Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
storx
03. Mar 2011, 22:52#9541

Kopš: 09. Jun 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 67

Braucu ar: DL1000


03 Mar 2011, 22:50:45 Archy96 rakstīja:

03 Mar 2011, 22:44:23 storx rakstīja:
Varbut ka kads var palidzet. Lieta tada ka ir kawasaki kx250f 2008gads. Strauji izdodot rucku slapst. Lenam kad dod viss kartiba. Manas domas ka vaina ir tuksgaitas dizee. Ta var but?

Izklausās, ka pa maz degvielas,liess maisījums. Vari paskatīties, patīrt to tukšgaitas dīzi, ja nepalīdz, pacel adatu uz augšu pa kādu robu.

Aizmirsu piebilzt ka mocis nak no ASV. Dizes itka tiriju. Nekas nemainijas. Stulbs jautajums! Ka to adatu tadam karbuzim pacelt?

Offline

Archy96
03. Mar 2011, 22:57#9542

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


03 Mar 2011, 22:52:47 storx rakstīja:

03 Mar 2011, 22:50:45 Archy96 rakstīja:

03 Mar 2011, 22:44:23 storx rakstīja:
Varbut ka kads var palidzet. Lieta tada ka ir kawasaki kx250f 2008gads. Strauji izdodot rucku slapst. Lenam kad dod viss kartiba. Manas domas ka vaina ir tuksgaitas dizee. Ta var but?

Izklausās, ka pa maz degvielas,liess maisījums. Vari paskatīties, patīrt to tukšgaitas dīzi, ja nepalīdz, pacel adatu uz augšu pa kādu robu.

Aizmirsu piebilzt ka mocis nak no ASV. Dizes itka tiriju. Nekas nemainijas. Stulbs jautajums! Ka to adatu tadam karbuzim pacelt?

Nu tur uz adatas būtu jābūt kādām 5 gropītēm augšgalā, uz vienas stāv sprostiņš, kuru pārliekot arī ceļ to adatu.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

storx
03. Mar 2011, 23:02#9543

Kopš: 09. Jun 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 67

Braucu ar: DL1000


03 Mar 2011, 22:57:15 Archy96 rakstīja:

03 Mar 2011, 22:52:47 storx rakstīja:

03 Mar 2011, 22:50:45 Archy96 rakstīja:

03 Mar 2011, 22:44:23 storx rakstīja:
Varbut ka kads var palidzet. Lieta tada ka ir kawasaki kx250f 2008gads. Strauji izdodot rucku slapst. Lenam kad dod viss kartiba. Manas domas ka vaina ir tuksgaitas dizee. Ta var but?

Izklausās, ka pa maz degvielas,liess maisījums. Vari paskatīties, patīrt to tukšgaitas dīzi, ja nepalīdz, pacel adatu uz augšu pa kādu robu.

Aizmirsu piebilzt ka mocis nak no ASV. Dizes itka tiriju. Nekas nemainijas. Stulbs jautajums! Ka to adatu tadam karbuzim pacelt?

Nu tur uz adatas būtu jābūt kādām 5 gropītēm augšgalā, uz vienas stāv sprostiņš, kuru pārliekot arī ceļ to adatu.

No vecas javas laikiem atceros ka bij tadi robi ar sprostinu. Paskatisos manuali ka tas izskatas. Pagaidam paldies!

Offline

UDT
04. Mar 2011, 09:19#9544

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


03 Mar 2011, 22:52:47 storx rakstīja:

03 Mar 2011, 22:50:45 Archy96 rakstīja:

03 Mar 2011, 22:44:23 storx rakstīja:
Varbut ka kads var palidzet. Lieta tada ka ir kawasaki kx250f 2008gads. Strauji izdodot rucku slapst. Lenam kad dod viss kartiba. Manas domas ka vaina ir tuksgaitas dizee. Ta var but?

Izklausās, ka pa maz degvielas,liess maisījums. Vari paskatīties, patīrt to tukšgaitas dīzi, ja nepalīdz, pacel adatu uz augšu pa kādu robu.

Aizmirsu piebilzt ka mocis nak no ASV. Dizes itka tiriju. Nekas nemainijas. Stulbs jautajums! Ka to adatu tadam karbuzim pacelt?


Kaads karbinsh? Keihin FCR?
Es ieteiktu paarbaudiit paatrinaataajsuukni.
Tukshgaitas sisteema un adata ir divas dazaadas lietas. Es domaaju ka tev nestraadaa paatrinaataajsuuknis.

Adatu var iznjemt taa - atskruuvee augsheejo vaacinju. Tajaa droseles "slaidaa" ir viduu caurums kuraa iekshaa ir seshkante skruuve. To izskruuvee un apakshaa ir adata.

[ Šo ziņu laboja UDT, 04 Mar 2011, 09:37:46 ]



-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

shkapars
04. Mar 2011, 09:53#9545

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909

kā UDT rakstīja, ja strauji uzgriežot rijās ciet, vainīgs paātrinātājsūknis, mēdz tur ielīst netīrumi. pastāsti ko vairāk, tieši kad rijās ciet, braucot kurā brīdī, vai tukšgaitā? vai uzradās pēkšņi vai bijis visu laiku?

Offline

endurists
04. Mar 2011, 10:02#9546

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


04 Mar 2011, 09:53:20 shkapars rakstīja:
kā UDT rakstīja, ja strauji uzgriežot rijās ciet, vainīgs paātrinātājsūknis, mēdz tur ielīst netīrumi. pastāsti ko vairāk, tieši kad rijās ciet, braucot kurā brīdī, vai tukšgaitā? vai uzradās pēkšņi vai bijis visu laiku?


Tukšgaitā, laikam nav īsti jēgas testēt! Palasi šo, varbūt noder: http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=180932


-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

storx
04. Mar 2011, 10:05#9547

Kopš: 09. Jun 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 67

Braucu ar: DL1000


04 Mar 2011, 09:19:09 UDT rakstīja:

03 Mar 2011, 22:52:47 storx rakstīja:

03 Mar 2011, 22:50:45 Archy96 rakstīja:

03 Mar 2011, 22:44:23 storx rakstīja:
Varbut ka kads var palidzet. Lieta tada ka ir kawasaki kx250f 2008gads. Strauji izdodot rucku slapst. Lenam kad dod viss kartiba. Manas domas ka vaina ir tuksgaitas dizee. Ta var but?

Izklausās, ka pa maz degvielas,liess maisījums. Vari paskatīties, patīrt to tukšgaitas dīzi, ja nepalīdz, pacel adatu uz augšu pa kādu robu.

Aizmirsu piebilzt ka mocis nak no ASV. Dizes itka tiriju. Nekas nemainijas. Stulbs jautajums! Ka to adatu tadam karbuzim pacelt?


Kaads karbinsh? Keihin FCR?
Es ieteiktu paarbaudiit paatrinaataajsuukni.
Tukshgaitas sisteema un adata ir divas dazaadas lietas. Es domaaju ka tev nestraadaa paatrinaataajsuuknis.

Adatu var iznjemt taa - atskruuvee augsheejo vaacinju. Tajaa droseles "slaidaa" ir viduu caurums kuraa iekshaa ir seshkante skruuve. To izskruuvee un apakshaa ir adata.

Ja Keihin FCR. Rijas ciet gan tuksgaita gan braucot kad dod virsu no maziem abgriezieniem. Ar adatu paekspemrmenteju! Nekas nemainijas. Paatrinatajsuknis ir tas ar to mebranu?

Offline

endurists
04. Mar 2011, 10:25#9548

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


04 Mar 2011, 10:05:34 storx rakstīja:

04 Mar 2011, 09:19:09 UDT rakstīja:

03 Mar 2011, 22:52:47 storx rakstīja:

03 Mar 2011, 22:50:45 Archy96 rakstīja:

03 Mar 2011, 22:44:23 storx rakstīja:
Varbut ka kads var palidzet. Lieta tada ka ir kawasaki kx250f 2008gads. Strauji izdodot rucku slapst. Lenam kad dod viss kartiba. Manas domas ka vaina ir tuksgaitas dizee. Ta var but?

Izklausās, ka pa maz degvielas,liess maisījums. Vari paskatīties, patīrt to tukšgaitas dīzi, ja nepalīdz, pacel adatu uz augšu pa kādu robu.

Aizmirsu piebilzt ka mocis nak no ASV. Dizes itka tiriju. Nekas nemainijas. Stulbs jautajums! Ka to adatu tadam karbuzim pacelt?


Kaads karbinsh? Keihin FCR?
Es ieteiktu paarbaudiit paatrinaataajsuukni.
Tukshgaitas sisteema un adata ir divas dazaadas lietas. Es domaaju ka tev nestraadaa paatrinaataajsuuknis.

Adatu var iznjemt taa - atskruuvee augsheejo vaacinju. Tajaa droseles "slaidaa" ir viduu caurums kuraa iekshaa ir seshkante skruuve. To izskruuvee un apakshaa ir adata.

Ja Keihin FCR. Rijas ciet gan tuksgaita gan braucot kad dod virsu no maziem abgriezieniem. Ar adatu paekspemrmenteju! Nekas nemainijas. Paatrinatajsuknis ir tas ar to mebranu?


Tad pamēģini, manis iemesto metodi! Lielākotie strādā! Ja Tev ir pirmās paaudzes FCR, tad ieteiktu vispirms iztīrīt paātrinātājsūkni.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

UDT
04. Mar 2011, 10:28#9549

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama

Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.

Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.




-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

storx
04. Mar 2011, 11:06#9550

Kopš: 09. Jun 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 67

Braucu ar: DL1000


04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.

Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.




Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij

Offline

UDT
04. Mar 2011, 11:21#9551

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


04 Mar 2011, 11:06:22 storx rakstīja:

04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.

Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.




Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij



Tur jau veel diezgan smalki to suukni var reguleet cik daudz vinsh iesuuknee un kuraa briidii.

Runaajot par tukshgaitu - siltam motoram atverot coku paliek labaak vai nekas nemainaas?

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

storx
04. Mar 2011, 11:24#9552

Kopš: 09. Jun 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 67

Braucu ar: DL1000


04 Mar 2011, 11:21:04 UDT rakstīja:

04 Mar 2011, 11:06:22 storx rakstīja:

04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.

Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.




Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij



Tur jau veel diezgan smalki to suukni var reguleet cik daudz vinsh iesuuknee un kuraa briidii.

Runaajot par tukshgaitu - siltam motoram atverot coku paliek labaak vai nekas nemainaas?

Siltam motoram nekas nemainas! Atverot coku mainas! Apgriezieni lielaki un viss kartibaa. Es saprotu to ka vins nespej pariet no tuksgaitas uz lieliem apgriezieniem. Jo kad lemam uzdod tadus videjus apgriezienus tad viss kartiba
Ka tad panakt lai vins vairak iedod to degvielu?

[ Šo ziņu laboja storx, 04 Mar 2011, 11:28:25 ]

Offline

jims
04. Mar 2011, 11:27#9553

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 685

Braucu ar: ZX6R,Fireblade, TXT PRO 280,LTR450,EXC450

pastaastiet spechuki luudzu kaa labaak un kadiem lidzekljiem izpuleet aluminija diska malu?

-----------------
jimmys got a gun.
Stuntfighters.lv

Offline

Arturs
04. Mar 2011, 11:40#9554

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1316

Braucu ar:


04 Mar 2011, 11:27:22 jims rakstīja:
pastaastiet spechuki luudzu kaa labaak un kadiem lidzekljiem izpuleet aluminija diska malu?

paņems sākumā krāsas noņēmēju, notīri veco krāsu. Vai arī brauc uz smilšustrūklas pakalpojuma sniegšanas cehu.

paņem filci, uzmontē urbim galā. Paņem pulējamo pastu un aiziet

Hayai es gāju tādu ceļu. Varbūt nav pats pareizākais, vieglākais, bet rezultāts bija

Offline

UDT
04. Mar 2011, 11:54#9555

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


04 Mar 2011, 11:24:23 storx rakstīja:

04 Mar 2011, 11:21:04 UDT rakstīja:

04 Mar 2011, 11:06:22 storx rakstīja:

04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.

Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.




Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij



Tur jau veel diezgan smalki to suukni var reguleet cik daudz vinsh iesuuknee un kuraa briidii.

Runaajot par tukshgaitu - siltam motoram atverot coku paliek labaak vai nekas nemainaas?

Siltam motoram nekas nemainas! Atverot coku mainas! Apgriezieni lielaki un viss kartibaa. Es saprotu to ka vins nespej pariet no tuksgaitas uz lieliem apgriezieniem. Jo kad lemam uzdod tadus videjus apgriezienus tad viss kartiba
Ka tad panakt lai vins vairak iedod to degvielu?



Nu ja atverot coku paliek labaak tas noziimee ka normaali vajag treknaaku maisiijumu. Lielaaku tukshgaitas diizi. Kaads numurs tev ir?

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

zet
04. Mar 2011, 11:55#9556

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 859

Braucu ar: 525exc autobusu


Siltam motoram nekas nemainas! Atverot coku mainas! Apgriezieni lielaki un viss kartibaa. Es saprotu to ka vins nespej pariet no tuksgaitas uz lieliem apgriezieniem. Jo kad lemam uzdod tadus videjus apgriezienus tad viss kartiba
Ka tad panakt lai vins vairak iedod to degvielu?
[ote]
Nu re- viennozīmīgi liesais maisijums pārejas režimā. Atskrūvē to "slikto" skrūvi apakšā pa 360(+-)gr. - jābūt! Tad jau vajadzēs vēlāk pie spečuka doties (dīzes,kopējais regulejuns).

[ Šo ziņu laboja zet, 04 Mar 2011, 16:05:04 ]

Offline

storx
04. Mar 2011, 12:06#9557

Kopš: 09. Jun 2009

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 67

Braucu ar: DL1000


04 Mar 2011, 11:54:54 UDT rakstīja:

04 Mar 2011, 11:24:23 storx rakstīja:

04 Mar 2011, 11:21:04 UDT rakstīja:

04 Mar 2011, 11:06:22 storx rakstīja:

04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.

Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.




Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij



Tur jau veel diezgan smalki to suukni var reguleet cik daudz vinsh iesuuknee un kuraa briidii.

Runaajot par tukshgaitu - siltam motoram atverot coku paliek labaak vai nekas nemainaas?

Siltam motoram nekas nemainas! Atverot coku mainas! Apgriezieni lielaki un viss kartibaa. Es saprotu to ka vins nespej pariet no tuksgaitas uz lieliem apgriezieniem. Jo kad lemam uzdod tadus videjus apgriezienus tad viss kartiba
Ka tad panakt lai vins vairak iedod to degvielu?



Nu ja atverot coku paliek labaak tas noziimee ka normaali vajag treknaaku maisiijumu. Lielaaku tukshgaitas diizi. Kaads numurs tev ir?

Paekspermenteju! Man izskatas ka tas paatrinataj suknis par velu noreage! Par lenu! Kad piepalidzeju mehaniski ar skruvgiezi uzpiezot uz tas melites viss bij kartiba. Ka panakt lai vins atrak darbojas?

Offline

endurists
04. Mar 2011, 13:34#9558

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


04 Mar 2011, 12:06:47 storx rakstīja:

04 Mar 2011, 11:54:54 UDT rakstīja:

04 Mar 2011, 11:24:23 storx rakstīja:

04 Mar 2011, 11:21:04 UDT rakstīja:

04 Mar 2011, 11:06:22 storx rakstīja:

04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.

Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.




Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij



Tur jau veel diezgan smalki to suukni var reguleet cik daudz vinsh iesuuknee un kuraa briidii.

Runaajot par tukshgaitu - siltam motoram atverot coku paliek labaak vai nekas nemainaas?

Siltam motoram nekas nemainas! Atverot coku mainas! Apgriezieni lielaki un viss kartibaa. Es saprotu to ka vins nespej pariet no tuksgaitas uz lieliem apgriezieniem. Jo kad lemam uzdod tadus videjus apgriezienus tad viss kartiba
Ka tad panakt lai vins vairak iedod to degvielu?



Nu ja atverot coku paliek labaak tas noziimee ka normaali vajag treknaaku maisiijumu. Lielaaku tukshgaitas diizi. Kaads numurs tev ir?

Paekspermenteju! Man izskatas ka tas paatrinataj suknis par velu noreage! Par lenu! Kad piepalidzeju mehaniski ar skruvgiezi uzpiezot uz tas melites viss bij kartiba. Ka panakt lai vins atrak darbojas?


izlsasi šo, ātri un lēti: http://ktmtalk.com/index.php?showtopic=180932
tik laikam nepieciešams pieregistreties šajā lapā. Varbūt, ka Tev pietiks ar šo bildi
http://173.74.246.28/ktmtalk/photogallery/galle...Parts_Mods/carbs" target="_blank" title="http://173.74.246.28/ktmtalk/photogallery/galle...Parts_Mods/carbs" class="postlink">http://173.74.246.28/ktmtalk/photogallery/galle...Parts_Mods/carbs,_orings,_and_diaphrams_014.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">


http://173.74.246.28/ktmtalk/photogallery/galle...Parts_Mods/carbs" target="_blank" title="http://173.74.246.28/ktmtalk/photogallery/galle...Parts_Mods/carbs" class="postlink">http://173.74.246.28/ktmtalk/photogallery/galle...Parts_Mods/carbs,_orings,_and_diaphrams_014.jpg" border="0" style="cursor: pointer;" onClick=" getImgSize(this.src);">

[ Šo ziņu laboja endurists, 04 Mar 2011, 13:36:59 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

UDT
04. Mar 2011, 13:35#9559

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


04 Mar 2011, 12:06:47 storx rakstīja:

04 Mar 2011, 11:54:54 UDT rakstīja:

04 Mar 2011, 11:24:23 storx rakstīja:

04 Mar 2011, 11:21:04 UDT rakstīja:

04 Mar 2011, 11:06:22 storx rakstīja:

04 Mar 2011, 10:28:35 UDT rakstīja:
Dari taa - nonjem asti kopaa ar filtra kasti, paskaties vai pagriezot rucku vispaar suuknis smidzina iekshaa.

Par tukshgaitu - ir tukshgaitas maisiijuma reguleeshanas skruuve apakshaa zem karbinja, vajag pagroziit to. Bet taa nav taa plastmasas skruuve saanos orgjinaalizpildiijumaa vinja ir karbim apakshaa taadaa vietaa kur vispaar klat netiek.
Nu jaapsskataas arii kaada ir tuksgaitas diize. Varbuut ASV Kalifornijas klimatam bija domaata.




Suknis iesmidzina tadu struklinu! Domaju ka ar dizem viss kartiba jo atmetoties sauj un pie lieliem apgriezieniem viss kartiba. To skruvi zem karbina ari groziju. Skiet ka ipasas izmainas nebij



Tur jau veel diezgan smalki to suukni var reguleet cik daudz vinsh iesuuknee un kuraa briidii.

Runaajot par tukshgaitu - siltam motoram atverot coku paliek labaak vai nekas nemainaas?

Siltam motoram nekas nemainas! Atverot coku mainas! Apgriezieni lielaki un viss kartibaa. Es saprotu to ka vins nespej pariet no tuksgaitas uz lieliem apgriezieniem. Jo kad lemam uzdod tadus videjus apgriezienus tad viss kartiba
Ka tad panakt lai vins vairak iedod to degvielu?



Nu ja atverot coku paliek labaak tas noziimee ka normaali vajag treknaaku maisiijumu. Lielaaku tukshgaitas diizi. Kaads numurs tev ir?

Paekspermenteju! Man izskatas ka tas paatrinataj suknis par velu noreage! Par lenu! Kad piepalidzeju mehaniski ar skruvgiezi uzpiezot uz tas melites viss bij kartiba. Ka panakt lai vins atrak darbojas?


Nav gruuti izdaraams. Palasi internetaa - ir pilns ar manuaaljiem.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Fazer
04. Mar 2011, 13:57#9560

Kopš: 04. Aug 2008

Ziņojumi: 5

Braucu ar: Yamaha FZS 6

Nepieciešams dzinēja remonts Yamaha FZS 600,precīzāk sadales ķedes maiņa.Varbūt varat ieteikt kādu labu spečuku vai servisu ne par kosmiskām cenām.

Offline