Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
AnsisR
13. Jul 2021, 22:13#34581

Kopš: 06. Oct 2020

No: Ilūkste

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Honda NT 650 V

Kad ieslēdz tuvo nokrīt uz 11.88V. Paturēju ilgāk tuvos, pārslēdzu uz gabarītiem, rāda 11.95v - negriež. Izslēdzu lampas ārā, rāda virs 12 - tā griež.
Varbūt tāpēc iepriekšējais saimnieks bija ielicis led lampu, ko pēc iegādes uzreiz izravēju ārā?! Man patīk ka viss ir "stock"

Offline

AnsisR
13. Jul 2021, 22:16#34582

Kopš: 06. Oct 2020

No: Ilūkste

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Honda NT 650 V

Var būt sakars ar sprieguma regulatoru? Man jābrauc tagad garāks brauciens, čomi stāsta stāstus. Domāju moš jāpaņem rezervei? :/

Offline

ksneps
13. Jul 2021, 22:57#34583

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 735

Braucu ar: R1 & 990 adv

Droši, iepērc divus rezervē. Es parasti pērku oem pie dīlera.

Offline

mexa
13. Jul 2021, 23:07#34584

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

tev cipari pamazi. kkas nav tā, jābauda aķis uz "tilpumu" kaut ar vecmammas metodi, "kalibrēta" slodze laiks aprēķins...
kad atlaid starta pogu pietiek špaņa dzirkstelei, man tādi bij trāpījušies. uzlādei jābūt braucot vismaz, un 14V, 13.7 bomžu variantā, lai aķis kautko turētu un dzīvotu.
ideāli visu darīt ar oscilogrāfu, jeb var noķert defektu, piemēram viens klients atdzina uz apkopi, priekš ķekšīša nomēru uzlādi ar spailēm, redzu to ka RR dažkārt izmet joku uz kādu fāzi, neregulāri, tas nozīmē ka RR kko nesaprot vai nevar... bet tas mocim kuram defulatā vājais mezgls ir uzlāde.

aķi kā teica "nodublē" ar auto aķi, ja pēkšņi vis zajebok, tad domājam vainu auto aķis dod ļoti labi ka pārspļauj piemēram "sliktu" starteri, vainu kompensē vāju aķi, ir 2 varianti!
BEEEET
piepīpēt var ar labiem vadiem, krokodili pa 10E ir derīgi tikai uzlādei, ne jump startam!
ja taisi pats-būs tikai par labu iztīrīt lameles un pārsmērēt starteri.
massas iztīŗi, genas stekerus vismaz iztausti vai silst, ja silst-remonts. RR mēdz mirt, lētos nafig. tourmax no lētā gala vēl kalpo

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mexa
13. Jul 2021, 23:09#34585

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


13 Jul 2021, 21:50:04 vicok rakstīja:
Kas regulējis vai zin par vārstu atstarpēm, ja manuālī ir 0,1-0,2 ieplūde, 0,2-0,3 izpl.,tad noregulējot uz maks.atsarpi ir vēlamāk?


kāda tendence? klab vai piespiež? gribi pus zirga izspiest vai vēlāk otru regulāciju taisīt?
no šī es spriežu ko labāk. būs vidus būs ok. motors kam tendence piespiest vārstus-atstarpe lielāka, sākumā būs skaļāks, bet ilgāk ripos līdz vizītei. BET to jau spriežu ar klientu. izdomā ko gribi, izejot no tā kas notika

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mezamaris
13. Jul 2021, 23:51#34586

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Labāk pieklab,bet brauc,0.1 kļūdu parasti nedzird.

Offline

mexa
14. Jul 2021, 00:13#34587

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

viens no pēdējiem KXF saimniekiem sadzirdēja lielāku troksni pēc regulācijas(uz max spraugu) bet tas atkal no konstrukcijas būs atkarīgs. citiem es nedzirdēju, bet brīdināju ka skaļāks var būt.

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

AicisF
14. Jul 2021, 08:45#34588

Kopš: 12. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar:

Hei, cik reāli ir izfrēzēt eļļas sūkņa rotorus(zvaigznes)? Kas ar to nodarbojas?

Offline

mezamaris
14. Jul 2021, 09:23#34589

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Nu novirpot,nofrēzēt,norūdīt,noslīpēt.
Korpuss noteikti arī strīpains?
Es dotu pārslīpēt esošos.

Offline

AicisF
14. Jul 2021, 09:42#34590

Kopš: 12. Feb 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 136

Braucu ar:

Ir ieteikumi, kur šo pasākumu labāk veikt? Korpusam nepievērsu uzmanību vēl, bet gan jau.


14 Jul 2021, 09:23:21 mezamaris rakstīja:
Nu novirpot,nofrēzēt,norūdīt,noslīpēt.
Korpuss noteikti arī strīpains?
Es dotu pārslīpēt esošos.

Offline

Indo
14. Jul 2021, 10:24#34591

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


13 Jul 2021, 22:13:46 AnsisR rakstīja:
Kad ieslēdz tuvo nokrīt uz 11.88V. Paturēju ilgāk tuvos, pārslēdzu uz gabarītiem, rāda 11.95v - negriež. Izslēdzu lampas ārā, rāda virs 12 - tā griež.
Varbūt tāpēc iepriekšējais saimnieks bija ielicis led lampu, ko pēc iegādes uzreiz izravēju ārā?! Man patīk ka viss ir "stock"


Es ieteiktu ieziet cauri elektrībai un pameklēt vai kaut kur (stators>rr) nav iemeties "zaļais"..

Man XL650 šī iemesla dēļ pisa prātu rr un regulāri vārija ārā aķi. Tajā pat laikā tukšgaitā mērot rādija <12.1V, bet ieslēdzot gaismas vispār ~11V Sākumā arī domāju, ka beigts rr - skuju!

Karoč, zem beņķa pie cetr. rāmja trubas (nezinu, kur NT650) sakusa štekeris un paši vadi kas nāk no statora. Amputēju to štekeri, smuki visu salodēju, noizolēju un viss čikiniekā! Tukšgaitā bez patērētājiem ~14.3V, ar ieslēgtām gaismā ~13.8.

-----------------

Offline

vicok
14. Jul 2021, 11:12#34592

Kopš: 15. Dec 2008

No: Pļaviņas

Ziņojumi: 33

Braucu ar: TL1000R


13 Jul 2021, 23:09:44 mexa rakstīja:

13 Jul 2021, 21:50:04 vicok rakstīja:
Kas regulējis vai zin par vārstu atstarpēm, ja manuālī ir 0,1-0,2 ieplūde, 0,2-0,3 izpl.,tad noregulējot uz maks.atsarpi ir vēlamāk?


kāda tendence? klab vai piespiež? gribi pus zirga izspiest vai vēlāk otru regulāciju taisīt?
no šī es spriežu ko labāk. būs vidus būs ok. motors kam tendence piespiest vārstus-atstarpe lielāka, sākumā būs skaļāks, bet ilgāk ripos līdz vizītei. BET to jau spriežu ar klientu. izdomā ko gribi, izejot no tā kas notika

Tāda lieta ka izplūdē ir 0,17 bet vajag 0,2-0,3 un auksts švakāk lec.

-----------------
Jo ātrāk samierināsies, ka ir ziema, jo ātrāk atnāks pavasaris!

Offline

AnsisR
14. Jul 2021, 20:03#34593

Kopš: 06. Oct 2020

No: Ilūkste

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Honda NT 650 V


13 Jul 2021, 23:07:01 mexa rakstīja:
tev cipari pamazi. kkas nav tā, jābauda aķis uz "tilpumu" kaut ar vecmammas metodi, "kalib rēta" slodze laiks aprēķins...
kad atlaid starta pogu pietiek špaņa dzirkstelei, man tādi bij trāpījušies. uzlādei jābūt braucot vismaz, un 14V, 13.7 bomžu variantā, lai aķis kautko turētu un dzīvotu.
ideāli visu darīt ar oscilogrāfu, jeb var noķert defektu, piemēram viens klients atdzina uz apkopi, priekš ķekšīša nomēru uzlādi ar spailēm, redzu to ka RR dažkārt izmet joku uz kādu fāzi, neregulāri, tas nozīmē ka RR kko nesaprot vai nevar... bet tas mocim kuram defulatā vājais mezgls ir uzlāde.

aķi kā teica "nodublē" ar auto aķi, ja pēkšņi vis zajebok, tad domājam vainu auto aķis dod ļoti labi ka pārspļauj piemēram "sliktu" starteri, vainu kompensē vāju aķi, ir 2 varianti!
BEEEET
piepīpēt var ar labiem vadiem, krokodili pa 10E ir derīgi tikai uzlādei, ne jump startam!
ja taisi pats-būs tikai par labu iztīrīt lameles un pārsmērēt starteri.
massas iztīŗi, genas stekerus vismaz iztausti vai silst, ja silst-remonts. RR mēdz mirt, lētos nafig. tourmax no lētā gala vēl kalpo


Tikko samēriju. Ar ieslēgtu gaismu brīvgaitā 12,4, pie 4k rmp 13,4. Bez gaismas diži nekas nemainas.

Sataisīju sakusušo štekeri un vis bumbās.

[ Šo ziņu laboja AnsisR, 14 Jul 2021, 21:48:44 ]

Offline

rudlaps
25. Jul 2021, 15:18#34594

Kopš: 10. Apr 2015

No: Cēsis

Ziņojumi: 87

Braucu ar: Zālespļāvēju

CBR600RR 2003.gada, sajūga jautājums. Līdz šim lietota Motul 5100 10W40 eļļa. Izbraucienos viss ok, apmeklējot Biķerniekus uz sesiju beigām taisnēs pārmetoties slīd sajūgs. Ručka pieregulēta, cerams arī jēdzu lietot sajūgu adrenalīna iespaidā. Uz vietas sajūgs arī viegli grabinās, izspiežot, sekundi berzes skaņa un tad klusums. Vai šajā gadījumā citas eļļas izvēle kaut ko uzlabos vai vienkārši laiks mainīt sajūgu? Ja arī jāmaina, kādi ieteikumi galvenokārt lietošanai trasē? Ārvalsts forumos “racing” sajūgus noliek pie sūdiem un raksta ka OEM izturigāki, bet domas dalās. Kādi ieteikumi eļļas un sajūga izvēlei no biedriem?

Offline

mexa
25. Jul 2021, 16:02#34595

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

Ir tada lieta dzirdeta par oem, jeb kas grib labi, tam piedavaju oem sajugu. ebc patiik. Trw un citi kaa budzeta variants parasti. Ko izvelas saimnieks... krosam es trw nelieku

Atsperes ar maini

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

mstrg
25. Jul 2021, 16:53#34596

Kopš: 02. Sep 2017

Ziņojumi: 25

Braucu ar:

radies jautajums sakara ar virzienraditajiem.
tiek noverota diez gan neparasta uzvediba - iesledzot pagriezienu pa kreisi vai pa labi, abos gadijumos prieksa/aizmugure deg, bet pec 3-5 mirdzieniem sak mirgot atri, ta, it ka kada lampina izdegtu, bet visas lampas strada.

paskatijos pasas lampas - visas dzivas. uz virzienraditaju releju nak smuki 14 volti. virzienraditaju pulti izjaucu un patiriju, tur it ka problemu nav.

izskatas, ka problema vai nu releja, vai nu vados.
jautajums - kur vispar var atrast lidzigu releju ka originalam (FE246BH)?

cik noprotu, tad naca uz daudziem mociem, tomer meklejot caur interneta veikaliem dizi daudz vietu, kur uz vietas var to nopirkt, nav.

Offline

Naits
25. Jul 2021, 17:56#34597

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Parasts relejs, tiešām ļoti daudziem močiem nāk, gan jau katram kāds tāds plauktā mētājas servisos. Ja pagriezieni LEd tad vajag skatīties jau tam paredzēto, man liekas ka mums šobrīd veikalā ir beigušies, bet ja tā, tad ir pasūtīti un drīz jābūt.

[ Šo ziņu laboja Naits, 25 Jul 2021, 17:58:21 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mezamaris
25. Jul 2021, 18:10#34598

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


25 Jul 2021, 15:18:26 rudlaps rakstīja:
CBR600RR 2003.gada, sajūga jautājums. Līdz šim lietota Motul 5100 10W40 eļļa. Izbraucienos viss ok, apmeklējot Biķerniekus uz sesiju beigām taisnēs pārmetoties slīd sajūgs. Ručka pieregulēta, cerams arī jēdzu lietot sajūgu adrenalīna iespaidā. Uz vietas sajūgs arī viegli grabinās, izspiežot, sekundi berzes skaņa un tad klusums. Vai šajā gadījumā citas eļļas izvēle kaut ko uzlabos vai vienkārši laiks mainīt sajūgu? Ja arī jāmaina, kādi ieteikumi galvenokārt lietošanai trasē? Ārvalsts forumos “racing” sajūgus noliek pie sūdiem un raksta ka OEM izturigāki, bet domas dalās. Kādi ieteikumi eļļas un sajūga izvēlei no biedriem?
Es,pie liekas skaņas, jau nu noņetu vāku un paskatītos.Divas paaudzes jaunākiem,no sajūga noklājas kloķene.

Offline

mstrg
25. Jul 2021, 22:35#34599

Kopš: 02. Sep 2017

Ziņojumi: 25

Braucu ar:


25 Jul 2021, 17:56:29 Naits rakstīja:
Parasts relejs, tiešām ļoti daudziem močiem nāk, gan jau katram kāds tāds plauktā mētājas servisos. Ja pagriezieni LEd tad vajag skatīties jau tam paredzēto, man liekas ka mums šobrīd veikalā ir beigušies, bet ja tā, tad ir pasūtīti un drīz jābūt.


Pagriezieni ir parastie, bez lediem.
Jums prieks parastam spuldzem sada releja bus?

Offline

Naits
25. Jul 2021, 22:56#34600

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

uzzvani man rīt no rīta, vispār nākošo nedēļu plāns atpūsties, bet rīt daļu dienas būšu.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline