Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
kidd
21. Mar 2011, 09:05#9821

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

es esmu 3 reizes gaajis ar apzaagjeetajiem heebeljiem TA. Nekad nav pieseejushies. un bija piekauseetaas bumbas uz galiem

Offline

MS77
21. Mar 2011, 11:18#9822

Kopš: 26. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: volvo

jautājums, kas varētu būt par vainu tam, ka kārtīgi neatlec gāzes ručka? MOcis zx6r, tur pienak divas gāzes trosītes, nav pašam skaidrs kādēļ divas, viena strādā normāli, atlec un liekas ka ir oki, bet otra neatlec, vai iztrūkst kāda atsperīte vai vaina citur? ko domā spēčuki

Offline

Bruklyn
21. Mar 2011, 11:20#9823

Kopš: 27. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: GS650f/GSXR


21 Mar 2011, 11:18:13 MS77 rakstīja:
jautājums, kas varētu būt par vainu tam, ka kārtīgi neatlec gāzes ručka? MOcis zx6r, tur pienak divas gāzes trosītes, nav pašam skaidrs kādēļ divas, viena strādā normāli, atlec un liekas ka ir oki, bet otra neatlec, vai iztrūkst kāda atsperīte vai vaina citur? ko domā spēčuki

WD-40

-----------------
http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana

Offline

MS77
21. Mar 2011, 11:23#9824

Kopš: 26. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: volvo


21 Mar 2011, 11:20:00 Bruklyn rakstīja:

21 Mar 2011, 11:18:13 MS77 rakstīja:
jautājums, kas varētu būt par vainu tam, ka kārtīgi neatlec gāzes ručka? MOcis zx6r, tur pienak divas gāzes trosītes, nav pašam skaidrs kādēļ divas, viena strādā normāli, atlec un liekas ka ir oki, bet otra neatlec, vai iztrūkst kāda atsperīte vai vaina citur? ko domā spēčuki

WD-40

tatad tas norm, ka viena trosite atlec un otra ne? nu oki, pamēgināsu WD

Offline

deMarco
21. Mar 2011, 11:39#9825

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95


21 Mar 2011, 11:18:13 MS77 rakstīja:
jautājums, kas varētu būt par vainu tam, ka kārtīgi neatlec gāzes ručka? MOcis zx6r, tur pienak divas gāzes trosītes, nav pašam skaidrs kādēļ divas, viena strādā normāli, atlec un liekas ka ir oki, bet otra neatlec, vai iztrūkst kāda atsperīte vai vaina citur? ko domā spēčuki

Daaaa!!! Viņas tak strādā pretējos režīmos- viena velk, otra "stumjas" atpakaļ. Ja kāda grūti kustās, tad jāsaeļļo/jāsaregulē/jāpērk jauna

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

eds
21. Mar 2011, 11:41#9826

Kopš: 10. Jul 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 3237

Braucu ar: laivu


21 Mar 2011, 11:39:34 deMarco rakstīja:
Daaaa!!! Viņas tak strādā pretējos režīmos- viena velk, otra "stumjas" atpakaļ.


nopietni tad nesanāk tā, ka karburators regulāri ir neizpratnē kā dzīvot kā būt, ja tās troses viņu rausta uz abām pusēm?

-----------------
http://www.oxyehho.com/

Offline

Niksons
21. Mar 2011, 12:07#9827

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Cik varētu maksāt izgatavot šādu zobratu pāri ?




-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

MIGs
21. Mar 2011, 12:12#9828

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Niksons - ir tāds vīrs, kā Mežamāris - sakomunicē, pieļauju, ka viņš varēs tev arī uztasīt.

-----------------

Offline

Archy96
21. Mar 2011, 12:14#9829

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Mar 2011, 12:07:39 Niksons rakstīja:
Cik varētu maksāt izgatavot šādu zobratu pāri ?




Zini, Nikson - ar šitiem pavisam mazajiem ir baigā ķēpa, jo griežņi sprūst iekšā, baigi mazs zobu modulis, bet teorētiski uztaisīt var provēt.
Tev zobu skaitu vajag tieši tādu pašu?
1 komplektu vajag?



