Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Ronaldo
12. Aug 2019, 23:02#33221

Kopš: 18. Jan 2019

Ziņojumi: 37

Braucu ar:

Jā, daži virzuļi bija ieklemmējuši. Vislielaka jega, laikam, bija no jaunām kolodkām. Ok, mēģinās atstāt uz nakti zem slodzes to hēbeli. Ir, ir smieklīgi, galīgi neapstrīdu.

Es gan neticu, ka bremžmašīnā burbulis. Jo viņai tak pašai sava atgaisošanas skrūve, no kuras nāk tīra eļļa.

[ Šo ziņu laboja Ronaldo, 12 Aug 2019, 23:04:31 ]

Offline

hopper_offlinus
13. Aug 2019, 00:03#33222

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1475

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


12 Aug 2019, 23:02:26 Ronaldo rakstīja:
Jā, daži virzuļi bija ieklemmējuši. Vislielaka jega, laikam, bija no jaunām kolodkām. Ok, mēģinās atstāt uz nakti zem slodzes to hēbeli. Ir, ir smieklīgi, galīgi neapstrīdu.

Es gan neticu, ka bremžmašīnā burbulis. Jo viņai tak pašai sava atgaisošanas skrūve, no kuras nāk tīra eļļa.


Es nezinu, ka Tavam, bet manejiem abiem ta skruve noteikti nav augstakais punkts. Pumpejam ar hebeli, pumpejam, vel pumpejam, nopisamies pumpet, ar skotchu pievilkam hebeli, atveram pa alinju, parunajam, pakustinam un laik pa laiku suportu, caurules, viegli (!!!!) ar mazo (!!!) gumijas (!!!) amuru paklauvejam pa galveno cilindru, lai iziet burbulis, atveram otru alinju... Atkartot... Nu kamer neizbeigsies alinsh, pacietiba, pipes, temas sarunam
Gan sievas, gan manam mocim bremzes ka nazhi. Kaut ari peldosha skava, divi virzuli un viens disks tikai. Nevajag steigties, steigu vajag blusos kerot.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

mexa
13. Aug 2019, 00:46#33223

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: VT


12 Aug 2019, 21:27:02 Ronaldo rakstīja:
Ņemot vērā, ka pēc kolodku nomaiņas, bremzes kļuva asākas, tad varetu but ka bremžu diski ari padiluši. Neesmu vēl izmērījis, taču čoms, saka ka tauta pērk bremžu diskus Aļikā un nesūdzas? Kāds var ko pakomentēt. OEM pa traku, cena kā kosmosa kuģa detaļām. Neskriešu nepirkšu tūlīt, bet būt lietas kursā derētu.

Ja tomer sadoma pirkt rotorus, kjiinas rotori ir krievu rulete, dazi ciikst, dazi sametaas aatri, dazi slikti bremzee. Atkarigs no kada materiala taisiti, un vai ir kimiski saderiigi ar kalodkaam. No shiis kjimiskas saderibas-materialu sastavi, ir atkariiga efektivitaate. Redzeeti visadi gadijumi. Trw peerc

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mezhavecs
13. Aug 2019, 14:28#33224

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 98

Braucu ar: TDM850


12 Aug 2019, 21:27:02 Ronaldo rakstīja:
Ņemot vērā, ka pēc kolodku nomaiņas, bremzes kļuva asākas, tad varetu but ka bremžu diski ari padiluši. Neesmu vēl izmērījis, taču čoms, saka ka tauta pērk bremžu diskus Aļikā un nesūdzas? Kāds var ko pakomentēt. OEM pa traku, cena kā kosmosa kuģa detaļām. Neskriešu nepirkšu tūlīt, bet būt lietas kursā derētu.


Ja diski parasti, bez demferiem un kniedēm, džeki Ogrē Prometālā ar lāzerīti izgriež. Spriežot pēc šamā fakta, jebajā Jamahai no ķīnas jaunu pirku par 30 eināriem šo visnotaļ atbildīgo detaļu un pārsteigumu nebija. Ar vidējas cietības klučiem stājās tīri nadzīgi, nerūsēja, nesametās. Domāju, arī aļikā iepērkamie nav sliktāki, ja reiz daži tepat uz vietas griež ar plazmu un tirgo...

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

mezhavecs
13. Aug 2019, 14:44#33225

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 98

Braucu ar: TDM850


13 Aug 2019, 00:46:02 mexa rakstīja:

12 Aug 2019, 21:27:02 Ronaldo rakstīja:
Ņemot vērā, ka pēc kolodku nomaiņas, bremzes kļuva asākas, tad varetu but ka bremžu diski ari padiluši. Neesmu vēl izmērījis, taču čoms, saka ka tauta pērk bremžu diskus Aļikā un nesūdzas? Kāds var ko pakomentēt. OEM pa traku, cena kā kosmosa kuģa detaļām. Neskriešu nepirkšu tūlīt, bet būt lietas kursā derētu.

Ja tomer sadoma pirkt rotorus, kjiinas rotori ir krievu rulete, dazi ciikst, dazi sametaas aatri, dazi slikti bremzee. Atkarigs no kada materiala taisiti, un vai ir kimiski saderiigi ar kalodkaam. No shiis kjimiskas saderibas-materialu sastavi, ir atkariiga efektivitaate. Redzeeti visadi gadijumi. Trw peerc


Ķīmiskais sastāvs laikam būtu biš par smalku teikts. Svarīgākais ir kluču vispārējais sastāvs. Ar augstu metāla saturu- ja pareizi atceros ap 60% metāla saturs, ar zemu metāla saturu- līdz 30% metāla piejaukums, organiskie (metāls klāt bij maz, laikam ap 10-15%), keramiskie. Katram savi plusi, savi mīnusiņi. Ar ķīmisko sastāvu saderību sakars gan būs pamazs. Ne jau molekulu līmenī berze iedarbosies uz dzelžiem... Cita lieta- diska forma, izgriezumi (kas nebūt nav dekorācija), kluču cietība. Man- kā sēņu vecim, organiskie pašā laikā- disks dilst maz, stājas labi, tā kā pa trasi nebraucu, tad arī kluču dilšana asaras neuzrauj un kluči maxā lēti. Nu ja grib braukt spriganāk būs jājem keramika.

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

mezhavecs
13. Aug 2019, 14:47#33226

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 98

Braucu ar: TDM850


13 Aug 2019, 00:03:00 hopper_offlinus rakstīja:

12 Aug 2019, 23:02:26 Ronaldo rakstīja:
Jā, daži virzuļi bija ieklemmējuši. Vislielaka jega, laikam, bija no jaunām kolodkām. Ok, mēģinās atstāt uz nakti zem slodzes to hēbeli. Ir, ir smieklīgi, galīgi neapstrīdu.

Es gan neticu, ka bremžmašīnā burbulis. Jo viņai tak pašai sava atgaisošanas skrūve, no kuras nāk tīra eļļa.


Es nezinu, ka Tavam, bet manejiem abiem ta skruve noteikti nav augstakais punkts. Pumpejam ar hebeli, pumpejam, vel pumpejam, nopisamies pumpet, ar skotchu pievilkam hebeli, atveram pa alinju, parunajam, pakustinam un laik pa laiku suportu, caurules, viegli (!!!!) ar mazo (!!!) gumijas (!!!) amuru paklauvejam pa galveno cilindru, lai iziet burbulis, atveram otru alinju... Atkartot... Nu kamer neizbeigsies alinsh, pacietiba, pipes, temas sarunam
Gan sievas, gan manam mocim bremzes ka nazhi. Kaut ari peldosha skava, divi virzuli un viens disks tikai. Nevajag steigties, steigu vajag blusos kerot.


Ibio, es kad veco Divy restaurēju, ar DOT4 čakarējos. Būtu zinājis, ka aliņu vajag... Tā ir, mūžu dzīvo un mācies, a vienalga jēga nekāda..

-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

hopper_offlinus
13. Aug 2019, 15:13#33227

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1475

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


13 Aug 2019, 14:47:14 mezhavecs rakstīja:
Ibio, es kad veco Divy restaurēju, ar DOT4 čakarējos. Būtu zinājis, ka aliņu vajag... Tā ir, mūžu dzīvo un mācies, a vienalga jēga nekāda..


dumais! Aklam tak var palikt ar to DOT4 (mosh dirsh, bet parbaudit neraujos)

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

mezhavecs
13. Aug 2019, 15:19#33228

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 98

Braucu ar: TDM850


13 Aug 2019, 15:13:56 hopper_offlinus rakstīja:

13 Aug 2019, 14:47:14 mezhavecs rakstīja:
Ibio, es kad veco Divy restaurēju, ar DOT4 čakarējos. Būtu zinājis, ka aliņu vajag... Tā ir, mūžu dzīvo un mācies, a vienalga jēga nekāda..


dumais! Aklam tak var palikt ar to DOT4 (mosh dirsh, bet parbaudit neraujos)




-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

Rolis-80
13. Aug 2019, 17:43#33229

Kopš: 20. Jun 2014

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Kur dabūt degvielas karti power commander? Netā nevaru atrast. Kāds servis varbūt ar to nodarbojās?

Offline

Ronaldo
14. Aug 2019, 21:32#33230

Kopš: 18. Jan 2019

Ziņojumi: 37

Braucu ar:

Nu nez, varbūt tad vari paskaidrot (vai kāds cits)- kāpēc katrā GSX-R (99.gada) dzinēja vārsta hidrokompensatorā ir kaut kāda, atsevišķi maināma, tablete (iekšā gidrika) vārsta regulācijai? Ap to laiku, jau sen visā pasaulē, izmantoja normālus gidrikus, kas kompensē to spraugu (starp vārstu un sadaleni). Uz autiņiem esmu redzējis gan lielās tabletes, respektīvi viens mehānisms (man uz sešiem podiem stāv), gan vtulku (garenos), tos manīju uz 1.8 četru podu dzinēja.

Man nav pieredzes cik bieži uz vecajiem GSXR močiem jāregulē šis vārstu stāvoklis. Uz autiņiem it kā vienkāršāk, ja klab, tad jāmaina attiecīgie hidrokompensatori - un visi laimīgi. Ja ir nauda, kaut visus. Mocim rakstīts ka tas jādara pēc cik tur tūkstošiem kilometru. Un nokritu no krēsla, ka lasu ir 21 remontizmērs, mazas metālas tabetes.
Reālā dzīvē tās tiek virpotas pie virpotāja no siltumizturīga metāla?


P.S. netēloju nedz gudro, nedz apšaubu vietējo dievu statusu. Vienkārši lasu manuāli par regulārajām apkopēm.


06 Aug 2019, 23:36:36 Saveris rakstīja:
inženieri sēdēja, domāja, rasēja, rūpnīcā taisīja prototipus, testēja, uzlaboja, pirms palaist sērijveidā sertificēja, palaida tirgū uz xxxxxxxxx motocikliem, bet te- spečuki, kas kaut kur internātā lasīja, ka izstrādājums ir sūds. zajebiss.

ja jau kaut ko mainīji, moš pārbaudi gaisu sistēmā, vai kārtīgi izdzīts.

[ Šo ziņu laboja Ronaldo, 14 Aug 2019, 21:36:31 ]

Offline

Dartagnan
14. Aug 2019, 21:53#33231

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

Tavam motociklam nav hidrokompensatori, bet ir glāzes ar tabletēm. Šāda konstrukcija tiek izmantota tāpēc ka kompensatori nespēj strādāt tik augstos apgriezienos.

[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 14 Aug 2019, 21:55:22 ]



-----------------

Offline

mexa
14. Aug 2019, 22:07#33232

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: VT

kompensatori ir lengaitas motoriem, un tie regulejas ja pienak vecums

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mezamaris
15. Aug 2019, 00:32#33233

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 3990

Braucu ar: 4881


14 Aug 2019, 21:32:46 Ronaldo rakstīja:
Nu nez, varbūt tad vari paskaidrot (vai kāds cits)- kāpēc katrā GSX-R (99.gada) dzinēja vārsta hidrokompensatorā ir kaut kāda, atsevišķi maināma, tablete (iekšā gidrika) vārsta regulācijai? Ap to laiku, jau sen visā pasaulē, izmantoja normālus gidrikus, kas kompensē to spraugu (starp vārstu un sadaleni). Uz autiņiem esmu redzējis gan lielās tabletes, respektīvi viens mehānisms (man uz sešiem podiem stāv), gan vtulku (garenos), tos manīju uz 1.8 četru podu dzinēja.

Man nav pieredzes cik bieži uz vecajiem GSXR močiem jāregulē šis vārstu stāvoklis. Uz autiņiem it kā vienkāršāk, ja klab, tad jāmaina attiecīgie hidrokompensatori - un visi laimīgi. Ja ir nauda, kaut visus. Mocim rakstīts ka tas jādara pēc cik tur tūkstošiem kilometru. Un nokritu no krēsla, ka lasu ir 21 remontizmērs, mazas metālas tabetes.
Reālā dzīvē tās tiek virpotas pie virpotāja no siltumizturīga metāla?


P.S. netēloju nedz gudro, nedz apšaubu vietējo dievu statusu. Vienkārši lasu manuāli par regulārajām apkopēm.


06 Aug 2019, 23:36:36 Saveris rakstīja:
inženieri sēdēja, domāja, rasēja, rūpnīcā taisīja prototipus, testēja, uzlaboja, pirms palaist sērijveidā sertificēja, palaida tirgū uz xxxxxxxxx motocikliem, bet te- spečuki, kas kaut kur internātā lasīja, ka izstrādājums ir sūds. zajebiss.

ja jau kaut ko mainīji, moš pārbaudi gaisu sistēmā, vai kārtīgi izdzīts.

Šīs regulēšanas paplāksnes nav vērts virpot,jo tās vēl būs jārūda un jāslipē vajadzīgajā izmērā...
Tas viss ir pasūtāms,tikai jāsamēra ko īsti vajag.
Nečakarējies pats,dod kādam kurš ar to maizi pelna,citādi būs kā ar bremzēm..

-----------------

C20 H25 N3 O

Offline

mexa
15. Aug 2019, 09:20#33234

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: VT



-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Naits
15. Aug 2019, 12:19#33235

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4790

Braucu ar: TW125,gsxr1100

Māri +1000000

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

Ronaldo
15. Aug 2019, 21:49#33236

Kopš: 18. Jan 2019

Ziņojumi: 37

Braucu ar:

Taupot naudu, esmu ielējis parasto mašīnas antifrīzu, to kas mājas bija, Liqui Molly, zilā krāsā. Viršanas temperatūra, pēc pases, tam tikai 109 grādi.

Zinu, ir Motul tosols, dārgais, kam viršanas temperatūra ir 120 grādi.

Uz trases man temperatūra 75 grādi. Pilsētā, elementāri ceļas līdz 100 un vairāk, kas nozīmē, ka pa pilsētu bez vajadzības nebraukāju, jo karst pat rāmis. Ak jā, ventilator ieslēdzas, kas laikam nozīmē, termo-swith strādā. Nezinu, vai mocim vispār ir termostats, kas atdala lielo loku no mazā.

Kādi būtu ieteikumi bez gudras d*****? Liet dārgo tosolu? Baudīt dzeses sistēmu, atgaisot?
Paldies.

Offline

mezhavecs
15. Aug 2019, 21:56#33237

Kopš: 10. Jul 2018

No: Ogre

Ziņojumi: 98

Braucu ar: TDM850


15 Aug 2019, 21:49:00 Ronaldo rakstīja:
Taupot naudu, esmu ielējis parasto mašīnas antifrīzu, to kas mājas bija, Liqui Molly, zilā krāsā. Viršanas temperatūra, pēc pases, tam tikai 109 grādi.

Zinu, ir Motul tosols, dārgais, kam viršanas temperatūra ir 120 grādi.

