Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Traktorists
27. Dec 2021, 10:59#34801

Kopš: 13. Mar 2017

No: Līvāni

Ziņojumi: 14

Braucu ar: ČZ 350


24 Dec 2021, 12:36:17 Madijs rakstīja:
Ja 200cc ķīnietim tad pilnīgi pajāt, var palikt esošie, tik izmazgā. Ja kaut kāds labs krosinieks, tad atkarīgs, ko Tu domā ar jauniem? Ja oem, vai labas kvalitātes aftermarkets, tad jā, bet ja domā sūtīt no aliexpres, tad atstāj esošos.

Labas kvalitātes, protams. Negribās jau katru mēnesi šķelt pušu motoru

Offline

Kurbo
06. Jan 2022, 20:17#34802

Kopš: 05. May 2019

Ziņojumi: 24

Braucu ar:

Nepieciešams iegādāties startera remkomplektu priekš KTM EXC.
OEM katalogā atradu tikai oglītes, bet būtu nepieciešamas vēl dažas detaļas.
Vai Latvijā, izņemot dīleri, kaut kas tāds būtu pieejams, vai atliek meklēt ebay vai nodarboties ar pašadarbību/kolhozēšanu?

Offline

Naits
06. Jan 2022, 21:00#34803

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Ja detaļu katalogā Tev nepieciešamās detaļas nav atsevišķas daļas ar saviem numuriem, tad diez vai tās varēs dabūt arī aftermarketā. Parasti max ko var starterim nopirkt aftermarketā ir ogles ar visu plāksni kas tās tur vai visu starteri. Pārējo neizdala un principā jau atliek tik gultņi vai bukses un blīvgumijas. Ja tinumi beigti, tad vieglāk citu starteri atrast.
Nezinu daudz per EXC, bet vai td viņiem visiem vienāds starteris? Ja gribas lai kāds palīdz, parasti cenšas precīzāku info sniegt

Pie mums var dabūt kaut ko no Ricks elektrics, kaut kādiem exc ir tie komplekti ar plāksnēm un oglēm.

[ Šo ziņu laboja Naits, 06 Jan 2022, 21:05:15 ]



-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

martinss
06. Jan 2022, 21:54#34804

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3662

Braucu ar: QWERTY...

Kas tad viņam ir saplīsis? Bukses izjukušas?

Mana skumjā pieredze rāda, ka reāli vairāk kā no oglītēm reizēm jēgas arī nav remkomplektā... Jo enkura gali tāpat mēdz neparedzami nodilt (ja nav pietiekami rūdīti), līdz ar to bukses tik un tā jātaisa pēc reālās situācijas... Blīvslēgus, ja tādi ir, var parastā veikalā nopirkt.
Arī enkuru ir labi uzlikt virpā uz centriem un kolektoru pielīdzināt.


06 Jan 2022, 20:17:19 Kurbo rakstīja:
Nepieciešams iegādāties startera remkomplektu priekš KTM EXC.
OEM katalogā atradu tikai oglītes, bet būtu nepieciešamas vēl dažas detaļas.
Vai Latvijā, izņemot dīleri, kaut kas tāds būtu pieejams, vai atliek meklēt ebay vai nodarboties ar pašadarbību/kolhozēšanu?


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Kurbo
06. Jan 2022, 21:58#34805

Kopš: 05. May 2019

Ziņojumi: 24

Braucu ar:

Īsti neesmu sapratis,kas nobrucis, bet pie 12V negriežas. Rotoru pārbaudīju, tur viss izskatījās OK, kolektoru gan jau patīrīšu. Pa manam atliek oglītes, bet pa ceļam gultnis un blīvslēgs tiks nomainīts.

2008/2009 gada KTM, ja pareizi sapratu, tad līdz 2012 gadam starteri bija vienādi.


Slavens racing piedāvā 2 remkomplektu veidus, bet tā kā atrodas ASV, tad sūtīšanas izmaksas ļoti nedraudzīgas.

[ Šo ziņu laboja Kurbo, 06 Jan 2022, 22:04:28 ]

Offline

Naits
07. Jan 2022, 20:36#34806

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5221

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Cik sapratu tad konkrēti Tavam nebij remkomplekts, bet tikai viss starteris.
Bet varbūt vaina vispār nav starterī bet relejā vai vēl sliktāk ka motors pats pa sevi negriežas
Noņemts starteris griežas pievienojot pie strāvas? Vai ja releju saliž pa taisno?

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

DVPQ
09. Jan 2022, 23:54#34807

Kopš: 31. Aug 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Aprillia Shiver

Sveiki Biedri,

Lieta tāda, šodien samainiju eļļu savam mocim un pie reizes nomainiju neutral position sensor o-ring, bet lai pie viņa tiktu nācās ņemt nost sajūga slave cilindru. Kļūdas pēc, kad jau bija noņemts slave cilindrs, nospiedu sajūga leveru, tā rezultātā izspieda pašu cilindrīti un izgāza ārā visu DOT4. Atspiedu cilindru atpakaļ, visu saskrūvēju, tukšajā trauciņā ( uz stūres ) ielēju DOT4, bet DOT4 sistēmā neparādas, paliek traukā. Mēģināju slave cilidndra bleed skrūvis skrūvēt turot izspiestu sajūgu bet šķidruma kā nav tā nav.

Vai jums ir kādi ietiekumi ?
Lasiju kad tas varētu būt pats master cilindrs, vai šo ar vajag gaisot ( tas kas uz stūres ) ?

Nezinu vai tas ir korekti, bet vienā forumā ieteicaa sākumā fiziski ieliet eļļu pašā slave cilindra gultnē , tad ielikt atsperi + cilindru un saspiest, lai eļļu uzstumtu augšā pa trubu un tad pāsu cilindru pieskrūvēt vietā + papildus 3 reizes ar špricīti ielaist DOT4 caur slave cilindra bleed caurumu līdz traukā parādas līmenis.

Vai tas, ko izlasiju varētu būt korekts gājiens kā atrisināt šo problēmu ?

Nav bijusi pieredze ar hidroliku, tapēc mazliet apstulbu. Iepriekš sajūgs strādāja , viss bija ok .

[ Šo ziņu laboja DVPQ, 09 Jan 2022, 23:55:09 ]

Offline

ursus
10. Jan 2022, 05:46#34808

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

Motocikliem,ir pašatgaisošanās sistēma.
Līdzīgi ir sajūgam autosos. Ja izlaidīsi eļļu,hren atgaisosi-kā bremzes(uzrāvos,labu gribēdams,ar autosu).

Darās vienkārši. Ņemam palielu šprici,uz tās trubu,caur atgaisošanas trubu -spiežam uz augšu-.

Kamēr elļa,nedaudz parādās augšējā traukā. Ja eļļa traukā ,mēģini saprast,kad aug līmenis.

Tālāk,pa vecam,atgaisojam. BET neļaujam hēbelim izspiesties līdz galam. Būs jāsāk no jauna

Ideoloģiski pašam jāatgaisojas,spaidot. Ja gaisu no apakšas neiespiedīsi,gaisa sistēma nav un nebūs.

[ Šo ziņu laboja ursus, 10 Jan 2022, 05:48:00 ]



-----------------
JAWA

Offline

DVPQ
10. Jan 2022, 11:30#34809

Kopš: 31. Aug 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Aprillia Shiver


10 Jan 2022, 05:46:18 ursus rakstīja:
Motocikliem,ir pašatgaisošanās sistēma.
Līdzīgi ir sajūgam autosos. Ja izlaidīsi eļļu,hren atgaisosi-kā bremzes(uzrāvos,labu gribēdams,ar autosu).

Darās vienkārši. Ņemam palielu šprici,uz tās trubu,caur atgaisošanas trubu -spiežam uz augšu-.

Kamēr elļa,nedaudz parādās augšējā traukā. Ja eļļa traukā ,mēģini saprast,kad aug līmenis.

Tālāk,pa vecam,atgaisojam. BET neļaujam hēbelim izspiesties līdz galam. Būs jāsāk no jauna

Ideoloģiski pašam jāatgaisojas,spaidot. Ja gaisu no apakšas neiespiedīsi,gaisa sistēma nav un nebūs.


super, paldies tev par atbildi !

Vienīgi gribu precizēt "BET neļaujam hēbelim izspiesties līdz galam", tas ir kurā gadijumā , tad kad jaataisa bleed valve, nespiest leveru līdz galam , bet pus nospiestu ?

[ Šo ziņu laboja DVPQ, 10 Jan 2022, 11:35:06 ]

Offline

zet
10. Jan 2022, 12:47#34810

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 857

Braucu ar: 525exc autobusu


10 Jan 2022, 11:30:52 DVPQ rakstīja:

10 Jan 2022, 05:46:18 ursus rakstīja:
Motocikliem,ir pašatgaisošanās sistēma.
Līdzīgi ir sajūgam autosos. Ja izlaidīsi eļļu,hren atgaisosi-kā bremzes(uzrāvos,labu gribēdams,ar autosu).

Darās vienkārši. Ņemam palielu šprici,uz tās trubu,caur atgaisošanas trubu -spiežam uz augšu-.

Kamēr elļa,nedaudz parādās augšējā traukā. Ja eļļa traukā ,mēģini saprast,kad aug līmenis.

Tālāk,pa vecam,atgaisojam. BET neļaujam hēbelim izspiesties līdz galam. Būs jāsāk no jauna

Ideoloģiski pašam jāatgaisojas,spaidot. Ja gaisu no apakšas neiespiedīsi,gaisa sistēma nav un nebūs.


super, paldies tev par atbildi !

Vienīgi gribu precizēt "BET neļaujam hēbelim izspiesties līdz galam", tas ir kurā gadijumā , tad kad jaataisa bleed valve, nespiest leveru līdz galam , bet pus nospiestu ?

Hēbeļa cilindrs=galvenais cilindrs=master cylinder.
Slave cylinder=darba cilindrs.
Kad uzpildisi galveno cilindru un sāksi viņu kačāt,skaties lai viš neaptukšojas.Pielej lai ir apt.puse no tvertnes.

[ Šo ziņu laboja zet, 10 Jan 2022, 12:48:14 ]

Offline

Kurbo
10. Jan 2022, 13:51#34811

Kopš: 05. May 2019

Ziņojumi: 24

Braucu ar:


07 Jan 2022, 20:36:08 Naits rakstīja:
Cik sapratu tad konkrēti Tavam nebij remkomplekts, bet tikai viss starteris.
Bet varbūt vaina vispār nav starterī bet relejā vai vēl sliktāk ka motors pats pa sevi negriežas
Noņemts starteris griežas pievienojot pie strāvas? Vai ja releju saliž pa taisno?

uz galda, pa taisno pie 12V negriežas.
pie reizes sapratu, ka akumulators ir neuzlādējams, tā kā, iespējams, problēma arī ģeneratorā/regulatorā.
jābaksta ar testeri, jāmeklē.

bet startera remkomplekts joprojām aktuāls

Offline

mezamaris
10. Jan 2022, 16:19#34812

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Tak izjauc to starteri,ja jau negriežas.

Offline

DVPQ
15. Jan 2022, 15:47#34813

Kopš: 31. Aug 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Aprillia Shiver


10 Jan 2022, 05:46:18 ursus rakstīja:
Motocikliem,ir pašatgaisošanās sistēma.
Līdzīgi ir sajūgam autosos. Ja izlaidīsi eļļu,hren atgaisosi-kā bremzes(uzrāvos,labu gribēdams,ar autosu).

Darās vienkārši. Ņemam palielu šprici,uz tās trubu,caur atgaisošanas trubu -spiežam uz augšu-.

Kamēr elļa,nedaudz parādās augšējā traukā. Ja eļļa traukā ,mēģini saprast,kad aug līmenis.

Tālāk,pa vecam,atgaisojam. BET neļaujam hēbelim izspiesties līdz galam. Būs jāsāk no jauna

Ideoloģiski pašam jāatgaisojas,spaidot. Ja gaisu no apakšas neiespiedīsi,gaisa sistēma nav un nebūs.


izmēģināju tavu variantu ar šprici un reverse bleeding, bet bez panākumiem.

Laižot iekšā DOT4 caur bleed valve jutu lielu pretspiedienu, DOT4 līst garām trubai, liku savilcējus apkārt trubiņai, bet tas neko nemaina, tāda sajūta kad aiz slave cilindra ir štoperis, ir kādas idejas kapēc ?

[ Šo ziņu laboja DVPQ, 15 Jan 2022, 16:13:10 ]

Offline

DVPQ
15. Jan 2022, 16:11#34814

Kopš: 31. Aug 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Aprillia Shiver

vēlos vel pieminēt, ka biju noņēmis arī pašu slave cilindru, caur turieni ielēju DOT4 un atliku atpakaļ pašu cilindrīti , ar domu, ka uzspiedīšu pašu cilindru, lai eļļu uzdzītu līdz MC, bet šis variants ar bija ar lielu pretspiedienu, neizdevās izspiest cilindru līdz galam.

[ Šo ziņu laboja DVPQ, 15 Jan 2022, 16:18:30 ]

Offline

ursus
15. Jan 2022, 17:34#34815

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD


15 Jan 2022, 15:47:55 DVPQ rakstīja:

10 Jan 2022, 05:46:18 ursus rakstīja:
Motocikliem,ir pašatgaisošanās sistēma.
Līdzīgi ir sajūgam autosos. Ja izlaidīsi eļļu,hren atgaisosi-kā bremzes(uzrāvos,labu gribēdams,ar autosu).

Darās vienkārši. Ņemam palielu šprici,uz tās trubu,caur atgaisošanas trubu -spiežam uz augšu-.

Kamēr elļa,nedaudz parādās augšējā traukā. Ja eļļa traukā ,mēģini saprast,kad aug līmenis.

Tālāk,pa vecam,atgaisojam. BET neļaujam hēbelim izspiesties līdz galam. Būs jāsāk no jauna

Ideoloģiski pašam jāatgaisojas,spaidot. Ja gaisu no apakšas neiespiedīsi,gaisa sistēma nav un nebūs.


izmēģināju tavu variantu ar šprici un reverse bleeding, bet bez panākumiem.

Laižot iekšā DOT4 caur bleed valve jutu lielu pretspiedienu, DOT4 līst garām trubai, liku savilcējus apkārt trubiņai, bet tas neko nemaina, tāda sajūta kad aiz slave cilindra ir štoperis, ir kādas idejas kapēc ?


HVZ. atnāks kāds gudrāks. Man tik viena ideja ienāca ... ,pamēģini hēbeli nospiest 1/2 stāvoklī,vai nospiest. Vajadzētu plūst cauri.

Izskatās,ka viss pārāk labi blīvējas.

[ Šo ziņu laboja ursus, 15 Jan 2022, 17:35:19 ]



-----------------
JAWA

Offline

mezamaris
15. Jan 2022, 17:37#34816

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Parasti sāku ar galvenā cilindra atgaisošanu.Ja cilindram ir savs gaisotājs tad viss vienkārši-pielejam rezervuāru,nospiežam sviru,atgriežam gaisotāju,aizgriežam gaisotāju,atlaižam sviru...tā līdz nāk tikai šķidrums bez gaisa burbulīšiem.
Ja gaisotāja nav,nospiežam sviru,atgriežam skrūvi,kura tur bremžu šļauciņu,pievelkam skrūvi,atlaižam sviru,nospiežam sviru,atlaižam skrūvi..līdz ķidrums ir bez burbuļiem.
Kad galvenais cilindrs atgaisots,nospiežam sviru,atgriežam gaisotāju tālākajam suportam...

Offline

DVPQ
15. Jan 2022, 19:22#34817

Kopš: 31. Aug 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Aprillia Shiver


15 Jan 2022, 17:37:12 mezamaris rakstīja:
Parasti sāku ar galvenā cilindra atgaisošanu.Ja cilindram ir savs gaisotājs tad viss vienkārši-pielejam rezervuāru,nospiežam sviru,atgriežam gaisotāju,aizgriežam gaisotāju,atlaižam sviru...tā līdz nāk tikai šķidrums bez gaisa burbulīšiem.
Ja gaisotāja nav,nospiežam sviru,atgriežam skrūvi,kura tur bremžu šļauciņu,pievelkam skrūvi,atlaižam sviru,nospiežam sviru,atlaižam skrūvi..līdz ķidrums ir bez burbuļiem.
Kad galvenais cilindrs atgaisots,nospiežam sviru,atgriežam gaisotāju tālākajam suportam...


laba ideja, par šo man nebija skaidrības kā to pareizi dara ! Iespējams, ka dēļ neatgaisota master cilindra man ar ir šī problēma ar pretspiedienu no slave puses rīt izmēģināšu šo

[ Šo ziņu laboja DVPQ, 15 Jan 2022, 19:22:20 ]

Offline

DVPQ
15. Jan 2022, 19:25#34818

Kopš: 31. Aug 2021

No: Rīga

Ziņojumi: 28

Braucu ar: Aprillia Shiver


15 Jan 2022, 18:06:06 Bagars rakstīja:

15 Jan 2022, 16:11:35 DVPQ rakstīja:
vēlos vel pieminēt, ka biju noņēmis ..

ja mopēdam vairāk par 5 gadi un šķidrums nekad nav mainīts ...
.. jauc vien visu ārā, izmazgā biezumus, novērtē manžetes utt .. tad pildi no augšas.


šķidrums bija diezgan ok stāvoklī, kā arī manžetes slave cilindram visas ir dzīvas. Iepriekš man nebija problēmu, viss strādāja, paša vainas pēc tagad šī čakarēšanās

[ Šo ziņu laboja DVPQ, 15 Jan 2022, 19:25:58 ]

Offline

ursus
15. Jan 2022, 20:28#34819

Kopš: 22. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1136

Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD

ne 5 ne 10 gadi NEVAR ! aizdirst trubas,un NEKĀDI ! nebūs iemesls !

var ,var visu,bet ne jau ... normāli ...ekspluatējot.

-----------------
JAWA

Offline

mezamaris
15. Jan 2022, 20:30#34820

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Vizuāli šķidruma stāvokli grūti noteikt,nav runas par melnu zampu,jo tas uzsūc mitrumu no gaisa un līdz ar to zaudē savas īpašība.

Offline