Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
hopper_offlinus
27. Aug 2019, 23:00#33281

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1500

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.


Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

kba-pro
28. Aug 2019, 00:11#33282

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 873

Braucu ar:


27 Aug 2019, 23:00:17 hopper_offlinus rakstīja:

27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.


Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.


Ne tur sveces, ne tur filtrs, vnk liesais pēc apraksta

Offline

kasparellok
28. Aug 2019, 07:13#33283

Kopš: 09. May 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 171

Braucu ar: honda africa tvin


25 Aug 2019, 09:52:29 martinss rakstīja:
Vari mēģināt šo pierunāt nosūtīt uz kādu LBSS vai Ebaypiegades.lv

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/hon...2205156-306-1399

A kas dzimtajam noticis? Ja salocīts vai salauzts, varbūt var atrast kādu, kurš salabos...
Man Trasalpam arī šitās trubeles šur tur bija ielūzušas, ar TIG smuki sametināju un viss turas labi.


24 Aug 2019, 16:18:39 kasparellok rakstīja:
veči ir kadam kadas idejas zināšanas kur iegadaties afrikai rd07 priekšas būra rāmi par sapratigam naudam.

visa eometriga aizgaja no kritiena iztaisnot nereali daudz punktiem jasakrit.

Offline

booo_kat
28. Aug 2019, 08:33#33284

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 62

Braucu ar: Diviem riteņiem un motoru


27 Aug 2019, 22:12:32 hopper_offlinus rakstīja:
Tas nav legali.

Jo? Pie maiņas vajag pārtīt uz nepieciešamo noskrējienu?
Manam izbeidzās spidometrs (mehāniskais, ar trosi). Uz to brīdi bija kkādi 30k noripojis, dabūju citu ar 2k noskrējienu un uzliku. TA vienīgi pajautāja vai spidometrs mainīts, pateicu ka jā un laimīgu ceļu.

Offline

SnakePlissken
28. Aug 2019, 10:06#33285

Kopš: 30. Jul 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Suzuki GSF 600

Sveiki!

2000. gada Suzuki gsf600 bandīts. braucot ar mazākiem apgriezieniem pie kreisās kājas potītes tādu kā ritmisku klašķīti var dzirdēt/just. pie pirmā ātruma ik pa laikam sākot braukt atskan tāds skaļāks klakšķis, bet tas nav vienmēr. ik pa laikam.

Mani moto biedri vērsa uzmanību, ka tas varētu būt priekšējais zobrats.

pirms es tur metos iekšā - kādi vēl varianti? Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze?

[ Šo ziņu laboja SnakePlissken, 28 Aug 2019, 10:38:56 ]



-----------------
Turi gumiju pie zemes, Večuk.

Offline

maniac
28. Aug 2019, 11:11#33286

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4588

Braucu ar: FJR, XT600


28 Aug 2019, 10:06:28 SnakePlissken rakstīja:
Sveiki!

2000. gada Suzuki gsf600 bandīts. braucot ar mazākiem apgriezieniem pie kreisās kājas potītes tādu kā ritmisku klašķīti var dzirdēt/just. pie pirmā ātruma ik pa laikam sākot braukt atskan tāds skaļāks klakšķis, bet tas nav vienmēr. ik pa laikam.

Mani moto biedri vērsa uzmanību, ka tas varētu būt priekšējais zobrats.

pirms es tur metos iekšā - kādi vēl varianti? Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze?

Par klakšķi nevaru komentēt, bet jūtamu kreisā kāpšļa vibrāciju pieredzēju, kad ķēde bija nevienmērīgi izstiepusies.

-----------------

Offline

SnakePlissken
28. Aug 2019, 13:21#33287

Kopš: 30. Jul 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Suzuki GSF 600


28 Aug 2019, 11:11:24 maniac rakstīja:

28 Aug 2019, 10:06:28 SnakePlissken rakstīja:
Sveiki!

2000. gada Suzuki gsf600 bandīts. braucot ar mazākiem apgriezieniem pie kreisās kājas potītes tādu kā ritmisku klašķīti var dzirdēt/just. pie pirmā ātruma ik pa laikam sākot braukt atskan tāds skaļāks klakšķis, bet tas nav vienmēr. ik pa laikam.