Uz trases man temperatūra 75 grādi. Pilsētā, elementāri ceļas līdz 100 un vairāk, kas nozīmē, ka pa pilsētu bez vajadzības nebraukāju, jo karst pat rāmis. Ak jā, ventilator ieslēdzas, kas laikam nozīmē, termo-swith strādā. Nezinu, vai mocim vispār ir termostats, kas atdala lielo loku no mazā.

Kādi būtu ieteikumi bez gudras d*****? Liet dārgo tosolu? Baudīt dzeses sistēmu, atgaisot?
Paldies.


Vislabāk palasīt manuāli, bet termostats tā kā ir gan arī močiem.
Par antifrīzu vislabāk zinās ražotājs, jo piemēram manam TDM manuālis saka, ka antifrīzs jāšķaida ar destilētu ūdeni 1:1. Hvz, kāda joda pēc, bet rakstīc ir tā. Un vārīšanās temperatūra arī no spiediena sistēmā būs atkarīga. Autiņam jau arī pat ūdens pie 105 nevārās, tāpēc jau prātīgi to vāku vaļā taisām, jo tikko spiediens nokrīt, h2o momentā vārās un lec acīs. Novelc vien to manuāli un pastudē. Toč ir vērts. Gan vēl ko incantu uzzināsi par savu rumaku..

[ Šo ziņu laboja mezhavecs, 15 Aug 2019, 22:01:14 ]



-----------------
Kur valda haoss, parastai nekārtībai nav vietas..

Offline

mexa
15. Aug 2019, 22:14#33238

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6033

Braucu ar: VT


15 Aug 2019, 21:49:00 Ronaldo rakstīja:
Taupot naudu, esmu ielējis parasto mašīnas antifrīzu, to kas mājas bija, Liqui Molly, zilā krāsā. Viršanas temperatūra, pēc pases, tam tikai 109 grādi.

Zinu, ir Motul tosols, dārgais, kam viršanas temperatūra ir 120 grādi.

Uz trases man temperatūra 75 grādi. Pilsētā, elementāri ceļas līdz 100 un vairāk, kas nozīmē, ka pa pilsētu bez vajadzības nebraukāju, jo karst pat rāmis. Ak jā, ventilator ieslēdzas, kas laikam nozīmē, termo-swith strādā. Nezinu, vai mocim vispār ir termostats, kas atdala lielo loku no mazā.

Kādi būtu ieteikumi bez gudras d*****? Liet dārgo tosolu? Baudīt dzeses sistēmu, atgaisot?
Paldies.


Sastavs kas draudzejas ar suukni un korpusiem. Mocii var g12 liet, tam nav silikata, skiet zilo tonju siltumvaditajiem bija...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Ronaldo
15. Aug 2019, 22:54#33239

Kopš: 18. Jan 2019

Ziņojumi: 37

Braucu ar:

Manuāļi sen jau visi uz datora, ar visu EPC, instalēto. No kura gan maza jēga, jo internetā bez maksas tāds pats.

Ielēju GTL 11. Lasīju ka 50:50 detilēto un "ethylene glycol antifreeze". Es gan nevaru tam noticēt. Jo visu laiku doma, ka tas tak teikts par koncentrātu. Bet es leju parasto. GSX-R vēl antifrīzs jāšķaida?

p.s. Uz BMW ar alumīnija. Tur pēc manuļā ir tas GTL 11. Tamdēļ padomāju, ka jābūt oki.

[ Šo ziņu laboja Ronaldo, 15 Aug 2019, 23:06:15 ]

Offline

martinss
15. Aug 2019, 22:59#33240

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3183

Braucu ar: QWERTY...

Vienmēr leju tādus, kuri der alumīnija blokiem, kā uz dzeses šķidrumu bundžām ir rakstīts.
Mainu reizi ~3 gados, kā sanāk.



15 Aug 2019, 22:14:33 mexa rakstīja:

Sastavs kas draudzejas ar suukni un korpusiem. Mocii var g12 liet, tam nav silikata, skiet zilo tonju siltumvaditajiem bija...


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Top.LV