Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Moto Tehniskā apskate

AutorsZiņojums
gaco
22. Apr 2010, 11:26#161

Kopš: 03. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 204

Braucu ar: husqvarna

es jau varu uztaisit kaut kadu huinnu ar dzelzisiem lai tas nm buutu taisns(tad vini teica ka izlaistu), bet moss principa pec labaak dabuut izzinu no dilera ka tas ir orginals un taa tam jabuut un izdrast tos akstus... man bija tas vinnu sefs nonaacis lejaa un izmerija riepu protektora dzilumu un bija 1,26 bet pielaujamais 0,8

Offline

maniac
22. Apr 2010, 12:08#162

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5102

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Es vienreiz biju liecinieks kā tikko no dīlera nākušai Yamahai (ja nemaldos - litrīgais fazers) ar dīlera uzstādītiem koferu turētājiem piesējās, ka tie (turētāji) zem kāda tur leņķa, no sāniem skatoties, nosedz numura zīmi
Puisis tur gāja riktīgi pa gaisu! Draudēja ar Eiropas tiesām. Saskrēja visādi priekšnieciņi... Bet finālu nesagaidīju.

[ Šo ziņu laboja maniac, 22 Apr 2010, 12:09:08 ]



-----------------

Offline

martinss
22. Apr 2010, 12:17#163

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


ja ir velme nemties, taa arii ieteiktu dariit, galu galaa esi tacu labticiigais lietotajs, kursh neko nav paarbuvejis- lidz ar to nav nekada pamata nelaist skatei cauri ja mocis ir ES tirgum domaats un musu valsts veel it kaa tacu ir ES valsts...

katra gadijumaa ja tomer vinus izdraaziisi, vismaz veel kadam aiztaupiisi chakaru, jo shie nakoshreiz, vismaz konkretais viirinsh, padomaas pirms piesieties aplami.


22 Apr 2010, 11:26:05 gaco rakstīja:
es jau varu uztaisit kaut kadu huinnu ar dzelzisiem lai tas nm buutu taisns(tad vini teica ka izlaistu), bet moss principa pec labaak dabuut izzinu no dilera ka tas ir orginals un taa tam jabuut un izdrast tos akstus... man bija tas vinnu sefs nonaacis lejaa un izmerija riepu protektora dzilumu un bija 1,26 bet pielaujamais 0,8


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

EEriks
22. Apr 2010, 12:52#164

Kopš: 03. Sep 2008

Ziņojumi: 419

Braucu ar: te610

man ar shita piesejas ka esot kip 45% jabut 30% bet vis bij originali no rupnicas,pielociju ar roku un pieliku mazu akmentinju bet del atstarotaja dabuju iet atkartoto,tagat katru gadu pieloku uz skati un saku shamiem ka man dokumenti vsjo vporjadke un nr zime pareiza lenki un h.. jus kur atradisiet par ko piesieties

-----------------
mezi rulle

Offline

atlants90
22. Apr 2010, 15:12#165

Kopš: 08. Jan 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 297

Braucu ar: KTM, HD


22 Apr 2010, 11:26:05 gaco rakstīja:
es jau varu uztaisit kaut kadu huinnu ar dzelzisiem lai tas nm buutu taisns(tad vini teica ka izlaistu), bet moss principa pec labaak dabuut izzinu no dilera ka tas ir orginals un taa tam jabuut un izdrast tos akstus... man bija tas vinnu sefs nonaacis lejaa un izmerija riepu protektora dzilumu un bija 1,26 bet pielaujamais 0,8
da jebal acī tiem inspektoriem!! ...cik zinu nokompitence cssd ir norma...Un kurš vēl brīnās ka Leiši mūs sauc par zirgu galvām???ja man ejot uz skati jāgatavo izziņas no dilera ...!! pie pirmreizējās reģistrācijas viņi bildē mo lai skatās foto kads ir stock ......
un šeit neatļauta nt nobīde no centra
ja nu es vel kadreiz iešu skati pie mums Lv solos varoņus iemūžinat foto un publicēt lai tauta zin ko īpasi godāt bet principā pietiek savu galvu piebaast ar man nesaprotamiem sudiem....

[ Šo ziņu laboja atlants90, 22 Apr 2010, 15:24:03 ]

Offline

Morsitis
22. Apr 2010, 15:19#166

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Atlants - man Dukam bij preciizi taapati lieta - numurs pa slīpu, inspektoriem pohuj, jo formāli jābūt cikturtajos lenķos attiecībā pret zemi. PROTAMS, ka leņķis tiek noteikts uz aci!!

Lai nelauztu originaalo kronshteinu un kautkaa dabuutu to sliipumu ATBILSTOSHU - man ir zem numura ieskruuveeti distanceti un gara skruuve cauri...

P.S. šodienas izklāsts par auto tēmu būs citā sadaļā

Offline

atlants90
22. Apr 2010, 15:31#167

Kopš: 08. Jan 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 297

Braucu ar: KTM, HD


22 Apr 2010, 15:19:09 Morsitis rakstīja:
Atlants - man Dukam bij preciizi taapati lieta - numurs pa slīpu, inspektoriem pohuj, jo formāli jābūt cikturtajos lenķos attiecībā pret zemi. PROTAMS, ka leņķis tiek noteikts uz aci!!

Lai nelauztu originaalo kronshteinu un kautkaa dabuutu to sliipumu ATBILSTOSHU - man ir zem numura ieskruuveeti distanceti un gara skruuve cauri...

P.S. šodienas izklāsts par auto tēmu būs citā sadaļā

un tātad Morsiti mums ir jāpielāgojās lai mūs legalizētu...jaskrūvē..kaut kas jāpartaisa uzsveru ka jāpartaisa stock!!! ....tas ir principiāls idiotisms ....nesaprotu un nesapratišu un protams pastāv iepēja tiesātis bet

[ Šo ziņu laboja atlants90, 22 Apr 2010, 15:33:46 ]

Offline

uldens2
22. Apr 2010, 15:41#168

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx

Ja tam mocim ir eiro sertifikacija,tad vini nevar nelaist skati cauri

Offline

atlants90
22. Apr 2010, 15:52#169

Kopš: 08. Jan 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 297

Braucu ar: KTM, HD


22 Apr 2010, 15:41:20 uldens2 rakstīja:
Ja tam mocim ir eiro sertifikacija,tad vini nevar nelaist skati cauri

nu redz ka Ulden var un nelaiž ...a viņiem pohuj, klientu netrūkst...redz Gača vakar gāja skati un viņam saķeksēja sešus punktus ...numurs riepas ,lampa ... un tur pat nepalīdzēja ka viņš gāja skaidroties ar priekšniecību.... viniem vienkārši pie pakaļas... sajūta tada ka viņiem liekās ka viņi ir un būs ...a mes nakam un ejam

Offline

MIGs
22. Apr 2010, 15:59#170

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Varbūt vienkārši ir laiks vardarbībai !?
Pidarasi jobanie !

-----------------

Offline

atlants90
22. Apr 2010, 16:05#171

Kopš: 08. Jan 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 297

Braucu ar: KTM, HD


22 Apr 2010, 15:59:59 MIGs rakstīja:
Varbūt vienkārši ir laiks vardarbībai !?
Pidarasi jobanie !

principā piekrītu +1
jo sen jau miermiliga čatošana nekadus rezultātus nenes....tos ažus natūra jabildē un jaliek netā uz apskati ,un tad jau lai dievs viņus sargā....man pret tada tipa gandoniem nekada zēluma nav un nebūs

Offline

motoaddict
22. Apr 2010, 16:23#172

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu

Visticamāk ir iedodi norādījumi īpašu vērību pievērst motocikliem. Pieļauju ka pie tā ir vainīgs Zivtiņa un Lukstiņa duets. Dzeki pelna sev medaļas! Un vēl rēķiniet paši katrs izčakarēts auto/moto ir +4,75Ls peļņas. Slēpts veids kā palielināt peļņu! Kā tad lai L kungs uztur māju un motorjahtu Baltezerā??? Mēs par to maksājam!!!
Cīnīties var, tikai diez vai kādam pietiks uzņēmības. Ja tas KTM660 ir pilnīgs stock, tad var mēģināt no Serģa vai Robežnieka dabūt Tipa Apstiprinājumu ar rūpnīcas apstiprinātām astes skicēm. Tur ir parādīts kādu slīpums ir apstiprināts.
Vienīgais šādus gājienus vajag vairākus un ar TV piedalīšanos. Lai tad Lukstiņš attaisnojas!

Offline

MIGs
22. Apr 2010, 16:28#173

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nekā personīga, Kas notiek Latvijā ?!
Nu ir kad piečakarējas par tēmu, ir kad pilnīgi neparko. Man ir piepisušies par peldošo aizmugurējo suportu, bet pārliecināju, ka lai liekas mierā, ka tam suportam tādam ir jābūt !