Mani moto biedri vērsa uzmanību, ka tas varētu būt priekšējais zobrats.

pirms es tur metos iekšā - kādi vēl varianti? Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze?

Par klakšķi nevaru komentēt, bet jūtamu kreisā kāpšļa vibrāciju pieredzēju, kad ķēde bija nevienmērīgi izstiepusies.


skaidrs. ir kāds tam risinājums vai vnk jāmaina ķēde?

[ Šo ziņu laboja SnakePlissken, 28 Aug 2019, 13:22:00 ]



-----------------
Turi gumiju pie zemes, Večuk.

Offline

maniac
28. Aug 2019, 14:22#33288

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4588

Braucu ar: FJR, XT600


28 Aug 2019, 13:21:43 SnakePlissken rakstīja:

28 Aug 2019, 11:11:24 maniac rakstīja:

28 Aug 2019, 10:06:28 SnakePlissken rakstīja:
Sveiki!

2000. gada Suzuki gsf600 bandīts. braucot ar mazākiem apgriezieniem pie kreisās kājas potītes tādu kā ritmisku klašķīti var dzirdēt/just. pie pirmā ātruma ik pa laikam sākot braukt atskan tāds skaļāks klakšķis, bet tas nav vienmēr. ik pa laikam.

Mani moto biedri vērsa uzmanību, ka tas varētu būt priekšējais zobrats.

pirms es tur metos iekšā - kādi vēl varianti? Varbūt kādam bijusi līdzīga pieredze?

Par klakšķi nevaru komentēt, bet jūtamu kreisā kāpšļa vibrāciju pieredzēju, kad ķēde bija nevienmērīgi izstiepusies.


skaidrs. ir kāds tam risinājums vai vnk jāmaina ķēde?

Kaut kur forumā bija pieredzes apmaiņa par ķēdes nevienmērīgu izstiepšanos. Pacel riteni un pagriez. Pavēro ķēdi - ja jūtami kādos posmos atšķiras "izkāriens", protams, ka jāmaina.

-----------------

Offline

hopper_offlinus
28. Aug 2019, 16:12#33289

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1500

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


28 Aug 2019, 08:33:04 booo_kat rakstīja:

27 Aug 2019, 22:12:32 hopper_offlinus rakstīja:
Tas nav legali.

Jo? ....


Jo:

149.41 pants. Transportlīdzekļa odometra rādījumu izmainīšana

Par transportlīdzekļa odometra rādījumu izmainīšanu, palielinot vai samazinot odometra uzskaitīto transportlīdzekļa nobraukumu, —

uzliek naudas sodu fiziskajām personām līdz simt euro, bet juridiskajām personām — līdz tūkstoš euro.

Par transportlīdzekļa odometra rādījumu izmainīšanas pakalpojuma piedāvāšanu vai sniegšanu —

uzliek naudas sodu fiziskajām personām līdz divsimt euro, bet juridiskajām personām — līdz divtūkstoš euro.


-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

Padre
28. Aug 2019, 16:52#33290

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 199

Braucu ar: BMW F650

Šodien paķimerējos gar moci.
Izskrūvēju sveces - abas pilnīgi melnas..
Noņēmu karbiķus - atradu skrūves, kas paredzētas degvielas - gaisam - pašā apakšā, tizlā vietā - vietā, viena bija ieskrūvēta gandrīz līdz galam, otra ārā pa kādiem 4-5 apgriezieniem...
Mikuni karburatori.
Kā būtu jābūt by default tām skrūvēm?
Vēl ko piefiksēju - intereses pēc pārbaudīju, vai ir dzirkstele svecēm.
Vienai spolei dzirkstele ir, otrai nav. Pārbaudīju ar abām svecēm.
Bet kad ieskrūvē un norauj vienu svečvadu, strādā ar vienu sveci un strādā ar otru sveci.
Tobiš - ar izskrūvētu sveci pie vienas indukcijas spoles dzirkstele ir, pie otras nav, bet kad ir ieskrūvētas - dzirkstele ir no abām spolēm...
Kā tā?


28 Aug 2019, 00:11:40 kba-pro rakstīja:

27 Aug 2019, 23:00:17 hopper_offlinus rakstīja:

27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.


Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.


