Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Enduro

AutorsZiņojums
Sandis_ur
20. Apr 2013, 11:12#21

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r


30 Apr 2008, 09:42:03 ggg rakstīja:
Nu bet kāds būtu optimālais variants?KTMs man liekas varētu būt labs,bet tur viss tik dārgs
Afrika ar pasmags un nav lēts Yamahai bij kautkāda Terane vai kā viņu tur sauca.gribu kautko ar pārbraucienos te ar jums varētu patirkšķināt,bet lai nebūtu garlaicīgs tas mocis.


Uzkačā trenniņzālē muskuļus un paņemt Adventuri.
KLE un tamlīdzīgie pēc Adventures liekās kā mopēdi.

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

Sandis_ur
20. Apr 2013, 11:15#22

Kopš: 13. Aug 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 290

Braucu ar: Kappa Ti eMe family 1290SA, 990 Adv, 690r


03 May 2008, 17:21:26 Nightwing rakstīja:
Man te viens chalis saspiedies uz Triumph Tiger 900nieku 94-99. gada reaali virs 200 ejot, un notureet mezhaa arii varot bet ja ko esi noskatiijis, varu labu no .de atvest


Neko viņš nav sapiedis, ja draudzējies ar galvu un negribi purvā slīcināties, IMHO viens no jēdzīgākajiem tā laika močiem.
Ar atbilstošām riepam (jautrāk ar gludām), var močit pa gruntenēm un meža takām uz nebēdu.

-----------------
Atmodini sevī Tīģeri!

Offline

sarojan
20. Apr 2013, 15:10#23

Kopš: 20. Apr 2013

Ziņojumi: 1

Braucu ar:

Man bija 2007 Yamaha xt660r. Labs aparāts!

Offline

Dartagnan
20. Apr 2013, 16:16#24

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD

kaads riit gaaziis???

-----------------

Offline

lupinu21
20. Apr 2013, 17:52#25

Kopš: 19. Dec 2011

Ziņojumi: 128

Braucu ar: KTM&BMW.


20 Apr 2013, 16:16:57 Dartagnan rakstīja:
kaads riit gaaziis???

ar fiskars lāpstu pa dārzu ,tad jā.
pavasaris.
visu nevar paspēt.
bet gāzīšu kādu dienu.

-----------------
GO HOME OR GO HARD

Offline