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
21. Mar 2011, 12:16#9830

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Mar 2011, 12:12:16 MIGs rakstīja:
Niksons - ir tāds vīrs, kā Mežamāris - sakomunicē, pieļauju, ka viņš varēs tev arī uztasīt.

Nevarēs. Mēs LV esam vienīgie.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

MIGs
21. Mar 2011, 12:18#9831

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Ok, tad atvainojos par maldīgu info - priekš manis tas ir zobrats ka'zobrats !

-----------------

Offline

Niksons
21. Mar 2011, 12:20#9832

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

PeeMu saņēmu. Pakomunicēsim publiski, gan jau citiem arī būs interesanti.

1. Tie zobrati noteikti ir rūdīti. Varat pateikt kā un cik un tā pat uztaisīt ?
2. Ap 15 - 18.000 rpm
3. Piedziņai galā ir urbis/frēze. kalpo gadus 5.
4. teorētiski varētu būt arī citi izmēri, zobu skaits, ka tik nesajauktu galīgā .irsā rotācijas ātrumus. Un korpusā jau īpaši daudz vietas nav...
5. To helikoidālo zobu profilu arī mūsējie puikas māk izvīlēt

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Archy96
21. Mar 2011, 12:38#9833

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Mar 2011, 12:20:26 Niksons rakstīja:
PeeMu saņēmu. Pakomunicēsim publiski, gan jau citiem arī būs interesanti.

1. Tie zobrati noteikti ir rūdīti. Varat pateikt kā un cik un tā pat uztaisīt ?
2. Ap 15 - 18.000 rpm
3. Piedziņai galā ir urbis/frēze. kalpo gadus 5.
4. teorētiski varētu būt arī citi izmēri, zobu skaits, ka tik nesajauktu galīgā .irsā rotācijas ātrumus. Un korpusā jau īpaši daudz vietas nav...
5. To helikoidālo zobu profilu arī mūsējie puikas māk izvīlēt

1.Jārūda ir obligāti, savādāk nekas tur nebūs. Jāņem caurrūdāmais materiāls, piemēram 30HGSA, kuram iespējams pie termiskās apstrādes panākt cietību 40-45 pec HRC. Bet ja gribās būt pilnīgi precīzam, var uztaisīt doto zobratu materiāla ķīmisko analīzi, lai precīzi noskaidrotu materiāla marku, tā la nesanāk uztaisīt no švakāka materiāla.
2. Jā, apgriezienu daudz, cik saprotu - piedzen špindeli kādai cnc frēzei? Esam taisījuši frēzmašinu piedziņas zobratus, ga ne tik lieliem apgriezieniem. Šeit ir nianse - zobu virsmas pirms termiskās šajā gadījumā nāksies piestrādāt zem slodzes uz kontroles-novelšanas agregāta, lai piegludinās no griežanās procesā radušās švīkas uz zobu profila, iegūstot spoguļgludu virsmu.
3. Domāju, ka kalpos tikpat. Ja tiek pareizi ievēroti visi tehnoloģiskie procesi no A-Z, tad kavalītāte neatšķirās no oriģināla.
4. Zobus kaitu varētu provēt drusku pamainīt uz mazo pusi, saglabājot aptuveni to pašu pārnesumu attiecību, bet palielinot zobu moduli, kā arī nomainot abus uz nepāra zobu skaitu, jo tā man tehnoloģiski ir vienkāršāk.
5.Un izvīlēt viņi visticamāk var uz vertikālā apstrādes centra ar pirksta frēzīti pēc speciālas konisko spirālzobratu programmas, jo specializēta šādu zobratu frēzmašina LV ir tikai mums, + 1 Daugavpils lokomotīvju rūpnīca, +1 Lettri maschinenbau - bet ne uz vienas neviens no tiem neprot strādāt