Ne tur sveces, ne tur filtrs, vnk liesais pēc apraksta



-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

hopper_offlinus
28. Aug 2019, 17:23#33291

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1500

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s

Nu tad sveces jamaina, ja melnas.
Un nav liesais - jo tad butu baltas. Ta ka liec to karbuljatoru miera pagaidam un nomaini sveces

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

feciic
28. Aug 2019, 17:54#33292

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 571

Braucu ar: LC4 Adventure


28 Aug 2019, 16:52:08 Padre rakstīja:
Šodien paķimerējos gar moci.
Izskrūvēju sveces - abas pilnīgi melnas..
Noņēmu karbiķus - atradu skrūves, kas paredzētas degvielas - gaisam - pašā apakšā, tizlā vietā - vietā, viena bija ieskrūvēta gandrīz līdz galam, otra ārā pa kādiem 4-5 apgriezieniem...
Mikuni karburatori.
Kā būtu jābūt by default tām skrūvēm?
Vēl ko piefiksēju - intereses pēc pārbaudīju, vai ir dzirkstele svecēm.
Vienai spolei dzirkstele ir, otrai nav. Pārbaudīju ar abām svecēm.
Bet kad ieskrūvē un norauj vienu svečvadu, strādā ar vienu sveci un strādā ar otru sveci.
Tobiš - ar izskrūvētu sveci pie vienas indukcijas spoles dzirkstele ir, pie otras nav, bet kad ir ieskrūvētas - dzirkstele ir no abām spolēm...
Kā tā?


28 Aug 2019, 00:11:40 kba-pro rakstīja:

27 Aug 2019, 23:00:17 hopper_offlinus rakstīja:

27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.


Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.


Ne tur sveces, ne tur filtrs, vnk liesais pēc apraksta



Karburatora ābece

Offline

booo_kat
28. Aug 2019, 19:19#33293

Kopš: 25. Jun 2019

Ziņojumi: 62

Braucu ar: Diviem riteņiem un motoru


28 Aug 2019, 16:12:19 hopper_offlinus rakstīja:

28 Aug 2019, 08:33:04 booo_kat rakstīja:

27 Aug 2019, 22:12:32 hopper_offlinus rakstīja:
Tas nav legali.

Jo? ....


Jo:

149.41 pants....


Nebiju informēts par šo. Paldies!
Bet tad rodas jautājums, kā LEGĀLI atrisināt šo situāciju? Reģistrējot pārbūvi? Uztinot odometru uz vajadzīgajiem cipariem?

Offline

Archy96
28. Aug 2019, 19:35#33294

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13149

Braucu ar: R1 Crossplane, Husqvarna TE300 un 1290 Super Adventure

mazliet dumjš jautājums - kur Rīgā var normāli nomazgāt motocikla, bez riska, ka tiks sapista krāsa vai alumīnija detaļas? Ielas moci, eļļu no pakaļējā rata notīrīt kārtīgi un tādā garā, pašmazgātāja moikās tik labi nomazgāt nevar, pārbaudīts.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Naits
28. Aug 2019, 19:54#33295

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4830

Braucu ar: TW125,gsxr1100

Tak katrā manuālī ir viss aprakstīts un tabula ar regulējumiem un dīzēm. Salīdzini vai viss ir stock un uzliec stock iestatījumus. ja jau ir mainītas dīzes vai gaisa filtrs uz piemēram k&n, tad jau var sākties čakars.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
www.streetfighters.lv

Offline

Padre
28. Aug 2019, 21:37#33296

Kopš: 26. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 199

Braucu ar: BMW F650

Paldies par karburatora ābeci, noderīga lieta!
Par svecēm - tās ir melnas, bez eļļas - vienkārši melnas.
Nomainīt ir viena lieta, bet tās ir tikai sekas - tas melnums. Cēlonis joprojām ir karbiķos?
melnas - pārāk daudz degvielas, baltas - pārāk maz degvielas?


