Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mezamaris
02. May 2019, 23:43#32801

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Notek eļļa no hidrokompensātoriem un kāmēr nav sapumpēti,slikti ver vārstus un attiecīgi slikti lec...

Offline

BAKLIS
03. May 2019, 00:09#32802

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Kāpēc tas tā varētu notikt? Un kā to var pārbaudīt vai tas tiešām tā ir? Man kādu laiku atpakaļ bija kārbas remonts viņam Kawā,un pie viena nomainīja blīvslēgus, sadalenes ķēdes, un it kā neko neteica, ka kaut kam citam būtu kaput.

[ Šo ziņu laboja BAKLIS, 03 May 2019, 00:12:26 ]



-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

Naits
03. May 2019, 00:18#32803

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


03 May 2019, 00:09:18 BAKLIS rakstīja:
Kāpēc tas tā varētu notikt? Un kā to var pārbaudīt vai tas tiešām tā ir? Man kādu laiku atpakaļ bija kārbas remonts viņam Kawā,un pie viena nomainīja blīvslēgus, sadalenes ķēdes, un it kā neko neteica, ka kaut kam citam būtu kaput.

kāpēc? Vecums

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

RadekSkylark
03. May 2019, 00:53#32804

Kopš: 18. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 424

Braucu ar: Husqvarna TE250i, DRZ400SM(s), VW Passat B8

Nav pārliecības, ka šis ir pareizais topiks, bet īsti netiku gudrs, kur citur vaicāt...

Kādu moci Jūs ieteiktu kā pirmo iegādei ar konkrētu mērķi lietošanai trasē (maksimāli lētu iegādē)? Ir doma censties vismaz 2 reizes mēnesī pabraukt pa trasi un patrenēties labāk braukt, bet nav pārāk liela velme to darīt ar moci, kuru lietoju ikdienā, jo ja to sanāk nošķilt nebūs ar ko uz darbu braukt (tas ir ērti un to es izbaudu, negribu no tā šķirties). Šī iemesla dēļ apsveru, ka varbūt var iegādāties ko relatīvi lētu, varbūt nepārāk izcilā vizuālā stāvoklī, bet lai ir iespējams aizmaukt uz trasi pagāst un nav baigā škrobe ik pa brīdim apskādēt.

Paldies jau iepriekš par viedokļiem!

Offline

jkivelits
03. May 2019, 07:10#32805

Kopš: 24. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 53

Braucu ar: BMW R1200R

Varu palīdzēt ar BMW servisa intervālu pārlikšanu un mph/km pārslēgšanu. PM

Offline

JURISburis
03. May 2019, 22:30#32806

Kopš: 22. Jul 2017

Ziņojumi: 195

Braucu ar: Brrrrr

Arī ir tāda doma, skatos ka lēti ir Kawasaki ZX6R, tagad lētākais jau ir aizgājis, pa ziemu bija pa 1200.
Bet par cik nav ērta vieta kur turēt un skrūvēt otru aparātu, tad pagaidām ir atlikta šāda doma. Tagad vēl Liepājas pusē ir parādījies ZX9R pa 1500, bez plastmasām, bet ar dugām, lai nav žēl uz sāna likt
Ar vietu skrūvēšanai arī jārēķinās, jo pa servisiem vadāt nebūs lēti.

Gan jau uzradīsies super puper gonščiki un pateiks ka ZX6 vai ZX9 ir ūds un trasei neder, vajag ņemt BMW S1000RR


03 May 2019, 00:53:11 RadekSkylark rakstīja:
Nav pārliecības, ka šis ir pareizais topiks, bet īsti netiku gudrs, kur citur vaicāt...

Kādu moci Jūs ieteiktu kā pirmo iegādei ar konkrētu mērķi lietošanai trasē (maksimāli lētu iegādē)? Ir doma censties vismaz 2 reizes mēnesī pabraukt pa trasi un patrenēties labāk braukt, bet nav pārāk liela velme to darīt ar moci, kuru lietoju ikdienā, jo ja to sanāk nošķilt nebūs ar ko uz darbu braukt (tas ir ērti un to es izbaudu, negribu no tā šķirties). Šī iemesla dēļ apsveru, ka varbūt var iegādāties ko relatīvi lētu, varbūt nepārāk izcilā vizuālā stāvoklī, bet lai ir iespējams aizmaukt uz trasi pagāst un nav baigā škrobe ik pa brīdim apskādēt.

Paldies jau iepriekš par viedokļiem!