6. Jā, un vēl es gribēju piemetināt, ka šādus mazzobratus taisīt ir baigais čakars tieši dēļ mazajiem izmēriem, un darīt to atmaksājas 3 gadījumos:
1) Ja vienkārši nav alternatīvas, nav rezerves daļu.
2) Rezerves daļu cena jeb iegādes termiņi nepriecē.
3) Gribās citu pārnesumu attiecību.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Mar 2011, 12:50:39 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

er673
21. Mar 2011, 13:12#9834

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Nu mjāā - redzot ar kādām metālapstrādes štellēm Archy96 nodarbojas + visa te tikko uzrakstītā tehnisko zināšanu bāze + apjaušot kādas metālapstrādes tehnoloģijas ir pieejamas -> atsaucu visus savus diletanta komentārus galerijā par "R1 2009 BigBang" uzcelšanu (tipa ir vērts, nav vērts u.t.t.)
Respekts


21 Mar 2011, 12:38:45 Archy96 rakstīja:

21 Mar 2011, 12:20:26 Niksons rakstīja:
PeeMu saņēmu. Pakomunicēsim publiski, gan jau citiem arī būs interesanti.

1. Tie zobrati noteikti ir rūdīti. Varat pateikt kā un cik un tā pat uztaisīt ?
2. Ap 15 - 18.000 rpm
3. Piedziņai galā ir urbis/frēze. kalpo gadus 5.
4. teorētiski varētu būt arī citi izmēri, zobu skaits, ka tik nesajauktu galīgā .irsā rotācijas ātrumus. Un korpusā jau īpaši daudz vietas nav...
5. To helikoidālo zobu profilu arī mūsējie puikas māk izvīlēt

1.Jārūda ir obligāti, savādāk nekas tur nebūs. Jāņem caurrūdāmais materiāls, piemēram 30HGSA, kuram iespējams pie termiskās apstrādes panākt cietību 40-45 pec HRC. Bet ja gribās būt pilnīgi precīzam, var uztaisīt doto zobratu materiāla ķīmisko analīzi, lai precīzi noskaidrotu materiāla marku, tā la nesanāk uztaisīt no švakāka materiāla.
2. Jā, apgriezienu daudz, cik saprotu - piedzen špindeli kādai cnc frēzei? Esam taisījuši frēzmašinu piedziņas zobratus, ga ne tik lieliem apgriezieniem. Šeit ir nianse - zobu virsmas pirms termiskās šajā gadījumā nāksies piestrādāt zem slodzes uz kontroles-novelšanas agregāta, lai piegludinās no griežanās procesā radušās švīkas uz zobu profila, iegūstot spoguļgludu virsmu.
3. Domāju, ka kalpos tikpat. Ja tiek pareizi ievēroti visi tehnoloģiskie procesi no A-Z, tad kavalītāte neatšķirās no oriģināla.
4. Zobus kaitu varētu provēt drusku pamainīt uz mazo pusi, saglabājot aptuveni to pašu pārnesumu attiecību, bet palielinot zobu moduli, kā arī nomainot abus uz nepāra zobu skaitu, jo tā man tehnoloģiski ir vienkāršāk.
5.Un izvīlēt viņi visticamāk var uz vertikālā apstrādes centra ar pirksta frēzīti pēc speciālas konisko spirālzobratu programmas, jo specializēta šādu zobratu frēzmašina LV ir tikai mums, + 1 Daugavpils lokomotīvju rūpnīca, +1 Lettri maschinenbau - bet ne uz vienas neviens no tiem neprot strādāt

6. Jā, un vēl es gribēju piemetināt, ka šādus mazzobratus taisīt ir baigais čakars tieši dēļ mazajiem izmēriem, un darīt to atmaksājas 3 gadījumos:
1) Ja vienkārši nav alternatīvas, nav rezerves daļu.
2) Rezerves daļu cena jeb iegādes termiņi nepriecē.
3) Gribās citu pārnesumu attiecību.

[ Šo ziņu laboja er673, 21 Mar 2011, 13:13:34 ]



-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

Archy96
21. Mar 2011, 13:45#9835

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Pirms pāris gadiem stipri līdzīgus 4 komplektus uztaisījām - laivas piekaramā motora piedziņai:






-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niksons
21. Mar 2011, 14:22#9836

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Kādreiz šos zobratus pirkām pa 90 EUR


Par tādu ciparu Arča varbūt tos zobratus varētu no plastalīna iztaisīt, ne jau ievērot visu pieminēto tehnoloģiju.