Tāpat auto apskatē ir izdrāzuši pa rnepietiekami dzeltenu pagrieziena lampiņu ! A cik dzeltenai ir jābūt ?!

Tāpat, nesaprtu kakova H man mocim jaļiek atstarotājs, jo oridžinal viņš tur nav bijis un mocis ir eiropas modelis ?! Šogan gan šo nepaprasija...

Citreiz ir ok ar viņiem. Pagājušogad lika uzlikt atstarotāju un pievēra acis par neesošu gabarīta lampiņu. Atstarotāju turpat nopoirku un pēc dažām minūtēm skate kabatā ( atļāva piebraukt no otras puses utt). Vēl pēc dažām minūtēm tas atstarotājs pats nokrita ( kautkur pa cēlam...).... ir aŗi sakarīgi un reāli domājoši, nevis pēc varas izslāpuši segā pirdēji.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 22 Apr 2010, 16:31:00 ]



-----------------

Offline

martinss
22. Apr 2010, 16:30#174

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...


Musu CSDD eiro sertifikacijas interesee tikai tik talu, kad kadam "amerikanim" vinas nav. Bet kad tada ir, tad vini izdomaa saveejaas normas, kuras ir gandriiz neiespejami apstriideet, jo taas, cik izskatas, nekur nav rakstiitas pat dazhreiz vinu mistiskos iekshejos dokumentos (vieniigais ir ierakstiit sarunu ar inspektoru vinam nezinot lai fiksetu siis patvaliigaas normas). Bet skati dabuut nevari. Gan jau var meginaat rakstiit suudziibu/tiesaties vai veel ko, bet skates pa to laiku nav, braukt nevari. piedziit jebkadus zaudejumus par nebraukshanas laiku arii diezvai varees, jo uz pirmo tiesu vien gadus gaidiisi, sudziibas arii diezvai kads aatri izskata.

Principaa mums visa likumdoshana ir kropla shajaa zinjaa. Taja pat vacijaa TUVaa viniem naksies pieradiit, ka esi ko paarbuuveejis vai kas neatbilst normaam. Ja nevar dokumentaali pieradiit, skati nevar nedot.

Viniem pat likumus nesen pamainija taa, ka ja ir crash ar nelikumiigi paarbuuveetu transporta lidzekli, ekspertiizei IR JAPIERADA ka avarijas celonis bija shii parbuuve. Pretejaa gadijumaa nekaa nevar piesiet saistiibaa ar crasha tehniskiem celoniem. Tik cik sods parastaa kartiibaa par nelikumiigu paarbuuvi...


22 Apr 2010, 15:41:20 uldens2 rakstīja:
Ja tam mocim ir eiro sertifikacija,tad vini nevar nelaist skati cauri


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
22. Apr 2010, 16:35#175

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Par to dzeltenumu principaa vinus var suutiit, jo viniem nav nekadu instrumentu meeriishanai. Ar aci, cik zinu, oficiali neko nomeeriit nevar.

Par atstarotajiem- tiem mochiem, kuriem vina nav, parasti lukturis pilda sho funkciju. Tikai ej kadam iestaasti, iipashi ja skates darbinieks nenes nekadu atbildiibu par savu darbu...


22 Apr 2010, 16:28:21 MIGs rakstīja:

Tāpat auto apskatē ir izdrāzuši pa rnepietiekami dzeltenu pagrieziena lampiņu ! A cik dzeltenai ir jābūt ?!

Tāpat, nesaprtu kakova H man mocim jaļiek atstarotājs, jo oridžinal viņš tur nav bijis un mocis ir eiropas modelis ?! Šogan gan šo nepaprasija...

[ Šo ziņu laboja martinss, 22 Apr 2010, 16:35:49 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
22. Apr 2010, 16:38#176

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3663

Braucu ar: QWERTY...

Neesmu paarliecinaats, ka musu CSDD ir saistoshas diileru uzzinas.
Tur drizak kadam jarokas cauri cik musu skates noteikumi un prasiibas atbilst eiropas prasiibaam...

Enduriem, pielauju, ir iznemumi, tikai to nav musu noteikumos.


22 Apr 2010, 16:23:59 motoaddict rakstīja:
Cīnīties var, tikai diez vai kādam pietiks uzņēmības. Ja tas KTM660 ir pilnīgs stock, tad var mēģināt no Serģa vai Robežnieka dabūt Tipa Apstiprinājumu ar rūpnīcas apstiprinātām astes skicēm. Tur ir parādīts kādu slīpums ir apstiprināts.
Vienīgais šādus gājienus vajag vairākus un ar TV piedalīšanos. Lai tad Lukstiņš attaisnojas!

[ Šo ziņu laboja martinss, 22 Apr 2010, 16:42:17 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

motoaddict
22. Apr 2010, 16:42#177

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu


22 Apr 2010, 16:30:18 martinss rakstīja:

Musu CSDD eiro sertifikacijas interesee tikai tik talu, kad kadam "amerikanim" vinas nav. Bet kad tada ir, tad vini izdomaa saveejaas normas, kuras ir gandriiz neiespejami apstriideet, jo taas, cik izskatas, nekur nav rakstiitas pat dazhreiz vinu mistiskos iekshejos dokumentos.........


22 Apr 2010, 15:41:20 uldens2 rakstīja:
Ja tam mocim ir eiro sertifikacija,tad vini nevar nelaist skati cauri


Tātad katram ir jābrauc uz TA ar diktafonu kabatā, jālūdz lai inspektors uz protokola rakstiski paskaidro precīzu atteikuma iemeslu. Un tad jau var mēģināt cīnīties. Viņi vienkārši nav piedzīvojušu pretspiedienu un tādēļ valda visatļautība. Vajag tik sākt un darīt to juridiski pareizi.
Un vēl....ja notiek tāda lieta kā atteikums deļ Nr slīpuma, tad visam pārējam ir jābūt perfektā kārtībā. Tikko būs vēs viens iemesls(riepas, bremžu kluči), tad būs zaudētas pozīcijas.

Offline

motoaddict
22. Apr 2010, 16:56#178

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu

martinss....ir saistošas!!!! Visa tehniskā dokumentācija par konkrēto motociklu, kuru ražotājs ir apstiprinājis europā ir saistoša arī mūsu CSDD.
ES ir noteikumi, kuri nosaka ļeņķi kādā ir jābūt Nr plāksnei, leņķi kādā no sāniem ir jābūt redzamiem pagrieziena siglāliem un vēl daudz ko. Ja ražotājs konkrēto motociklu ir sertificējis un saņēmis sertifikātu, tad tas nozīmē, ka motocikls standarta izpildījumā atbilst ES prasībām. UN VISS!!! Bet runa ir par standarta izpildījumu.
Visi zīmējumi ir katra motocikla tipa apstiprinājuma dokumentos, kurus pārstāvji saņem no rūpnīcas. Ja KTM660 ir Eiropas sertifikāts, tad tas nozīmē, ka CSDD tas ir jārespekte.
Nu kaut kā tā.

Offline

motoaddict
22. Apr 2010, 17:03#179

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: knaģi pa vašbļodu

TA staciju darbinieki labi orientējas CO2, brenžu efektivitātes rādītājos, lodbalstu brīvgaitā un citos auto defektos. Es varu saderēt, ka ir ļoti maz zinošu darbinieku, kuri orientējas motociklu uzbūves jautājumos. Un tieši tādēl varbūt ir jādod mājiens ka viņiem ir nepieciešama sāda izglītība un brutāla visatļautība nav pieņemama.

Offline

MIGs
22. Apr 2010, 17:19#180

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


22 Apr 2010, 17:03:52 motoaddict rakstīja:
TA staciju darbinieki labi orientējas CO2, brenžu efektivitātes rādītājos, lodbalstu brīvgaitā un citos auto defektos....

Ka tik ne arī ! Ik pa brīdim nāka sredzēt, ka cilvēki itke izdrāzti NEPARKO ! Tipa šars pizdets vai stūres pirkts - bet viņš ir ideāls ! Un davai nevajag stāstīt, ka viņiem tur ir ūber tehnika - parastais drebulis neatšķirā sar to, kas ir citos servisos ( un nemaz oibligāti nav vajadzīgs).

Tāpat viņu kompitence ir augsta, kad izlaiž bez trīnieka tādus auto ar kuriem nu tiešām nevar bruakt - piemēram ir redzēts stūres pirksts ar brīvkustību ~1cm. Kā tas nenotrūka nezinu... Bet varētu būt jautrs skats....

Bet viņi jau nenes nekādu atbildību....

Spoks pieleic aptuaju:

Kas sliktāks?!
* Ceļu Policijas darbinieki.
* Tehniskās apskates darbinieki.

[ Šo ziņu laboja MIGs, 22 Apr 2010, 17:20:22 ]



-----------------

Offline