[ Šo ziņu laboja JURISburis, 03 May 2019, 22:32:09 ]

Offline

bone_itch
03. May 2019, 23:00#32807

Kopš: 09. Jun 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 116

Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400


20 Apr 2019, 17:47:27 Naits rakstīja:
Nav vieglāk pie dīlera pasūtīt jaunus, nekā ar muļķībām nodarboties, neticu ka viņi maksā kosmosu

Man teica, ka tā kulisi remontē.

Jauni OEM lodbalsti nākot tikai kopā ar alumīnija daļām. Abas daļas kopā maksā virs 120e - tas man šķiet padaudz.

Offline

DeFoc92
05. May 2019, 13:14#32808

Kopš: 05. Jul 2016

No: Daugavpils

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Honda CBR 600F4

Sveiki.
Ir parādījusies problēma ar spriegumu (varbūt R/R beidzas nost)?!
Pagājušajā vasarā tika nomainīts R/R un viss bija ok. Pēdējā laikā atkal ir parādījusies problēma.
Ar noslāpētu motoru, multimetrs uzrāda 12.4v, saslēdzot gaismas, nokrītas līdz 11.5v, bet tiklīdz izslēdz, lēnām uzkāpj atpakaļ līdz 12.2v.
Startēšanas brīdī nokrītas līdz 10.5v.
Tukšgaitā uzrāda 14.55v, ieslēdzot gaismas, bremžuguņus, pagriezienus (spriegums lēkā 14.2 - 14.4v, brīžiem nokrītoties līdz 11.9v). Uz 4k rpm vairāk par 14.5v ar nekāpj.
Un tiklīdz spriegums ir zem 12v, tā mocis sāk raustīties (tā itkā degviela beigtos). Izteikti tas ir manāms, kad mocis ir uzsilis līdz darba temp. un piem. pastāvot pie luksofora, ieslēdzas ventilators, tā uzreiz spriegums pirmajā brīdī nokrītas 12.5 - 11.8v vai pat nedaudz zemāk (noslāpst), bet uzreiz ir iedarbināms ar starteri. Un lai uzsāktu kustību ir jātur apgriezieni ap 3k rpm (kamēr ventilators griežas).
P.S. mocis: Honda CBR 600 F4 99. gads

Jautājums: Vai pie vainas varētu būt pats R/R vai tomēr problēma slēpjas kur dziļāk?

Offline

mexa
05. May 2019, 14:00#32809

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Problema var buut visur! Ari magneta. Tas ka mainiji neko nedod, akjis vismazak ticams ka bus beigts, bet tomer...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

DeFoc92
05. May 2019, 16:29#32810

Kopš: 05. Jul 2016

No: Daugavpils

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Honda CBR 600F4


05 May 2019, 14:00:17 mexa rakstīja:
Problema var buut visur! Ari magneta. Tas ka mainiji neko nedod, akjis vismazak ticams ka bus beigts, bet tomer...


Un kā to magnētu var pārbaudīt?

Offline

mexa
05. May 2019, 17:26#32811

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Pirmkart vadu savienojumi, akumulatora stavoklis, ar oscilografu var nobaudit vai RR strada, vai viens plecs nedara darbu, vai laizh uz iiso vislaik, vai tupa nestrada( ar oscili vel nemaaku pateikt vai magneeti ir atlipusi un metajas kaudzee, tad-ja RR ir auksts vai pavisam knapi silst, un visas kjeedes ar testeri vismaz, ir izbauditas, tad visdrizak kkas ar magneetu, vaaku valaa, baudam vai magneeti(ja nav aizlietie) ir vietaa, ja kustaas un nav vietaa, ar pashu labako limi parlimejam, bet nekaada kolhoza, ja iepliisa magneetas-kaut viens-metam ara

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

DeFoc92
05. May 2019, 18:06#32812

Kopš: 05. Jul 2016

No: Daugavpils

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Honda CBR 600F4


05 May 2019, 17:26:37 mexa rakstīja:
Pirmkart vadu savienojumi, akumulatora stavoklis, ar oscilografu var nobaudit vai RR strada, vai viens plecs nedara darbu, vai laizh uz iiso vislaik, vai tupa nestrada( ar oscili vel nemaaku pateikt vai magneeti ir atlipusi un metajas kaudzee, tad-ja RR ir auksts vai pavisam knapi silst, un visas kjeedes ar testeri vismaz, ir izbauditas, tad visdrizak kkas ar magneetu, vaaku valaa, baudam vai magneeti(ja nav aizlietie) ir vietaa, ja kustaas un nav vietaa, ar pashu labako limi parlimejam, bet nekaada kolhoza, ja iepliisa magneetas-kaut viens-metam ara


Hmm, tā kā es ar elektrolietām esmu uz "Jūs", varbūt var ieteikt, kur varētu aizdzīt moto (Rīgā vai Daugavpils pusē), lai pārbauda un kādas varētu būt aptuvenās izmaksas?

