Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
28. Aug 2019, 19:35#33281

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

mazliet dumjš jautājums - kur Rīgā var normāli nomazgāt motocikla, bez riska, ka tiks sapista krāsa vai alumīnija detaļas? Ielas moci, eļļu no pakaļējā rata notīrīt kārtīgi un tādā garā, pašmazgātāja moikās tik labi nomazgāt nevar, pārbaudīts.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Naits
28. Aug 2019, 19:54#33282

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Tak katrā manuālī ir viss aprakstīts un tabula ar regulējumiem un dīzēm. Salīdzini vai viss ir stock un uzliec stock iestatījumus. ja jau ir mainītas dīzes vai gaisa filtrs uz piemēram k&n, tad jau var sākties čakars.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Padre
28. Aug 2019, 21:37#33283

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Paldies par karburatora ābeci, noderīga lieta!
Par svecēm - tās ir melnas, bez eļļas - vienkārši melnas.
Nomainīt ir viena lieta, bet tās ir tikai sekas - tas melnums. Cēlonis joprojām ir karbiķos?
melnas - pārāk daudz degvielas, baltas - pārāk maz degvielas?


28 Aug 2019, 17:54:16 feciic rakstīja:

28 Aug 2019, 16:52:08 Padre rakstīja:
Šodien paķimerējos gar moci.
Izskrūvēju sveces - abas pilnīgi melnas..
Noņēmu karbiķus - atradu skrūves, kas paredzētas degvielas - gaisam - pašā apakšā, tizlā vietā - vietā, viena bija ieskrūvēta gandrīz līdz galam, otra ārā pa kādiem 4-5 apgriezieniem...
Mikuni karburatori.
Kā būtu jābūt by default tām skrūvēm?
Vēl ko piefiksēju - intereses pēc pārbaudīju, vai ir dzirkstele svecēm.
Vienai spolei dzirkstele ir, otrai nav. Pārbaudīju ar abām svecēm.
Bet kad ieskrūvē un norauj vienu svečvadu, strādā ar vienu sveci un strādā ar otru sveci.
Tobiš - ar izskrūvētu sveci pie vienas indukcijas spoles dzirkstele ir, pie otras nav, bet kad ir ieskrūvētas - dzirkstele ir no abām spolēm...
Kā tā?


28 Aug 2019, 00:11:40 kba-pro rakstīja:

27 Aug 2019, 23:00:17 hopper_offlinus rakstīja:

27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.


Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.


Ne tur sveces, ne tur filtrs, vnk liesais pēc apraksta



Karburatora ābece


-----------------
Ou Yess.

Offline

hopper_offlinus
28. Aug 2019, 22:50#33284

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


28 Aug 2019, 19:19:45 booo_kat rakstīja:
Nebiju informēts par šo. Paldies!
Bet tad rodas jautājums, kā LEGĀLI atrisināt šo situāciju? Reģistrējot pārbūvi? Uztinot odometru uz vajadzīgajiem cipariem?


Nedomāju, ka šī situācija prasa rīsinājumu, jo tas, ka odometrs radija jau piefikseja tehniskā skatē. Mainīsi kko uz mazāko kaut pats ar trosīti iespiestu urbjmašīnā (ja nu mehaniskais odometrs un bez aizsardzības, kad tinot atpakaļ pacelas strīpa pari cipariem) nākamā skatē atzīmes un spīdēsi datubāzē ar sarkano
Man vienmēr likas, jo mazāk čakarējies ar tādu jocīgu šmaukšanos, jo labāk. Beigu beigās kam vajag to noskrienu? Tirgot taisies, tā arī pasaki, nokritu, sačakarēju paneli, mainīju. Datubāzē iepriekšēju gadu noskrejiens ir, var saprast +/- cik jābūt. Pašam sev? A ne poh? Apkopes tāpat jāveic katru sezonu
Bet nu tas ir mans, slinka un godīga cilvēka viedoklis

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

hopper_offlinus
28. Aug 2019, 23:07#33285

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


28 Aug 2019, 21:37:34 Padre rakstīja:
Nomainīt ir viena lieta, bet tās ir tikai sekas - tas melnums. Cēlonis joprojām ir karbiķos?
melnas - pārāk daudz degvielas, baltas - pārāk maz degvielas?