28 Aug 2019, 17:54:16 feciic rakstīja:

28 Aug 2019, 16:52:08 Padre rakstīja:
Šodien paķimerējos gar moci.
Izskrūvēju sveces - abas pilnīgi melnas..
Noņēmu karbiķus - atradu skrūves, kas paredzētas degvielas - gaisam - pašā apakšā, tizlā vietā - vietā, viena bija ieskrūvēta gandrīz līdz galam, otra ārā pa kādiem 4-5 apgriezieniem...
Mikuni karburatori.
Kā būtu jābūt by default tām skrūvēm?
Vēl ko piefiksēju - intereses pēc pārbaudīju, vai ir dzirkstele svecēm.
Vienai spolei dzirkstele ir, otrai nav. Pārbaudīju ar abām svecēm.
Bet kad ieskrūvē un norauj vienu svečvadu, strādā ar vienu sveci un strādā ar otru sveci.
Tobiš - ar izskrūvētu sveci pie vienas indukcijas spoles dzirkstele ir, pie otras nav, bet kad ir ieskrūvētas - dzirkstele ir no abām spolēm...
Kā tā?


28 Aug 2019, 00:11:40 kba-pro rakstīja:

27 Aug 2019, 23:00:17 hopper_offlinus rakstīja:

27 Aug 2019, 21:45:10 Padre rakstīja:
Kungi!
BMW F650, 1996.gada
Jautājums zinātājiem : piešķilt var, braukt var.
Problēma rodas tad, kad brauc mierīgi- raustās, kad ver vaļā - iet normāli, kad atlaiž gāzi - raustās.
Sajūtas tādas, itkā pietrūktu degvielas, vai dzirkstele zūd.
Motors ar vienu cilindru, bet ar divām svecēm un diviem karbiķiem.
Uz kuru pusi rakt?
Degvielas krāninš? Tur pa vidam nav ārējā filtra
Karbiķi?
Sveces? Neesmu skrūvējis vēl ārā
Vai ir nozīme tam, kādā secībā tiek pievienoti svečvadi? (Viens cilindrs - divas sveces)
Gaisa filtrs?
Vēl ko piefiksēju - izpūtējs ir stock, bet gana ātri uzkarst un tā normāli uzkarst, roku nepielikt (pašā tālākajā galā). Tas notiek minūtes 10-15braucot pa pilsētu.
Pērkot - teica ka esot pieslīpēti vārsti un tīrīti karbiķi.
Šos karburatorus var nosinhronizēt un vai tas ir nepieciešams?
Tencinu jau iepriekš.


Teikt jau visu var
Cik izlasiju, nav ta ka daudz kas mainits. Sac ar obligato komplektu - sveces/gaisa filtrs. To tapat butu labak izdarit - jo nav jegas kko tirit un sinhronizet, ja shis nav sakartots.
Par svechu piesleguma secibu - read service manual, parasti ir.


Ne tur sveces, ne tur filtrs, vnk liesais pēc apraksta



Karburatora ābece


-----------------
Stikla šķiedras darbi - plastmasas detaļu restaurācija.
Kā arī SUP dēļi / kanoe / smailes un citi stikla šķiedras/karbona izstrādājumi.

Offline

hopper_offlinus
28. Aug 2019, 22:50#33297

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1500

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


28 Aug 2019, 19:19:45 booo_kat rakstīja:
Nebiju informēts par šo. Paldies!
Bet tad rodas jautājums, kā LEGĀLI atrisināt šo situāciju? Reģistrējot pārbūvi? Uztinot odometru uz vajadzīgajiem cipariem?


Nedomāju, ka šī situācija prasa rīsinājumu, jo tas, ka odometrs radija jau piefikseja tehniskā skatē. Mainīsi kko uz mazāko kaut pats ar trosīti iespiestu urbjmašīnā (ja nu mehaniskais odometrs un bez aizsardzības, kad tinot atpakaļ pacelas strīpa pari cipariem) nākamā skatē atzīmes un spīdēsi datubāzē ar sarkano
Man vienmēr likas, jo mazāk čakarējies ar tādu jocīgu šmaukšanos, jo labāk. Beigu beigās kam vajag to noskrienu? Tirgot taisies, tā arī pasaki, nokritu, sačakarēju paneli, mainīju. Datubāzē iepriekšēju gadu noskrejiens ir, var saprast +/- cik jābūt. Pašam sev? A ne poh? Apkopes tāpat jāveic katru sezonu
Bet nu tas ir mans, slinka un godīga cilvēka viedoklis

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

hopper_offlinus
28. Aug 2019, 23:07#33298

Kopš: 06. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1500

Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s


28 Aug 2019, 21:37:34 Padre rakstīja:
Nomainīt ir viena lieta, bet tās ir tikai sekas - tas melnums. Cēlonis joprojām ir karbiķos?
melnas - pārāk daudz degvielas, baltas - pārāk maz degvielas?


Ja Tu pats tas sveces ieskrūvēji pirms 1000km UN pats nomainīji gaisa filtru, tad - jā var teikt, ka parāk trekns maisijums. Pēc Tevis teikta, tas netika darīts un es neticu, kad nepazistams man cilvēks saka, ka viņš tikko pirms 1000km nomainīja sveces un gaisa filtru tikai "lai nav kauns".

Sveces varbut nobrauca 10+ kkm un vnk apauga, sveces varbut tika mainītas, bet gaisa filtrs aizdirsts un nelaiž pietiekami daudz gaisa = trekns maisījums, jo benžas apjoms nemainījas.

Tāpēc saku - nomaini tos un tikai pēc tam lien karburatoros, sukņos, spoles u.c. lietās. Samaini, nobrauc kādus 300km un paskaties sveces. Joprojam melnas? Pa daudz benžas maisījumā - skaties karbi. Baltas? Pa maz benžas maisījuma - skaties karbi.

Ko tur tagad regulēt, ja gaiss, piem. neiet cauri? Nu pieregules Tev uz to aizsistu filtru, Tu kkad to filtru nomainīsi un rezultātā dabūsi lieso maisījumu un sāksi dedzinat cauri vārstus.

-----------------
Life is hard and then your warranty expires

Offline

maniac
29. Aug 2019, 08:22#33299

Kopš: 23. Jul 2009

No: Limbaži

Ziņojumi: 4588

Braucu ar: FJR, XT600


28 Aug 2019, 19:35:26 Archy96 rakstīja:
mazliet dumjš jautājums - kur Rīgā var normāli nomazgāt motocikla, bez riska, ka tiks sapista krāsa vai alumīnija detaļas? Ielas moci, eļļu no pakaļējā rata notīrīt kārtīgi un tādā garā, pašmazgātāja moikās tik labi nomazgāt nevar, pārbaudīts.

Palasies kādā no šiem:
http://www.motopower.lv/search.php?context=mazg...&newsearch=1

-----------------

Offline

karlo1941
29. Aug 2019, 09:09#33300

Kopš: 28. Feb 2019

Ziņojumi: 309

Braucu ar: BMW

man ar nācās mainīt spidometru.
tagad rāda par 5k vairāk.
bet par cik jaunais ir no UK, tad to tagad rāda kā miles. uzliku tikai stiklu no vecā, lai rāda ātrumu kā pie baltajiem cilvēkiem.





28 Aug 2019, 22:50:36 hopper_offlinus rakstīja:

28 Aug 2019, 19:19:45 booo_kat rakstīja:
Nebiju informēts par šo. Paldies!
Bet tad rodas jautājums, kā LEGĀLI atrisināt šo situāciju? Reģistrējot pārbūvi? Uztinot odometru uz vajadzīgajiem cipariem?


Nedomāju, ka šī situācija prasa rīsinājumu, jo tas, ka odometrs radija jau piefikseja tehniskā skatē. Mainīsi kko uz mazāko kaut pats ar trosīti iespiestu urbjmašīnā (ja nu mehaniskais odometrs un bez aizsardzības, kad tinot atpakaļ pacelas strīpa pari cipariem) nākamā skatē atzīmes un spīdēsi datubāzē ar sarkano
Man vienmēr likas, jo mazāk čakarējies ar tādu jocīgu šmaukšanos, jo labāk. Beigu beigās kam vajag to noskrienu? Tirgot taisies, tā arī pasaki, nokritu, sačakarēju paneli, mainīju. Datubāzē iepriekšēju gadu noskrejiens ir, var saprast +/- cik jābūt. Pašam sev? A ne poh? Apkopes tāpat jāveic katru sezonu
Bet nu tas ir mans, slinka un godīga cilvēka viedoklis


-----------------
citi nav vainīgi, ka pats tāds

Offline

Top.LV