Offline

lenko
05. May 2019, 19:04#32813

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


05 May 2019, 18:06:59 DeFoc92 rakstīja:

05 May 2019, 17:26:37 mexa rakstīja:
Pirmkart vadu savienojumi, akumulatora stavoklis, ar oscilografu var nobaudit vai RR strada, vai viens plecs nedara darbu, vai laizh uz iiso vislaik, vai tupa nestrada( ar oscili vel nemaaku pateikt vai magneeti ir atlipusi un metajas kaudzee, tad-ja RR ir auksts vai pavisam knapi silst, un visas kjeedes ar testeri vismaz, ir izbauditas, tad visdrizak kkas ar magneetu, vaaku valaa, baudam vai magneeti(ja nav aizlietie) ir vietaa, ja kustaas un nav vietaa, ar pashu labako limi parlimejam, bet nekaada kolhoza, ja iepliisa magneetas-kaut viens-metam ara


Hmm, tā kā es ar elektrolietām esmu uz "Jūs", varbūt var ieteikt, kur varētu aizdzīt moto (Rīgā vai Daugavpils pusē), lai pārbauda un kādas varētu būt aptuvenās izmaksas?
Tev tur augstāk ir kontakti 35min attālumā pēc map datiem

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

DeFoc92
05. May 2019, 19:52#32814

Kopš: 05. Jul 2016

No: Daugavpils

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Honda CBR 600F4


05 May 2019, 19:04:31 lenko rakstīja:

05 May 2019, 18:06:59 DeFoc92 rakstīja:

05 May 2019, 17:26:37 mexa rakstīja:
Pirmkart vadu savienojumi, akumulatora stavoklis, ar oscilografu var nobaudit vai RR strada, vai viens plecs nedara darbu, vai laizh uz iiso vislaik, vai tupa nestrada( ar oscili vel nemaaku pateikt vai magneeti ir atlipusi un metajas kaudzee, tad-ja RR ir auksts vai pavisam knapi silst, un visas kjeedes ar testeri vismaz, ir izbauditas, tad visdrizak kkas ar magneetu, vaaku valaa, baudam vai magneeti(ja nav aizlietie) ir vietaa, ja kustaas un nav vietaa, ar pashu labako limi parlimejam, bet nekaada kolhoza, ja iepliisa magneetas-kaut viens-metam ara


Hmm, tā kā es ar elektrolietām esmu uz "Jūs", varbūt var ieteikt, kur varētu aizdzīt moto (Rīgā vai Daugavpils pusē), lai pārbauda un kādas varētu būt aptuvenās izmaksas?
Tev tur augstāk ir kontakti 35min attālumā pēc map datiem


Tas gan, vienīgi tajā pusē būšu, visdrīzāk tikai šīs nedēļas nogalē, tagad esmu pa Rīgu.
Tāpēc - varbūt var ieteikt kādu, kas ap moto elektroniku ņemas Rīgā (ķengarags/torņakalns)?

Offline

mexa
05. May 2019, 19:59#32815

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Ja tomer doma pie manis, tad zvani, jo rinda nav pat shai menesi... taka zinu kaa medz izlist tadi defekti un cik ilgi, tad tas nebuus 20 min darbs...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

reisers
06. May 2019, 11:59#32816

Kopš: 30. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13

Liekas ka pie maziem apgiezieniem vai lielas slodzes nespej ražot pietiekami elektribas. kkas nestradā ar 100% jaudu. Es sākumā vizuali parbauditu stravas regulatoru un
startera releju(mēdz kust), un apskatitu vai stators un magneto nav vizualu defektu...iespejams dazhas apdegušas statora ķepas vai magneta malas, kur zaudē 100% kontaktu. Domaju ka nav liela māksla noņemt un uzlikt atpakaļ kā bija.