Ja Tu pats tas sveces ieskrūvēji pirms 1000km UN pats nomainīji gaisa filtru, tad - jā var teikt, ka parāk trekns maisijums. Pēc Tevis teikta, tas netika darīts un es neticu, kad nepazistams man cilvēks saka, ka viņš tikko pirms 1000km nomainīja sveces un gaisa filtru tikai "lai nav kauns".

Sveces varbut nobrauca 10+ kkm un vnk apauga, sveces varbut tika mainītas, bet gaisa filtrs aizdirsts un nelaiž pietiekami daudz gaisa = trekns maisījums, jo benžas apjoms nemainījas.

Tāpēc saku - nomaini tos un tikai pēc tam lien karburatoros, sukņos, spoles u.c. lietās. Samaini, nobrauc kādus 300km un paskaties sveces. Joprojam melnas? Pa daudz benžas maisījumā - skaties karbi. Baltas? Pa maz benžas maisījuma - skaties karbi.

Ko tur tagad regulēt, ja gaiss, piem. neiet cauri? Nu pieregules Tev uz to aizsistu filtru, Tu kkad to filtru nomainīsi un rezultātā dabūsi lieso maisījumu un sāksi dedzinat cauri vārstus.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

maniac
29. Aug 2019, 08:22#33286

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5099

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


28 Aug 2019, 19:35:26 Archy96 rakstīja:
mazliet dumjš jautājums - kur Rīgā var normāli nomazgāt motocikla, bez riska, ka tiks sapista krāsa vai alumīnija detaļas? Ielas moci, eļļu no pakaļējā rata notīrīt kārtīgi un tādā garā, pašmazgātāja moikās tik labi nomazgāt nevar, pārbaudīts.

Palasies kādā no šiem:
http://www.motopower.lv/search.php?context=mazg...&newsearch=1

-----------------

Offline

karlo1941
29. Aug 2019, 09:09#33287

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

man ar nācās mainīt spidometru.
tagad rāda par 5k vairāk.
bet par cik jaunais ir no UK, tad to tagad rāda kā miles. uzliku tikai stiklu no vecā, lai rāda ātrumu kā pie baltajiem cilvēkiem.





28 Aug 2019, 22:50:36 hopper_offlinus rakstīja:

28 Aug 2019, 19:19:45 booo_kat rakstīja:
Nebiju informēts par šo. Paldies!
Bet tad rodas jautājums, kā LEGĀLI atrisināt šo situāciju? Reģistrējot pārbūvi? Uztinot odometru uz vajadzīgajiem cipariem?


Nedomāju, ka šī situācija prasa rīsinājumu, jo tas, ka odometrs radija jau piefikseja tehniskā skatē. Mainīsi kko uz mazāko kaut pats ar trosīti iespiestu urbjmašīnā (ja nu mehaniskais odometrs un bez aizsardzības, kad tinot atpakaļ pacelas strīpa pari cipariem) nākamā skatē atzīmes un spīdēsi datubāzē ar sarkano
Man vienmēr likas, jo mazāk čakarējies ar tādu jocīgu šmaukšanos, jo labāk. Beigu beigās kam vajag to noskrienu? Tirgot taisies, tā arī pasaki, nokritu, sačakarēju paneli, mainīju. Datubāzē iepriekšēju gadu noskrejiens ir, var saprast +/- cik jābūt. Pašam sev? A ne poh? Apkopes tāpat jāveic katru sezonu
Bet nu tas ir mans, slinka un godīga cilvēka viedoklis


-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

Sergejs80
29. Aug 2019, 09:20#33288

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

KTM LC4 640 pagājušā gada oktobrī nobeidzās akumulators. Nopirku jaunu Varta, nobraukti aptuveni 5 tūkst. - atkal aķis pa galam. Domāju ģenerators, sprieguma regulātors. Pieliku aķi no otra moča - pamērot ar testeri, rūcošam rāda , ka uz akumulatoru dod 14.3 V . Tas taču normāli?
Sakritība, ka aķis nobeidzās vai tomēr kāds ļaunais dēmons sēž iekšā?
Uzgāzējot rādīja drusku mazāk. Kaut kā neiedomājos pamērīt ar ieslēgtu lampu. Provēšu vakarā. Elektrība nav mana stiprā puse

[ Šo ziņu laboja Sergejs80, 29 Aug 2019, 10:19:29 ]

Offline

booo_kat
29. Aug 2019, 09:40#33289

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat


28 Aug 2019, 22:50:36 hopper_offlinus rakstīja:

28 Aug 2019, 19:19:45 booo_kat rakstīja:
Nebiju informēts par šo. Paldies!
Bet tad rodas jautājums, kā LEGĀLI atrisināt šo situāciju? Reģistrējot pārbūvi? Uztinot odometru uz vajadzīgajiem cipariem?


