Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Motocikla remonts

AutorsZiņojums
Coyote
16. Jul 2010, 01:17#161

Kopš: 06. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 21

Braucu ar: motopljurku Yamaha XJ600


16 Jul 2010, 00:48:49 peecis rakstīja:

16 Jul 2010, 00:16:49 Coyote rakstīja:

14 Jul 2010, 09:09:39 peecis rakstīja:
vakar aizbraucu pie Teikas Arņa nomainīt ķēdi un biju stipri izbrīnīts, ka savienojošā posma smēres iepakojums tika izlidināts misenē. tur jau tāpat esot saeļots.
palūdzu tomēr uzsmērēt uz savienojošo posmu to smēri, imho x-ringiem tā tur dzīvojas visu ķēdes mūžu.

Sliņķis, pats varēji samainīt


zobratus nomainīju pats, bet man nav ķēdes savienotājs. lētie esot mēsli un tos neesot jēga pirkt, dārgajam žēl naudu. dominatoram vienreiz liku savienojošo posmu ar pederīti, vienreiz aizbraucu sakniedēt uz servisu, tagad pēdējā reizē noņemot pakaļdakšu uzliku bezgalīgu ķēdi.

Da labi, pajāt, man ar ķēde (DID) bez savienojuma, jau stokā nāca, cik tur tā darba pakaļejo dakšu noravēt

Offline

peecis
16. Jul 2010, 13:49#162

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


Da labi, pajāt, man ar ķēde (DID) bez savienojuma, jau stokā nāca, cik tur tā darba pakaļejo dakšu noravēt

Triumfam dakšas noņemšanai vajag speciālu rīku, savukārt zobratus var nomainīt nenoņemot ratu.

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

elf
16. Jul 2010, 13:57#163

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


14 Jul 2010, 09:09:39 peecis rakstīja:
vakar aizbraucu pie Teikas Arņa nomainīt ķēdi un biju stipri izbrīnīts, ka savienojošā posma smēres iepakojums tika izlidināts misenē. tur jau tāpat esot saeļots.
palūdzu tomēr uzsmērēt uz savienojošo posmu to smēri, imho x-ringiem tā tur dzīvojas visu ķēdes mūžu.

Kad valcēja ķēdes savienojumu vai tika mērīts ar bīdmēru?
Var savalcēt gan pa stingru,gan pa vaļīgu.
Pa stigru tad gumijiņas ātri beigtas,ja vaļīgi tad ūdens izskalo smēri!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

peecis
16. Jul 2010, 15:00#164

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2923

Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B


16 Jul 2010, 13:57:56 elf rakstīja:

14 Jul 2010, 09:09:39 peecis rakstīja:
vakar aizbraucu pie Teikas Arņa nomainīt ķēdi un biju stipri izbrīnīts, ka savienojošā posma smēres iepakojums tika izlidināts misenē. tur jau tāpat esot saeļots.
palūdzu tomēr uzsmērēt uz savienojošo posmu to smēri, imho x-ringiem tā tur dzīvojas visu ķēdes mūžu.

Kad valcēja ķēdes savienojumu vai tika mērīts ar bīdmēru?
Var savalcēt gan pa stingru,gan pa vaļīgu.
Pa stigru tad gumijiņas ātri beigtas,ja vaļīgi tad ūdens izskalo smēri!


neesmu redzējis kā kāds tur ko mērītu ar bīdmēru...

-----------------
Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer!

Offline

MIGs
16. Jul 2010, 15:03#165

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Hmmz, man jau liekas, ka ja grib TIK precīzi, tad jāņem rokā bīdmērs. Jo nu uz bidmēra tak grūti redzēt milimetru daļas. A ja nevajag tik precīzi, tad lieliski der instruments ar nosaukumu galva un instruments ar nosaukumu izjūta.

-----------------

Offline

reisers
28. Aug 2010, 14:36#166

Kopš: 30. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13

Vajag ZX6R atskrūvēt uzgriezni, ar ko pieskrūvējas mazais(ķēdes) zobrats. Nekādi neizdodas to asi nofiksēt, un tapec nevaru atskrūvēt. Meginaju pakaļējo riteni nobloķēt, bet tad baigā lodze uz ķēdi,un negribas pāraut vai iztiept.Ar svaru spiež virsū, bet ar to nepietiek. Amortizē ķēde.
Varbūt tur kāds knifs?? JA kāds kas ar moto remontiem nodarbojas var palīddzēt?? būtu labi šodien vai rīt...mans nr 28316036

Offline

maniac
28. Aug 2010, 16:03#167

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5101

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Tur gadījumā nebija kreisā vītne?

Mana "nepatīkamā sajūta" tieši tāda.

-----------------

Offline

reisers
28. Aug 2010, 18:55#168

Kopš: 30. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13


28 Aug 2010, 16:03:54 maniac rakstīja:
Tur gadījumā nebija kreisā vītne?

Mana "nepatīkamā sajūta" tieši tāda.

Neatceros, kāda tur bij vītne, bet kad skrūvēju, skatījos pēc vītnes, uz kuru pusi valjā..

Offline

reisers
31. Aug 2010, 14:27#169

Kopš: 30. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13


28 Aug 2010, 18:55:31 reisers rakstīja:

28 Aug 2010, 16:03:54 maniac rakstīja:
Tur gadījumā nebija kreisā vītne?

Mana "nepatīkamā sajūta" tieši tāda.

Neatceros, kāda tur bij vītne, bet kad skrūvēju, skatījos pēc vītnes, uz kuru pusi valjā..


viss kārtībā..izrādījās uzgrieznis bija uz kkadu smēri uzlikts, un tapec nebija atskruvejams..dabuja ar fleksi atdalīt sergja servisā...

Offline

renar
03. Sep 2010, 00:30#170

Kopš: 29. Jan 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 47

Braucu ar: Enduro & Softenduro

Motolaboratorijai jau kādu laiku ir jauns palīgs Ingus Bērziņš, kurš motokrosa sabiedrība apgrozās jau divdesmito sezonu, un tagad palīdz Adrenalin.lv pilotiem sakārtot tehniku.

YOUTUBE LINK

Offline

ccuguns
20. Sep 2010, 10:39#171

Kopš: 04. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 15

Braucu ar: HONDA CBR900RR

Sveiki!

Kāds nevarētu iedot Teikas Arņa telefonu ?

Offline

deMarco
20. Sep 2010, 10:48#172

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

2_9_2_4_3_5_8_0

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

rolis
23. Sep 2010, 22:52#173

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 383

Braucu ar: BMW HP4 Competition


23 Sep 2010, 22:46:09 Viktors rakstīja:
Ir liels lūgums.
Pēc avārijas gribu savu moci (Kawasaki KLE 650 Versys ’07) savest kārtībā. Lai iztaisnotu būri, pēc meistara ieteikuma meklēju tādu pašu būri, kurš nav cietis. Vajadzētu piebraukt ar moci servisā un atstāt uz kaut kādu laiciņu meistaram. Es sapratu, ka neilgāk kā vienu dienu. Zinu, ka tas ir daudz prasīts, jo visticamāk īpaši neviens negrib, lai viņa mocim izjauc priekšu (pēc tam, protams, saliek atpakaļ), bet par atlīdzību vienosimies. Tas vajadzīgs, lai būri atgtiestu tieši tādā stāvoklī/formā kādā tas bija, lai lampa nespīd šķībi un plastmasas precīzi pieguļ. Saprotu, ka modelis arī nav tas populārākais.
Ļoti ceru uz atsaucību.


Ved vien pie tā paša Teikas Arņa gan jau visu savedīs kārtībā... Ja nesanāks nekas ar plastmasām, tad plastmasnieks Vikotrs, zem Brasas tilta visu sataisīs

Offline

nelaime
15. Oct 2010, 00:56#174

Kopš: 12. Sep 2010

Ziņojumi: 187

Braucu ar:

sveika tauta, nu šosezon gan jau, ka vairs neko neizdarīšu, bet nu man problēma ir sekojoša, auksts dzinējs dod ārā skaistu graboņu, vārsti tie nav, jo tad graboņai vajadzētu būt savādākai, tā skaņa ir tāda kā šajā video :

otra problēma ir tāda, ka hvz kāpēc, bet pēc bikses un trubas savienojuma pievilkšanas atmetoties parādijās sīcoša skaņa, gan jau, ka tā ir tikai sakritība, nedomāju, ka gar biksi pūš garām, drīžāk sadales ķēde slāba palikusi, par to grabēšanu man ir variants, ka tas varētu būt ķēdes spriegotājs, sākumā tā kā video ik pa brīdim grabēja, kad uzdeva gāzi, tagad aukstam visu laiku, siltam nekas negrab. vēl vien problēma sākās pēc ilgas dīkstāves pa vasaru, acīmredzot iepriekšējais saimnieks sajūga trosi bija sasmērējis ar kādu biezāku smēru, trose nekustējās , nu ok to iekustināju, itkā viss ok, apmēram pieregulēju, itkā viss kārtībā, bet pēdējā laikā aukstam motoram sācis slīdēt sajūgs, a nafig? + pirmais pārnesums sācis likties ar salīdzinoši sūdīgi, lai neteiktu vairāk. būšu pateicīgs par variantiem a un vispār,cik sarežģīti nomainīt būtu sadales ķēdi, nav bijusi iepriekšēja saskarsme ar 4 taktu dzinēja pilnīgu izjaukšanu tāpēc jautāju, laikam jau bez novilcējiem un normāliem instrumentiem var ieberzties tikai lielākās naudās

[ Šo ziņu laboja nelaime, 15 Oct 2010, 00:59:54 ]

Offline

svesais
15. Oct 2010, 22:50#175

Kopš: 23. Nov 2009

Ziņojumi: 274

Braucu ar: zxr750

Nesmu specs bet ja sajūgs kirdikt ta visos ātrumos neceļ.

-----------------
Kas neriskē - to neģipsē!

Offline

matiicins
15. Oct 2010, 23:43#176

Kopš: 07. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 755

Braucu ar: KX250F

Tā skaņa video gadījumā nav detonācija?

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas!

Offline

svesais
16. Oct 2010, 00:06#177

Kopš: 23. Nov 2009

Ziņojumi: 274

Braucu ar: zxr750

Jāprasa gudrākiem man izklausās ka vārsti grab. Video nederēs stīvē pie speciem . Problēma jārisina alko vidē!

-----------------
Kas neriskē - to neģipsē!

Offline

nelaime
16. Oct 2010, 00:12#178

Kopš: 12. Sep 2010

Ziņojumi: 187

Braucu ar:

tad jautājums, kāpēc tad nekas negrab, kad motors uzsilis ar sajūgu ir tā , ka manuprāt vajadzētu nomainīt vispirms trosi un apvalku, kas tomēr ir nedaudz cietuši, a sajūgs izslīd tikai 4-5 robā aukstam dzinējam, vispār diezgan interesanti, šobrīd paliek jau pavēss, būs pavasarī jāfīrē kaut kur pie meistariem.

jebkurā gadījumā paldies par vismaz kaut kādu aktivitāti detonācija manuprāt izslēgta, jo pie silta dzinēja nekas tamlīdzīgs nav novērots.
a par vārstiem vai kompensātoriem runājot, var jau būt, ja motora darba temperatūra tiek saistīta kopā ar eļļas spiedienu.

[ Šo ziņu laboja nelaime, 16 Oct 2010, 00:16:06 ]

Offline

grosha
16. Oct 2010, 00:59#179

Kopš: 26. Apr 2008

Ziņojumi: 2058

Braucu ar:


16 Oct 2010, 00:12:52 nelaime rakstīja:
tad jautājums, kāpēc tad nekas negrab, kad motors uzsilis ar sajūgu ir tā , ka manuprāt vajadzētu nomainīt vispirms trosi un apvalku, kas tomēr ir nedaudz cietuši, a sajūgs izslīd tikai 4-5 robā aukstam dzinējam, vispār diezgan interesanti, šobrīd paliek jau pavēss, būs pavasarī jāfīrē kaut kur pie meistariem.

jebkurā gadījumā paldies par vismaz kaut kādu aktivitāti detonācija manuprāt izslēgta, jo pie silta dzinēja nekas tamlīdzīgs nav novērots.
a par vārstiem vai kompensātoriem runājot, var jau būt, ja motora darba temperatūra tiek saistīta kopā ar eļļas spiedienu.

Fīrē ka pa ziemu, pavasarī jāripina

Offline

nelaime
16. Oct 2010, 01:23#180

Kopš: 12. Sep 2010

Ziņojumi: 187

Braucu ar:

arī fakts, būs jāsāk kaut kas domāt.

Offline