Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 40 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
JuZ
21. May 2019, 21:58#32881

Kopš: 16. Aug 2018

Ziņojumi: 5

Braucu ar:


20 May 2019, 14:37:12 Indo rakstīja:

20 May 2019, 14:09:56 JuZ rakstīja:
Iegādājos Kawasaki z1000 2004. gada, no Francijas. Pēc papīriem ir ierobežota jauda.....


Tur gadijumā nebija cits ECU jāliek? Slinkums meklēt.


Izmeklējos, bet nekā jēdzīga neatradu. Tikai kautkādus 2 veidu nostāstus - samazināti gaisa kanāli un vadi savienoti citādi vai arī ecu jāmaina.

Bet kas būtu īstais un vai vispār dabā ir tā jauda ierobežota

Offline

mezamaris
21. May 2019, 23:01#32882

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3765

Braucu ar: 4881

Ja nejūti,ka jauda ierobežota-par ko uztraukums?

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

JuZ
22. May 2019, 21:51#32883

Kopš: 16. Aug 2018

Ziņojumi: 5

Braucu ar:

Vienmēr gribas vairāk! Salīdzinot ar iepriekšējo moci zx6r, šis uz maziem apgriezieniem iet labāk, bet uz augstiem varētu būt tāpat vai pat vārgāk Nav tuvumā cita z1000 ar ko salīdzināt

Offline

Vairmens
26. May 2019, 12:29#32884

Kopš: 29. Jun 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Z750

Nezinās neviens?


21 May 2019, 16:16:29 Vairmens rakstīja:
šogad pirms sezonas sākuma, z750 2005g biju noņēmis sajūga vāku, izmēriju atperes, frikcijas disku biezumu, sapratu ka vēl 50% sajūgs, bet pamanīju, ka nav pašā sākumā tie 2 mazie metāla diski vai šaibas, kas nāk pirms frikcijas diskiem, lūk rodas jautājums, vai iepriekšējais saimnieks būs aizmirsis ielikt vai arī viņi šim moto nav bijuši vajadzīgi vispār?

Offline

MIGs
26. May 2019, 18:10#32885

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3993

Braucu ar: Honda cbr954rr Fireblade, Yamaha R1

Vairmens - atver servisa manuāli (kur bija rakstīti biezumi) un apskaties, kā bija jābūt.

To mazo disku nozīme ir tāda, ka sajūgs ir maigāks - tas arī viss, daudzi izņem un viss ir labi. Manuprāt arī aftermarketiem parasti nenāk mazie diski - tikai lieli.

-----------------

Offline

kalninjs
26. May 2019, 20:17#32886

Kopš: 22. Sep 2016

No: Tukums

Ziņojumi: 69

Braucu ar: Kawasaki.

Sveiki ir problēma ar krosinieku Honda cr125 1988gada.
Visu laiku grib dzīt ārā dzeses šķidrumu sajūta tāda ka spiediens iekšā, kad pieleju radiatoru tad viņš caur pārplūdi visu izdzen ārā vai arī kādu trubu kas nebija kārtīgi pievilkta.
Galvas blīvi uzliku svaigu cilindram arī blīve kā jauna.Varbut ir kādi ieteikumi kur rast risinājumu?

Offline

mexa
26. May 2019, 22:14#32887

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5851

Braucu ar: VT

ar spiedienu pārbaudi korķa darbspēju, caur sveces caurumu var paskatīties? ja var, un ja virzulis būs mitrs/izskatīsies ne pelēks sauss, tad...
ko lej iekšā? saldo? pagaršo izplūdi, ja salda tad ver vaļā.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

bone_itch
27. May 2019, 00:10#32888

Kopš: 09. Jun 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400

Kāpēc 20. detaļu (zem viņas nesaistīti atrodas pr. zvaigzne un šajā detaļā stiprinās sajūga izspiedējcilindrs un kkāds devējs) varētu vajadzēt pieskrūvēt ar šaibītēm, kā distanceriem starp bloku un šo detaļu?

[ Šo ziņu laboja bone_itch, 27 May 2019, 00:13:24 ]

Offline

mexa
27. May 2019, 01:10#32889

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5851

Braucu ar: VT

Kaa tu domaa? Kapec liek distancerus? Lai izvirziit detalju, ja starpaa detala ir parak vaja lai turet slodzi (piem no plastika), liek pastiprinajumu. Ja caurums vispaar ir caurejosh jeb viena diametra, citadi tie var but centrejosie "pini"

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

bone_itch
27. May 2019, 01:35#32890

Kopš: 09. Jun 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 87

Braucu ar: 2002.g. Suzuki GSX1400


27 May 2019, 01:10:37 mexa rakstīja:
Kaa tu domaa? Kapec liek distancerus? Lai izvirziit detalju, ja starpaa detala ir parak vaja lai turet slodzi (piem no plastika), liek pastiprinajumu. Ja caurums vispaar ir caurejosh jeb viena diametra, citadi tie var but centrejosie "pini"

Es domāju tā, ka ir ieliktas parastas šaibas, ko var nopirkt Depo, kā distanceri. Un tādā veidā visa šī detaļa tiek izvirzīta uz āru par 1,5mm (Līdz ar to sajūga cilindrs un tas devējs arī pabīdas par 1,5mm tālāk no oriģinālās vietas) - kādiem nolūkiem tas varētu būt darīts?
20. detaļai visi caurumi ir caurejoši un ap caurumiem ar piniem vnk ir lielāka diametra šaibas.
Tām šaibām pēc OEM tur nevajadzētu atrasties, bet viņas tur ir ieliktas - kāds varētu būt tam iemesls?

[ Šo ziņu laboja bone_itch, 27 May 2019, 01:42:19 ]

Offline

kalninjs
27. May 2019, 06:48#32891

Kopš: 22. Sep 2016

No: Tukums

Ziņojumi: 69

Braucu ar: Kawasaki.


26 May 2019, 22:14:55 mexa rakstīja:
ar spiedienu pārbaudi korķa darbspēju, caur sveces caurumu var paskatīties? ja var, un ja virzulis būs mitrs/izskatīsies ne pelēks sauss, tad...
ko lej iekšā? saldo? pagaršo izplūdi, ja salda tad ver vaļā.


Iepriekš viņš dzina cilindrā dzeses šķidrumu ,nomainīju blīvi itkā viss ok,bet vienreiz atkal iedzina varēja redzēt uz virzuļa galvas ka ir ūdens piles.
Visu satiriju saliku pārvilkusi visas skrūves tgd vairs nedzen iekšā bet liekas ka ir spiediens sistēmā ,no kā viņš var rasties jo visas trubas grib spiest nost.

Offline

mezamaris
27. May 2019, 08:22#32892

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3765

Braucu ar: 4881

Kad mainīji galvas blīvi,jo tā,cik saprotu laida garām,galvas virsmu protams pārbaudīji,vai nav sametusies...

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

mezamaris
27. May 2019, 08:26#32893

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3765

Braucu ar: 4881


27 May 2019, 01:35:02 bone_itch rakstīja:

27 May 2019, 01:10:37 mexa rakstīja:
Kaa tu domaa? Kapec liek distancerus? Lai izvirziit detalju, ja starpaa detala ir parak vaja lai turet slodzi (piem no plastika), liek pastiprinajumu. Ja caurums vispaar ir caurejosh jeb viena diametra, citadi tie var but centrejosie "pini"

Es domāju tā, ka ir ieliktas parastas šaibas, ko var nopirkt Depo, kā distanceri. Un tādā veidā visa šī detaļa tiek izvirzīta uz āru par 1,5mm (Līdz ar to sajūga cilindrs un tas devējs arī pabīdas par 1,5mm tālāk no oriģinālās vietas) - kādiem nolūkiem tas varētu būt darīts?
20. detaļai visi caurumi ir caurejoši un ap caurumiem ar piniem vnk ir lielāka diametra šaibas.
Tām šaibām pēc OEM tur nevajadzētu atrasties, bet viņas tur ir ieliktas - kāds varētu būt tam iemesls?
IAcīmredzot kaut kas nesakrīt ar garumiem-izspiežās par daudz,nepareiza garuma izspiedēja stienis...

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

kalninjs
27. May 2019, 08:28#32894

Kopš: 22. Sep 2016

No: Tukums

Ziņojumi: 69

Braucu ar: Kawasaki.


27 May 2019, 08:22:35 mezamaris rakstīja:
Kad mainīji galvas blīvi,jo tā,cik saprotu laida garām,galvas virsmu protams pārbaudīji,vai nav sametusies...


Nu pieliku linialu itkā nebija sametusies..
Bet Vaitad dēļ sametusas galvas varētu parādīties spiediens sistēmā?

Offline

mezamaris
27. May 2019, 08:31#32895

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3765

Braucu ar: 4881

Spiediens kaikam rodās no šķidruma plesšanās un no gāzu nokļūšanas dzesēšanas sistēmā...

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

kalninjs
27. May 2019, 08:46#32896

Kopš: 22. Sep 2016

No: Tukums

Ziņojumi: 69

Braucu ar: Kawasaki.


27 May 2019, 08:31:29 mezamaris rakstīja:
Spiediens kaikam rodās no šķidruma plesšanās un no gāzu nokļūšanas dzesēšanas sistēmā...


Un kā to novērst un kur meklēt problēmu,blīves vesalas galva arī itkā nav savērpta.

Offline

mezamaris
27. May 2019, 08:57#32897

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3765

Braucu ar: 4881

Parasti vainīga galvas blīve,tad sametusies galva,sūdīgākais ir plaisājusi galva...
Es sākumā uzliktu jaunu,JAUNU,radiātora korķi,jo iespējams tas netur spiedienu(1,1 vai 1,2 atm,kā kuram modelim).
Spiedienam sistēmā jābūt tas neļauj šļidrumam tik ātri vārīties...

[ Šo ziņu laboja mezamaris, 27 May 2019, 08:57:58 ]



-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

kalninjs
27. May 2019, 09:03#32898

Kopš: 22. Sep 2016

No: Tukums

Ziņojumi: 69

Braucu ar: Kawasaki.


27 May 2019, 08:57:15 mezamaris rakstīja:
Parasti vainīga galvas blīve,tad sametusies galva,sūdīgākais ir plaisājusi galva...
Es sākumā uzliktu jaunu,JAUNU,radiātora korķi,jo iespējams tas netur spiedienu(1,1 vai 1,2 atm,kā kuram modelim).
Spiedienam sistēmā jābūt tas neļauj šļidrumam tik ātri vārīties...
Labi mēģināšu ar to korķi.

Offline

Kuplais
27. May 2019, 12:32#32899

Kopš: 31. Aug 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 3

Braucu ar: Kawasaki ZZR1100

Sveiki kungi,

Gribēju uzjautāt, kur vislabāk pievienot telefona turētāja USB lādētāja vadus, respektīvi vadus labāk likt pie akumulatora vai aizdedzes vai vispār labāk kaut kur citur? Un vai pievienojot pie kāda strāvas avota, tas lādētājs neiztukšos akumulatoru (esmu dzirdējis stāstus, ka viņi arī pie izslēgtas aizdedzes tērējot strāvu un no rīta akumulators tukšs)?

Paldies!

Offline

mexa
27. May 2019, 13:28#32900

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 5851

Braucu ar: VT

Labak caur releju kursh no aizdedzes strada!

Ari plaisa cilindra var sanakt... ja ir iespeja var nejaucot nopreseet dzeses kanaalus motora, ar spiedienu un vakumu. Kaa autosam var izplesanas trauka korkja caurumaa ar gazu analizatoru nobaudiit vai nav izpluudes, metode strada. Viss parejais pamata prasa jauksanu. uz korkja rakstits cik tas tur. Biezi vainiigs korkis un nestradajosh ventilators, ja ir, tobish parkarsesana.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā - 26402389

Offline

Top.LV