Nedomāju, ka šī situācija prasa rīsinājumu, jo tas, ka odometrs radija jau piefikseja tehniskā skatē. Mainīsi kko uz mazāko kaut pats ar trosīti iespiestu urbjmašīnā (ja nu mehaniskais odometrs un bez aizsardzības, kad tinot atpakaļ pacelas strīpa pari cipariem) nākamā skatē atzīmes un spīdēsi datubāzē ar sarkano
Man vienmēr likas, jo mazāk čakarējies ar tādu jocīgu šmaukšanos, jo labāk. Beigu beigās kam vajag to noskrienu? Tirgot taisies, tā arī pasaki, nokritu, sačakarēju paneli, mainīju. Datubāzē iepriekšēju gadu noskrejiens ir, var saprast +/- cik jābūt. Pašam sev? A ne poh? Apkopes tāpat jāveic katru sezonu
Bet nu tas ir mans, slinka un godīga cilvēka viedoklis

Savu slinkā un godīgā cilvēka pieredzi arī es izstāstīju, kā no 30k tiku pie 2k noskrējiena un ko par to TA domā. Protams, ka tiku pie sarkana ieraksta datu bāzē, kas man pilnīgi netraucē.
Vienkārši jautājums radās par to, a ja nu kāds izdomās sākt sodīt, vai vispār ir atstrādāta procedūra spidometra maiņas izveikšanai...

Offline

Padre
29. Aug 2019, 09:53#33290

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 326

Braucu ar: Sparta

Tāks
Update
Izņēmu gaisa filtru, iet krietni labāk un neraustās tik ļoti, tik sveces vēl jānomaina.
Kur vispār var dabūt rezerves daļas BMW močiem? To pašu gaisa filtru?



28 Aug 2019, 23:07:20 hopper_offlinus rakstīja:

28 Aug 2019, 21:37:34 Padre rakstīja:
Nomainīt ir viena lieta, bet tās ir tikai sekas - tas melnums. Cēlonis joprojām ir karbiķos?
melnas - pārāk daudz degvielas, baltas - pārāk maz degvielas?


Ja Tu pats tas sveces ieskrūvēji pirms 1000km UN pats nomainīji gaisa filtru, tad - jā var teikt, ka parāk trekns maisijums. Pēc Tevis teikta, tas netika darīts un es neticu, kad nepazistams man cilvēks saka, ka viņš tikko pirms 1000km nomainīja sveces un gaisa filtru tikai "lai nav kauns".

Sveces varbut nobrauca 10+ kkm un vnk apauga, sveces varbut tika mainītas, bet gaisa filtrs aizdirsts un nelaiž pietiekami daudz gaisa = trekns maisījums, jo benžas apjoms nemainījas.

Tāpēc saku - nomaini tos un tikai pēc tam lien karburatoros, sukņos, spoles u.c. lietās. Samaini, nobrauc kādus 300km un paskaties sveces. Joprojam melnas? Pa daudz benžas maisījumā - skaties karbi. Baltas? Pa maz benžas maisījuma - skaties karbi.

Ko tur tagad regulēt, ja gaiss, piem. neiet cauri? Nu pieregules Tev uz to aizsistu filtru, Tu kkad to filtru nomainīsi un rezultātā dabūsi lieso maisījumu un sāksi dedzinat cauri vārstus.


-----------------
Ou Yess.

Offline

hopper_offlinus
29. Aug 2019, 11:27#33291

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

boo-kat, neesmu dzirdējis, ka tāda procedura eksistētu
Jaunam tarantajkam noskrejiens tiek glabats kompī, attiecigi, maini cik gribi, bus tas pats. Veciem - atzime datubaze (tagad) ar nobraukumu. Pirms tam - vnk nobraukums fiksējas.
Chill, tagad busi viens no retajiem, kas teiks, ka nobraukums 40+kkm, nevis 2kkm

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

booo_kat
29. Aug 2019, 11:40#33292

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 422

Braucu ar: Ju5k, Bandit, Passat

Es mierīgs,vienkārši palika interesanti. Tā kā konrētais spēkrats ir jau sava veida klasika, pārdošana nebūs aktuāla noteikti pārskatāmā nākotnē, nevienam par nobraukumu nebūs jāatskaitās, tik cik TA reizi 2 gados pierakstīs un pašam priekš kādas dilstošo daļu apkopes intervāla.

Offline

Sergejs80
29. Aug 2019, 21:53#33293

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Paldies par atsaucību!
Dēmons noķerts!

Offline

karlo1941
30. Aug 2019, 09:17#33294

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 509

Braucu ar: BMW

kur bija?

-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

Sergejs80
30. Aug 2019, 10:45#33295

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Neteikšu!

Sēdēja akumulatora kastē!
Šis bija izberzējis aķī caurumiņu caur kuru aizbēga skābe. Puika ielika citu aķi - izskatās, ka viss ok

Offline

hopper_offlinus
30. Aug 2019, 19:13#33296

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1549

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


30 Aug 2019, 10:45:21 Sergejs80 rakstīja:
Neteikšu!

Sēdēja akumulatora kastē!
Šis bija izberzējis aķī caurumiņu caur kuru aizbēga skābe. Puika ielika citu aķi - izskatās, ka viss ok


Tev tur sērskābe papildus caurumus nekur neuztaisija? Akumulators nebija nostiprinats vai neatbilstošā izmēra bija, vai Tev tas as samorezu bija nostiprinats?

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Sergejs80
30. Aug 2019, 20:28#33297

Kopš: 26. Jul 2013

Ziņojumi: 1202

Braucu ar: V-Strom

Da drusku tur tāds bardaks ir

Offline

SnakePlissken
03. Sep 2019, 17:09#33298

Kopš: 30. Jul 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 6

Braucu ar: Suzuki GSF 600

Kauns atzīt. Bet - kādu brīdi nebiju kustinājis moto, līdz ar to arī eļļojis.

Ieeļļoju ķēdi, viss tagad izcili!



28 Aug 2019, 14:22:08 maniac rakstīja:

28 Aug 2019, 13:21:43 SnakePlissken rakstīja:

28 Aug 2019, 11:11:24 maniac rakstīja:

28 Aug 2019, 10:06:28 SnakePlissken rakstīja:
Sveiki!

2000. gada Suzuki gsf600 bandīts. braucot ar mazākiem apgriezieniem pie kreisās kājas potītes tādu kā ritmisku klašķīti var dzirdēt/just. pie pirmā ātruma ik pa laikam sākot braukt atskan tāds skaļāks klakšķis, bet tas nav vienmēr. ik pa laikam.

Mani moto biedri vērsa uzmanību, ka tas varētu būt priekšējais zobrats.

pirms es tur metos iekšā - kādi vēl varianti? Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze?

Par klakšķi nevaru komentēt, bet jūtamu kreisā kāpšļa vibrāciju pieredzēju, kad ķēde bija nevienmērīgi izstiepusies.


skaidrs. ir kāds tam risinājums vai vnk jāmaina ķēde?

Kaut kur forumā bija pieredzes apmaiņa par ķēdes nevienmērīgu izstiepšanos. Pacel riteni un pagriez. Pavēro ķēdi - ja jūtami kādos posmos atšķiras "izkāriens", protams, ka jāmaina.


-----------------
Turi gumiju pie zemes, Večuk.

Offline

Aivis21
08. Sep 2019, 19:36#33299

Kopš: 10. Aug 2018

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki, kads varetu pateikt kur atrodas Bmw k1200s 2007.gads drošinātāji?

Offline

VATERLAND
08. Sep 2019, 22:29#33300

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3022

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)

Tāpat kā K1300S/R/GT, arī K1200S/R/GT drošinātāju nav.


08 Sep 2019, 19:36:49 Aivis21 rakstīja:
Sveiki, kads varetu pateikt kur atrodas Bmw k1200s 2007.gads drošinātāji?


-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline