nevar saprast, itkā nekas nemainās, sanāk ka rūc vai slāpē nost tāpat grūti ielikt neitrālajā pēc tām 3 minūtēm. Kad auksts tad problēma stipri mazāk izteikta.


eļļu biezāku nelēji? kādu lēji? stāvot pirmajā, stipri velk? mocis bēg prom? ja nebēg tad sinhronizācija mēdz palīdzēt, parasti ja ir dirsā esošā regulācija


Čoma mocis, tāpēc tik sīki visu nezinu.
Itkā lēja ELF motoreļļu atbilstošu moto prasībām. Vilkt gandrīz nevelk, varbūt nedaudz nedaudz, bet var teikt ka nē.

sajūgs izspiež ok? varbūt knapi spiež, un te sanāk peldošs defekts. izspiedējs te pričom, hidro sajūgs pats noregulēsies, ja funkcionē, gultnis pat izjāts strādās uz izspiešanu. šķidrums sajūgam tiek mainīts pēc kāda laika? vai defaultā nekad

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Dartagnan
26. Mar 2017, 11:15#29891

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

galvenais cilindrs prātu pi$

-----------------

Offline

screwy
26. Mar 2017, 15:12#29892

Kopš: 01. Nov 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 928

Braucu ar:

Ja galvenais cilindrs būtu beigts, tad papumpējot hēbeli, vajadzētu palikt labāk, bet nekas nemainās. Šķidrumu kaut kad mainīja pie dīlera, itkā viss bija ok. Un sulot nekur garām nesulo gar blīvslēgiem.

Un vēl viena nisanse, no pirmā roba ir daudz grūtāk dabūt neitrālajā nekā no otrā, gan karstam gan aukstam. Varbūt kaut kas kārbā?

[ Šo ziņu laboja screwy, 26 Mar 2017, 15:15:32 ]

Offline

vilks65
26. Mar 2017, 15:54#29893

Kopš: 13. Nov 2015

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Ja ir mainīta eļļa varētu būt,ka vēl palicis sitēmā gais.Vajaga atgaisot,vis labāk no apakšas uz augšu.Ielej tīrā pumpī eļļu un no darba cilindra caur atgaisojamo spied ikšā, kāmēr pazūd gaisa burbuļi.Vajadzētu līdzēt.Ja ir gais,tad sapumpēt īsti nevar.

Offline

Sonx33
26. Mar 2017, 16:01#29894

Kopš: 03. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 232

Braucu ar: BMW F650Gs

Situacija sekojoša, sanu koferim izkusa caurums pret izputeju, tagad peķeros pie labošanas, izgriezu plastmasas šablonu ko ielimet cauruma, jautajums ka labak aizpildit šuvi, kauset plastmasu vai pirkt kadu līmi?
Paldies.

Offline

Sprogis
26. Mar 2017, 16:20#29895

Kopš: 26. Mar 2017

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Bamperu siets un lodāmurs.

Offline

lomsz
26. Mar 2017, 16:29#29896

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


26 Mar 2017, 15:12:49 screwy rakstīja:
Ja galvenais cilindrs būtu beigts, tad papumpējot hēbeli, vajadzētu palikt labāk, bet nekas nemainās. Šķidrumu kaut kad mainīja pie dīlera, itkā viss bija ok. Un sulot nekur garām nesulo gar blīvslēgiem.

Un vēl viena nisanse, no pirmā roba ir daudz grūtāk dabūt neitrālajā nekā no otrā, gan karstam gan aukstam. Varbūt kaut kas kārbā?
Apakšējais cilindrs (slave cilynder) var būt nosūbējis vai piededzis, zem manžetes var būt netīrumi. Tāpat kā sajūga hidrosistēma ir garāka un ar vairāk līkumiem, lielāka iespēja palikt k-kur burbulim... Šķidrums jāmaina reizi 2 gados. Un iespiest no apakšas šķidrumu vieglāk ar vismaz 20 ml šprici no aptiekas un caurspīdīgu caurulīti no Depo...

Offline

vilks65
26. Mar 2017, 16:36#29897

Kopš: 13. Nov 2015

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Var ar superlīmi un dzeramo sodu.Šuvē iespiež līmi un ber virsū sodu,srau momentāli,vari no sākuma pamēģināt uz kādas citas plastmasas,ja netici.Var arī kausēt plastmasu ar fēnu,bet tai pec sastava jābut līdzigai,savādāk grūti būs sakausēt.Vari You Tube ierakstīt"remont bamperf"tur ir visādas fīčas,ko taisa krievi.

Offline

VATERLAND
26. Mar 2017, 17:31#29898

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


26 Mar 2017, 16:01:39 Sonx33 rakstīja:
Situacija sekojoša, sanu koferim izkusa caurums pret izputeju, tagad peķeros pie labošanas, izgriezu plastmasas šablonu ko ielimet cauruma, jautajums ka labak aizpildit šuvi, kauset plastmasu vai pirkt kadu līmi?
Paldies.



Kaut kādu mēnesi atpakaļ MP bija iemests links par DE divkomponentu plastmasu līmi ar pildvielu un šķīdinātāju, pat demostrējuma video bija.
Tur tā stelle sekundēs palika monolīta. Ja atceros pareizi, tad cena svārtījās ap 30EUR.



-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

Coooool
26. Mar 2017, 18:03#29899

Kopš: 06. Dec 2012

Ziņojumi: 2285

Braucu ar: Deltām



-----------------
moto.id.lv
Moto manuāļi, ceļojumi, padomi utt. Reģistrējies šeit

Offline

vilks65
26. Mar 2017, 18:34#29900

Kopš: 13. Nov 2015

Ziņojumi: 16

Braucu ar:

Tieši tā tas notiek,ja līmē ar sodu un superlīmi,tikai starpība tā,ka tas izmaksā lētak,ja neticat variet pamēģināt.

Offline