05 May 2019, 13:14:33 DeFoc92 rakstīja:
Sveiki.
Ir parādījusies problēma ar spriegumu (varbūt R/R beidzas nost)?!
Pagājušajā vasarā tika nomainīts R/R un viss bija ok. Pēdējā laikā atkal ir parādījusies problēma.
Ar noslāpētu motoru, multimetrs uzrāda 12.4v, saslēdzot gaismas, nokrītas līdz 11.5v, bet tiklīdz izslēdz, lēnām uzkāpj atpakaļ līdz 12.2v.
Startēšanas brīdī nokrītas līdz 10.5v.
Tukšgaitā uzrāda 14.55v, ieslēdzot gaismas, bremžuguņus, pagriezienus (spriegums lēkā 14.2 - 14.4v, brīžiem nokrītoties līdz 11.9v). Uz 4k rpm vairāk par 14.5v ar nekāpj.
Un tiklīdz spriegums ir zem 12v, tā mocis sāk raustīties (tā itkā degviela beigtos). Izteikti tas ir manāms, kad mocis ir uzsilis līdz darba temp. un piem. pastāvot pie luksofora, ieslēdzas ventilators, tā uzreiz spriegums pirmajā brīdī nokrītas 12.5 - 11.8v vai pat nedaudz zemāk (noslāpst), bet uzreiz ir iedarbināms ar starteri. Un lai uzsāktu kustību ir jātur apgriezieni ap 3k rpm (kamēr ventilators griežas).
P.S. mocis: Honda CBR 600 F4 99. gads

Jautājums: Vai pie vainas varētu būt pats R/R vai tomēr problēma slēpjas kur dziļāk?

Offline

mezamaris
06. May 2019, 14:13#32817

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Par kādiem kontaktiem ģenerātorā Tu runā?Tas nav auto ģenerātors.
Tam mocim ir trīs fāzu ģenerātors,kurš griežas eļļā,tur nav kontaktvirsmu...

Offline

DeFoc92
06. May 2019, 15:11#32818

Kopš: 05. Jul 2016

No: Daugavpils

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Honda CBR 600F4


06 May 2019, 11:59:40 reisers rakstīja:
Liekas ka pie maziem apgiezieniem vai lielas slodzes nespej ražot pietiekami elektribas. kkas nestradā ar 100% jaudu. Es sākumā vizuali parbauditu stravas regulatoru un
startera releju(mēdz kust), un apskatitu vai stators un magneto nav vizualu defektu...iespejams dazhas apdegušas statora ķepas vai magneta malas, kur zaudē 100% kontaktu. Domaju ka nav liela māksla noņemt un uzlikt atpakaļ kā bija.


Vizuāli pārbaudīti releji, regulators - viss izskatās ok, ja neskaita nelielu putekļu kārtu...

Offline

mexa
06. May 2019, 17:15#32819

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

RR mugura-ja ir plaisas uzpuutumi uc nesmukumi-zini, izdega, bet defekts var izradities dazads, pirmkart Genas kontakti ir 3(parasti un shai gadijuma vajadzetu but) uz to savienojuma sprieguma kritumam jabut loti mazam, noteikti zem volta, un jo zemaaks jo idealak. Vot tikko jaunajam mocim pagalmaa atrisinaju 13V ladesanu, bija stabila vislaik-vaina sadegushi kontakti(stekeris)

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

DeFoc92
06. May 2019, 19:58#32820

Kopš: 05. Jul 2016

No: Daugavpils

Ziņojumi: 41

Braucu ar: Honda CBR 600F4


06 May 2019, 17:15:42 mexa rakstīja:
RR mugura-ja ir plaisas uzpuutumi uc nesmukumi-zini, izdega, bet defekts var izradities dazads, pirmkart Genas kontakti ir 3(parasti un shai gadijuma vajadzetu but) uz to savienojuma sprieguma kritumam jabut loti mazam, noteikti zem volta, un jo zemaaks jo idealak. Vot tikko jaunajam mocim pagalmaa atrisinaju 13V ladesanu, bija stabila vislaik-vaina sadegushi kontakti(stekeris)


RR mugura ir ok, nekādi nesmukumi nav.
Šodien pēc releju kontaktu apskatīšanas, notīrīšanas tika izbraukts neliels līkums. Kad moto bij jau uzsilis (temp. rādītājs, aptuveni pusē), piemetot multimetru akumulatorm, tukšgaitā uzrādīja 12.4 - 12.6v, brīžiem nedaudz vairāk, mazāk. Uzgāzējot vairāk par 13v ar neuzkāpās.

Offline