Tagad pēķšņi Gleasona (starp citu - torsena difa patenta turētājs) cēēēna uzleca uz gandrīz 400 EUR par pāri

Varbūt jāsāk domāt un atdot darbus vietējiem zeperiem

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Archy96
21. Mar 2011, 14:28#9837

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Mar 2011, 14:22:19 Niksons rakstīja:
Kādreiz šos zobratus pirkām pa 90 EUR


Par tādu ciparu Arča varbūt tos zobratus varētu no plastalīna iztaisīt, ne jau ievērot visu pieminēto tehnoloģiju.

Tagad pēķšņi Gleasona (starp citu - torsena difa patenta turētājs) cēēēna uzleca uz gandrīz 400 EUR par pāri

Varbūt jāsāk domāt un atdot darbus vietējiem zeperiem

Gleason ir USA firma, kura ir viena no nedaudzajām pasaulē, kura nodarbojas ar zobratu frēzmašīnu ražošanu un izstrādi, bet līderi tehnoloģiju ziņā ir Klingelnberg/Oerlikon, uz kuru iekārtas mēs strādājam.

90 eiro - tas ir ārkārtīgi lēti, es šādā cenā nespēju iekļaties, nu nekādi. Bet ar tiem 400eiro es varētu provēt konkurēt, turklāt - jo lielāks skaits, jo lētāka cena par katru nākamo pāri.

+ cenā ietilpst montāža un sazobes kontakta regulēšana.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 21 Mar 2011, 14:33:10 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niksons
21. Mar 2011, 14:35#9838

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO

Es tevi saprotu. Lielākā pistne ir sagatavot iekārtu. Pats materiāls jau neko daudz nemaksā (svara jau tur nav), un kad kārtīga iekārta ir saregulēta, tā tādus zobrateļus mauc arī kā kaulzāģis tukšās čaulītes (heil)

man jāpaskata statistika, cik es tādus te pārdodu + jāparunā ar savu maskavieti. Tas reizēm ņem tādus štruntus kā 1980 gadā peniks tualetes papīru - 2 m garā šņorē "krelles" ap kaklu
Paši savā mātuškā pat zobstieni ar taisniem zobiem nejaudā sataisīt

-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Niksons
21. Mar 2011, 14:41#9839

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4597

Braucu ar: VOLVO


21 Mar 2011, 12:07:39 Niksons rakstīja:
Cik varētu maksāt izgatavot šādu zobratu pāri ?




Ble, tikai tagad pamaniju - lineāls ražots Japānā. Jācer, ka ne Fukušimas prefektūrā


-----------------
When you turn your ride on, does your ride turn you on ?

Offline

Archy96
21. Mar 2011, 14:41#9840

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13383

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


21 Mar 2011, 14:35:21 Niksons rakstīja:
Es tevi saprotu. Lielākā pistne ir sagatavot iekārtu. Pats materiāls jau neko daudz nemaksā (svara jau tur nav), un kad kārtīga iekārta ir saregulēta, tā tādus zobrateļus mauc arī kā kaulzāģis tukšās čaulītes (heil)

man jāpaskata statistika, cik es tādus te pārdodu + jāparunā ar savu maskavieti. Tas reizēm ņem tādus štruntus kā 1980 gadā peniks tualetes papīru - 2 m garā šņorē "krelles" ap kaklu
Paši savā mātuškā pat zobstieni ar taisniem zobiem nejaudā sataisīt

1) Zobrati ir jāsamēra. montāžas attālumi jānosaka.
2) Dati jāsavada datorā - tas izrēķina zobu vainaga formu, izmērus, kā arī griežņu galvas un pārējos iestādījumus.
3) Jāsazīmē skices, rasējumi virpotājam.
4) Jāiestāda iekārta.
5) Jāiegriež zobi.
6) Jāliek tie uz kontroles-piestrādāšanas mašīnas, jāpiestrādā.
7) Jāieteš ķīļrievas.
Jānorūda, jānotīra ar smilšustrūklu.
9) Jāizslīpē uz apaļslīpmašīnas iekšējie diametri.
10) Tas viss ir jāsamontē un pareizi jāieregulē.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline